Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Επαγγελματισμός, εμπιστοσύνη, συνεργασία είναι οι λέξεις – κλειδιά που οδηγούν στην επιτυχία»


Συνέντευξη του Βασίλη Παπαλυμπέρη

Ξεκίνησε την καριέρα του το 1989 ως καθηγητής Γερμανικών, όμως γρήγορα τον κέρδισε ο χώρος του Μάρκετινγκ. Σήμερα, ο Βασίλης Παπαλυμπέρης, Υπεύθυνος Επικοινωνίας σε έναν από τους μεγαλύτερους εκπαιδευτικούς οργανισμούς της Ελλάδας, παραμένει ένα πολυάσχολο στέλεχος αλλά και με πολλά ενδιαφέροντα, όπως φανερώνεται από τη συνέντευξή μας, με αφορμή τον… χαρακτηρισμό του ως «ο γκουρού της διαπραγμάτευσης»!


Κύριε Παπαλυμπέρη, περιγράψτε μου το καθημερινό σας πρόγραμμα.

Φτάνω στη δουλειά μου γύρω στις 7.30 το πρωί. Θέλω να είμαι εκεί αρκετά νωρίς, ώστε να έχω το χρόνο να οργανωθώ, να δω τις εκκρεμότητες και τα ραντεβού που έχω. Η καθημερινότητα δεν είναι εύκολη, προκύπτουν συνεχώς θέματα που πρέπει να επιλυθούν και πολλές φορές οι συσκέψεις διαδέχονται η μια την άλλη. Όμως δεν πρέπει να μείνει τίποτα πίσω. Έτσι θα υπάρξουν αρκετές μέρες που θα μείνω στη δουλειά μου μέχρι αργά το απόγευμα, ή θα κανονίσω ένα επαγγελματικό ραντεβού ακόμα και το βράδυ. Αλλά και στο σπίτι όταν επιστέψω, η δουλειά συνεχίζεται. Έχω τηλεφωνικές επαφές με ανθρώπους από το χώρο των media ή κάθομαι στον υπολογιστή και διαβάζω. Διαβάζω άρθρα, διατριβές και εργασίες σχετικά με το Μάρκετινγκ. Την περασμένη εβδομάδα πέρασα αρκετές ώρες διαβάζοντας μια εργασία με θέμα τη συμπεριφορά του καταναλωτικού κοινού σε περίοδο κρίσης καθώς και τις τελευταίες αναλύσεις στο χώρο της διαφήμισης. Θέλω να είμαι ενημερωμένος. Παρακολουθώ την αγορά, τα media, τις ακροαματικότητες των ραδιοφωνικών σταθμών με ενημερωτικό χαρακτήρα και τις τηλεθεάσεις των δελτίων ειδήσεων και των ενημερωτικών εκπομπών. Αυτά είναι μερικά από τα εργαλεία της δουλειάς μου.

Από ότι ξέρω όμως έχετε και ακόμα μια ενασχόληση και μάλιστα με πολλές διακρίσεις.

Ναι, είναι αλήθεια. Εδώ και χρόνια ασχολούμαι με τη δημιουργία και την παραγωγή ταινιών μικρού μήκους. Από το σενάριο και τη σκηνοθεσία ως το filming, το editing και τη μουσική επένδυση. Στην αρχή ήταν για μένα ένα χόμπι. Όμως σιγά – σιγά άρχισα να το χρησιμοποιώ και στη δουλειά μου. Τα τελευταία δύο χρόνια, 4 ταινίες έτυχαν σημαντικών διακρίσεων με μεγαλύτερη το πρώτο ΒΡΑΒΕΊΟ στο Διεθνή Διαγωνισμό Camera Zizanio.

Έχετε εργαστεί και ως καθηγητής Γερμανικών. Σας λείπει η εκπαιδευτική διαδικασία;

Τα 15 χρόνια που υπήρξα καθηγητής Γερμανικών είναι ίσως από τα ωραιότερα της ζωής μου. Έχω να θυμάμαι πολλά από τα χρόνια εκείνα. Όλα αυτά τα παιδιά που είχα μαθητές, τους συναδέλφους μου τότε, την Αμαλία, την Άγια, τον Μάκη, την Εύα… όλους. Πρόσφατα άνοιξα ένα κουτί, μέσα στο οποίο είχα φυλάξει χριστουγεννιάτικες κάρτες που μου είχαν χαρίσει παλιοί μαθητές μου. Συγκινήθηκα πολύ. Υπάρχουν στιγμές που η εκπαιδευτική διαδικασία μου λείπει, επαγγελματικά όμως έχω πια άλλον προσανατολισμό. Έχει και αυτός ο νέος προσανατολισμός τη γοητεία του και τις προκλήσεις του.

Οι συνεργασίες που έχετε κλείσει τα τελευταία χρόνια είναι εξαιρετικά σημαντικές και μάλιστα σε μια περίοδο μεγάλης κρίσης.

Το να κλείσεις μια καλή συμφωνία, κατά τη γνώμη μου, είναι το αποτέλεσμα μια σκληρής δουλειάς που έχει γίνει καταρχήν από άλλους, από τους συναδέλφους μου. Δεν μπορώ, και δεν θα το έκανα ποτέ, να πάω και να «πουλήσω αέρα». Το κάθε project που βγαίνει προς τα έξω είναι καλό, πολύ καλό και κρύβει πίσω του σκληρή δουλειά. Οι συνάδελφοί μου είναι άνθρωποι που πιστεύουν βαθιά σε αυτό που κάνουν, είναι επαγγελματίες που αγαπούν τη δουλειά τους, καλοί παιδαγωγοί και δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους κάθε φορά. Από εκεί και πέρα αρχίζει ο δικός μου ρόλος. Αυτό που έχω τονίσει επανειλημμένα σε ανθρώπους των media τους οποίους συναντώ, είναι ότι για μένα η αξία δεν είναι να έχω μαζί τους μια πελατειακή σχέση. Με ενδιαφέρει να κάνουμε μια καλή συνεργασία. Μια συνεργασία από την οποία θα βγουν κερδισμένοι όλοι. Για το λόγο αυτόν η επαφή μου μαζί τους δεν περιορίζεται στην ανταλλαγή ενός e-mail ή σε ένα τηλεφώνημα. Θέλω να έχω προσωπική επαφή μαζί τους, να πιούμε έναν καφέ μαζί και να κουβεντιάσουμε. Μόνο έτσι πιστεύω ότι η συνεργασία μας θα έχει τα καλύτερα αποτελέσματα.

Ποιο είναι κατά τη γνώμη σας το μυστικό μιας επιτυχημένης επαγγελματικής πορείας;

Εάν ένα πράγμα με έμαθαν οι γονείς μου, είναι να μη φοβάμαι τη σκληρή δουλειά. Έχω δουλέψει πολύ και σκληρά για πάρα πολλά χρόνια. Δεν έχω πρόβλημα με το τι θα κάνω. Θα μπορούσα να κάνω οποιαδήποτε δουλειά. Η δουλειά δεν είναι ντροπή, αρκεί να είσαι έντιμος. Ούτως ή άλλως προέρχομαι από μια οικογένεια, που στερήθηκε πολλά για να με σπουδάσει. Ο πατέρας μου δούλευε για αυτόν το λόγο δύο δουλειές και η μητέρα μου ήταν δίπλα σε μένα και την αδερφή μου σε κάθε βήμα μας. Έχω όμως πάντα ένα στόχο: να προσπαθώ να κάνω τη δουλειά μου όσο πιο καλά μπορώ. Έχω κοιμηθεί πολλές φορές βράδυ στη δουλειά μου, γιατί ο χρόνος δεν μου επέτρεπε να γυρίσω σπίτι μου. Έπρεπε να γίνουν πολλά και έπρεπε να είμαι εκεί. Και θα το ξανάκανα άνετα, αν αυτό διασφάλιζε την επιτυχία μιας Εκδήλωσης ή ενός project. Από εκεί και πέρα, θα το ξαναπώ: οι συνάδελφοί μου παίζουν το σημαντικότερο ρόλο. Εκείνοι είναι η ψυχή της εκδήλωσης, όχι εγώ.

Έχετε όμως συναντήσει και εμπόδια ή δυσκολίες, φαντάζομαι.

Φυσικά. Θα ήταν παράδοξο να μη συναντήσω δυσκολίες. To θέμα είναι, να υπάρχει καλή συνεργασία και κοινός στόχος, που δεν μπορεί να είναι άλλος από την επιτυχή έκβαση της εκδήλωσης ή του project. Αυτή είναι η αφετηρία. Από εκεί και πέρα, οποιαδήποτε δυσκολία παρουσιαστεί, θα αντιμετωπιστεί. Μέσα από το διάλογο και τη σωστή συνεργασία μπορεί να βρεθεί λύση για το κάθε πρόβλημα. «Επαγγελματισμός, εμπιστοσύνη, συνεργασία» είναι οι λέξεις – κλειδιά που οδηγούν στην επιτυχία.

Πόσο πιστεύετε ότι έχει βοηθήσει η ανάπτυξη της τεχνολογίας το Μάρκετινγκ;

Η τεχνολογία, το διαδίκτυο, τα blogs, τα «έξυπνα» κινητά τηλέφωνα είναι καινούργια όπλα στη φαρέτρα ενός υπευθύνου μάρκετινγκ και δημοσίων σχέσεων. Πριν από χρόνια, όταν αυτά δεν υπήρχαν οι δυνατότητες διαφήμισης μιας επιχείρησης ήταν πολύ λίγες και συγκεκριμένες. Τώρα καλείται ο κάθε υπεύθυνος μάρκετινγκ να χρησιμοποιήσει αυτά τα όπλα σωστά, ανάλογα με το προφίλ της εταιρείας στην οποία εργάζεται. Εκεί χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή, ειδικά όταν δουλεύεις σε ένα Σχολείο, σε ένα ναό Γνώσης και Παιδείας.

Πείτε μου κάποια χαρακτηριστικά που έχετε και θεωρείτε ότι είναι προτερήματά σας.

Το πάθος με το οποίο υπερασπίζομαι τη δουλειά μου και το ότι είμαι αληθινός απέναντι στον άλλον. Δεν διστάζω να δείξω τη χαρά μου, τη λύπη μου, το θυμό μου.

Και χαρακτηριστικά που θεωρείτε μειονεκτήματά σας;

Αυτά που μόλις σας ανέφερα.



Πηγη:www.epistimonikomarketing.g

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ