Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ΚΡΗΤΗ ΧΟΡΕΥΕΙ ΠΕΝΤΟΖΑΛΗ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΜΠΑΝΤΑ ΙΣΑΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΗ


Η εκδήλωση «Η Κρήτη χορεύει πεντοζάλι από την μία μπάντα ίσαμε την άλλη» θα διεξαχθεί στις 7 Αυγούστου 2013. Όποιος επιθυμεί να συμμετέχει μπορεί να ενημερωθεί για το πρόγραμμα της εκδήλωσης από τον εκάστοτε Δήμο. 

Ο Πολιτιστικός μη Κερδοσκοπικός Φορέας «ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΚΡΗΤΗ» θα πραγματώσει και φέτος, την Τετάρτη 07 Αυγούστου 2013 την εκδήλωση «Η Κρήτη χορεύει πεντοζάλι από την μία μπάντα ίσαμε την άλλη».

Η εκδήλωση θα λάβει χώρα σ’ όλο το μήκος της δεξιάς πλευράς του Βόρειου Οδικού άξονα, από τη Κίσσαμο προς Ρέθυμνο, Ηράκλειο και Σητεία και ώρα 19:00 έως 21:00 με τη συμμετοχή όσων πολιτών επιθυμούν να προσέλθουν και να δημιουργήσουν την ανθρώπινη αλυσίδα, χορεύοντας το σιγανό κρητικό χορό που η μουσική του θα ακούγεται από τα ραδιόφωνα των αυτοκινήτων τους, αναμεταδιδόμενα από τους ραδιοφωνικούς σταθμούς του νησιού, τιμώντας τα 100 χρόνια την Ένωσης της Κρήτης με την Ελλάδα, την μνήμη των ηρωικώς πεσόντων μαχητών στους Εθνικοαπελευθερωτικούς αγώνες του Έθνους μας και την ξεχωριστή προσωπικότητα του Εθνάρχη Ελευθέριου Βενιζέλου, όπως και όλα τα μεγάλα γεγονότα του Κρητικού πολιτισμού και της ιστορίας.

Η εκδήλωση τελεί υπό την αιγίδα της Γενικής Περιφέρειας Κρήτη και τη συνδρομή του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών και Μελετών «Ελευθέριος Βενιζέλος», της Παγκρητίου Ενώσεως και άλλων πολιτιστικών φορέων.  Στην προσπάθεια αυτή συμμετέχει με κάθε πρόσφορο μέσο και η Αστυνομική Διεύθυνση Κρήτης.

Ελπίζουμε και αναμένουμε τη δική σας συνδρομή, ενημερώνοντας τις Δημοτικές αρχές της Διοικητικής σας αρμοδιότητας, τους κοινωνικούς και πολιτιστικούς φορείς, τα εργατικά κέντρα και τα επιμελητήρια, έτσι ώστε να πραγματοποιηθεί η μεγαλύτερη ειρηνική χορευτική εκδήλωση που θα προσφέρει και την έννοια της παραδοσιακής φιλοξενίας του κρητικού λαού.

Η προσέλευση των πολιτών θα ξεκινήσει λίγο μετά τις 19:00 και με τη βοήθεια όλων, θα παραταχθούν κατά μήκος του Β.Ο.Α. Στις 19:45 ακριβώς, θα ξεκινήσει η μετάδοση του μουσικού ακούσματος από τους ραδιοφωνικούς σταθμούς του νησιού και θ’ αρχίσει ο χορός της συναδέλφωσης των λαών.

Το 2010 υπό την προεδρεία του αείμνηστου προέδρου Σπύρου Πρεβεζάνου, η εκδήλωση γράφτηκε στο Βιβλίο Ρεκόρ Γκίνες και έγινε αφορμή μίμησης ανάλογων εκδηλώσεων στη Ρόδο και στο Βόλο.

Φέτος πρέπει να επιδιώξουμε με τη μαζική συμμετοχή των πολιτών, να στείλουμε ένα μεγάλο μήνυμα, πως η ΕΛΛΑΔΑ είναι εδώ, η ΚΡΗΤΗ είναι ΕΔΩ και ότι ο Ελληνικός λαός αγωνίζεται και θα αγωνίζεται για μια Πατρίδα προόδου και ευημερίας χωρίς φτώχια και ανεργία, με αξιοπρέπεια, σεβασμό στις ελεύθερες ιδέες και δημιουργικές δυνάμεις! Η Ελλάδα είναι η πατρίδα του φωτός, της ανθρωπιάς, της φιλοξενίας και του πολιτισμού.

Μετά το χορό, μπορούν να δημιουργηθούν μουσικοχορευτικές εκδηλώσεις σε πλατείες, αεροδρόμια, λιμάνια με ομιλίες και αναφορές για την επέτειο των 100 χρόνων από την Ένωση, με τη φροντίδα των Δήμων στα πλαίσια των πολιτιστικών τους εκδηλώσεων, δίνοντας μια ηχηρή απάντηση σ’ όσους ακόμα και σήμερα διακινούν με διάφορους τρόπους το ΔΗΘΕΝ Δημοψήφισμα για την ανεξαρτητοποίηση της Κρήτης. Μπορούμε με αυτή την εκδήλωση ν’ αποδείξουμε πως η Κρήτη, το νησί των μύθων, των θρύλων και των παραδόσεων, εκπληρώνει την εντολή του μεγάλου Κρητικού στοχαστή Νίκου Καζαντζάκη «φτάσει εκεί που δεν μπορείς να φτάσεις» και να είσαστε σίγουροι πως η εκδήλωση αυτή θα προκαλέσει τη μεγάλη είδηση στα διεθνή μέσα ενημέρωσης.

Ευχαριστούμε για την συνεργασία 

Για κάθε συνεννόηση με τον Πλανήτη Κρήτη, μπορείτε να μας αποστείλετε e-mail ή να επικοινωνήσετε με τους εκπροσώπους στα ακόλουθα στοιχεία:
Κριαράκης Γιάννης - Προεδρεύων Αντιπρόεδρος - (kriarakhs_giannhs@hotmail.com)
Μουντάκης Βασίλης - Έφορος Νεολαίας - (vmountakis@gmail.com)


Για τον ΠΛΑΝΗΤΗ ΚΡΗΤΗ
Κριαράκης Γιάννης
Αντιπρόεδρος

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...