Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πτώση έως και 60% στον εσωτερικό τουρισμό προς την Κρήτη!

Κάποτε ήταν από τους πιο αγαπημένους προορισμούς για τους Έλληνες. Δεν ήταν μόνον οι απανταχού Κρήτες που περίμεναν... πώς και πώς να έλθει το καλοκαιράκι για να κατηφορίσουν στο νησί, για λίγες ή για περισσότερες μέρες διακοπών στην Κρήτη. Ήταν κι εκείνοι που ερωτεύονταν με την πρώτη ματιά το νησί και που μια επίσκεψη αρκούσε για να βάλουν την Κρήτη στους αγαπημένους κι επαναλαμβανόμενους προορισμούς!

Κι ύστερα ήρθε η κρίση! Η αγοραστική δυνατότητα του Έλληνα τα προηγούμενα χρόνια περιορίστηκε δραστικά, για να γίνει σχεδόν ανύπαρκτη φέτος, με ό,τι αυτό συνεπάγεται! "Πάνω από 60% είναι φέτος η μείωση στους προορισμούς που προτιμούν οι Έλληνες όταν έρχονται στην Κρήτη" λέει στο CRETALIVE ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Γιώργος Πελεκανάκης, που θεωρεί πως ο Έλληνας επισκέπτης με την εξαφάνιση του, δημιουργεί πολλά προβλήματα σε εκείνους τους προορισμούς και τα ξενοδοχεία που είχαν ταυτιστεί με την παρουσία του.

"Υπάρχουν περιοχές όπως τα Χανιά που η μείωση του εσωτερικού τουρισμού φτάνει και το 50%, ενώ και σε άλλες περιοχές υπάρχει σημαντική μείωση, όπως για παράδειγμα η Ελούντα, που κι εκεί "σκόρπισε" εκείνος ο Έλληνας που είχε χρήματα τα τελευταία χρόνια και μπορούσε να απολαύσει διακοπές σε πιο πολυτελείς προορισμούς", υποστηρίζει ο κ.Πελεκανάκης.

Ίσως, θα προσθέταμε εμείς, επειδή πολλοί από εκείνους τους Έλληνες που προτιμούσαν την Ελούντα είχαν περισσότερο σχέση με την άνθιση της παραοικονομίας και του αδήλωτου χρήματος και που λόγω της κρίσης έτρεξε κι αυτό ... να κρυφτεί μαζί με τους κατόχους του!

Στο νομό Ηρακλείου δεν είναι τα πράγματα τόσο άσχημα, λέει στο CRETALIVE ο πρόεδρος των Ξενοδόχων Νομού Ηρακλείου Νίκος Χαλκιαδάκης, επειδή όπως εκτιμά δεν είχαμε τόσο πολύ εσωτερικό τουρισμό όπως άλλες περιοχές της Κρήτης. "Εδώ πάντως παρατηρείται έντονα το φαινόμενο να έρχονται Έλληνες για εσωτερικό τουρισμό, φιλοξενούμενοι από κάποιον συγγενή ή φίλο ενώ δεν είναι λίγοι εκείνοι που ...ξαναθυμήθηκαν το οικογενειακό σπίτι και το μερεμέτισαν για να φιλοξενηθούν προσωρινά".

Πάντως όπως εκτιμούν και οι δύο τουριστικοί παράγοντες που μίλησαν στο CRETALIVE σημαντικός λόγος της δραματικής πτώσης του εσωτερικού τουρισμού στην Κρήτη, παίζουν και τα αυξημένα ναύλα."Όταν για μια 4μελή οικογένεια η κάθοδος στο νησί, μαζί με το αυτοκίνητο ισούται όσο ένας μηνιαίος μισθός, τότε είναι δύσκολο να ξαναδούμε εκείνες τις εποχές που οι εσωτερικοί τουρίστες έκαναν ουρά για να έλθουν στην Κρήτη" λένε και οι δύο με μια φωνή και προφανώς δεν έχουν άδικο...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

GNTM GR Τρολ στο σετ της τελευταίας εβδομάδας από τις Χειροποίητες Κατσούνες | Φωτογραφίες

Ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί με το  #Gntmgr  στο Λονδίνο του ’30. ☂️☂️ Ο Μάικλ Μπανκς, χήρος μετά το θάνατο της γυναίκας του, αγωνίζεται να διατηρήσει το πατρικό του σπίτι ενάντια στις ύπουλες πρακτικές της τράπεζας. Τα μικρά παιδιά του προσπαθούν μάταια να τον βοηθήσουν, μέχρι που εμφανίζεται η μυστηριώδης, ιπτάμενη νταντά Μαίρη Πόπινς. Φωτογραφία που τρολάρει το τελευταίο σετ φωτογράφισης στο GNTM GR, με θέμα τη Mary Poppins δημιούργησαν από τη σελίδα  Χειροποίητες Κρητικές Κατσούνες . Στο σετ της φωτογράφισης, συμμετέχουν με δύο φωτογραφίες στη μία δίνουν έμφαση στο πάνω μέρος και εννοούμε τα χέρια, ενώ στη δεύτερη στα πόδια…. Εσείς τι λέτε, Ποια ήταν για εσάς η καλύτερη Mary Poppins; Πηγή  katsounes.com

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...