Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πτώση έως και 60% στον εσωτερικό τουρισμό προς την Κρήτη!

Κάποτε ήταν από τους πιο αγαπημένους προορισμούς για τους Έλληνες. Δεν ήταν μόνον οι απανταχού Κρήτες που περίμεναν... πώς και πώς να έλθει το καλοκαιράκι για να κατηφορίσουν στο νησί, για λίγες ή για περισσότερες μέρες διακοπών στην Κρήτη. Ήταν κι εκείνοι που ερωτεύονταν με την πρώτη ματιά το νησί και που μια επίσκεψη αρκούσε για να βάλουν την Κρήτη στους αγαπημένους κι επαναλαμβανόμενους προορισμούς!

Κι ύστερα ήρθε η κρίση! Η αγοραστική δυνατότητα του Έλληνα τα προηγούμενα χρόνια περιορίστηκε δραστικά, για να γίνει σχεδόν ανύπαρκτη φέτος, με ό,τι αυτό συνεπάγεται! "Πάνω από 60% είναι φέτος η μείωση στους προορισμούς που προτιμούν οι Έλληνες όταν έρχονται στην Κρήτη" λέει στο CRETALIVE ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Γιώργος Πελεκανάκης, που θεωρεί πως ο Έλληνας επισκέπτης με την εξαφάνιση του, δημιουργεί πολλά προβλήματα σε εκείνους τους προορισμούς και τα ξενοδοχεία που είχαν ταυτιστεί με την παρουσία του.

"Υπάρχουν περιοχές όπως τα Χανιά που η μείωση του εσωτερικού τουρισμού φτάνει και το 50%, ενώ και σε άλλες περιοχές υπάρχει σημαντική μείωση, όπως για παράδειγμα η Ελούντα, που κι εκεί "σκόρπισε" εκείνος ο Έλληνας που είχε χρήματα τα τελευταία χρόνια και μπορούσε να απολαύσει διακοπές σε πιο πολυτελείς προορισμούς", υποστηρίζει ο κ.Πελεκανάκης.

Ίσως, θα προσθέταμε εμείς, επειδή πολλοί από εκείνους τους Έλληνες που προτιμούσαν την Ελούντα είχαν περισσότερο σχέση με την άνθιση της παραοικονομίας και του αδήλωτου χρήματος και που λόγω της κρίσης έτρεξε κι αυτό ... να κρυφτεί μαζί με τους κατόχους του!

Στο νομό Ηρακλείου δεν είναι τα πράγματα τόσο άσχημα, λέει στο CRETALIVE ο πρόεδρος των Ξενοδόχων Νομού Ηρακλείου Νίκος Χαλκιαδάκης, επειδή όπως εκτιμά δεν είχαμε τόσο πολύ εσωτερικό τουρισμό όπως άλλες περιοχές της Κρήτης. "Εδώ πάντως παρατηρείται έντονα το φαινόμενο να έρχονται Έλληνες για εσωτερικό τουρισμό, φιλοξενούμενοι από κάποιον συγγενή ή φίλο ενώ δεν είναι λίγοι εκείνοι που ...ξαναθυμήθηκαν το οικογενειακό σπίτι και το μερεμέτισαν για να φιλοξενηθούν προσωρινά".

Πάντως όπως εκτιμούν και οι δύο τουριστικοί παράγοντες που μίλησαν στο CRETALIVE σημαντικός λόγος της δραματικής πτώσης του εσωτερικού τουρισμού στην Κρήτη, παίζουν και τα αυξημένα ναύλα."Όταν για μια 4μελή οικογένεια η κάθοδος στο νησί, μαζί με το αυτοκίνητο ισούται όσο ένας μηνιαίος μισθός, τότε είναι δύσκολο να ξαναδούμε εκείνες τις εποχές που οι εσωτερικοί τουρίστες έκαναν ουρά για να έλθουν στην Κρήτη" λένε και οι δύο με μια φωνή και προφανώς δεν έχουν άδικο...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...