Από τον Γιώργο Παπατριανταφύλλου
Η εικόνα των Ανθρώπων και των επιχειρήσεων είναι καθοριστικός παράγοντας για την πρόοδο και την ευημερία τους .
- Δεν έχουμε ποτέ δεύτερη ευκαιρία για την πρώτη εντύπωση .
- Στα 4 πρώτα λεπτά κάθε επαγγελματικής συνάντησης ( για επενδυτικούς λόγους , ομιλίες – παρουσιάσεις , συνεντεύξεις βιογραφικού ) σχηματίζουμε το 90% της άποψης μας για τους ανθρώπους τους οποίους γνωρίζουμε , άποψη η οποία διαρκεί για όλο το υπόλοιπο της σχέσης .
- Η σωματική επικοινωνία , ο τρόπος ομιλίας , το στύλ , το status , η εμφάνιση , το ντύσιμο είναι τα στοιχεία της εικόνας τα οποία επηρρεάζουν κάθε διείσδυση μυνήματος κατά 84% .
- Οι τρόποι , η συμπαθητικότητα , η ελκυστικότητα καθορίζουν τον βαθμό επαγγελματικής επιτυχίας κάθε ανθρώπου .
- Οι άνθρωποι μας ταυτίζουν για πάντα με το συναίσθημα το οποίο τους προκαλέσαμε στην πρώτη συνάντηση – εντύπωση .
Στις επιχειρήσεις :
- Η Οπτική Παραστατική Εικόνα είναι η εικόνα την οποία κρατά ( φωτογραφίζει ο ανθρώπινος εγκέφαλος ) και αφορά τα υλικά δεδομένα μίας επιχείρησης , τα οποία εν συνεχεία δημιουργούν μία αντίληψη για την επιχείρηση η οποία καθορίζει τη συμπεριφορά και τον τρόπο αντιμετώπισης της επιχείρησης από τον άνθρωπο που διατηρεί αυτή την αντίληψη .
- Εταιρική Εικόνα είναι η άποψη και η γνώμη που έχει η κοινή γνώμη για μία επιχείρηση .
- Εταιρική Φήμη είναι οι αξίες που αποδίδει η κοινή γνώμη στους ανθρώπους των επιχειρήσεων .
- Εταιρική Εικόνα και Εταιρική Φήμη συνθέτουν ( προστιθέμενες ) την επιχείρηση Super Brand .
Η επιτυχία κρίνεται από τη δημιουργία συναισθημάτων.
- Σύμφωνα με τη θεωρία του Emotionomics τα συναισθήματα είναι αυτά που καθορίζουν κάθε επιτυχία μας και κάθε επιλογή μας .
- Σύμφωνα με τις πιό πρόσφατες επιστημονικές μελέτες τα συναισθήματα προηγούνται των σκέψεων .
- Οι άνθρωποι Αισθάνονται πρίν σκεφτούν .
- Τα συναισθήματα οδηγούν τους λόγους των επιλογών μας και όχι οι λόγοι τα συναισθήματα .
- Τα συναισθήματα τρέχουν με ιλλιγιώδεις ταχύτητες .
Η χαρτογράφηση του εγκεφάλου
Τα τρία βασικά μέρη του εγκεφάλου ώς πρός τη δημιουργία των σκέψεων είναι :
- Το συναισθηματικό .
- Το λογικό – ορθολογικό .
- Του οραματισμού .
Γενικά :
- Οι άνθρωποι στις επιχειρήσεις πιστεύουν πως η επιτυχία τους κρίνεται στην τεχνολογική υποδομή τους , ενώ στην πραγματικότητα η επιτυχία τους κρίνεται από τη δημιουργία συναισθημάτων .
- Τα συναισθήματα και κατά συνέπεια η επιρροή δημιουργούνται από φαινομενικά άσχετα γεγονότα όπως επί παραδείγματι οι τρόποι ή η εμφάνιση ή η εικόνα των ανθρώπων της επιχείρησης .
- Οι άνθρωποι δεν είναι λογικοί στις αποφάσεις τους . Όσο και άν φαίνεται πως αποφασίζουμε ορθολογικά , αυτό δεν είναι αλήθεια . Αποφασίζουμε συναισθηματικά .
Facial Coding :
- Το ανθρώπινο πρόσωπο έχεις τους περισσότερους μύες στο πρόσωπο από οποιοδήποτε άλλο πλάσμα στον πλανήτη .
- Το πρόσωπο είναι το μόνο σημείο στο ανθρώπινο σώμα όπου οι μύες ακουμπούν απευθείας το πρόσωπο .
- Το πρόσωπο είναι ένα παράθυρο των συναισθημάτων των ανθρώπων και μάλιστα αβίαστα και αυθόρμητα .
- Η κύρια έκραση των συναισθημάτων γίνεται στο πρόσωπο και όχι στο σώμα .
- Ότι συναίσθημα παράγεται στον εγκέφαλο αποτυπώνεται στο πρόσωπο .
- Στο πρόσωπο μπορούν άμεσα να εκφραστούν : Θυμός – έκπληξη – φόβος – λύπη – αηδία – ευτυχία – διάφοροι τύποι χαμόγελου .
Πηγή: http://georgepapatriantafillou.com/
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου