Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

θεατρική παράσταση «ΚΙ ΕΤΣΙ… ΣΩΘΗΚΕ ΤΟ ΔΑΣΟΣ»

Η Θεατρική Σκηνή Ηρακλείου ιδρύθηκε το 1983 και από τότε μέχρι και σήμερα βρίσκεται ανελλιπώς στα πολιτιστικά πράγματα του τόπου μας. Έχει ανεβάσει 51 θεατρικά έργα ελληνικού και ξένου ρεπερτορίου . Έχει ταξιδέψει σε ολόκληρο το νησί μας αλλά και σε πολλές πόλεις της Ελλάδας καθώς και στην Αμερική, Κύπρο και στη μακρινή Αυστραλία με το έργο ΖΟΡΜΠΑ ΜΑΘΕ ΜΕ ΝΑ ΧΟΡΕΥΩ. Έχει λάβει πολλές φορές μέρος σε πανελλήνια φεστιβάλ θεάτρου και έχει βραβευτεί σε όλους τους τομείς ( βραβείο ερμηνείας αντρικού – γυναικείου ρόλου σκηνοθεσίας , μουσικής , σκηνικών , επιλογής έργου ,καλύτερης παράστασης κ.α ) .



    Για τη φετινή χειμερινή σεζόν ετοιμάσαμε το καταπληκτικό έργο της Μαρίας Γουμενοπούλου « ΚΙ ΕΤΣΙ… ΣΩΘΗΚΕ ΤΟ ΔΑΣΟΣ». Πρόκειται για ένα έργο βραβευμένο με κρατικό βραβείο και έχει οικολογικό περιεχόμενο. Πέντε νάνοι, κι ένας λαγός με πολύ κέφι ,τραγούδι και χορό θα φέρουν στην επιφάνεια την αξία και χρησιμότητα του δάσους και κατ επέκταση του πράσινου… Έρχεται ένας σουπερνανος από την μεγάλη πολιτεία που θα χαλάσει την ήρεμη ζωή στο δάσος… Το μοτοσακό ,τα αποσμητικά , τα cd και άλλα σύγχρονα μέσα είναι ικανά να ανατρέψουν τα πράγματα; Θα δούμε… Το σίγουρο είναι ότι θα ξυπνήσει οικολογικές συνειδήσεις και θα παρασύρει τα παιδιά να ψηφίσουν μαζί με τους νάνους τη σωτηρία του δάσους και κατ΄ επέκταση την αγάπη τους για τη φύση.

Παίζουν: Μιχαέλα Βρυθιά , Νίκος Μανιάς, Βαγγέλης Μετοχαράκης, Μαρία Σβώλου , Φαρσάρη Μαρία και Αλεξία Κατσαρα. Την μουσική έγραψε ο Κώστας Μαρκάκης και τραγουδάει ζωντανά η Μιχαέλα Βρυθιά. 

Η σκηνοθεσία είναι του Μάνου Μανιά

  Μετά από την μεγάλη επιτυχία που σημείωσε η άνω παράσταση και την μεγάλη προσέλευση κοινού, θα δοθούν 2 ακόμη παραστάσεις στον Θεατρικό Σταθμό το Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013.Η πρώτη θα δοθεί στις 11 το πρωί και η δεύτερη το απόγευμα στις 5.

  Τέλος αξίζει να σημειωθεί ότι γενική η είσοδος είναι 6 ευρώ ενώ υπάρχει και η δυνατότητα σε ειδικές ομάδες (κάρτα ανεργίας, τρίτεκνοι, πολύτεκνοι, φοιτητές, στρατιωτικοί, σώματα ασφαλείας, εκπαιδευτικοί και μέλη της Θεατρικής Σκηνής Ηρακλείου στο Facebook) να είναι στα 5 ευρώ {έκπτωση 15%}.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.