Η μητέρα μίας 12χρονης κοπέλας είχε μπει στο σάιτ της εταιρίας για να δει τι ρούχα θα αγοράσει στην κόρη της και έσπευσε να διαμαρτυρηθεί στην επιτροπή ελέγχου διαφημίσεων, ASA. Είναι σίγουρο ότι στις μέρες μας το sexy profile τραβάει, αλλά δυστυχώς όταν απευθύνεται σε νέους, είναι επικίνδυνο γιατί δημιουργεί λάθος πρότυπα.
Η εταιρεία αναγκάστηκε να απαγορεύσει κάποιες φωτογραφίες, με τη δικαιολογία ότι τα μοντέλα σε ορισμένες περιπτώσεις έμοιαζαν να είναι 16 ετών και κάτω.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου