Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

FIZZ: Καινοτομία από την ΕΑΣ Πεζών, με στόχο τους νέους

Το 1998 η Ένωση Πεζών προκάλεσε επανάσταση στην ελληνική αγορά κρασιού με την εμφιάλωση κρασιού σε BaginBox, ενώ τα επόμενα χρόνια παρουσίασε την συσκευασία Τετραπάκ.

Σήμερα η Ένωση Πεζών προσφέρει κάτι μοναδικό στην αγορά ποτών. Το FIZZ είναι ποτό με χαρακτήρα διαφορετικό από τα συνηθισμένα. Αρωματισμένο ποτό (μήλο) με βάση τον οίνο (9%) και έντονη αίσθηση σπιρτάδας. Καινοτόμο προϊόν, απόλυτα δροσιστικό για τους καλοκαιρινούς μήνες, αλλά και μια ξεχωριστή νότα χαράς, στην χειμερινή ατμόσφαιρα, έρχεται για να ανατρέψει τις καταναλωτικές μας συμπεριφορές.
Θα το βρούμε σε συσκευασία 275ml σε μπουκάλι που το αγκαλιάζει ολόκληρο η ετικέτα, με μοντέρνο σχεδιασμό που σίγουρα δεν θα μας αφήσει αδιάφορους.

To νέο Προϊόν: 

Ένα αλκοολούχο ποτό με βάση το κρασί και με διάφορες γεύσεις: Μήλο, ροδάκινο, κεράσι και καρπούζι. Η συσκευασία του είναι πρωτότυπη σε μπουκαλάκι των 275 ml το οποίο είναι «τυλιγμένο» σε μία ετικέτα. Η περιεκτικότητα του Fizz σε αλκοόλη είναι χαμηλή και ανήκει στην κατηγορία ανάλογων ποτών που προτιμούν κυρίως οι νέοι 18-22 ετών και οι γυναίκες στα μπαράκια και τις καφετέριες.

Η πρώτη παρουσίαση του Fizz έγινε το Σάββατο 10 Νοεμβρίου στην έκθεση ειδών για «μικρά σημεία πώλησης» κυρίως mini market και περίπτερα στην Expo Athens. Η υποδοχή ήταν εκπληκτική! Ο κόσμος κατέκλυσε το περίπτερο της ΕΑΣ Πεζών και σύμφωνα με τον εμπορικό διευθυντή της Ένωσης Νίκο Μαντιδάκη ήδη έχουν παραγγείλει Fizz μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ και κάβες. Σε λίγο καιρό το Fizz θα έχει τοποθετηθεί επίσης σε περίπτερα, καφετέριες και μπαράκια.

Όπως εξηγεί ο αντιπρόεδρος της ΕΑΣ Πεζών Μανώλης Μπέρκης το Fizz είναι επιτραπέζιο κρασί χαμηλής περιεκτικότητας σε αλκοόλη, που εμφιαλώνεται με την αξιοποίηση ενός νέου μηχανήματος το οποίο αγόρασε η Ένωση από την Ιταλία. Το συγκεκριμένο μηχάνημα κάνει εμφιάλωση και με τη χρήση ανθρακικού. Σε αυτό το νέο μηχάνημα εμφιαλώνεται τώρα το σύνολο των κρασιών της ΕΑΣ.

Το νέο προϊόν ανήκει στην κατηγορία των RTD. Περιέχει 9% αλκοόλη και είναι γλυκισμένο με γλεύκος, κι όχι με ζάχαρη. Περιλαμβάνει επίσης και ανθρακικό. Γεύσεις μήλου και ροδάκινου έχουν τα λευκά κρασιά Fizz και κερασιού έχει το ροζέ. Σύντομα θα κυκλοφορήσει ροζέ κρασί με γεύση καρπουζιού.

Η Ένωση Πεζών είναι η πρώτη που κυκλοφορεί στην Ελλάδα αυτό το προϊόν το οποίο σύμφωνα με την άδεια από το Υπουργείο ονομάζεται «αλκολούχο ποτό με βάση τον οίνο».

Με το Fizz η Ένωση Πεζών αξιοποιεί τα εμπορικά «κανάλια» των πολυκαταστημάτων και των καβών (καφετέριες και μπαράκια). Επίσης αξιοποιεί και το «κανάλι» των λεγόμενων μικρών σημείων πώλησης που είναι τα περίπτερα και τα mini market.

Υπενθυμίζεται ότι η Ένωση Πεζών έχει….συνηθίσει το κοινό της στις πρωτοτυπίες. Πρώτη σε συσκευασία τετραπάκ κατάφερε να τοποθετήσει το κρασί της στα περίπτερα με πολύ μεγάλη επιτυχία. Στη συνέχεια τοποθέτησε το ελαιόλαδο της σε συσκευασία τετραπρίσμα. Πριν δύο χρόνια άρχισε να διαθέτει στην αγορά το ελαιόλαδο με τον τίτλο ΕΛΑΙΟΠΑΡΑΓΩΓΟΙ όπου η συσκευασία αναγράφει πού καταλήγουν τα χρήματα των καταναλωτών που το αγοράζουν. Το νέο πρωτοποριακό προϊόν Fizz αναμένεται να ταράξει τα νερά στην αγορά.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Απαγορευμένες βωμολοχίες απειλούν την παράδοση

Απο την Μαρίνα Στεφανάκη rockvitamins.blogspot.gr Στη σημερινή πραγματικότητα όπου η μουσική ακούγεται με τα μάτια, με ένα κοινό τέμπο υπολογιστή καθώς και με χυδαίους στίχους για όλα τα τραγουδάκια, αναρωτιέμαι, ενώ διανύουμε περίοδο μαζικής κρίσης, δεν θα «έπρεπε» να ανθίζουν οι τέχνες, κατ’ επέκταση και η μουσική, ως καταλύτες πνευματικής αφύπνισης; Αναμφίβολα, τα γεγονότα της ιστορίας αυτό αποδεικνύουν... Ένα από τα άπειρα παραδείγματα, αποτελεί ο Βιτσέντζος Κορνάρος, που γύρω στα μέσα του 17ου αι., όταν άρχισε δηλαδή η πολιορκία του Ηρακλείου από τους Οθωμανούς, άρχισε και η δράση του. Οι σημερινοί, όμως, Νεοέλληνες -έτσι για διαφορά- ενώ πυροβολούμαστε από ψυχρές δυτικές σφαίρες, χαμπάρι δεν παίρνουμε και το έχουμε ρίξει στη «τρέλα» όπως χαρακτηρίζει ένα Τσα-κάλι.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Γάζα: Εθνοκάθαρση ή γενοκτονία;

Ο κορυφαίος ιστορικός του Ολοκαυτώματος κρούει τον κώδωνα του κινδύνου. Ο διαπρεπής Ισραηλινός ιστορικός Όμερ Μπάρτοβ καλεί τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη διεθνή εβραϊκή κοινότητα να «σηκώσουν το ανάστημά τους και να υψώσουν τη φωνή τους, πριν η ηγεσία του Ισραήλ βυθίσει το ίδιο και τους γείτονές του στην άβυσσο». Τι διακρίνει τον πόλεμο από τη γενοκτονία; Πότε η κρατική βία μετατρέπεται από φρικτή αλλά νομικά εγκεκριμένη επίδειξη στρατιωτικής βίας στο «απόλυτο έγκλημα», σύμφωνα τόσο με το διεθνές δίκαιο όσο και με τη κοινή αντίληψη; Το ερώτημα αυτό απασχολεί πολύ τον Όμερ Μπάρτοβ τους τελευταίους μήνες. Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Brown και κορυφαίος ιστορικός του Ολοκαυτώματος, ο Ισραηλινός ιστορικός έχει αφιερώσει την επιστημονική του σταδιοδρομία στη μελέτη πράξεων μαζικής δολοφονίας. Αυτό έχει καταστήσει την εμπειρογνωμοσύνη του περιζήτητη καθώς ο πόλεμος μεταξύ του Ισραήλ και της Χαμάς συνεχίζει να κλιμακώνεται σε πρωτόγνωρα επίπεδα αιματοχυσίας και καταστροφής. Καθώς ο πόλεμος εξε

Το ντοκιμαντέρ «In the wine dark sea» για το κρητικό κρασί προβάλλει τον κρητικό αμπελώνα

Το ντοκιμαντέρ «In the wine dark sea» που έχει γυριστεί από την Χρύσα Τζωρτζάκη στην αγγλική γλώσσα και απευθύνεται στο διεθνές κοινό, προβάλει την Κρήτη ως οινοπαραγωγική περιοχή και αναδεικνύει τον κρητικό αμπελώνα σε χώρες που δεν έχει αποκτήσει ακόμα μεγάλη αναγνωρισιμότητα. Η σκηνοθέτης του φιλμ επισκέφθηκε τον Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη και τον ενημέρωσε για την θετική πορεία και την απήχηση που καταγράφει το ντοκιμαντέρ σε φεστιβάλ κινηματογράφου ανά τον κόσμο, παρουσιάζοντας το κρασί της Κρήτης από τη μινωική εποχή μέχρι τις μέρες μας. Το ντοκιμαντέρ αναπτύσσεται μέσα από την οπτική 11 οινοπαραγωγών του νησιού, οι οποίοι αναλύουν τις ποικιλίες του κρητικού κρασιού ενώ καταγράφονται και γευσιγνωστικές εμπειρίες και απόψεις, διεθνώς καταξιωμένων σομελιέ (sommelier). Το φιλμ βραβεύτηκε σε Φεστιβάλ της Νέας Υόρκης, του Τορόντο και ακολούθησε το Τόκιο. Επιλέχθηκε ως καλύτερο ντοκιμαντέρ από τα φεστιβάλ του Μιλάνου και της Νάπολι και τώρα είναι επίσημη επιλογή, όπως τονίζ