Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το «επαγγελματικό» προφίλ ενός ανέργου.

 Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης
 
Όλοι συζητούν στις μέρες μας για την οικονομική κρίση και την ανεργία που μαστίζει την Ελλάδα μας. Ωστόσο, σε αυτό το άρθρο θα αποφύγω την αναφορά μου στην οικονομική κρίση και το πώς αυτή εξελίσσεται σήμερα, αλλά θα εστιάσω στην ανεργία και το ποια κατά τι γνώμη μου είναι η καλύτερη στάση του ανέργου.

Απόλυτος σύμμαχος αντίστασης στην ανεργία είναι η αυτοπεποίθηση. Δεν φταίω εγώ που είμαι άνεργος, είναι η κατάσταση τέτοια. Τα θετικά άτομα είναι πιο υγιή, έχουν καλύτερες σχέσεις, κάνουν αξιοζήλευτη καριέρα και κερδίζουν περισσότερα χρήματα.

Είναι σημαντικό στις μέρες μας να μπορούμε να ξεχωρίσουμε έναν άνεργο από έναν άεργο. Δύο ορολογίες, οι οποίες αποκλίνουν μεταξύ τους στο γεγονός ότι, ο άνεργος κάθεται και περιμένει να βρεθεί μια θέση εργασίας γι’ αυτόν. Λάθος  στρατηγική, δεν Χρειάζεται να περιμένετε να εμφανιστεί μία εξαιρετική ευκαιρία στη δουλειά, χωρίς να κάνετε κάτι εσείς. Από την άλλη πλευρά ο “άεργος”, λόγο της κατάστασης δεν μπορεί να παράγει έργο επί χρηματικής ανταμοιβής, ωστόσο, ενημερώνεται για τις ευκαιρίες που μπορεί να υπάρξουν, επίσης ο ίδιος παράγει έργο για την προσωπική του εξέλιξη και τη συντήρηση της γνώσης του.  





Μακριά από τα Media.
Δεν αφήνουμε τους εαυτούς μας να παρασυρθούν στην κρίση που δημιουργείται από τα Media. Ευκαιρίες υπάρχουν. Δυστυχώς η ζήτηση εμφανίζεται σε μικρότερο ποσοστό από της προσφοράς, αλλά παρ’ όλα αυτά όλοι έχουμε το ίδιο δικαίωμα διεκδίκησης της κενής θέσης εργασίας. Ωστόσο δεν έχουμε όλοι την ίδια αγάπη, και αυτοπεποίθηση για το αντικείμενο. Εν κατακλείδι, για να είμαι εγώ αυτός που θα καλύψω την κενή θέση, πρέπει να προσέξω την επαγγελματική μου ταυτότητα.

Εάν θεωρείτε ότι δεν θα σας προσλάβουν, τότε σίγουρα αυτό δεν θα συμβεί. Τα μάτια σας ανοιχτά. Υιοθετήστε μία διαφορετική συμπεριφορά και κινητοποιήστε τον εαυτό σας προς το στόχο αυτό. Όλοι μπορούμε να ενταχθούμε με εκείνους τους οποίους βλέπουν και θα συνεχίσουν να βλέπουν τις ευκαιρίες που προκύπτουν και να τις εκμεταλλευτούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για να κατορθώσουμε τον στόχο μας. Απλά σκεφτείτε ότι μπορείτε να κάνετε κάτι και θα το πετύχετε.



Στόχος μας?
Η εύρεση εργασίας στον τομέα που μπορούμε να προσφέρουμε καλύτερα. Όταν εργαζόμαστε σε άριστο περιβάλλον και σε αντικείμενο που μας ενδιαφέρει, δεν υπάρχει περίπτωση να μην αντεπεξέλθουμε, επίσης με την επίτευξη της μέγιστης απόδοσης μας επιτυγχάνουμε να γίνουμε απαραίτητοι στην θέση μας και κατά συνέπεια στον εργοδότη μας. 

Τα οφέλη επίτευξης του παραπάνω στόχου μας προσδοκούν σε μία επιτυχημένη επαγγελματική καριέρα, χτίζοντας έτσι τις βάσεις για την προσωπική ευπορία του εργαζόμενου. Ωστόσο επειδή η ζωή δεν είναι μόνο εργασία, εάν ο ίδιος μπορέσει να συνδυάσει τα δώρα που του προσφέρει μια επιτυχημένη επαγγελματική ζωή, με τον κατάλληλο σύντροφο επιτυγχάνει την τέλεια προσωπική ευημερία.


Συμβουλή
 Αν ξοδεύετε το χρόνο σας πιστεύοντας ότι δεν σας ταιριάζει η εργασία η οποία έχετε αναλάβει, σίγουρα υποφέρετε καθημερινά. Μπορεί η συγκεκριμένη απασχόληση να μην είναι αυτή των ονείρων σας, να θυμάστε όμως ότι οι επιτυχημένοι επαγγελματίες συμπεριφέρονται και δρουν σαν να βρίσκονται στη δουλειά των ονείρων τους συνεχώς.
 
 


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...