Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το «επαγγελματικό» προφίλ ενός ανέργου.

 Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης
 
Όλοι συζητούν στις μέρες μας για την οικονομική κρίση και την ανεργία που μαστίζει την Ελλάδα μας. Ωστόσο, σε αυτό το άρθρο θα αποφύγω την αναφορά μου στην οικονομική κρίση και το πώς αυτή εξελίσσεται σήμερα, αλλά θα εστιάσω στην ανεργία και το ποια κατά τι γνώμη μου είναι η καλύτερη στάση του ανέργου.

Απόλυτος σύμμαχος αντίστασης στην ανεργία είναι η αυτοπεποίθηση. Δεν φταίω εγώ που είμαι άνεργος, είναι η κατάσταση τέτοια. Τα θετικά άτομα είναι πιο υγιή, έχουν καλύτερες σχέσεις, κάνουν αξιοζήλευτη καριέρα και κερδίζουν περισσότερα χρήματα.

Είναι σημαντικό στις μέρες μας να μπορούμε να ξεχωρίσουμε έναν άνεργο από έναν άεργο. Δύο ορολογίες, οι οποίες αποκλίνουν μεταξύ τους στο γεγονός ότι, ο άνεργος κάθεται και περιμένει να βρεθεί μια θέση εργασίας γι’ αυτόν. Λάθος  στρατηγική, δεν Χρειάζεται να περιμένετε να εμφανιστεί μία εξαιρετική ευκαιρία στη δουλειά, χωρίς να κάνετε κάτι εσείς. Από την άλλη πλευρά ο “άεργος”, λόγο της κατάστασης δεν μπορεί να παράγει έργο επί χρηματικής ανταμοιβής, ωστόσο, ενημερώνεται για τις ευκαιρίες που μπορεί να υπάρξουν, επίσης ο ίδιος παράγει έργο για την προσωπική του εξέλιξη και τη συντήρηση της γνώσης του.  





Μακριά από τα Media.
Δεν αφήνουμε τους εαυτούς μας να παρασυρθούν στην κρίση που δημιουργείται από τα Media. Ευκαιρίες υπάρχουν. Δυστυχώς η ζήτηση εμφανίζεται σε μικρότερο ποσοστό από της προσφοράς, αλλά παρ’ όλα αυτά όλοι έχουμε το ίδιο δικαίωμα διεκδίκησης της κενής θέσης εργασίας. Ωστόσο δεν έχουμε όλοι την ίδια αγάπη, και αυτοπεποίθηση για το αντικείμενο. Εν κατακλείδι, για να είμαι εγώ αυτός που θα καλύψω την κενή θέση, πρέπει να προσέξω την επαγγελματική μου ταυτότητα.

Εάν θεωρείτε ότι δεν θα σας προσλάβουν, τότε σίγουρα αυτό δεν θα συμβεί. Τα μάτια σας ανοιχτά. Υιοθετήστε μία διαφορετική συμπεριφορά και κινητοποιήστε τον εαυτό σας προς το στόχο αυτό. Όλοι μπορούμε να ενταχθούμε με εκείνους τους οποίους βλέπουν και θα συνεχίσουν να βλέπουν τις ευκαιρίες που προκύπτουν και να τις εκμεταλλευτούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για να κατορθώσουμε τον στόχο μας. Απλά σκεφτείτε ότι μπορείτε να κάνετε κάτι και θα το πετύχετε.



Στόχος μας?
Η εύρεση εργασίας στον τομέα που μπορούμε να προσφέρουμε καλύτερα. Όταν εργαζόμαστε σε άριστο περιβάλλον και σε αντικείμενο που μας ενδιαφέρει, δεν υπάρχει περίπτωση να μην αντεπεξέλθουμε, επίσης με την επίτευξη της μέγιστης απόδοσης μας επιτυγχάνουμε να γίνουμε απαραίτητοι στην θέση μας και κατά συνέπεια στον εργοδότη μας. 

Τα οφέλη επίτευξης του παραπάνω στόχου μας προσδοκούν σε μία επιτυχημένη επαγγελματική καριέρα, χτίζοντας έτσι τις βάσεις για την προσωπική ευπορία του εργαζόμενου. Ωστόσο επειδή η ζωή δεν είναι μόνο εργασία, εάν ο ίδιος μπορέσει να συνδυάσει τα δώρα που του προσφέρει μια επιτυχημένη επαγγελματική ζωή, με τον κατάλληλο σύντροφο επιτυγχάνει την τέλεια προσωπική ευημερία.


Συμβουλή
 Αν ξοδεύετε το χρόνο σας πιστεύοντας ότι δεν σας ταιριάζει η εργασία η οποία έχετε αναλάβει, σίγουρα υποφέρετε καθημερινά. Μπορεί η συγκεκριμένη απασχόληση να μην είναι αυτή των ονείρων σας, να θυμάστε όμως ότι οι επιτυχημένοι επαγγελματίες συμπεριφέρονται και δρουν σαν να βρίσκονται στη δουλειά των ονείρων τους συνεχώς.
 
 


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

GNTM GR Τρολ στο σετ της τελευταίας εβδομάδας από τις Χειροποίητες Κατσούνες | Φωτογραφίες

Ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί με το  #Gntmgr  στο Λονδίνο του ’30. ☂️☂️ Ο Μάικλ Μπανκς, χήρος μετά το θάνατο της γυναίκας του, αγωνίζεται να διατηρήσει το πατρικό του σπίτι ενάντια στις ύπουλες πρακτικές της τράπεζας. Τα μικρά παιδιά του προσπαθούν μάταια να τον βοηθήσουν, μέχρι που εμφανίζεται η μυστηριώδης, ιπτάμενη νταντά Μαίρη Πόπινς. Φωτογραφία που τρολάρει το τελευταίο σετ φωτογράφισης στο GNTM GR, με θέμα τη Mary Poppins δημιούργησαν από τη σελίδα  Χειροποίητες Κρητικές Κατσούνες . Στο σετ της φωτογράφισης, συμμετέχουν με δύο φωτογραφίες στη μία δίνουν έμφαση στο πάνω μέρος και εννοούμε τα χέρια, ενώ στη δεύτερη στα πόδια…. Εσείς τι λέτε, Ποια ήταν για εσάς η καλύτερη Mary Poppins; Πηγή  katsounes.com

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...