Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πάρε-Δώσε , Φεστιβάλ Εναλλακτικής Χρηματοδότησης

Το περιοδικό + DESING και το GROOPIO.COM διοργανώνουν στις 3 και 4 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ το 1ο Φεστιβάλ Εναλλακτικής Χρηματοδότησης «Πάρε- δώσε».
Εάν ανήκεις στην  ελληνική δημιουργική κοινότητα και θες να δεις την ιδέα σου να γίνεται πραγματικότητα, ανέβασε την καμπάνια σου στο Groopio.com μέχρι τις 29 Οκτωβρίου και πάρε μέρος στο 1ο Φεστιβάλ Εναλλακτικής Χρηματοδότησης «Πάρε- δώσε», που θα πραγματοποιηθεί στο HUB EVENTS το Σάββατο  3 και την Κυριακή 4 Νοεμβρίου. Η ιδέα που θα «κερδίσει» το κοινό του φεστιβάλ, θα κερδίσει και τη χρηματοδότησή της!

Δες πόσο απλό είναι:
Βημα 1ο
Είσαι γραφίστας, φωτογράφος, video artist, κομιξάς, web designer, βιομηχανικός σχεδιαστής με μια καλή ιδέα στα σκαριά, που δεν ξέρεις πώς να την χρηματοδοτήσεις; Τότε προχώρα άφοβα στο 2ο βήμα!
Βημα 2Ο
Μπες στο www.groopio.com και παρουσίασε αναλυτικά την ιδέα σου, καθώς και τον οικονομικό σου στόχο.  Θυμίσου, απλά, ότι θα πρέπει να έχεις ανεβάσει την καμπάνια σου μέχρι τις 29 Οκτωβρίου και μην ξεχάσεις να αναφέρεις στον τίτλο της την ένδειξη: « Πάρε- δώσε».
Βημα 3Ο
Έλα στο  HUB EVENT στις 3 και 4 Νοεμβρίου,  παρουσίασε με ελκυστικό τρόπο την ιδέα σου στο κοινό και πείσε το να την ψηφίσει. Ο «εκλεκτός» του κοινού θα κερδίσει όσα χρήματα συγκεντρώθηκαν για να πραγματοποιήσει την ιδέα του! Όσο για τους υπόλοιπους, μην απελπίζεστε μπορείτε να συνεχίσετε την προσπάθειά σας στην πρώτη ηλεκτρονική πλατφόρμα crowdfunding στην Ελλάδα, στο www.groopio.com.
 
Πώς λειτουργεί το Φεστιβάλ «Πάρε- δώσε»;
To «Πάρε- δώσε» παρέχει στον κάθε συμμετέχοντα το δικό του stand, το οποίο μπορεί να «διακοσμήσει» όπως ο ίδιος επιθυμεί και από το οποίο θα παρουσιάσει την ιδέα του στο κοινό. Κάθε stand διαθέτει μία κάλπη, στην οποία το κοινό ψηφίζει με μάρκες την ιδέα που του άρεσε περισσότερο. Κάθε μάρκα αντιστοιχεί σε 1 ευρώ και αγοράζονται από το κοινό κατά την είσοδό τους στο χώρο του event. Η ιδέα με τις περισσότερες ψήφους κερδίσει όσα χρήματα συγκεντρώθηκαν για την πραγματοποίησή της.
 
Location: ΤΗΕ HUB EVENTS ,Αλκμήνης 5, Κάτω Πετράλωνα (http://www.thehubevents.gr )
ΣΑΒΒΑΤΟ 2 και ΚΥΡΙΑΚΗ  3 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ, 17: 00 – 22:00
Δηλώσεις συμμετοχής: Ανέβασε την καμπάνια σου στο www.groopio.com με την ένδειξη στον τίτλο της «Για το Πάρε- δώσε».
Περισσότερες πληροφορίες  :
 Ειρηναίος Φιλιππίδης
Mail: info@groopio.com
Τηλεφωνο : 6974999233
Twitter: @groopio
    

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως .

1965 Κώδικας των Αθηνών . Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ . Η ΛΑΜΠΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ . To 1960 ιδρύθηκε η ΕΕΔΣ – Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων , το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα . Ο “πατριάρχης” (πρωτεργάτης) των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα , ο Μάνος Παυλίδης διετέλεσε πρόεδρος της IPRA (International Public Relations Association ) , από το 1973 έως το 1976 , ενώ το 1964 είχε εκλεγεί στη θέση του Γραμματέα . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το παγκόσμιο συνέδριο της IPRA ( International Public Relations Association ) και εδώ υπογράφηκε ο περίφημος Κώδικας των Αθηνών , ο Διεθνής Κώδικας Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων που εφαρμόζεται αδιάλειπτα από τότε από όλα τα επιστημονικά σωματεία των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Δηλαδή όλοι οι επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως εφαρμόζουν και ασπάζονται τον Κώδικα Ηθικής και Δεοντολογίας ,