Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΔΕΥΤΕΡΑ 10 & ΤΡΙΤΗ 11 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2012 || "Τεχνόπολις" του Δήμου Αθηναίων

Φέτος στο ARK Festival, η μουσική είναι μόνο η αρχή.
 
Το ARK Festival, το φεστιβάλ που έγινε θεσμός από την πρώτη κιόλας χρονιά του γεφυρώνοντας τη μουσική σκηνή καταξιωμένων ονομάτων με τη δημιουργική έξαρση των διαδόχων τους, επιστρέφει για Τρίτη συνεχή χρονιά στην «Τεχνόπολις» του Δήμου Αθηναίων (Πειραιώς 100, Γκάζι) την Δευτέρα 10 και την Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου σε ένα χορταστικό διήμερο γεμάτο από τους ήχους και τους στίχους αγαπημένων και καταξιωμένων ονομάτων, διασκεδαστικές αλλά και ουσιαστικές παράλληλες δράσεις και την αίσθηση της ομαδικής συναρπαστικής εμπειρίας πιο έντονη από ποτέ – όλα αυτά με το φεστιβάλ να διατηρεί παραδοσιακά την τιμή του εισιτηρίου του σε χαμηλά επίπεδα. 
 
Μετά την επιτυχημένη του εξόρμηση σε μεγάλα αστικά κέντρα της Ελλάδας (το 2012 βρήκε το φεστιβάλ να επισκέπτεται για πρώτη φορά την Πάτρα, τον Βόλο και την Λάρισα, εκτός από την Αθήνα και την Θεσσαλονίκη στις οποίες είχε δώσει το παρών τις προηγούμενες χρονιές), το ARK Festival γυρίζει πίσω στη βάση του με πανηγυρικές διαθέσεις και αυξάνοντας τις σκηνές του για να χωρέσουν ακόμα περισσότερη μουσική από ονόματα που αξίζει να ανακαλυφθούν ή να συστηθούν σε μεγαλύτερο κοινό. Το φετινό ARK της Αθήνας θα εξαπλωθεί σε δύο σκηνές μέσα στο χώρο της «Τεχνόπολις» του Δήμου Αθηναίων, με τις συναυλίες να ξεκινούν από νωρίς το απόγευμα. Οι καλλιτέχνες που θα συμμετάσχουν στο φετινό ARK Festival θα ανακοινωθούν μέσα στις επόμενες ημέρες.
 
Το ARK Festival ζει μέσα στην «Τεχνόπολις», που θα αξιοποιηθεί στο έπακρο για την ενίσχυση κοινωνικών, ανθρωπιστικών και πολιτιστικών σκοπών μέσα από σειρά παράλληλων δράσεων και συνεργασιών που θα ανακοινώνονται τις ερχόμενες εβδομάδες, αλλά και έξω από αυτή, με δρώμενα και πρωτοβουλίες που συμπεριλαμβάνουν ολόκληρη την πόλη και διαδίδουν το μήνυμα του ARK δυνατά και μελωδικά στους κατοίκους όλων των περιοχών της Αττικής.
 
Όπως κάθε χρόνο, το ARK Festival απευθύνει και φέτος κάλεσμα σε εθελοντές με όρεξη και πάθος για τη μουσική, που επιθυμούν να αποτελέσουν κομμάτι της ομάδας του ARK και να ζήσουν εκ των έσω την καλύτερη μουσική εμπειρία της πόλης, συμμετέχοντας και βοηθώντας εθελοντικά κατά τη διάρκεια των 2 ημερών της διεξαγωγής του. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να στείλουν το βιογραφικό τους στο info@arkfestival.gr.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως .

1965 Κώδικας των Αθηνών . Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ . Η ΛΑΜΠΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ . To 1960 ιδρύθηκε η ΕΕΔΣ – Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων , το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα . Ο “πατριάρχης” (πρωτεργάτης) των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα , ο Μάνος Παυλίδης διετέλεσε πρόεδρος της IPRA (International Public Relations Association ) , από το 1973 έως το 1976 , ενώ το 1964 είχε εκλεγεί στη θέση του Γραμματέα . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το παγκόσμιο συνέδριο της IPRA ( International Public Relations Association ) και εδώ υπογράφηκε ο περίφημος Κώδικας των Αθηνών , ο Διεθνής Κώδικας Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων που εφαρμόζεται αδιάλειπτα από τότε από όλα τα επιστημονικά σωματεία των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Δηλαδή όλοι οι επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως εφαρμόζουν και ασπάζονται τον Κώδικα Ηθικής και Δεοντολογίας ,...

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Κρητικό Σαρίκι το παραδοσιακό κεντητό μαντήλι για το κεφάλι. Η Ιστορία, οι συμβολισμοί & η Περίτεχνη πλέξη της κυρίας Πόπης

Με αφορμή την διάδοση της κρητικής παραδοσιακής τέχνης της πλέξης των σαρικιών επικοινωνήσαμε με την κυρία Πόπη, την υφάντρα μας. Τα χειροποίητα Κρητικά σαρίκια – μαντήλια στο katsounes.gr φτιάχνονται από τα χέρια της κυρίας Πόπης. Όπως μας είπε η ίδια και όπως θα έχετε αντιληφθεί η πλέξη των σαρικιών αποτελεί μια σπουδαία και περίτεχνη διαδικασία που διαφέρει από περιοχή σε περιοχή και είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη τιμή και την υπερηφάνεια των Κρητικών. Η τέχνη αυτή συναντάτε σήμερα κυρίως σε ορεινά χωριά της Κρήτης και κυρίως   χρησιμοποιείται από μεγαλύτερες γενιές. Όπως μας είπε η ονομασία του “Σαρίκι” έχει Τούρκικη καταγωγή και υποδηλώνει την Οθωμανική επιρροή στο νησί της Κρήτης τα παλαιότερα χρόνια της Τουρκοκρατίας. Κάπου εδώ είναι η στιγμή που πρέπει να μιλήσουμε για το Συμβολισμό που έχουν τα Σαρίκια και τα μαντήλια των κρητικών στα κρόσσια, αλλά και γενικότερα τους συμβολισμούς   Ποιοι είναι όμως οι συμβολισμοί του;;   Τα κρόσσια στα μαντήλια των κρητ...

Δημόσια Ιστορία και Έντυπος Τύπος

  Γράφει η Βογιατζάκη Δέσποινα Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Με τον όρο Δημόσια Ιστορία , αναφέρετε η καταγραφή και η διατήρηση των ιστορικών πληροφοριών έπειτα από προσωπικές εμπειρίες των ανθρώπων. Επίσης αναφέρεται στην αφήγηση για θέματα εθνικά, δημοσίων Προσώπων και για ορισμένες περιόδους των χωρών του κόσμου. Η Δημόσια Ιστορία αναφέρεται στην ¨Ιστορική Συντήρηση¨, ¨Επιστημονικά Αρχεία¨, ¨Προφορική Ιστορία¨, και σε άλλους τομείς. Το Πανεπιστήμιο της Βαλτιμόρης διδάσκει τη Δημόσια Ιστορία ως  ‘ η παρουσίαση της ιστορικής γνώσης σε ένα ευρύ κοινό-ακροατήριο. Η Δημόσια Ιστορία εμφανίζεται με πολλές μορφές, παραδείγματος  χάρη, τηλεοπτικά ντοκιμαντέρ, ιστορικά έργα και τέλος, συλλογή & καταγραφή έργου’. Το Πανεπιστήμιο του Wisconsin αλλά και ο Robert Kelley   - Ιστορικός αναφέρουν ότι, ‘ η Δημόσια Ιστορία πιο συχνά αναφέρεται στην απασχόληση των ιστορικών προς την Ιστορία. Συνδέοντάς την με την εργασία έξω από τον ακαδημαϊκό χώρο’. Η ...