Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΔΕΥΤΕΡΑ 10 & ΤΡΙΤΗ 11 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2012 || "Τεχνόπολις" του Δήμου Αθηναίων

Φέτος στο ARK Festival, η μουσική είναι μόνο η αρχή.
 
Το ARK Festival, το φεστιβάλ που έγινε θεσμός από την πρώτη κιόλας χρονιά του γεφυρώνοντας τη μουσική σκηνή καταξιωμένων ονομάτων με τη δημιουργική έξαρση των διαδόχων τους, επιστρέφει για Τρίτη συνεχή χρονιά στην «Τεχνόπολις» του Δήμου Αθηναίων (Πειραιώς 100, Γκάζι) την Δευτέρα 10 και την Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου σε ένα χορταστικό διήμερο γεμάτο από τους ήχους και τους στίχους αγαπημένων και καταξιωμένων ονομάτων, διασκεδαστικές αλλά και ουσιαστικές παράλληλες δράσεις και την αίσθηση της ομαδικής συναρπαστικής εμπειρίας πιο έντονη από ποτέ – όλα αυτά με το φεστιβάλ να διατηρεί παραδοσιακά την τιμή του εισιτηρίου του σε χαμηλά επίπεδα. 
 
Μετά την επιτυχημένη του εξόρμηση σε μεγάλα αστικά κέντρα της Ελλάδας (το 2012 βρήκε το φεστιβάλ να επισκέπτεται για πρώτη φορά την Πάτρα, τον Βόλο και την Λάρισα, εκτός από την Αθήνα και την Θεσσαλονίκη στις οποίες είχε δώσει το παρών τις προηγούμενες χρονιές), το ARK Festival γυρίζει πίσω στη βάση του με πανηγυρικές διαθέσεις και αυξάνοντας τις σκηνές του για να χωρέσουν ακόμα περισσότερη μουσική από ονόματα που αξίζει να ανακαλυφθούν ή να συστηθούν σε μεγαλύτερο κοινό. Το φετινό ARK της Αθήνας θα εξαπλωθεί σε δύο σκηνές μέσα στο χώρο της «Τεχνόπολις» του Δήμου Αθηναίων, με τις συναυλίες να ξεκινούν από νωρίς το απόγευμα. Οι καλλιτέχνες που θα συμμετάσχουν στο φετινό ARK Festival θα ανακοινωθούν μέσα στις επόμενες ημέρες.
 
Το ARK Festival ζει μέσα στην «Τεχνόπολις», που θα αξιοποιηθεί στο έπακρο για την ενίσχυση κοινωνικών, ανθρωπιστικών και πολιτιστικών σκοπών μέσα από σειρά παράλληλων δράσεων και συνεργασιών που θα ανακοινώνονται τις ερχόμενες εβδομάδες, αλλά και έξω από αυτή, με δρώμενα και πρωτοβουλίες που συμπεριλαμβάνουν ολόκληρη την πόλη και διαδίδουν το μήνυμα του ARK δυνατά και μελωδικά στους κατοίκους όλων των περιοχών της Αττικής.
 
Όπως κάθε χρόνο, το ARK Festival απευθύνει και φέτος κάλεσμα σε εθελοντές με όρεξη και πάθος για τη μουσική, που επιθυμούν να αποτελέσουν κομμάτι της ομάδας του ARK και να ζήσουν εκ των έσω την καλύτερη μουσική εμπειρία της πόλης, συμμετέχοντας και βοηθώντας εθελοντικά κατά τη διάρκεια των 2 ημερών της διεξαγωγής του. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να στείλουν το βιογραφικό τους στο info@arkfestival.gr.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...