Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η viral καμπάνια για το νερό

Η Τζένη Μπαλατσινού δοκιμάζει ένα πολύτιμο “άρωμα”,
οι ONIRAMA χορεύουν το χορό της βροχής και
ο Δημήτρης Σκαρμούτσος δημιουργεί καμένα πιάτα!

Τα νέα viral videos του περιβαλλοντικού προγράμματος «Αποστολή Νερό», παρουσιάζουν τους αγαπημένους μας πρωταγωνιστές
σε νέους ανατρεπτικούς ρόλους!Μετά τη μεγάλη απήχηση των πρώτων viral videos που δημιουργήθηκαν στο πλαίσια του περιβαλλοντικού προγράμματος «Αποστολή Νερό», η Τζένη Μπαλατσινού, οι ONIRAMA και ο Δημήτρης Σκαρμούτσος επιστρέφουν σε νέους, ανατρεπτικούς ρόλους και μας μεταφέρουν σε μία ζωή χωρίς νερό. Στόχος τους είναι να ευαισθητοποιήσουν όλους μας για το πολύτιμο αυτό αγαθό, το νερό, μέσω χιουμοριστικών και υπερρεαλιστικών καταστάσεων.

Στα νέα viral, παρακολουθούμε το σύγχρονο πρότυπο γυναίκας, την Τζένη Μπαλατσινού, να ξυπνάει και να ανακαλύπτει πως την περιμένει μια ευχάριστη έκπληξη, ένα ξεχωριστό άρωμα από τον αγαπημένο της. Το δοκιμάζει, απολαμβάνοντας την μοναδική του αίσθηση και ξαφνικά αρχίζει και πίνει το περιεχόμενο του μπουκαλιού, που δεν είναι άλλο από το πολύτιμο και σπάνιο πλέον νερό!


Στο επόμενο video, το πιο αγαπημένο ελληνικό συγκρότημα ONIRAMA εμφανίζονται όλοι μαζί σε μια ταράτσα, καθισμένοι κάτω από τον καυτό ήλιο και περιτριγυρισμένοι από ξεραμένα φυτά. Απεγνωσμένοι από τη ζέστη και διψασμένοι, αποφασίζουν να δοκιμάσουν άλλη μια φορά το χορό της βροχής, τη μόνη λύση που τους έχει απομείνει, προκειμένου να βρουν νερό. 
 


Στο τρίτο viral παρακολουθούμε τον πλέον δημοφιλή σύγχρονο chef Δημήτρη Σκαρμούτσο να βάζει όλη του την τέχνη για να δημιουργήσει μοναδικά πιάτα για την αγαπημένη του. Έκπληκτη η φίλη του δοκιμάζει μια ξερή σούπα για πρώτο πιάτο και ένα καμένο ψάρι για δεύτερο, μαγειρεμένα όλα χωρίς ίχνος νερού!


Το πρόγραμμα «Αποστολή νερό» μας προτρέπει να μάθουμε περισσότερα για το μοναδικό αυτό αγαθό, να συνειδητοποιήσουμε τη σημασία του για τη ζωή στον πλανήτη και να ενημερωθούμε για πρακτικούς τρόπους περιορισμού της αλόγιστης κατανάλωσης, αλλάζοντας νοοτροπία σχετικά με την καθημερινή χρήση του.


Τι είναι το πρόγραμμα «Αποστολή Νερό»:
Με άξονα το μήνυμα «Νοιάσου για το νερό», στόχος του προγράμματος είναι η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση όλων των Ελλήνων σχετικά την ορθολογική διαχείριση των υδάτινων πόρων καθώς και την πρακτική συμβολή στην άμβλυνση του φαινομένου της λει ψυδρίας.Το Σύστημα της Coca-Cola στην Ελλάδα, (Coca-Cola Hellas & Coca-Cola Τρία Έψιλον) στο πλαίσιο της δέσμευσης του για υπεύθυνη διαχείριση των φυσικών πόρων και των πρώτων υλών για τη διασφάλιση μιας Βιώσιμης Ανάπτυξης, ξεκίνησε το 2007, μετά από 1,5 χρόνο μελέτης, το πρόγραμμα «Αποστολή Νερό», με την υποστήριξη του Μεσογειακού Σκέλους της Διεθνούς Σύμπραξης για το Νερό (GWP: Global Water Partnership)
 
Πηγη: apostolinero.com
Ανάρτηση: Μάρκος Σμυρνάκης

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

GNTM GR Τρολ στο σετ της τελευταίας εβδομάδας από τις Χειροποίητες Κατσούνες | Φωτογραφίες

Ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί με το  #Gntmgr  στο Λονδίνο του ’30. ☂️☂️ Ο Μάικλ Μπανκς, χήρος μετά το θάνατο της γυναίκας του, αγωνίζεται να διατηρήσει το πατρικό του σπίτι ενάντια στις ύπουλες πρακτικές της τράπεζας. Τα μικρά παιδιά του προσπαθούν μάταια να τον βοηθήσουν, μέχρι που εμφανίζεται η μυστηριώδης, ιπτάμενη νταντά Μαίρη Πόπινς. Φωτογραφία που τρολάρει το τελευταίο σετ φωτογράφισης στο GNTM GR, με θέμα τη Mary Poppins δημιούργησαν από τη σελίδα  Χειροποίητες Κρητικές Κατσούνες . Στο σετ της φωτογράφισης, συμμετέχουν με δύο φωτογραφίες στη μία δίνουν έμφαση στο πάνω μέρος και εννοούμε τα χέρια, ενώ στη δεύτερη στα πόδια…. Εσείς τι λέτε, Ποια ήταν για εσάς η καλύτερη Mary Poppins; Πηγή  katsounes.com

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...