Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η viral καμπάνια για το νερό

Η Τζένη Μπαλατσινού δοκιμάζει ένα πολύτιμο “άρωμα”,
οι ONIRAMA χορεύουν το χορό της βροχής και
ο Δημήτρης Σκαρμούτσος δημιουργεί καμένα πιάτα!

Τα νέα viral videos του περιβαλλοντικού προγράμματος «Αποστολή Νερό», παρουσιάζουν τους αγαπημένους μας πρωταγωνιστές
σε νέους ανατρεπτικούς ρόλους!Μετά τη μεγάλη απήχηση των πρώτων viral videos που δημιουργήθηκαν στο πλαίσια του περιβαλλοντικού προγράμματος «Αποστολή Νερό», η Τζένη Μπαλατσινού, οι ONIRAMA και ο Δημήτρης Σκαρμούτσος επιστρέφουν σε νέους, ανατρεπτικούς ρόλους και μας μεταφέρουν σε μία ζωή χωρίς νερό. Στόχος τους είναι να ευαισθητοποιήσουν όλους μας για το πολύτιμο αυτό αγαθό, το νερό, μέσω χιουμοριστικών και υπερρεαλιστικών καταστάσεων.

Στα νέα viral, παρακολουθούμε το σύγχρονο πρότυπο γυναίκας, την Τζένη Μπαλατσινού, να ξυπνάει και να ανακαλύπτει πως την περιμένει μια ευχάριστη έκπληξη, ένα ξεχωριστό άρωμα από τον αγαπημένο της. Το δοκιμάζει, απολαμβάνοντας την μοναδική του αίσθηση και ξαφνικά αρχίζει και πίνει το περιεχόμενο του μπουκαλιού, που δεν είναι άλλο από το πολύτιμο και σπάνιο πλέον νερό!


Στο επόμενο video, το πιο αγαπημένο ελληνικό συγκρότημα ONIRAMA εμφανίζονται όλοι μαζί σε μια ταράτσα, καθισμένοι κάτω από τον καυτό ήλιο και περιτριγυρισμένοι από ξεραμένα φυτά. Απεγνωσμένοι από τη ζέστη και διψασμένοι, αποφασίζουν να δοκιμάσουν άλλη μια φορά το χορό της βροχής, τη μόνη λύση που τους έχει απομείνει, προκειμένου να βρουν νερό. 
 


Στο τρίτο viral παρακολουθούμε τον πλέον δημοφιλή σύγχρονο chef Δημήτρη Σκαρμούτσο να βάζει όλη του την τέχνη για να δημιουργήσει μοναδικά πιάτα για την αγαπημένη του. Έκπληκτη η φίλη του δοκιμάζει μια ξερή σούπα για πρώτο πιάτο και ένα καμένο ψάρι για δεύτερο, μαγειρεμένα όλα χωρίς ίχνος νερού!


Το πρόγραμμα «Αποστολή νερό» μας προτρέπει να μάθουμε περισσότερα για το μοναδικό αυτό αγαθό, να συνειδητοποιήσουμε τη σημασία του για τη ζωή στον πλανήτη και να ενημερωθούμε για πρακτικούς τρόπους περιορισμού της αλόγιστης κατανάλωσης, αλλάζοντας νοοτροπία σχετικά με την καθημερινή χρήση του.


Τι είναι το πρόγραμμα «Αποστολή Νερό»:
Με άξονα το μήνυμα «Νοιάσου για το νερό», στόχος του προγράμματος είναι η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση όλων των Ελλήνων σχετικά την ορθολογική διαχείριση των υδάτινων πόρων καθώς και την πρακτική συμβολή στην άμβλυνση του φαινομένου της λει ψυδρίας.Το Σύστημα της Coca-Cola στην Ελλάδα, (Coca-Cola Hellas & Coca-Cola Τρία Έψιλον) στο πλαίσιο της δέσμευσης του για υπεύθυνη διαχείριση των φυσικών πόρων και των πρώτων υλών για τη διασφάλιση μιας Βιώσιμης Ανάπτυξης, ξεκίνησε το 2007, μετά από 1,5 χρόνο μελέτης, το πρόγραμμα «Αποστολή Νερό», με την υποστήριξη του Μεσογειακού Σκέλους της Διεθνούς Σύμπραξης για το Νερό (GWP: Global Water Partnership)
 
Πηγη: apostolinero.com
Ανάρτηση: Μάρκος Σμυρνάκης

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...