Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κάλεσμα για την έκθεση «Φαντάσου την πόλη: Ηράκλειο 2012»

Ηράκλειο, Βασιλική του Αγίου Μάρκου

Τον Mάιο 2012 πραγματοποιείται η έκθεση «Φαντάσου την πόλη: Ηράκλειο 2012» στον εκθεσιακό χώρο της Βασιλικής Αγ. Μάρκου, όπου θα παρουσιαστούν αρχιτεκτονικές και καλλιτεχνικές προτάσεις, οι οποίες αφορούν στο δημόσιο χώρο του Ηρακλείου, προσκαλώντας κατοίκους και φορείς να φανταστούν το αστικό τους τοπίο.

Κάλεσμα για συμμετοχή: Αρχιτεκτονικές και καλλιτεχνικές μελέτες, οι οποίες αφορούν στην περιοχή του Ηρακλείου, μπορούν να λάβουν συμμετοχή στην έκθεση. Οι ενδιαφερόμενοι για την έκθεση, προκειμένου να δηλώσουν συμμετοχή χρειάζεται να προωθήσουν το όνομα, και τα στοιχεία τους, μαζί με τον τίτλο της μελέτης τους και μια σύντομη περιγραφή στο: imagineheraklion@gmail.com
Το «Φαντάσου την πόλη: Ηράκλειο 2012» εγκαινιάζεται την Δευτέρα 21 Μαΐου και ώρα 20:00 στον εκθεσιακό χώρο Βασιλική του Αγίου Μάρκου. Η έκθεση θα διαρκέσει από 21 έως 31 Μαΐου 2012 και στα πλαίσια της θα φιλοξενηθούν παράλληλες δράσεις όπως ομιλία του αναπληρωτή καθηγητή ΕΜΠ Κων/νου Σερράου, παρουσίαση των προτάσεων από τους μελετητές, εκπαιδευτικό πρόγραμμα για παιδιά δημοτικού με αφορμή το υλικό της έκθεσης  και άλλα. (Το πρόγραμμα θα ακολουθήσει προσεχώς).
Εκθεσιακός χώρος: Βασιλική του Αγίου Μάρκου
Ώρες λειτουργίας: Δευτ. – Παρ.  9:00-13:30 και 17:30-21:00, Σάββατο 9:00-13:30
Κεντρική Ιδέα και επιμέλεια: Imagine the City, ομάδα εθελοντών
Διοργάνωση: Plan Bee
Για λεπτομέρειες και περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.
Ηλεκτρονική διεύθυνση:  imagineheraklion@gmail.com
Λίγα λόγια για το Imagine the City
Το Imagine the City είναι ένα σχήμα συνεργασίας μεταξύ ατόμων και φορέων, μέσα στο οποίο επινοούνται, αναπτύσσονται και υποστηρίζονται δράσεις για την εικόνα και την κουλτούρα των ελληνικών πόλεων.
Με δεδομένο ότι στο σύνολο των πολιτών υπάρχει όλη εκείνη η δημιουργική δυναμική, η οποία μπορεί να διαμορφώσει το αστικό τοπίο και τους τόπους της χώρας, ικανοποιώντας ανάγκες της Κοινωνίας, με δεδομένο ότι υπάρχουσες και αξιόλογες πρωτοβουλίες, δράσεις και έργα, μπορούν να μεγιστοποιήσουν το θετικό αντίκτυπό τους στην Κοινωνία με προϋπόθεση την συνεργασία τους, το Imagine the City συγκροτείται για να αποτελέσει μια "δεξαμενή σκέψης" που διαπραγματεύεται την αρχιτεκτονική για τα δημόσια έργα, στοχεύοντας παράλληλα στην συμμετοχή της κοινωνίας των πολιτών.
Αναζητούνται ευέλικτες τακτικές και συνεργασίες, οι οποίες ευνοούν την ανάπτυξη ιδεών και οραμάτων και διαμορφώνουν αφορμές υλοποίησης ιδεατών έργων.
Αξίες
Κοινωνία των πολιτών. Ενημέρωση. Συμμετοχή. Συνεργασία. Φαντασιακό. Δημιουργία. Καινοτομία. Αυτοδιαχείριση. Πολιτισμός του άστεως.
Σκοπός
η ανάδειξη της ταυτότητας του τόπου και η αστική αναγέννηση των Ελληνικών πόλεων.
Τι είναι οι εκθέσεις "Φαντάσου την πόλη";
Στις εκθέσεις «Φαντάσου την πόλη» παρουσιάζονται μελέτες, σχέδια και μακέτες που αφορούν μία πόλη, την πόλη όπου λαμβάνει χώρα η έκθεση κάθε φορά. Έτσι ο διάλογος μεταξύ μελετητών και κατοίκων που γίνεται στον διαδικτυακό τόπο platform.imaginethecity.gr, μεταφέρεται σε πραγματικό χώρο και πλαισιώνεται από παράλληλες δράσεις. Ταυτόχρονα το ευρύ κοινό αποκτά μια εικόνα των επεμβάσεων και βελτιώσεων που μπορούν να γίνουν στην πόλη τους και καθίσταται ικανότερο να έχει άποψη, να συζητήσει και να ζητήσει, να αντιληφθεί τις δυνατότητες βελτίωσης του αστικού τοπίου, να οραματιστεί την πόλη του

Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης
 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ