Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κάλεσμα για την έκθεση «Φαντάσου την πόλη: Ηράκλειο 2012»

Ηράκλειο, Βασιλική του Αγίου Μάρκου

Τον Mάιο 2012 πραγματοποιείται η έκθεση «Φαντάσου την πόλη: Ηράκλειο 2012» στον εκθεσιακό χώρο της Βασιλικής Αγ. Μάρκου, όπου θα παρουσιαστούν αρχιτεκτονικές και καλλιτεχνικές προτάσεις, οι οποίες αφορούν στο δημόσιο χώρο του Ηρακλείου, προσκαλώντας κατοίκους και φορείς να φανταστούν το αστικό τους τοπίο.

Κάλεσμα για συμμετοχή: Αρχιτεκτονικές και καλλιτεχνικές μελέτες, οι οποίες αφορούν στην περιοχή του Ηρακλείου, μπορούν να λάβουν συμμετοχή στην έκθεση. Οι ενδιαφερόμενοι για την έκθεση, προκειμένου να δηλώσουν συμμετοχή χρειάζεται να προωθήσουν το όνομα, και τα στοιχεία τους, μαζί με τον τίτλο της μελέτης τους και μια σύντομη περιγραφή στο: imagineheraklion@gmail.com
Το «Φαντάσου την πόλη: Ηράκλειο 2012» εγκαινιάζεται την Δευτέρα 21 Μαΐου και ώρα 20:00 στον εκθεσιακό χώρο Βασιλική του Αγίου Μάρκου. Η έκθεση θα διαρκέσει από 21 έως 31 Μαΐου 2012 και στα πλαίσια της θα φιλοξενηθούν παράλληλες δράσεις όπως ομιλία του αναπληρωτή καθηγητή ΕΜΠ Κων/νου Σερράου, παρουσίαση των προτάσεων από τους μελετητές, εκπαιδευτικό πρόγραμμα για παιδιά δημοτικού με αφορμή το υλικό της έκθεσης  και άλλα. (Το πρόγραμμα θα ακολουθήσει προσεχώς).
Εκθεσιακός χώρος: Βασιλική του Αγίου Μάρκου
Ώρες λειτουργίας: Δευτ. – Παρ.  9:00-13:30 και 17:30-21:00, Σάββατο 9:00-13:30
Κεντρική Ιδέα και επιμέλεια: Imagine the City, ομάδα εθελοντών
Διοργάνωση: Plan Bee
Για λεπτομέρειες και περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.
Ηλεκτρονική διεύθυνση:  imagineheraklion@gmail.com
Λίγα λόγια για το Imagine the City
Το Imagine the City είναι ένα σχήμα συνεργασίας μεταξύ ατόμων και φορέων, μέσα στο οποίο επινοούνται, αναπτύσσονται και υποστηρίζονται δράσεις για την εικόνα και την κουλτούρα των ελληνικών πόλεων.
Με δεδομένο ότι στο σύνολο των πολιτών υπάρχει όλη εκείνη η δημιουργική δυναμική, η οποία μπορεί να διαμορφώσει το αστικό τοπίο και τους τόπους της χώρας, ικανοποιώντας ανάγκες της Κοινωνίας, με δεδομένο ότι υπάρχουσες και αξιόλογες πρωτοβουλίες, δράσεις και έργα, μπορούν να μεγιστοποιήσουν το θετικό αντίκτυπό τους στην Κοινωνία με προϋπόθεση την συνεργασία τους, το Imagine the City συγκροτείται για να αποτελέσει μια "δεξαμενή σκέψης" που διαπραγματεύεται την αρχιτεκτονική για τα δημόσια έργα, στοχεύοντας παράλληλα στην συμμετοχή της κοινωνίας των πολιτών.
Αναζητούνται ευέλικτες τακτικές και συνεργασίες, οι οποίες ευνοούν την ανάπτυξη ιδεών και οραμάτων και διαμορφώνουν αφορμές υλοποίησης ιδεατών έργων.
Αξίες
Κοινωνία των πολιτών. Ενημέρωση. Συμμετοχή. Συνεργασία. Φαντασιακό. Δημιουργία. Καινοτομία. Αυτοδιαχείριση. Πολιτισμός του άστεως.
Σκοπός
η ανάδειξη της ταυτότητας του τόπου και η αστική αναγέννηση των Ελληνικών πόλεων.
Τι είναι οι εκθέσεις "Φαντάσου την πόλη";
Στις εκθέσεις «Φαντάσου την πόλη» παρουσιάζονται μελέτες, σχέδια και μακέτες που αφορούν μία πόλη, την πόλη όπου λαμβάνει χώρα η έκθεση κάθε φορά. Έτσι ο διάλογος μεταξύ μελετητών και κατοίκων που γίνεται στον διαδικτυακό τόπο platform.imaginethecity.gr, μεταφέρεται σε πραγματικό χώρο και πλαισιώνεται από παράλληλες δράσεις. Ταυτόχρονα το ευρύ κοινό αποκτά μια εικόνα των επεμβάσεων και βελτιώσεων που μπορούν να γίνουν στην πόλη τους και καθίσταται ικανότερο να έχει άποψη, να συζητήσει και να ζητήσει, να αντιληφθεί τις δυνατότητες βελτίωσης του αστικού τοπίου, να οραματιστεί την πόλη του

Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης
 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

GNTM GR Τρολ στο σετ της τελευταίας εβδομάδας από τις Χειροποίητες Κατσούνες | Φωτογραφίες

Ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί με το  #Gntmgr  στο Λονδίνο του ’30. ☂️☂️ Ο Μάικλ Μπανκς, χήρος μετά το θάνατο της γυναίκας του, αγωνίζεται να διατηρήσει το πατρικό του σπίτι ενάντια στις ύπουλες πρακτικές της τράπεζας. Τα μικρά παιδιά του προσπαθούν μάταια να τον βοηθήσουν, μέχρι που εμφανίζεται η μυστηριώδης, ιπτάμενη νταντά Μαίρη Πόπινς. Φωτογραφία που τρολάρει το τελευταίο σετ φωτογράφισης στο GNTM GR, με θέμα τη Mary Poppins δημιούργησαν από τη σελίδα  Χειροποίητες Κρητικές Κατσούνες . Στο σετ της φωτογράφισης, συμμετέχουν με δύο φωτογραφίες στη μία δίνουν έμφαση στο πάνω μέρος και εννοούμε τα χέρια, ενώ στη δεύτερη στα πόδια…. Εσείς τι λέτε, Ποια ήταν για εσάς η καλύτερη Mary Poppins; Πηγή  katsounes.com

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...