Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«Μας ταΐζουν οι γονείς, θέλουμε να φύγουμε στο εξωτερικό» λένε οι νέοι στην Ελλάδα

∆υσαρεστηµένοι από τη ζωή τους, γεµάτοι ανησυχία, φόβο και οργή για όσα συµβαίνουν στην Ελλάδα, αλλά και απαισιόδοξοι για το µέλλον. Προτιµούν να δηµιουργήσουν τη δική τους επιχείρηση ή να εργαστούν στον ιδιωτικό τοµέα από το να αναζητήσουν «µια θέση στο ∆ηµόσιο», θα έφευγαν άµεσα από την Ελλάδα αν είχαν τη δυνατότητα, ενώ είναι απαισιόδοξοι ότι η χώρα θα βγει από το τούνελ της κρίσης προτού περάσουν δέκα χρόνια.


Αυτό είναι το κλίµα µεταξύ των νέων ανθρώπων ηλικίας 18-34 ετών, σύµφωνα µε την έρευνα που διενήργησε η Κάπα Research για «Το Βήµα», µε αφορµή τις πολιτικές εξελίξεις αλλά και τη συµπλήρωση τριών χρόνων από τη δολοφονία του νεαρού Αλέξη Γρηγορόπουλου.

Επτά στους δέκα Ελληνες µέχρι 34 ετών που συµµετείχαν στην έρευνα δηλώνουν µάλλον δυσαρεστηµένοι ή δυσαρεστηµένοι από τη ζωή τους αυτό το διάστηµα, ενώ περιγράφουν την ψυχολογία τους µε τις λέξεις ανησυχία (35,7%), απαισιοδοξία-φόβο (28%) και οργή (17,9%).
Και αν η νεανική τους ηλικία, σε άλλες εποχές, θα επέτρεπε την αισιοδοξία και τα όνειρα, στην Ελλάδα του 2011 η κατάσταση είναι διαφορετική: δηλώνουν λίγο ή καθόλου αισιόδοξοι για το µέλλον τους κατά 78,2%, παρ’ ότι επτά στους δέκα απαντούν πως έχουν ήδη κάποιο σχέδιο για τη ζωή τους.

Ζουν πάντως από εισοδήµατα της εργασίας τους κατά 65,4% και µόλις κατά 19,2% από τους γονείς τους, αλλά δηλώνουν ότι το εισόδηµα αυτό δεν επιτρέπει να κάνουν τη ζωή που επιθυµούν κατά 72,8%. Προτιµούν να δηµιουργήσουν τη δική τους επιχείρηση (36%) ή να εργαστούν στον ιδιωτικό τοµέα (34,1%) παρά να εργαστούν στο ∆ηµόσιο (µόλις 5,1%), ενώ και η προοπτική µετακόµισης σε αγροτική περιοχή συγκεντρώνει περισσότερες απαντήσεις (10,7%) από τη… θεσούλα στο ∆ηµόσιο.

Επτά στους δέκα απαντούν ότι αν είχαν την ευκαιρία θα έφευγαν από την Ελλάδα, όχι µόνο για µια καλή δουλειά (54,2%), αλλά και για να αποκτήσουν καλύτερη ποιότητα ζωής συνολικά (72,3%), ενώ ως µεγαλύτερα προβλήµατα κρίνουν την ανεργία (64%), την αναξιοκρατία (36,3%) αλλά και την έλλειψη συνολικού οράµατος για την ελληνική κοινωνία (27%).

Οι νέοι 18-24 ετών πιστεύουν κατά 34,4% ότι η Ελλάδα θα βγει σε δέκα χρόνια από την κρίση ή… ποτέ (17%), θεωρούν ότι το ∆ηµόσιο είναι κύριο εµπόδιο στην οικονοµική ανάπτυξη της χώρας (67,2%), ενώ οκτώ στους δέκα τάσσονται υπέρ της κατάργησης της µονιµότητας στον δηµόσιο τοµέα. Παράλληλα όµως δηλώνουν… τρανταχτά ότι είναι υπέρ της παραµονής της Ελλάδας στην ευρωζώνη, ενώ το 62,6% κατά της διάλυσής της και της επιστροφής στα εθνικά νοµίσµατα. Μάλιστα, το 56,8% απαντά ότι αισθάνεται πως η Ελλάδα ανήκει στην Ευρώπη, ενώ «όχι» στην ίδια ερώτηση απαντά το 39,2%.

Στην ερώτηση ποιον εµπιστεύονται περισσότερο για την προάσπιση των συµφερόντων της γενιάς τους, οι νέοι άνθρωποι απαντούν σε ποσοστό 62,7% τον εαυτό τους, τις κοινότητες που δηµιουργούνται στο ∆ιαδίκτυο (32%), τις Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις (13,6%) ή… κανέναν (24,6%). Πολύ ενδιαφέρον έχει και η απάντηση στην ερώτηση πώς αντιδρούν όταν µαθαίνουν για βανδαλισµούς από οµάδες κουκουλοφόρων.

Το 52% δηλώνει ότι θυµώνει µε το κράτος που αδυνατεί να τους αντιµετωπίσει και το 17,1% ότι θυµώνει µε τους κουκουλοφόρους, ζητώντας µέτρα καταστολής. Επτά στους δέκα εµπιστεύονται το ∆ι αδίκτυο για την ενηµέρωσή τους, 22,2% τον έντυπο Τύπο και µόλις 9,3% την τηλεόραση. Κρίνουν ωστόσο σωστή και µάλλον σωστή κατά 56,2% την επιλογή του κ. Λουκά Παπαδήµου ως πρωθυπουργού.

Πηγή:  tsantiri.gr
Δημοσίευση: Βογιατζάκη Δέσποινα

Σχόλια

  1. ΜΠΟΡΕΙ ΑΥΤΑ ΝΑ ΛΕΝΕ ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΑΠΟΤΥΠΩΝΟΥΝ ΣΕ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΒΑΘΜΟ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΡΑΤΗΘΟΥΜΕ ΓΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ.
    ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΟΣΟΥΣ, Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟ
    ΔΙΝΕΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΨΗΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΗΘΙΚΟ ΑΚΜΑΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

GNTM GR Τρολ στο σετ της τελευταίας εβδομάδας από τις Χειροποίητες Κατσούνες | Φωτογραφίες

Ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί με το  #Gntmgr  στο Λονδίνο του ’30. ☂️☂️ Ο Μάικλ Μπανκς, χήρος μετά το θάνατο της γυναίκας του, αγωνίζεται να διατηρήσει το πατρικό του σπίτι ενάντια στις ύπουλες πρακτικές της τράπεζας. Τα μικρά παιδιά του προσπαθούν μάταια να τον βοηθήσουν, μέχρι που εμφανίζεται η μυστηριώδης, ιπτάμενη νταντά Μαίρη Πόπινς. Φωτογραφία που τρολάρει το τελευταίο σετ φωτογράφισης στο GNTM GR, με θέμα τη Mary Poppins δημιούργησαν από τη σελίδα  Χειροποίητες Κρητικές Κατσούνες . Στο σετ της φωτογράφισης, συμμετέχουν με δύο φωτογραφίες στη μία δίνουν έμφαση στο πάνω μέρος και εννοούμε τα χέρια, ενώ στη δεύτερη στα πόδια…. Εσείς τι λέτε, Ποια ήταν για εσάς η καλύτερη Mary Poppins; Πηγή  katsounes.com

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...