Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Εκδηλώσεις στο μεγάλο Θέατρο της Αρχαίας Γόρτυνας

Τα αποτελέσματα των ανασκαφικών εργασιών που έχουν πραγματοποιηθεί στο Μεγάλο Θέατρο της Αρχαίας Γόρτυνας, αναμένεται να ανακοινωθούν την προσεχή εβδομάδα και συγκεκριμένα το διήμερο Τετάρτη και Πέμπτη 9-10 Νοεμβρίου, κατά τη διάρκεια της επίσκεψης του Σταύρου Μπένου στο Δήμο Γόρτυνας αλλά και της πραγματοποίησης ειδικής εκδήλωσης στο Αμφιθέατρο του Πειραματικού Λυκείου Ηρακλείου, που θα έχει ως θέμα το ιστορικό μνημείο. Συγκεκριμένα την Τετάρτη ο Δήμαρχος Γόρτυνας, Νίκος Σχοιναράκης θα υποδεχτεί στο γραφείο του τον Πρόεδρο του Σωματείου «ΔΙΑΖΩΜΑ», Σταύρο Μπένο, προκειμένου ο πρώην Υπουργός Πολιτισμού να τον ενημερώσει για τις εξελίξεις αναφορικά με το Μεγάλο Θέατρο της Γόρτυνας, ενώ κατόπιν θα επισκεφτούν μαζί το χώρο όπου γίνονται οι ανασκαφές. Την Πέμπτη 10 Νοεμβρίου θα διεξαχθεί σχετική ημερίδα στο Αμφιθέατρο του Πειραματικού Λυκείου Ηρακλείου, καθώς το εν λόγο σχολικό συγκρότημα έχει «υιοθετήσει» το αρχαίο θέατρο της Γόρτυνας. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης θα υπάρξουν ομιλίες από διακεκριμένους αρχαιολόγους όπως την Προϊσταμένη της ΚΓ΄ Εφορείας Αρχαιοτήτων κα Αθανασία Κάντα, τον Καθηγητή Αρχαιολογίας Πέτρο Θέμελη και τον Πρόεδρο του Σωματείου «ΔΙΑΖΩΜΑ», Σταύρο Μπένο. Επίσης στο βήμα θα ανέβουν οι αρχαιολόγοι που επιχειρούν τις ανασκαφές στην Αρχαία Γόρτυνα, (Ανδρέας Λυριτζής, Μαρία Νικολούδη, Κωνσταντίνα Νικολοπούλου και Μαρία Σηφάκη), για να καταθέσουν τις εμπειρίες που έχουν αποκομίσει κατά τη διάρκεια των εργασιών, αλλά και για να αναφερθούν στα αρχαιολογικά ευρήματα που ήρθαν στο φως.
 
 
Πηγή: Νέα Κρήτη
Ανάρτηση: Μάρκος Σμυρνάκης

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ