Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

LOCALIVE FESTIVAL: 30hours music project, στον Πλακιά

LOCALIVE FESTIVAL: 30hours music project

Mια ευρωπαικών προδιαγραφών φεστιβαλικη εμπειρία στην Νότια Κρήτη

Mια πρωτοποριακή φεστιβαλική εμπειρία θα κάνει την άφιξη της στο νησί της Κρήτης μέσα στην καρδιά του καλοκαιριού. Το πολυαναμενόμενο LOCALIVE FESTIVAL “30 hours music project” έρχεται, με πυρήνα την μουσική - όλες τις παραγωγικές δυνάμεις του νησιού στο μεγαλύτερο ετήσιο μουσικό “Gathering” της Κρήτης, εφάμιλλο επιτυχημένων φεστιβάλ του εξωτερικού.


Στις 30 & 31 Ιουλίου, περισσότεροι από 30 Djs & art performers θα μας παρασύρουν σε ένα 30ωρο μουσικό ταξίδι που θα διαρκέσει 2 μέρες, με 2 διαφορετικά stages, στην παραλία του Πλακιά Ρεθύμνου. Πρόκειται για ένα φεστιβαλικό οπτικοακουστικό θέαμα 30 ωρών, σε μια από τις πιο δημοφιλείς και εύκολα προσβάσιμες παραλίες της Νότιας Κρήτης, με περισσότερους από 30 καλλιτέχνες σε μια μουσική παλέττα που περιλαμβάνει σχεδόν τα πάντα: από την Reggae, την Dub και τo Mainstream μέχρι την Progressive House, την Techno, την Soul, την electro pop …και γενικότερα, ότι πιο σύγχρονο αλλά και διαχρονικό από την ηλεκτρονική μουσική σκηνή, με αποκορύφωμα την “guest” εμφάνιση του DJ και Producer του John Digweed: Phil Thompson aka "Moonface". To ένα Stage θα αποτελείται από ένα μοναδικό ηχοσύστημα της I-Land Beat σχεδιασμένο ειδικά για την Reggae και την Dub σκηνή ενώ το δεύτερο Stage θα φιλοξενήσει την ηλεκτρονική σκηνή, live performances και Visual sets.

Οι εκπλήξεις όμως δεν σταματούν εδώ. Το LOCALIVE FESTIVAL είναι κάτι παραπάνω από ένα μουσικό φεστιβάλ καθώς φιλοδοξεί να γίνει ένας τόπος συνάντησης και έκφρασης, για όποιον θέλει να συμμετέχει με τις δικές του δράσεις, κατόπιν έγκρισης και καθοδήγησης απο τους διοργανωτές. Aπο χορευτές, art performers ή άλλου είδους καλλιτέχνες μέχρι τους λάτρεις της capoeira, του camping, της αναρρίχισης βράχου ή του surfing… όλοι μπορούν να βρουν την θέση τους σε μια εμπειρία που εμπλουτίζεται δημιουργικα από το ίδιο το κοινό. Eπίσης, για την μεγαλύτερη διευκόλυνση του κοινού έχει προβλεφθεί χώρος κατασκήνωσης για όποιον επισκέπτη επιθυμεί να διανυκτερεύσει στο φεστιβάλ.

Το Φεστιβάλ θα ξεκινήσει στις 11πμ το μεσημέρι του Σαββατου, 30 Ιουλίου, και θα ολοκληρωθεί την Κυριακή, 31 Ιουλίου, στις 12μμ. Στο μεταξύ θα διεξαχθούν 3 pre - show parties στο Ρέθυμνο (Ναυπηγείο – 23/7), τα Χανιά (Big apple – 23/7) και το Ηράκλειο (la Brasserie – 22/7), κατα την διάρκεια των οποίων ο κόσμος θα μπορεί να έχει μια πρώτη επαφή με καποιους από τους καλλιτέχνες που θα εμφανιστούν στο φεστιβάλ.


Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...