Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Βλαδίμηρος Κυριακίδης, ο σύγχρονος Caveman!

Την Τετάρτη 20 Ιουλίου ο Βλαδίμηρος Κυριακίδης, ο σύγχρονος Caveman, θα βρίσκεται στο κηποθέατρο "Νίκος Καζατζάκης" στις 21:30. Χρειάζεται και φέτος τη βοήθεια και τη δική σας συμπαράσταση γιατί η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία και… ποιος ξέρει; 

Φέτος κάποια από τα ερωτήματα μπορεί να απαντηθούν! 
Που;
Μα στο θέατρο CORONET στην Αθήνα φυσικά!

Η διασκευή και η σκηνοθεσία είναι της Αναστασίας Παπαστάθη..

Και δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι σε όποια χώρα και αν παρουσιάστηκε, σε όποια γλώσσα και αν μεταφράστηκε ο Caveman κερδίζει πιστούς οπαδούς που συμπάσχουν και ταυτίζονται με τα παθήματα και τα κατορθώματά του.

Κι αν έχετε απορίες του στυλ : 
«Γιατί οι γυναίκες αισθάνονται ότι τα ψώνια είναι ευεργετικά?
Γιατί οι γυναίκες πάντα βρίσκουν αυτό που δε μπορούν να βρουν οι άντρες?
Γιατί οι γυναίκες μιλάνε με τις ώρες και ανταλλάσσουν αμέτρητες λεπτομέρειες με τις φίλες τους?
Έξι γυναίκες κάθονται στο καναπέ. Το μπολ με τα πατατάκια έχει αδειάσει. Πόσες γυναίκες θα σηκωθούν για να ξαναγεμίσουν το μπολ?»,

ο Caveman με τη σοφία που τον διακρίνει, θα σας δώσει τις απαντήσεις.


Πιο συγκεκριμένα, ο συγγραφέας του έργου, μέσω του Caveman αρχίζει με τη λεπτομερή αποκάλυψη της γυναικείας ψυχής. Μετά προσπαθεί να τη συγκρίνει με αυτή του άνδρα μέσω της αναδρομής στην ιστορία, από την εποχή του ανθρώπου των σπηλαίων.
Οι άνδρες πάντα, σαν κυνηγοί, εστιάζονται σε ένα μόνο στόχο χωρίς καμία διάσπαση απ' έξω. Αυτό εξηγεί π.χ την εμμονή του άνδρα με την τηλεόραση του. «Ένας άνδρας όχι απλά βλέπει τηλεόραση, άλλα γίνεται ένα μ’ αυτήν». 
Το zapping πηγάζει από την εποχή που οι άντρες ήταν κυνηγοί και αυτό τους κάνει να βλέπουν τα κανάλια σα θήραμα. Οι γυναίκες από την άλλη πλευρά, μαζεύουν πληροφορίες από όλα τα κανάλια έχουν δηλαδή τη νοοτροπία του συλλέκτη από την προϊστορική περίοδο. 
Είναι τόσο απλό!


Ο Caveman τοu Rob Becker έχει πάνω από 7.000.000 θαυμαστές σε όλο τον κόσμο, έχει μεταφραστεί σε 15 διαφορετικές γλώσσες και είναι η μακροβιότερη σόλο παράσταση στην ιστορία του Broadway, κάτι που έκανε τον δήμαρχο της Νέας Υόρκης να αποκαλεί την 18η Ιουλίου ημέρα του Caveman και να μετονομάσει την οδό 44 West σε Caveman Way. 

Ο CAVEMAN επιπλέον αναγνωρίζει πολλούς οπαδούς του στους ψυχολόγους και θεραπευτές ως εναλλακτική μέθοδος θεραπείας σχέσεων. Μη σπαταλάτε τα λεφτά σας σε σύμβουλους γάμου, o Caveman ξεπερνάει και τον καλύτερο ψυχαναλυτή. Το μόνο που δε μπορείτε να αποφύγετε σε αυτή τη συνεδρία είναι τα δάκρυα, αλλά μιλάμε φυσικά … για γέλιο μέχρι δακρύων!



Πηγή: coronet.gr

Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...