Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η εικόνα των εταιρειών πρέπει να βασίζεται σε μία ειλικρινή αξιακή βάση

Η εικόνα των εταιρειών πρέπει να βασίζεται σε μία ειλικρινή αξιακή βάση. Αυτή είναι η πρώτη αξία.
 
Οι πληροφορίες ταξιδεύουν γρήγορα. Τα ερευνητικά στοιχεία παγκοσμίως αποδεικνύουν  πως μία επιχείρηση με αξίες έχει απόλυτη επιτυχία σε όλους τους τομείς της και κυρίως είναι ορατή η αποτελεσματικότητα στην κερδοφορία της.
Εδώ ακριβώς συμβαίνουν και τα μεγαλύτερα λάθη στον στρατηγικό σχεδιασμό των επιχειρήσεων. Είναι ανορθόδοξο το να επιδεικνύει μία εταιρεία τις αξίες της απλά και μόνο γιατί με τον
τρόπο αυτόν θα πουλήσει. Στην περίπτωση αυτή οι αξίες δεν έχουν απολύτως καμία αξία.
Οι επιχειρήσεις πρέπει να δημιουργούνται δομικά με βάση το ήθος. Τον σεβασμό απέναντι στον άνθρωπο. Τον σεβασμό από την ίδια την εταιρεία απέναντι στους δικούς της ανθρώπους, εσωτερικά αλλά και πρός όλο το περιβάλλον με το οποίο αυτή έρχεται σε επαφή και συνεργάζεται.

Ακεραιότητα – συνέπεια – ειλικρίνεια – εμπιστοσύνη.
Ο χώρος εργασίας πρέπει να είναι χώρος δημιουργίας, δημοκρατίας, έκφρασης, αξιοπρέπειας.

Το μοντέλο της απόλυτης ιεραρχίας με αυστηρούς κανόνες και σιδηρά πειθαρχία πέρασε κυρίως στις δεκαετίες ’70 και ’80 με απόλυτη αποτυχία.

Το σύγχρονο management διακρίνεται για τη δημοκρατική του λογική.
Οι δεσμοί αλλά και τα δίκτυα επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων της κάθε επιχείρησης είναι καθοριστικά για την πορεία της, την ευημερία της και την κοινωνική της προσφορά.
Η επανάσταση στον εργασιακό χώρο είναι ακριβώς σε αυτόν τον τομέα. Της απόλυτης ελευθερίας.

Οι επιχειρήσεις σπάνε τα όρια των στενών εργασιακών χώρων. Επικοινωνούν με συνέπεια, ειλικρίνεια, σεβασμό και ήθος με ανθρώπους άλλων επιχειρήσεων, συνεργάζονται –  δημιουργούν, οραματίζονται έναν κόσμο αλληλοσεβασμού αμοιβαίας κατανόησης, προόδου, μέσα στον οποίο δεν υπάρχουν ανταγωνισμοί και πολεμικές στρατηγικές αλλά πνεύμα συνεργασίας και αλληλεγγύης.
Παρατηρούμε τις αγορές όχι για να αφανίσουμε ομοειδής εταιρείες αλλά για να προσφέρουμε ακόμα περισσότερα στον άνθρωπο.

Πηγή: ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ.

Δημοσίευση: Βογιατζάκη Δέσποινα

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

GNTM GR Τρολ στο σετ της τελευταίας εβδομάδας από τις Χειροποίητες Κατσούνες | Φωτογραφίες

Ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί με το  #Gntmgr  στο Λονδίνο του ’30. ☂️☂️ Ο Μάικλ Μπανκς, χήρος μετά το θάνατο της γυναίκας του, αγωνίζεται να διατηρήσει το πατρικό του σπίτι ενάντια στις ύπουλες πρακτικές της τράπεζας. Τα μικρά παιδιά του προσπαθούν μάταια να τον βοηθήσουν, μέχρι που εμφανίζεται η μυστηριώδης, ιπτάμενη νταντά Μαίρη Πόπινς. Φωτογραφία που τρολάρει το τελευταίο σετ φωτογράφισης στο GNTM GR, με θέμα τη Mary Poppins δημιούργησαν από τη σελίδα  Χειροποίητες Κρητικές Κατσούνες . Στο σετ της φωτογράφισης, συμμετέχουν με δύο φωτογραφίες στη μία δίνουν έμφαση στο πάνω μέρος και εννοούμε τα χέρια, ενώ στη δεύτερη στα πόδια…. Εσείς τι λέτε, Ποια ήταν για εσάς η καλύτερη Mary Poppins; Πηγή  katsounes.com

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...