Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η εικόνα των εταιρειών πρέπει να βασίζεται σε μία ειλικρινή αξιακή βάση

Η εικόνα των εταιρειών πρέπει να βασίζεται σε μία ειλικρινή αξιακή βάση. Αυτή είναι η πρώτη αξία.
 
Οι πληροφορίες ταξιδεύουν γρήγορα. Τα ερευνητικά στοιχεία παγκοσμίως αποδεικνύουν  πως μία επιχείρηση με αξίες έχει απόλυτη επιτυχία σε όλους τους τομείς της και κυρίως είναι ορατή η αποτελεσματικότητα στην κερδοφορία της.
Εδώ ακριβώς συμβαίνουν και τα μεγαλύτερα λάθη στον στρατηγικό σχεδιασμό των επιχειρήσεων. Είναι ανορθόδοξο το να επιδεικνύει μία εταιρεία τις αξίες της απλά και μόνο γιατί με τον
τρόπο αυτόν θα πουλήσει. Στην περίπτωση αυτή οι αξίες δεν έχουν απολύτως καμία αξία.
Οι επιχειρήσεις πρέπει να δημιουργούνται δομικά με βάση το ήθος. Τον σεβασμό απέναντι στον άνθρωπο. Τον σεβασμό από την ίδια την εταιρεία απέναντι στους δικούς της ανθρώπους, εσωτερικά αλλά και πρός όλο το περιβάλλον με το οποίο αυτή έρχεται σε επαφή και συνεργάζεται.

Ακεραιότητα – συνέπεια – ειλικρίνεια – εμπιστοσύνη.
Ο χώρος εργασίας πρέπει να είναι χώρος δημιουργίας, δημοκρατίας, έκφρασης, αξιοπρέπειας.

Το μοντέλο της απόλυτης ιεραρχίας με αυστηρούς κανόνες και σιδηρά πειθαρχία πέρασε κυρίως στις δεκαετίες ’70 και ’80 με απόλυτη αποτυχία.

Το σύγχρονο management διακρίνεται για τη δημοκρατική του λογική.
Οι δεσμοί αλλά και τα δίκτυα επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων της κάθε επιχείρησης είναι καθοριστικά για την πορεία της, την ευημερία της και την κοινωνική της προσφορά.
Η επανάσταση στον εργασιακό χώρο είναι ακριβώς σε αυτόν τον τομέα. Της απόλυτης ελευθερίας.

Οι επιχειρήσεις σπάνε τα όρια των στενών εργασιακών χώρων. Επικοινωνούν με συνέπεια, ειλικρίνεια, σεβασμό και ήθος με ανθρώπους άλλων επιχειρήσεων, συνεργάζονται –  δημιουργούν, οραματίζονται έναν κόσμο αλληλοσεβασμού αμοιβαίας κατανόησης, προόδου, μέσα στον οποίο δεν υπάρχουν ανταγωνισμοί και πολεμικές στρατηγικές αλλά πνεύμα συνεργασίας και αλληλεγγύης.
Παρατηρούμε τις αγορές όχι για να αφανίσουμε ομοειδής εταιρείες αλλά για να προσφέρουμε ακόμα περισσότερα στον άνθρωπο.

Πηγή: ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ.

Δημοσίευση: Βογιατζάκη Δέσποινα

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Απαγορευμένες βωμολοχίες απειλούν την παράδοση

Απο την Μαρίνα Στεφανάκη rockvitamins.blogspot.gr Στη σημερινή πραγματικότητα όπου η μουσική ακούγεται με τα μάτια, με ένα κοινό τέμπο υπολογιστή καθώς και με χυδαίους στίχους για όλα τα τραγουδάκια, αναρωτιέμαι, ενώ διανύουμε περίοδο μαζικής κρίσης, δεν θα «έπρεπε» να ανθίζουν οι τέχνες, κατ’ επέκταση και η μουσική, ως καταλύτες πνευματικής αφύπνισης; Αναμφίβολα, τα γεγονότα της ιστορίας αυτό αποδεικνύουν... Ένα από τα άπειρα παραδείγματα, αποτελεί ο Βιτσέντζος Κορνάρος, που γύρω στα μέσα του 17ου αι., όταν άρχισε δηλαδή η πολιορκία του Ηρακλείου από τους Οθωμανούς, άρχισε και η δράση του. Οι σημερινοί, όμως, Νεοέλληνες -έτσι για διαφορά- ενώ πυροβολούμαστε από ψυχρές δυτικές σφαίρες, χαμπάρι δεν παίρνουμε και το έχουμε ρίξει στη «τρέλα» όπως χαρακτηρίζει ένα Τσα-κάλι.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Γάζα: Εθνοκάθαρση ή γενοκτονία;

Ο κορυφαίος ιστορικός του Ολοκαυτώματος κρούει τον κώδωνα του κινδύνου. Ο διαπρεπής Ισραηλινός ιστορικός Όμερ Μπάρτοβ καλεί τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη διεθνή εβραϊκή κοινότητα να «σηκώσουν το ανάστημά τους και να υψώσουν τη φωνή τους, πριν η ηγεσία του Ισραήλ βυθίσει το ίδιο και τους γείτονές του στην άβυσσο». Τι διακρίνει τον πόλεμο από τη γενοκτονία; Πότε η κρατική βία μετατρέπεται από φρικτή αλλά νομικά εγκεκριμένη επίδειξη στρατιωτικής βίας στο «απόλυτο έγκλημα», σύμφωνα τόσο με το διεθνές δίκαιο όσο και με τη κοινή αντίληψη; Το ερώτημα αυτό απασχολεί πολύ τον Όμερ Μπάρτοβ τους τελευταίους μήνες. Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Brown και κορυφαίος ιστορικός του Ολοκαυτώματος, ο Ισραηλινός ιστορικός έχει αφιερώσει την επιστημονική του σταδιοδρομία στη μελέτη πράξεων μαζικής δολοφονίας. Αυτό έχει καταστήσει την εμπειρογνωμοσύνη του περιζήτητη καθώς ο πόλεμος μεταξύ του Ισραήλ και της Χαμάς συνεχίζει να κλιμακώνεται σε πρωτόγνωρα επίπεδα αιματοχυσίας και καταστροφής. Καθώς ο πόλεμος εξε

Το ντοκιμαντέρ «In the wine dark sea» για το κρητικό κρασί προβάλλει τον κρητικό αμπελώνα

Το ντοκιμαντέρ «In the wine dark sea» που έχει γυριστεί από την Χρύσα Τζωρτζάκη στην αγγλική γλώσσα και απευθύνεται στο διεθνές κοινό, προβάλει την Κρήτη ως οινοπαραγωγική περιοχή και αναδεικνύει τον κρητικό αμπελώνα σε χώρες που δεν έχει αποκτήσει ακόμα μεγάλη αναγνωρισιμότητα. Η σκηνοθέτης του φιλμ επισκέφθηκε τον Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη και τον ενημέρωσε για την θετική πορεία και την απήχηση που καταγράφει το ντοκιμαντέρ σε φεστιβάλ κινηματογράφου ανά τον κόσμο, παρουσιάζοντας το κρασί της Κρήτης από τη μινωική εποχή μέχρι τις μέρες μας. Το ντοκιμαντέρ αναπτύσσεται μέσα από την οπτική 11 οινοπαραγωγών του νησιού, οι οποίοι αναλύουν τις ποικιλίες του κρητικού κρασιού ενώ καταγράφονται και γευσιγνωστικές εμπειρίες και απόψεις, διεθνώς καταξιωμένων σομελιέ (sommelier). Το φιλμ βραβεύτηκε σε Φεστιβάλ της Νέας Υόρκης, του Τορόντο και ακολούθησε το Τόκιο. Επιλέχθηκε ως καλύτερο ντοκιμαντέρ από τα φεστιβάλ του Μιλάνου και της Νάπολι και τώρα είναι επίσημη επιλογή, όπως τονίζ