Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σταύρος Θεοδωράκης: Κατασκεύασε την πρώτη του κατσούνα κι έκανε “Unboxing” για τη γιορτή του

«Ήρθα στην πηγή της κατσούνας» είπε κι ήθελε να μάθει τα πάντα γύρω από την τέχνη της κατσουνοποιίας. Ο λόγος για τον Σταυρό Θεοδωράκη που επισκέφτηκε το Εργαστήρι Κατασκευής Κρητικής Κατσούνας στα Αϊτάνια Ηρακλείου.

Όπως αποκάλυψε στο νεαρό τεχνίτη Μάρκο Σμυρνάκη, ο Σταυρος Θεοδωράκης είναι φανατικός συλλέκτης κατσούνας, άλλωστε τον έχουμε δει με κατσούνα και σε τρέιλερ της εκπομπής “Πρωταγωνιστές” , καθώς και σε πολλές ακόμα εμφανίσεις του. Η συλλογή του αριθμούσε ως την ημέρα της επίσκεψης στο παραδοσιακό εργαστήρι με περισσότερες από 15 κατσούνες, ενώ πλέον ο αριθμός αυτός έχει ανέβει, καθώς προμηθεύτηκε μερικές ακόμη κατσούνες από το εργαστήρι μας.

Όπως είπε ο Μάρκος Σμυρνάκης “Είναι κρίμα ένας τόσο καλός συλλέκτης κατσούνας, να μην έχει φτιάξει τη δική του” κι έτσι προσκάλεσε τον Σταύρο Θεοδωράκη να φτιάξει την Πρώτη του Κατσούνα! Άναψαν τον φούρνο, κι άρχισαν τις διαδικασίες για να δοκιμάσει κι ο ίδιος να φτιάξει μια δική του κατσούνα υπό την καθοδήγηση του Μάρκου Σμυρνάκη και με τον παραδοσιακό κατσουνοποιό, τον καλλιτέχνη Γιάννη Σμυρνάκη, να επιτηρεί τη διαδικασία.

Η συνέχεια γνωστή: Καλή παρέα, φιλέματα από την υφάντρα κα Πόπη για τα καλωσορίσματα και φυσικά κατασκευή κρητικών μπαστουνιών. Ο γνωστός χανιώτης δημοσιογράφος ρώτησε τα πάντα γύρω από την τέχνη της κατσουνοποιίας, αλλά και την προσπάθεια του Μάρκου Σμυρνάκη να ξαναζωντανέψει την συγκεκριμένη τέχνη, δίνοντας στο σήμα κατατεθέν της Κρήτης μια νέα διάσταση.

Μάλιστα ο ίδιος δεν μπορούσε να κρύψει τον ενθουσιασμό του για την πρωτοβουλία αυτή, που έφερε την κατσούνα και πάλι στο προσκήνιο. Με γνώση κι αγάπη, ο ίδιος ξεχώρισε από την συλλογή τους 6 Special και τελείως διαφορετικές μεταξύ τους κατσούνες, σκαλιστή, κλασική, πλεξούδα, ψηλή, κοντή, κτλ, – με το μεράκι του για αυτές να αποτυπώνεται ακόμα και στον τρόπο που τις κρατούσε.

Μόλις ολοκληρώθηκαν όλα τα στάδια για την πλήρη κατασκευή της κατσούνας, οι κατσούνες στάλθηκαν και μόλις παραδόθηκαν στον παραλήπτη! Ο Σταύρος Θεοδωράκης, επέλεξε να κάνει .. unboxing στο Instagram ενημερώνοντας μάλιστα τους ακόλουθούς του για την τεχνική .. «προσαρμογής» στον Σεπτέμβρη που εφαρμόζει.

Με ένα βίντεο ο ίδιος εξήγησε γιατί επιλέγει να παραλαμβάνει και να ξεπακετάρει όλες τις καλοκαιρινές αγορές του τον Σεπτέμβριο.

Εσείς πού θα στηρίζεστε στις ανηφόρες και στις κατηφόρες του χειμώνα;», αναρωτιέται στο βίντεο ο ίδιος κι η απάντηση είναι απλή: Μα στις κατσούνες μας φυσικά! Είναι ιδανικές σε κάθε καιρό και για κάθε χρήση!

Δείτε τη σχετική ανάρτηση στο instagram του Σταύρου Θεοδωράκη εδώ 




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως .

1965 Κώδικας των Αθηνών . Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ . Η ΛΑΜΠΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ . To 1960 ιδρύθηκε η ΕΕΔΣ – Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων , το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα . Ο “πατριάρχης” (πρωτεργάτης) των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα , ο Μάνος Παυλίδης διετέλεσε πρόεδρος της IPRA (International Public Relations Association ) , από το 1973 έως το 1976 , ενώ το 1964 είχε εκλεγεί στη θέση του Γραμματέα . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το παγκόσμιο συνέδριο της IPRA ( International Public Relations Association ) και εδώ υπογράφηκε ο περίφημος Κώδικας των Αθηνών , ο Διεθνής Κώδικας Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων που εφαρμόζεται αδιάλειπτα από τότε από όλα τα επιστημονικά σωματεία των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Δηλαδή όλοι οι επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως εφαρμόζουν και ασπάζονται τον Κώδικα Ηθικής και Δεοντολογίας ,