Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οι Κρητικές κατσούνες γίνονται viral και ταξιδεύουν σε Ευρώπη και Αμερική | Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικής παράδοσης και συγκεκριμένα οι χειροποίητες κατσούνες, τα κρητικά μπαστούνια για όσους δεν τις γνωρίζετε,  είχαν την τιμητική τους στην εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση».

Το Σάββατο το μεσημέρι οι τηλεθεατές της εκπομπής είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μέσω Skype σύνδεσης τον Μάρκο Σμυρνάκη, Content Cretator. Mοιράστηκε με τους τηλεθεατές την εμπειρία του, αλλά και το πόσο σημαντικό είναι οι νέοι άνθρωποι να επιδιώξουν να εξελίσσουν ένα παραδοσιακό επάγγελμα που θα μπορούσε να εκλείψει στο πέρασμα των χρόνων. Τα νέα παιδιά πρέπει να παίρνουν τα ινία από την παλαιότερη γενιά και να τα προσαρμόζουν στα νέα δεδομένα και με νέες συνθήκες.

Το Success Story: Η παραδοσιακή χρήση της κατσούνας είναι κτηνοτροφική, ωστόσο σήμερα ο Μάρκος Σμυρνάκης έχει καταφέρει να βρει κι άλλες χρηστικές λειτουργίες με αποτέλεσμα να αυξήσει το αγοραστικό ενδιαφέρον όχι μόνο τοπικά, αλλά και την εξαγωγική δύναμη της κρητικής Κατσούνας. Η Χρήση της σε πεζοπορίες, περιπατητικές εκδρομές, και στο κυνήγι είναι πιο σύνηθες, ωστόσο πλέον χρησιμοποιούνται και ως συμβολικό αναμνηστικό δώρο, βασικό στοιχείο διακόσμησης , όπως φωτιστικά οροφής, επιδαπέδια, κουρτινόξυλα κα



Κι επειδή οι «κατσουνάδες» συνεχίζουν δυναμικά την viral πορεία τους, δεν θα μπορούσε να μην ειπωθεί μία  στο κλείσιμο της εκπομπής αφιερωμένη.

Σαββατοκύριακο στου Μάνεση, βάλε να δεις 'ντα τρέχει.

Καλύτερη ενημέρωση ποθές άλλου δεν εχει

 

Δύο φορές εσμίξαμε, στου Άλφα το κανάλι.

Μα η τρίτη όμως εύχομαι αντάμα να μας βγάλει

 

Και επίσημα λοιπόν έρχονται copyright για τις…. Κατσουνάδες.

Το νέο Digital Trend που δημιούργησε Ο Content Creator Mάρκος Σμυρνάκης και τράβηξε το ενδιαφέρον του Νίκου Μάνεση και όχι μόνο, φέρει τον τίτλο κατσουνάδες.

Τι είπατε; δεν ξέρετε τι σημαίνει; Είστε δεν είστε Κρητικός είναι απολύτως φυσιολογικό να μη ξέρετε, αφού δεν είναι υπαρκτός όρος, αλλά μία ακόμα επινόηση του δημιουργού του.

Η κατσουνάδα αποτελεί μία παραλλαγή της μαντινάδας, ενώ το Κατσουνολόγιο αποτελεί μία παραλλαγή από τον όρο μαντιναδολόγιο. Οι Μαντινάδες που γράφονται είναι εμπνευσμένες από τις ίδιες τις κατσούνες. Είναι σύντομες ιστορίες που περιγράφουν τη σχέση του παραλήπτη με τις κατσούνες.

Μιλάμε δηλαδή για μαντινάδες αφιερωμένες στον παραλήπτη με επίκεντρο τις κατσούνες, εξού και οι κατσουνάδες με το κατσουνολόγιο. Ωστόσο σε πολλές περιπτώσεις οι κατσουνάδες συμπληρώνονται η δημιουργούνται από τους ίδιους τους χρήστες των Social, τους γνωστούς κατσουνοφανς!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως .

1965 Κώδικας των Αθηνών . Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ . Η ΛΑΜΠΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ . To 1960 ιδρύθηκε η ΕΕΔΣ – Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων , το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα . Ο “πατριάρχης” (πρωτεργάτης) των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα , ο Μάνος Παυλίδης διετέλεσε πρόεδρος της IPRA (International Public Relations Association ) , από το 1973 έως το 1976 , ενώ το 1964 είχε εκλεγεί στη θέση του Γραμματέα . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το παγκόσμιο συνέδριο της IPRA ( International Public Relations Association ) και εδώ υπογράφηκε ο περίφημος Κώδικας των Αθηνών , ο Διεθνής Κώδικας Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων που εφαρμόζεται αδιάλειπτα από τότε από όλα τα επιστημονικά σωματεία των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Δηλαδή όλοι οι επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως εφαρμόζουν και ασπάζονται τον Κώδικα Ηθικής και Δεοντολογίας ,