Τι σας έρχεται στο νου όταν ακούτε τη λέξη διαφήμιση; Σκέφτεστε μια διαφήμιση στο Facebook ή το Instagram; Μια διαφήμιση στην τηλεόραση ή το διαδίκτυο; Μία αφίσα στον δρόμο; Μια ενοχλητική διαφήμιση στο YouTube; Παρόλο που οι περισσότεροι από μας εκτιθόμαστε καθημερινά σε έναν τεράστιο όγκο διαφημίσεων, συχνά δυσκολευόμαστε να επιλέξουμε το κατάλληλο είδος διαφήμισης για την επιχείρηση και τα προϊόντα μας. Όσο καλό και αν είναι ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, οι σημερινές επιχειρήσεις θα πρέπει να εφαρμόσουν τις κατάλληλες τεχνικές και κόλπα μάρκετινγκ, προκειμένου να προσελκύσουν νέους πελάτες αλλά και να διατηρήσουν την αφοσίωση των υπαρχόντων. Στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή είναι απαραίτητο να γνωρίζετε όλους τους εναλλακτικούς τρόπους διαφήμισης των προϊόντων σας. Με αυτό τον τρόπο θα μπορέσετε να επιλέξετε αυτόν που ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες σας. Σε αυτό το άρθρο, στόχος μας είναι να παρουσιάσουμε και θα αναλύσουμε τα δημοφιλέστερα είδη διαφήμισης. Κατανοώντας τη δομή και λειτου
Ένας ενημερωτικός - ειδησεογραφικός ιστότοπος, ποικίλων θεμάτων, με κύριο στόχο να γνωρίσουμε τον χώρο των Δημοσίων Σχέσεων και της Επικοινωνίας, στην Σύγχρονη Αγορά.