Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

Διαφήμιση Προϊόντων: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

Τι σας έρχεται στο νου όταν ακούτε τη λέξη διαφήμιση; Σκέφτεστε μια διαφήμιση στο Facebook ή το Instagram; Μια διαφήμιση στην τηλεόραση ή το διαδίκτυο; Μία αφίσα στον δρόμο; Μια ενοχλητική διαφήμιση στο YouTube; Παρόλο που οι περισσότεροι από μας εκτιθόμαστε καθημερινά σε έναν τεράστιο όγκο διαφημίσεων, συχνά δυσκολευόμαστε να επιλέξουμε το κατάλληλο είδος διαφήμισης για την επιχείρηση και τα προϊόντα μας. Όσο καλό και αν είναι ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, οι σημερινές επιχειρήσεις θα πρέπει να εφαρμόσουν τις κατάλληλες τεχνικές και κόλπα μάρκετινγκ, προκειμένου να προσελκύσουν νέους πελάτες αλλά και να διατηρήσουν την αφοσίωση των υπαρχόντων. Στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή είναι απαραίτητο να γνωρίζετε όλους τους εναλλακτικούς τρόπους διαφήμισης των προϊόντων σας. Με αυτό τον τρόπο θα μπορέσετε να επιλέξετε αυτόν που ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες σας. Σε αυτό το άρθρο, στόχος μας είναι να παρουσιάσουμε και θα αναλύσουμε τα δημοφιλέστερα είδη διαφήμισης. Κατανοώντας τη δομή και λειτου

Η γυναικοκτονία στο δημόσιο λόγο και τη δημόσια σφαίρα

Ποια είναι η υποδοχή του όρου γυναικοκτονία στην ελληνική δημόσια σφαίρα; Πως «καλύπτουν» τα ΜΜΕ τις δολοφονίες γυναικών, που δολοφονήθηκαν λόγω του φύλου τους; Ποιος είναι ο ρόλος των Μέσων αλλά και των social media στην αναπαραγωγή σεξιστικού λόγου και την εμπέδωση των έμφυλων στερεοτύπων; Ποιες είναι οι αντιδράσεις και ο αντίλογος στον κυρίαρχο μιντιακό λόγο; Με αυτά και πολλά άλλα ερωτήματα αναμετριέται η εισήγηση «Για τη γυναικοκτονία στο δημόσιο λόγο και τη δημόσια σφαίρα» της κοινωνικής ανθρωπολόγου (υπεύθυνη προγραμμάτων του Κέντρου Διοτίμα) Άννας Μιχαλακέλη . Κατασκευάζοντας την πραγματικότητα. Στις σύγχρονες κοινωνίες τα μαζικά μέσα ενημέρωσης αποτελούν έναν σημαντικό μηχανισμό κατασκευής και αναπαραγωγής σεξιστικών προτύπων, τόσο μέσα από την ίδια τους τη διάρθρωση όσο και μέσα από το περιεχόμενο, τη γλώσσα και τα αφηγήματα που χρησιμοποιούν, διαμορφώνοντας έτσι μια στρεβλή εικόνα της κοινωνικής πραγματικότητας και επηρεάζοντας το ευρύ κοινό. Επομένως τα ΜΜΕ δεν αντανακλούν

Η κατασκευή του «άλλου» στα ΜΜΕ: Από την προσφυγική κρίση στον Covid-19

Γράφουν οι   Γιώργος Πολυμενέας , Δρ. Πανεπιστημίου Πομπέου Φάμπρα της Βαρκελώνης  Δημήτρης Σεραφής , Διδάσκοντα και μεταδιδακτορικού ερευνητή στο USI – Università della Svizzera italiana, Λουγκάνο   Οι περίοδοι κρίσεων αποτελούν το πεδίο εντός του οποίου μια σειρά παγιωμένων αντιλήψεων και εννοιών τίθεται υπό ριζική αμφισβήτηση (βλ. Stråth & Wodak 2009). Αρκεί να δούμε πώς η λεγόμενη «οικονομική κρίση» της τελευταίας δεκαετίας στην Ελλάδα διαμόρφωσε νέες νοηματοδοτήσεις αναφορικά με το κράτος (στο οποίο ζούμε και εκείνο που θα θέλαμε), νέες πολιτικές δυνάμεις, νέα κοινωνικά πειράματα (συλλογικής) δράσης και οργάνωσης σε δημόσιους χώρους, όπως οι δράσεις των πλατειών (βλ. Goutsos & Polymeneas 2014, 2017, Serafis, Kitis & Archakis 2018). Οι κρίσεις αποτελούν το πλαίσιο εκείνο στο οποίο ανοιχτά ερωτήματα έρχονται στο προσκήνιο και οι όποιες απαντήσεις αφορούν, κυρίως, το μέλλον. Με άλλα λόγια, παρατηρούμε τις τεκτονικές αλλαγές του παρόντος της κρίσης που βιώνουμε και στοχαζό

Τι είναι η επιχειρηματικότητα;

Γράφουν οι:  Doug McCullough , εταιρικός δικηγόρος στην νομική εταιρία McCullough Sudan του Τέξας, και διευθυντής του Lone Star Policy Institute. Brooke Medina , διευθύντρια επικοινωνίας του Civitas Institute, ενός οργανισμού δημόσιας πολιτικής αφιερωμένου στις ιδέες του περιορισμένου κράτους και της ελευθερίας. Αν ρωτήσετε τους περισσότερους ανθρώπους να σας πουν για την εικόνα που έχουν για την επιχειρηματικότητα, μπορεί να χρησιμοποιήσουν λέξεις όπως “μικρές επιχειρήσεις” ή “καινοτομία”, ή να την περιγράψουν ως το “να δουλεύεις για τον εαυτό σου”. Κάποιοι μπορεί να πάνε πέρα απ' αυτό και να περιγράψουν την εικόνα ενός τολμηρού ιδρυτή μιας εταιρίας της Silicon Valley που παίρνει ρίσκα και ακαταπόνητα υπερβαίνει προκλήσεις. Για άλλους, ο επιχειρηματίας είναι ένας επαναστάτης με ελεύθερο πνεύμα που ακολουθεί τον δικό του δρόμο στον κόσμο των επιχειρήσεων. Όλα αυτά τα πράγματα δίνουν μια κάποια εικόνα της επιχειρηματικότητας, όμως η εικόνα αυτή δεν είναι πλήρης. Τι είναι λοιπόν η ε

Lockdown: Η πανδημία συσσώρευσε καταθέσεις 20 δισ. ευρώ

«Προίκα» 22,5 δισ. ευρώ δημιούργησε η πανδημία, ποσό το οποίο αναμένεται να αποτελέσει το εφαλτήριο για την επανεκκίνηση της οικονομίας. Λόγω της επιβολής των lockdown με σκοπό τον περιορισμό της πανδημίας, υιοθετήθηκαν δημοσιονομικά μέτρα που σκοπό είχαν να στηρίξουν τα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις που επλήγησαν. Τα εν λόγω μέτρα στήριξης και ο περιορισμός στις μετακινήσεις συνέβαλαν στην αύξηση των καταθέσεων. Από τα επιπλέον 22,5 δισ. ευρώ που προστέθηκαν στις καταθέσεις μεταξύ Φεβρουαρίου 2020 – Μαρτίου 2021, πάνω από τα μισά, περίπου 12,04 δισ. ευρώ, προέρχονται από τις επιχειρήσεις και τα υπόλοιπα 10,47 δισ. ευρώ αφορούν στα νοικοκυριά. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος , οι επιχειρηματικές καταθέσεις από 25,95 δισ. ευρώ τον Φεβρουάριο του 2020 αυξήθηκαν σε 36,42 δισ. ευρώ τον περασμένο Μάρτιο. Αντίστοιχα, την ίδια περίοδο, οι καταθέσεις των νοικοκυριών αυξήθηκαν από 116,28 δισ. ευρώ σε 128,32 δισ. ευρώ. Οι καταθέσεις παγκόσμια Βέβαια το φαινόμενο αυτό δεν είνα

Η Ευρ. Επιτροπή θέτει στόχο για μηδενική ρύπανση του αέρα, του νερού και του εδάφους

Η Επιτροπή ενέκρινε σήμερα το « Σχέδιο δράσης της ΕΕ για μηδενική ρύπανση του αέρα, του νερού και του εδάφους », ένα βασικό παραδοτέο της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας και το κύριο θέμα της φετινής Πράσινης Εβδομάδας της ΕΕ. Το σχέδιο δράσης σκιαγραφεί ένα ολοκληρωμένο όραμα για το 2050: έναν κόσμο όπου η ρύπανση θα έχει μειωθεί σε επίπεδα που δεν είναι πια επιβλαβή για την ανθρώπινη υγεία και τα φυσικά οικοσυστήματα, και περιγράφει τα βήματα για την επίτευξη του οράματος αυτού. Το σχέδιο συνδυάζει όλες τις σχετικές πολιτικές της ΕΕ με σκοπό την αντιμετώπιση και την πρόληψη της ρύπανσης, με ιδιαίτερη έμφαση στον τρόπο χρήσης ψηφιακών λύσεων για την αντιμετώπιση της ρύπανσης. Προβλέπεται η επανεξέταση της σχετικής ενωσιακής νομοθεσίας, ώστε να εντοπιστούν τα κενά που εξακολουθούν να υπάρχουν και να προσδιοριστούν οι τομείς όπου χρειάζεται καλύτερη υλοποίηση για την εκπλήρωση αυτών των νομικών υποχρεώσεων. Ο κ. Φρανς Τίμερμανς , εκτελεστικός αντιπρόεδρος για την Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφων

«100+ χρόνια έντασης: Ισραήλ, Παλαιστίνη και στο βάθος… Ερντογάν»

Γράφει ο Αλέξανδρος Δεσποτόπουλος Διεθνολόγος, Ερευνητής του Τμήματος Τουρκικών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών ΕΚΠΑ Έναν περίπου αιώνα πριν, η ήττα της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας στον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο σήμανε και την έναρξη του Βρετανικού ελέγχου της περιοχής της Παλαιστίνης, η οποία τότε φιλοξενούσε κατά κύριο λόγο Άραβες, αλλά και μία μικρή κοινότητα Εβραίων. Αν και λιγότεροι αριθμητικά, οι δεύτεροι αισθάνονται την περιοχή ως το προγονικό τους σπίτι και η ανάθεση στη Βρετανία από τη διεθνή κοινότητα της δημιουργίας εβραϊκής εστίας στην περιοχή αποτέλεσε χρονικό σημείο αναφοράς της σημερινής έντασης. Οι διώξεις κατά τον Β΄ Παγκόσμιο πόλεμο στην Ευρώπη, οδήγησαν χιλιάδες Εβραίους να μετοικίσουν στην περιοχή. Οι εντάσεις μεταξύ των δύο λαών αυξήθηκαν όταν η διεθνής κοινότητα ανέθεσε στη Βρετανία το καθήκον να δημιουργήσει ένα «εθνικό σπίτι» στην Παλαιστίνη για τους Εβραίους. Το 1947 ο ΟΗΕ υιοθέτησε ψήφισμα για τη δημιουργία ξεχωριστών κρατών, με την Ιερουσαλήμ ως διεθνή πόλη. Σε αντίθε

Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

Αναβαθμίστε τη δημόσια εικόνα σας! Από τις αρχές του 21ου αιώνα, ο όρος Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ) ή, αλλιώς, Corporate Social Responsibility , όπως είναι η αγγλική μετάφραση, έκανε ιδιαίτερα αισθητή την παρουσία του στον επιχειρηματικό κόσμο. Στο πλαίσιο των ημερών που διανύουμε, αναπόφευκτα, ο όρος αυτός γίνεται πιο επίκαιρος από ποτέ! Από τη στιγμή που οι επιχειρήσεις αποτελούν οντότητες άρρηκτα συνδεδεμένες με την κοινωνία, επηρεάζουν και, ταυτόχρονα, επηρεάζονται από εξωγενείς παράγοντες, όπως τα δεδομένα της κάθε εποχής. Αντιλαμβανόμενοι, λοιπόν, την κρίσιμη σημασία της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης για την επιχείρησή σας σήμερα, σας παρουσιάζουμε αναλυτικότερα την έννοια της ΕΚΕ, παραθέτοντάς σας, παράλληλα, ορισμένες έξυπνες και «εταιρικά υπεύθυνες» ιδέες για τη στρατηγική σας. Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: Τι σημαίνει; Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, ουσιαστικά, αναφέρεται στις ενέργειες των επιχειρήσεων οι οποίες αποσκοπούν στη συμβολή της αντιμετώπισης ανθρωπιστικών, πολιτισμ