Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το Twitter έχει «50% πιθανότητα να καταρρεύσει» κατά τη διάρκεια του Μουντιάλ 2022


Την ώρα που οι εξελίξεις στο Twitter είναι συνεχείς, ένα νέο πρόβλημα ενδέχεται να «πονοκεφαλιάσει» το κοινωνικό δίκτυο, σύμφωνα με πρώην υπάλληλο της εταιρείας.

Ο πρώην υπάλληλος, ο οποίος μίλησε υπό το καθεστώς της ανωνυμίας και έχει γνώση από τη λειτουργία του κέντρου διοίκησης, υποστήριξε ότι υπάρχει 50% πιθανότητα το Twitter να παρουσιάσει πρόβλημα και να τεθεί εκτός λειτουργίας κατά του διάρκεια του Μουντιάλ 2022.

«Η έλλειψη προετοιμασίας και η έλλειψη προσωπικού, νομίζω θα δημιουργήσουν ένα δύσκολο Παγκόσμιο Κύπελλο για το Twitter», δήλωσε ο πρώην υπάλληλος.

Το Twitter είναι «πιθανό να δυσκολευτεί με την ροή κατά την έναρξη και μπορεί να καταρρεύσει», είπε. «Αν είμαστε τυχεροί, θα ανακάμψει με ελάχιστη διαταραχή».

Η ικανότητα του Twitter να ανταποκριθεί σε τυχόν προβλήματα με την υποδομή πληροφορικής του να έχει αποδυναμωθεί από τις μαζικές απολύσεις του Έλον Μασκ. Μεταξύ αυτών που επηρεάστηκαν από τις απολύσεις, περιλαμβάνονται και εκείνοι στο Κέντρο Διοίκησης του Twitter.

Το Twitter είναι ο χώρος που πολίτες σε όλο τον κόσμο «συγκεντρώνονται» και εκφέρουν την άποψή τους. Ειδικά, σε μεγάλα γεγονότα και δη παγκόσμιου βεληνεκούς, τα σχόλια στο Twitter έχουν ιλιγγιώδη ταχύτητα.

Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του πρώην υπαλλήλου, η εταιρεία είναι απροετοίμαστη για να διαχειριστεί πιθανή ροή επισκεψιμότητας στην πλατφόρμα. «Η κίνηση γίνεται πολύ έντονη κατά τη διάρκεια μεγάλων γεγονότων, οπότε κάθε μεγάλο παιχνίδι ή αμφιλεγόμενα συμβάντα θα οδηγήσουν σε μια πολύ ξαφνική αύξηση της κίνησης - και η υποδομή θα πρέπει να απορροφήσει τον αντίκτυπο», δήλωσε ο πρώην υπάλληλος.

«Υπό άλλες συνθήκες, θα υπήρχαν πολλοί άνθρωποι που θα παρακολουθούσαν τα πράγματα και θα φρόντιζαν να αντιμετωπίζονται τυχόν θέματα», πρόσθεσε.

Ερωτηθείς ποια είναι τα σχέδια που υπάρχουν στο Twitter για την αντιμετώπιση ζητημάτων που πιθανόν να προκύψουν κατά τη διάρκεια του Μουντιάλ είπε: «Κανένα από όσο γνωρίζω. Θα έπρεπε να είχαμε κάνει τα πράγματα εδώ και εβδομάδες».

Με πληροφορίες Guardian
 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη