Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Lamda Hellix: Τη Δευτέρα τα «αποκαλυπτήρια» του νέου data center στην Κρήτη


Ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση για τα πολυαναμενόμενα «αποκαλυπτήρια» του νέου data center της Lamda Hellix στο Ηράκλειο της Κρήτης. Πιο συγκεκριμένα τα εγκαίνια θα πραγματοποιηθούν τη Δευτέρα 21 Νοεμβρίου, παρουσία του υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνη Γεωργιάδη, του Περιφερειάρχη, Σταύρου Αρναουτάκη και της επιτετραμμένης στην Πρεσβεία των ΗΠΑ στην Ελλάδα, Maria Olson.

Με έδρα το Ηράκλειο, το νέο data center της Lamda Hellix, το οποίο θα στεγαστεί σε ιδιόκτητα κτίρια 5.000 τμ. που θα διαμορφωθούν ανάλογα, θα είναι η πρώτη εγκατάσταση carrier-neutral στο νησί. Συγχρόνως, αναμένεται να υποστηρίξει την ανάπτυξη έως και 6,5 MW εγκατεστημένου φορτίου ΙΤ, με την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης να έχει προγραμματιστεί το 2025.

Σύμφωνα με τη Digital Realty η εγκατάσταση θα λειτουργεί ως κόμβος διασύνδεσης για διηπειρωτικά και περιφερειακά υποθαλάσσια καλώδια που θα καταλήγουν μελλοντικά στην Κρήτη, συμπεριλαμβανομένων των Χανίων, του Τυμπακίου και της Σητείας. Σε συνδυασμό με την αυξανόμενη παρουσία της Digital Realty στην Αθήνα (δύο λειτουργικά data center και δύο υπό ανάπτυξη), η εγκατάσταση στην Κρήτη θα επιτρέψει στους πελάτες της εταιρείας να δημιουργήσουν νέα network routes με υψηλότερες ταχύτητες προς τα Βαλκάνια, την Ανατολική Ευρώπη και τη Βόρεια Αφρική. Ακόμα, οι φορείς εκμετάλλευσης υποθαλάσσιων καλωδίων και δικτύων θα μπορέσουν να μειώσουν το κόστος ανάπτυξης, αλλά και να αυξήσουν την ανθεκτικότητα των δικτύων τους στη Μεσόγειο, καθώς επεκτείνονται για να καλύψουν την αυξανόμενη ζήτηση χωρητικότητας.

Την ίδια ώρα, το νέο data center της Lamda Hellix αναμένεται επίσης να συμβάλει σημαντικά στην επέκταση του PlatformDIGITAL, της παγκόσμιας πλατφόρμας data center της Digital Realty, η οποία επιτρέπει στους πελάτες να αναπτύσσουν γρήγορα τις κρίσιμες υποδομές τους στο πλαίσιο μιας αυξανόμενης κοινότητας συνδεδεμένων data που αποτελείται από περισσότερες από 1.500 επιχειρήσεις, πάνω από 1.200 παρόχους υπηρεσιών δικτύου και άνω των 1.100 παρόχων cloud και πληροφορικής παγκοσμίως.

Όταν ανακοινώθηκε η επένδυση τον Οκτώβριο, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Lamda Hellix, a Digital Realty Company, Απόστολος Κάκκος, είχε δηλώσει χαρακτηριστικά: «Η επέκτασή μας στην Κρήτη σχεδιάστηκε σε στενή συνεργασία με τις εταιρείες υποθαλάσσιων καλωδίων και αναμένεται να καλύψει τη ζήτηση ενός carrier-neutral data center παρόχου στο νησί. Οι εγκαταστάσεις στο Ηράκλειο θα αποτελέσουν σημείο διασύνδεσης για διηπειρωτικά και περιφερειακά υποθαλάσσια καλώδια, αναδιανέμοντας δεδομένα στην Ελλάδα, την Τουρκία, τη Βόρεια Αφρική και την Κεντρική Ανατολική Ευρώπη, καθώς και στα Βαλκάνια. Πρόκειται για σημαντικό μέρος της ολοκληρωμένης στρατηγικής της Digital Realty στη Μεσόγειο, σε συνδυασμό με τους υφιστάμενους κόμβους μας στη Μασσαλία και την Αθήνα, καθώς και τους υπό ανάπτυξη κόμβους στη Βαρκελώνη και το Ισραήλ».
 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...