Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Lamda Hellix: Τη Δευτέρα τα «αποκαλυπτήρια» του νέου data center στην Κρήτη


Ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση για τα πολυαναμενόμενα «αποκαλυπτήρια» του νέου data center της Lamda Hellix στο Ηράκλειο της Κρήτης. Πιο συγκεκριμένα τα εγκαίνια θα πραγματοποιηθούν τη Δευτέρα 21 Νοεμβρίου, παρουσία του υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνη Γεωργιάδη, του Περιφερειάρχη, Σταύρου Αρναουτάκη και της επιτετραμμένης στην Πρεσβεία των ΗΠΑ στην Ελλάδα, Maria Olson.

Με έδρα το Ηράκλειο, το νέο data center της Lamda Hellix, το οποίο θα στεγαστεί σε ιδιόκτητα κτίρια 5.000 τμ. που θα διαμορφωθούν ανάλογα, θα είναι η πρώτη εγκατάσταση carrier-neutral στο νησί. Συγχρόνως, αναμένεται να υποστηρίξει την ανάπτυξη έως και 6,5 MW εγκατεστημένου φορτίου ΙΤ, με την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης να έχει προγραμματιστεί το 2025.

Σύμφωνα με τη Digital Realty η εγκατάσταση θα λειτουργεί ως κόμβος διασύνδεσης για διηπειρωτικά και περιφερειακά υποθαλάσσια καλώδια που θα καταλήγουν μελλοντικά στην Κρήτη, συμπεριλαμβανομένων των Χανίων, του Τυμπακίου και της Σητείας. Σε συνδυασμό με την αυξανόμενη παρουσία της Digital Realty στην Αθήνα (δύο λειτουργικά data center και δύο υπό ανάπτυξη), η εγκατάσταση στην Κρήτη θα επιτρέψει στους πελάτες της εταιρείας να δημιουργήσουν νέα network routes με υψηλότερες ταχύτητες προς τα Βαλκάνια, την Ανατολική Ευρώπη και τη Βόρεια Αφρική. Ακόμα, οι φορείς εκμετάλλευσης υποθαλάσσιων καλωδίων και δικτύων θα μπορέσουν να μειώσουν το κόστος ανάπτυξης, αλλά και να αυξήσουν την ανθεκτικότητα των δικτύων τους στη Μεσόγειο, καθώς επεκτείνονται για να καλύψουν την αυξανόμενη ζήτηση χωρητικότητας.

Την ίδια ώρα, το νέο data center της Lamda Hellix αναμένεται επίσης να συμβάλει σημαντικά στην επέκταση του PlatformDIGITAL, της παγκόσμιας πλατφόρμας data center της Digital Realty, η οποία επιτρέπει στους πελάτες να αναπτύσσουν γρήγορα τις κρίσιμες υποδομές τους στο πλαίσιο μιας αυξανόμενης κοινότητας συνδεδεμένων data που αποτελείται από περισσότερες από 1.500 επιχειρήσεις, πάνω από 1.200 παρόχους υπηρεσιών δικτύου και άνω των 1.100 παρόχων cloud και πληροφορικής παγκοσμίως.

Όταν ανακοινώθηκε η επένδυση τον Οκτώβριο, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Lamda Hellix, a Digital Realty Company, Απόστολος Κάκκος, είχε δηλώσει χαρακτηριστικά: «Η επέκτασή μας στην Κρήτη σχεδιάστηκε σε στενή συνεργασία με τις εταιρείες υποθαλάσσιων καλωδίων και αναμένεται να καλύψει τη ζήτηση ενός carrier-neutral data center παρόχου στο νησί. Οι εγκαταστάσεις στο Ηράκλειο θα αποτελέσουν σημείο διασύνδεσης για διηπειρωτικά και περιφερειακά υποθαλάσσια καλώδια, αναδιανέμοντας δεδομένα στην Ελλάδα, την Τουρκία, τη Βόρεια Αφρική και την Κεντρική Ανατολική Ευρώπη, καθώς και στα Βαλκάνια. Πρόκειται για σημαντικό μέρος της ολοκληρωμένης στρατηγικής της Digital Realty στη Μεσόγειο, σε συνδυασμό με τους υφιστάμενους κόμβους μας στη Μασσαλία και την Αθήνα, καθώς και τους υπό ανάπτυξη κόμβους στη Βαρκελώνη και το Ισραήλ».
 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη