Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πως να μεγαλώσεις την επιχείρηση σου

 

Γράφει η Βογιατζάκη Δέσποινα

Η δημιουργία και η ανάπτυξη μιας επιχείρησης δεν είναι ποτέ ένας εύκολος δρόμος. Δεν είναι λίγες οι φορές που μια επιχείρηση με πολύ δουλειά από την πλευρά του επιχειρηματία, παραμένει στάσιμη.

Κάθε επιχειρηματικό βήμα απαιτεί τεράστια προσπάθεια και πολλούς ελιγμούς ώστε να μπορέσει να λειτουργήσει αποτελεσματικά η εκάστοτε επιχείρηση.

Μοίρασε αρμοδιότητες. Ξεκίνα να μοιράζεις αρμοδιότητες στους συνεργάτες / υπαλλήλους σου ή πρόσλαβε βοηθητικό προσωπικό (π.χ. γραμματειακή υποστήριξη). Ως ηγέτης θα πρέπει να εμπιστεύεσαι την εργασία της ομάδας σου. Να θυμάσαι πάντα ότι αν και η θέση του επιχειρηματία / ηγέτη είναι μοναχική, το αποτέλεσμα της εργασίας (άνοδος, στασιμότητα, πτώση) είναι ομαδική. Μοίρασε αρμοδιότητες ώστε να έχεις χρόνο για να ασχοληθείς (με καθαρό μυαλό) με την βελτίωση της επιχείρησης σου.

Ξεκαθάρισμα στην ομάδα σου. Το άλφα και το ωμέγα μιας επιτυχίας είναι η ομαδικότητα και η ικανότητα των μελών της. Βγάλε από την ομάδα σου ανθρώπους που είναι στάσιμοι, δεν συνεργάζονται και δεν υιοθετούν τους στόχους σου. Όσο είναι σημαντικό για τα μέλη της ομάδας σου να εργάζονται και να συνεργάζονται μέσα σε μια ευχάριστη και ενωμένη ομάδα, άλλο τόσο είναι σημαντικό και για εσένα να νιώθεις ότι τα μέλη της ομάδας σου σε στηρίζουν και σε πιστεύουν!

Φτιάξε το ιδανικό marketing plan. Δημιούργησε την κατάλληλη στρατηγική που ταιριάζει τόσο στο προϊόν της επιχείρησης σου όσο και στο μέγεθος της αγοράς. Σωστή τιμολόγηση, στόχευσε στην κατηγορία των πελατών που σε ενδιαφέρουν και επικεντρώσου στα κατάλληλα μέσα διαφήμισης. Μην ξεχνάς την ανάλυση και ανανέωση του marketing plan ανά σταθερά - τακτά χρονικά διαστήματα.

Χρησιμοποίησε σωστά τις Στρατηγικές Δημοσίων Σχέσεων. Ο τρόπος διαφήμισης του προϊόντος σου πρέπει να είναι δημιουργικός, έξυπνος και σταθερός! Αν συνεχώς αλλάζεις, το κοινό σου δεν θα μπορέσει ποτέ να σε εμπιστευτεί! «Εκμεταλλεύσου» την εξέλιξη των πραγμάτων και τεχνολογιών «πατώντας» πάνω στο μήνυμα που αρχικά έδωσες στον πελάτη σου! 

Μικρά και σταθερά βήματα. Η εξέλιξη και η επιτυχία μιας επιχείρησης δεν είναι ποτέ αλματώδης! Μην στοχεύεις σε απότομες αλλαγές. Δεν είναι λίγες οι φορές που έχουμε δει επιχειρήσεις με αλματώδη ανάπτυξη να έχουν μια δυνατή πτώση. Στόχευσε σε βήμα το βήμα την άνοδο σου. Δώσε χρόνο σε εσένα να οργανώσεις σωστά την επόμενη σου κίνηση και στο κοινό σου να αφομοιώσει την εξέλιξη σου.

Ζήτα βοήθεια από Ειδικούς! Ο επιχειρηματίας δεν είναι ένας φωτεινός παντογνώστης, γι’ αυτό μην διστάζεις να ζητάς βοήθεια από ειδικούς σε θέματα που δεν γνωρίζεις! Επικοινώνησε, συζήτησε και άκουσε τις συμβουλές του Λογιστή - Φοροτεχνικού, του Σύμβουλου Δημοσίων Σχέσεων, του Νομικού Συμβούλου, κλείσε ραντεβού με εταιρίες Επαγγελματικής Ανάπτυξης. Συζήτησε μαζί τους τους στόχους σου, άκουσε τους και εμπιστεύσου τις γνώσεις τους!

Καλή Επιτυχία!

Πηγή

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη