Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πως να μεγαλώσεις την επιχείρηση σου

 

Γράφει η Βογιατζάκη Δέσποινα

Η δημιουργία και η ανάπτυξη μιας επιχείρησης δεν είναι ποτέ ένας εύκολος δρόμος. Δεν είναι λίγες οι φορές που μια επιχείρηση με πολύ δουλειά από την πλευρά του επιχειρηματία, παραμένει στάσιμη.

Κάθε επιχειρηματικό βήμα απαιτεί τεράστια προσπάθεια και πολλούς ελιγμούς ώστε να μπορέσει να λειτουργήσει αποτελεσματικά η εκάστοτε επιχείρηση.

Μοίρασε αρμοδιότητες. Ξεκίνα να μοιράζεις αρμοδιότητες στους συνεργάτες / υπαλλήλους σου ή πρόσλαβε βοηθητικό προσωπικό (π.χ. γραμματειακή υποστήριξη). Ως ηγέτης θα πρέπει να εμπιστεύεσαι την εργασία της ομάδας σου. Να θυμάσαι πάντα ότι αν και η θέση του επιχειρηματία / ηγέτη είναι μοναχική, το αποτέλεσμα της εργασίας (άνοδος, στασιμότητα, πτώση) είναι ομαδική. Μοίρασε αρμοδιότητες ώστε να έχεις χρόνο για να ασχοληθείς (με καθαρό μυαλό) με την βελτίωση της επιχείρησης σου.

Ξεκαθάρισμα στην ομάδα σου. Το άλφα και το ωμέγα μιας επιτυχίας είναι η ομαδικότητα και η ικανότητα των μελών της. Βγάλε από την ομάδα σου ανθρώπους που είναι στάσιμοι, δεν συνεργάζονται και δεν υιοθετούν τους στόχους σου. Όσο είναι σημαντικό για τα μέλη της ομάδας σου να εργάζονται και να συνεργάζονται μέσα σε μια ευχάριστη και ενωμένη ομάδα, άλλο τόσο είναι σημαντικό και για εσένα να νιώθεις ότι τα μέλη της ομάδας σου σε στηρίζουν και σε πιστεύουν!

Φτιάξε το ιδανικό marketing plan. Δημιούργησε την κατάλληλη στρατηγική που ταιριάζει τόσο στο προϊόν της επιχείρησης σου όσο και στο μέγεθος της αγοράς. Σωστή τιμολόγηση, στόχευσε στην κατηγορία των πελατών που σε ενδιαφέρουν και επικεντρώσου στα κατάλληλα μέσα διαφήμισης. Μην ξεχνάς την ανάλυση και ανανέωση του marketing plan ανά σταθερά - τακτά χρονικά διαστήματα.

Χρησιμοποίησε σωστά τις Στρατηγικές Δημοσίων Σχέσεων. Ο τρόπος διαφήμισης του προϊόντος σου πρέπει να είναι δημιουργικός, έξυπνος και σταθερός! Αν συνεχώς αλλάζεις, το κοινό σου δεν θα μπορέσει ποτέ να σε εμπιστευτεί! «Εκμεταλλεύσου» την εξέλιξη των πραγμάτων και τεχνολογιών «πατώντας» πάνω στο μήνυμα που αρχικά έδωσες στον πελάτη σου! 

Μικρά και σταθερά βήματα. Η εξέλιξη και η επιτυχία μιας επιχείρησης δεν είναι ποτέ αλματώδης! Μην στοχεύεις σε απότομες αλλαγές. Δεν είναι λίγες οι φορές που έχουμε δει επιχειρήσεις με αλματώδη ανάπτυξη να έχουν μια δυνατή πτώση. Στόχευσε σε βήμα το βήμα την άνοδο σου. Δώσε χρόνο σε εσένα να οργανώσεις σωστά την επόμενη σου κίνηση και στο κοινό σου να αφομοιώσει την εξέλιξη σου.

Ζήτα βοήθεια από Ειδικούς! Ο επιχειρηματίας δεν είναι ένας φωτεινός παντογνώστης, γι’ αυτό μην διστάζεις να ζητάς βοήθεια από ειδικούς σε θέματα που δεν γνωρίζεις! Επικοινώνησε, συζήτησε και άκουσε τις συμβουλές του Λογιστή - Φοροτεχνικού, του Σύμβουλου Δημοσίων Σχέσεων, του Νομικού Συμβούλου, κλείσε ραντεβού με εταιρίες Επαγγελματικής Ανάπτυξης. Συζήτησε μαζί τους τους στόχους σου, άκουσε τους και εμπιστεύσου τις γνώσεις τους!

Καλή Επιτυχία!

Πηγή

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

GNTM GR Τρολ στο σετ της τελευταίας εβδομάδας από τις Χειροποίητες Κατσούνες | Φωτογραφίες

Ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί με το  #Gntmgr  στο Λονδίνο του ’30. ☂️☂️ Ο Μάικλ Μπανκς, χήρος μετά το θάνατο της γυναίκας του, αγωνίζεται να διατηρήσει το πατρικό του σπίτι ενάντια στις ύπουλες πρακτικές της τράπεζας. Τα μικρά παιδιά του προσπαθούν μάταια να τον βοηθήσουν, μέχρι που εμφανίζεται η μυστηριώδης, ιπτάμενη νταντά Μαίρη Πόπινς. Φωτογραφία που τρολάρει το τελευταίο σετ φωτογράφισης στο GNTM GR, με θέμα τη Mary Poppins δημιούργησαν από τη σελίδα  Χειροποίητες Κρητικές Κατσούνες . Στο σετ της φωτογράφισης, συμμετέχουν με δύο φωτογραφίες στη μία δίνουν έμφαση στο πάνω μέρος και εννοούμε τα χέρια, ενώ στη δεύτερη στα πόδια…. Εσείς τι λέτε, Ποια ήταν για εσάς η καλύτερη Mary Poppins; Πηγή  katsounes.com

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...