Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ταινία αφιέρωμα στον Αυτισμό ξεκίνησε το "ταξίδι" της από την Κρήτη και εντυπωσιάζει σε φεστιβάλ ανά τον πλανήτη!


«Πώς να εκπαιδεύσεις έναν αντιήρωα» το Ντοκιμαντέρ  αφιέρωμα στον αυτισμό, σε σκηνοθεσία του Γιάννη Μπλέτα προβλήθηκε στο μεγαλύτερο φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους που διοργανώθηκε στην Ινδία

Το ντοκιμαντέρ μικρού μήκους “Πώς να εκπαιδεύσεις έναν αντιήρωα” σε σκηνοθεσία Γιάννη Μπλέτα και σε παραγωγή του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων Ατόμων με αυτισμό Ρεθύμνου, προβλήθηκε στο Bengaluru International Short Film Festival, το μεγαλύτερο φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους στην Ινδία και επίσης το μοναδικό φεστιβάλ με Oscar qualifying. Το ντοκιμαντέρ συμμετείχε στο διαγωνιστικό πρόγραμμα “Let's include”, με βασικό θεματικό άξονα τη διαφορετικότητα. Το φεστιβάλ πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία 4 με 14 Αυγούστου.

Πρόσφατα το ντοκιμαντέρ απέσπασε το ειδικό βραβείο επιτροπής στο φεστιβάλ Los Angeles Greek Film Festival που έλαβε χώρα τον περασμένο Μάη στην Αμερική.

Σύμφωνα με την επιτροπή, «το ανεπιτήδευτο, σύντομο ντοκιμαντέρ μας δείχνει πώς η υπερδύναμη και η αλήθεια βρίσκονται συχνά σε μικρές γωνιές, όπου δημιουργούνται ασφαλείς χώροι, χωρίς αποκλεισμούς που επιτρέπουν τη φαντασία του άλλου να ανθίσει».

Αντιήρωας στην ταινία, εξάλλου, ορίζεται ο πρωταγωνιστής που δε διαθέτει συμβατικές ηρωικές ικανότητες και εξαρτάται παθολογικά από κάποιον άλλο. Μια ομάδα νέων αντιηρώων με δυσκολίες αποφασίζουν να παρακολουθήσουν μαθήματα θεάτρου, αγαπούν το θέατρο και αποφασίζουν να δημιουργήσουν μια αυτοσχεδιαστική παράσταση με θεματική τους σούπερ-ήρωες. Παράλληλα, οι αντιήρωες ζουν την καθημερινότητα και τις ζωές τους. Τελικά, για να είσαι σούπερ-ήρωας πρέπει να περνάς μέσα από τοίχους;

 

Μετά τις επιτυχημένες προβολές του ντοκιμαντέρ στο φεστιβάλ στην Ινδία και το Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Ιεράπετρας ακολουθεί η προβολή του στο Freedom Festival International στην Αμερική (18-21 Αυγούστου).

 

Το ντοκιμαντέρ έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα του στο 44ο Φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους Δράμας, ενώ ακολούθησε το 24ο Φεστιβάλ για παιδιά νέους στην Ολυμπία και το 15ο Φεστιβάλ ελληνικού ντοκιμαντέρ στη Χαλκίδα. Έκτοτε, έχει ταξιδέψει και εκτός Ελλάδας και συνεχίζει.

Την μουσική της ταινίας υπογράφει ο καλλιτεχνικός διευθυντής της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, Γιώργος Κουμεντάκης.

 

Σημείωμα σκηνοθέτη:

«Το θέατρο, πολλές φορές λειτουργεί θεραπευτικά. Πολλοί άνθρωποι στην Ελλάδα ασχολούνται και ερασιτεχνικά με το θέατρο, με σκοπό να γνωρίσουν το θυμικό τους. Λίγοι άνθρωποι στην Ελλάδα με δυσκολίες και αναπηρία επιλέγουν να κάνουν θέατρο, κυρίως λόγω κοινωνικού αποκλεισμού. Η ένταξη και η κοινωνική ενσωμάτωση είναι υπόθεση όλων μας. Υπάρχει θέατρο για τους διαφορετικούς: τους αντιήρωες, που φτάνει μια στιγμή μόνο, για να σε πείσει ότι ακόμη κι αν δεν βγάζουν λέιζερ από τα μάτια, είναι πραγματικοί σούπερ-ήρωες.



Συντελεστές:

·         Σενάριο- Σκηνοθεσία: Γιάννης Μπλέτας

·         DOP: Γιάννης Μπλέτας

·         Μουσική: Γιώργος Κουμεντάκης

·         Ήχος: Ble Productions

·         Μοντάζ: Γιάννης Μπλέτας

·         Κοστούμια: Δέσποινα Ανυφαντάκη

·         Σχεδιασμός ήχου-μίξη: Ιωάννης Γιαννακόπουλος

·         Θεατρική καθοδήγηση: Φλώρα Ασουμανάκη

·         Εθελοντές: Ειρήνη Κλάδου, Παύλος Μελισσινός, Ελένη Στάμαργα

·         Υποτιτλισμός: Aurthorwave

·         Συμμετέχουν: Στέλιος Βουρβαχάκης, Παναγιώτης Λύκος, Ραφαέλα Φραγκιαδάκη ,Μιχάλης Δρυγιαννάκης,

·         Δέσποινα Πετσαγγουράκη, Στέλλα Λαγουδάκη, Μαρία Δραμιτινού, Κωστής Μίσα, Στελιάννα

·         Παπαδάκη,Μανόλης Σταυρουλάκης

·         Παραγωγή: Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων Ατόμων με αυτισμό Ρεθύμνου,

 

Mε την επίβλεψη του προγράμματος “Αγγίζοντας τον κόσμο των συναισθημάτων με τα δικά μου χέρια” του Υπουργείου Πολιτισμού & Αθλητισμού.

Συμπαραγωγή: Ble Productions

Με την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού και της Περιφέρειας Κρήτης.

Σύνταξη και αποστολή Δελτίου Τύπου Μάρκος Σμυρνάκης 



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Κρητικό Σαρίκι το παραδοσιακό κεντητό μαντήλι για το κεφάλι. Η Ιστορία, οι συμβολισμοί & η Περίτεχνη πλέξη της κυρίας Πόπης

Με αφορμή την διάδοση της κρητικής παραδοσιακής τέχνης της πλέξης των σαρικιών επικοινωνήσαμε με την κυρία Πόπη, την υφάντρα μας. Τα χειροποίητα Κρητικά σαρίκια – μαντήλια στο katsounes.gr φτιάχνονται από τα χέρια της κυρίας Πόπης. Όπως μας είπε η ίδια και όπως θα έχετε αντιληφθεί η πλέξη των σαρικιών αποτελεί μια σπουδαία και περίτεχνη διαδικασία που διαφέρει από περιοχή σε περιοχή και είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη τιμή και την υπερηφάνεια των Κρητικών. Η τέχνη αυτή συναντάτε σήμερα κυρίως σε ορεινά χωριά της Κρήτης και κυρίως   χρησιμοποιείται από μεγαλύτερες γενιές. Όπως μας είπε η ονομασία του “Σαρίκι” έχει Τούρκικη καταγωγή και υποδηλώνει την Οθωμανική επιρροή στο νησί της Κρήτης τα παλαιότερα χρόνια της Τουρκοκρατίας. Κάπου εδώ είναι η στιγμή που πρέπει να μιλήσουμε για το Συμβολισμό που έχουν τα Σαρίκια και τα μαντήλια των κρητικών στα κρόσσια, αλλά και γενικότερα τους συμβολισμούς   Ποιοι είναι όμως οι συμβολισμοί του;;   Τα κρόσσια στα μαντήλια των κρητ...

Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως .

1965 Κώδικας των Αθηνών . Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ . Η ΛΑΜΠΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ . To 1960 ιδρύθηκε η ΕΕΔΣ – Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων , το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα . Ο “πατριάρχης” (πρωτεργάτης) των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα , ο Μάνος Παυλίδης διετέλεσε πρόεδρος της IPRA (International Public Relations Association ) , από το 1973 έως το 1976 , ενώ το 1964 είχε εκλεγεί στη θέση του Γραμματέα . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το παγκόσμιο συνέδριο της IPRA ( International Public Relations Association ) και εδώ υπογράφηκε ο περίφημος Κώδικας των Αθηνών , ο Διεθνής Κώδικας Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων που εφαρμόζεται αδιάλειπτα από τότε από όλα τα επιστημονικά σωματεία των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Δηλαδή όλοι οι επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως εφαρμόζουν και ασπάζονται τον Κώδικα Ηθικής και Δεοντολογίας ,...

Δημόσια Ιστορία και Έντυπος Τύπος

  Γράφει η Βογιατζάκη Δέσποινα Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Με τον όρο Δημόσια Ιστορία , αναφέρετε η καταγραφή και η διατήρηση των ιστορικών πληροφοριών έπειτα από προσωπικές εμπειρίες των ανθρώπων. Επίσης αναφέρεται στην αφήγηση για θέματα εθνικά, δημοσίων Προσώπων και για ορισμένες περιόδους των χωρών του κόσμου. Η Δημόσια Ιστορία αναφέρεται στην ¨Ιστορική Συντήρηση¨, ¨Επιστημονικά Αρχεία¨, ¨Προφορική Ιστορία¨, και σε άλλους τομείς. Το Πανεπιστήμιο της Βαλτιμόρης διδάσκει τη Δημόσια Ιστορία ως  ‘ η παρουσίαση της ιστορικής γνώσης σε ένα ευρύ κοινό-ακροατήριο. Η Δημόσια Ιστορία εμφανίζεται με πολλές μορφές, παραδείγματος  χάρη, τηλεοπτικά ντοκιμαντέρ, ιστορικά έργα και τέλος, συλλογή & καταγραφή έργου’. Το Πανεπιστήμιο του Wisconsin αλλά και ο Robert Kelley   - Ιστορικός αναφέρουν ότι, ‘ η Δημόσια Ιστορία πιο συχνά αναφέρεται στην απασχόληση των ιστορικών προς την Ιστορία. Συνδέοντάς την με την εργασία έξω από τον ακαδημαϊκό χώρο’. Η ...