Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ταινία αφιέρωμα στον Αυτισμό ξεκίνησε το "ταξίδι" της από την Κρήτη και εντυπωσιάζει σε φεστιβάλ ανά τον πλανήτη!


«Πώς να εκπαιδεύσεις έναν αντιήρωα» το Ντοκιμαντέρ  αφιέρωμα στον αυτισμό, σε σκηνοθεσία του Γιάννη Μπλέτα προβλήθηκε στο μεγαλύτερο φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους που διοργανώθηκε στην Ινδία

Το ντοκιμαντέρ μικρού μήκους “Πώς να εκπαιδεύσεις έναν αντιήρωα” σε σκηνοθεσία Γιάννη Μπλέτα και σε παραγωγή του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων Ατόμων με αυτισμό Ρεθύμνου, προβλήθηκε στο Bengaluru International Short Film Festival, το μεγαλύτερο φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους στην Ινδία και επίσης το μοναδικό φεστιβάλ με Oscar qualifying. Το ντοκιμαντέρ συμμετείχε στο διαγωνιστικό πρόγραμμα “Let's include”, με βασικό θεματικό άξονα τη διαφορετικότητα. Το φεστιβάλ πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία 4 με 14 Αυγούστου.

Πρόσφατα το ντοκιμαντέρ απέσπασε το ειδικό βραβείο επιτροπής στο φεστιβάλ Los Angeles Greek Film Festival που έλαβε χώρα τον περασμένο Μάη στην Αμερική.

Σύμφωνα με την επιτροπή, «το ανεπιτήδευτο, σύντομο ντοκιμαντέρ μας δείχνει πώς η υπερδύναμη και η αλήθεια βρίσκονται συχνά σε μικρές γωνιές, όπου δημιουργούνται ασφαλείς χώροι, χωρίς αποκλεισμούς που επιτρέπουν τη φαντασία του άλλου να ανθίσει».

Αντιήρωας στην ταινία, εξάλλου, ορίζεται ο πρωταγωνιστής που δε διαθέτει συμβατικές ηρωικές ικανότητες και εξαρτάται παθολογικά από κάποιον άλλο. Μια ομάδα νέων αντιηρώων με δυσκολίες αποφασίζουν να παρακολουθήσουν μαθήματα θεάτρου, αγαπούν το θέατρο και αποφασίζουν να δημιουργήσουν μια αυτοσχεδιαστική παράσταση με θεματική τους σούπερ-ήρωες. Παράλληλα, οι αντιήρωες ζουν την καθημερινότητα και τις ζωές τους. Τελικά, για να είσαι σούπερ-ήρωας πρέπει να περνάς μέσα από τοίχους;

 

Μετά τις επιτυχημένες προβολές του ντοκιμαντέρ στο φεστιβάλ στην Ινδία και το Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Ιεράπετρας ακολουθεί η προβολή του στο Freedom Festival International στην Αμερική (18-21 Αυγούστου).

 

Το ντοκιμαντέρ έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα του στο 44ο Φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους Δράμας, ενώ ακολούθησε το 24ο Φεστιβάλ για παιδιά νέους στην Ολυμπία και το 15ο Φεστιβάλ ελληνικού ντοκιμαντέρ στη Χαλκίδα. Έκτοτε, έχει ταξιδέψει και εκτός Ελλάδας και συνεχίζει.

Την μουσική της ταινίας υπογράφει ο καλλιτεχνικός διευθυντής της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, Γιώργος Κουμεντάκης.

 

Σημείωμα σκηνοθέτη:

«Το θέατρο, πολλές φορές λειτουργεί θεραπευτικά. Πολλοί άνθρωποι στην Ελλάδα ασχολούνται και ερασιτεχνικά με το θέατρο, με σκοπό να γνωρίσουν το θυμικό τους. Λίγοι άνθρωποι στην Ελλάδα με δυσκολίες και αναπηρία επιλέγουν να κάνουν θέατρο, κυρίως λόγω κοινωνικού αποκλεισμού. Η ένταξη και η κοινωνική ενσωμάτωση είναι υπόθεση όλων μας. Υπάρχει θέατρο για τους διαφορετικούς: τους αντιήρωες, που φτάνει μια στιγμή μόνο, για να σε πείσει ότι ακόμη κι αν δεν βγάζουν λέιζερ από τα μάτια, είναι πραγματικοί σούπερ-ήρωες.



Συντελεστές:

·         Σενάριο- Σκηνοθεσία: Γιάννης Μπλέτας

·         DOP: Γιάννης Μπλέτας

·         Μουσική: Γιώργος Κουμεντάκης

·         Ήχος: Ble Productions

·         Μοντάζ: Γιάννης Μπλέτας

·         Κοστούμια: Δέσποινα Ανυφαντάκη

·         Σχεδιασμός ήχου-μίξη: Ιωάννης Γιαννακόπουλος

·         Θεατρική καθοδήγηση: Φλώρα Ασουμανάκη

·         Εθελοντές: Ειρήνη Κλάδου, Παύλος Μελισσινός, Ελένη Στάμαργα

·         Υποτιτλισμός: Aurthorwave

·         Συμμετέχουν: Στέλιος Βουρβαχάκης, Παναγιώτης Λύκος, Ραφαέλα Φραγκιαδάκη ,Μιχάλης Δρυγιαννάκης,

·         Δέσποινα Πετσαγγουράκη, Στέλλα Λαγουδάκη, Μαρία Δραμιτινού, Κωστής Μίσα, Στελιάννα

·         Παπαδάκη,Μανόλης Σταυρουλάκης

·         Παραγωγή: Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων Ατόμων με αυτισμό Ρεθύμνου,

 

Mε την επίβλεψη του προγράμματος “Αγγίζοντας τον κόσμο των συναισθημάτων με τα δικά μου χέρια” του Υπουργείου Πολιτισμού & Αθλητισμού.

Συμπαραγωγή: Ble Productions

Με την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού και της Περιφέρειας Κρήτης.

Σύνταξη και αποστολή Δελτίου Τύπου Μάρκος Σμυρνάκης 



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...