Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ταινία αφιέρωμα στον Αυτισμό ξεκίνησε το "ταξίδι" της από την Κρήτη και εντυπωσιάζει σε φεστιβάλ ανά τον πλανήτη!


«Πώς να εκπαιδεύσεις έναν αντιήρωα» το Ντοκιμαντέρ  αφιέρωμα στον αυτισμό, σε σκηνοθεσία του Γιάννη Μπλέτα προβλήθηκε στο μεγαλύτερο φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους που διοργανώθηκε στην Ινδία

Το ντοκιμαντέρ μικρού μήκους “Πώς να εκπαιδεύσεις έναν αντιήρωα” σε σκηνοθεσία Γιάννη Μπλέτα και σε παραγωγή του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων Ατόμων με αυτισμό Ρεθύμνου, προβλήθηκε στο Bengaluru International Short Film Festival, το μεγαλύτερο φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους στην Ινδία και επίσης το μοναδικό φεστιβάλ με Oscar qualifying. Το ντοκιμαντέρ συμμετείχε στο διαγωνιστικό πρόγραμμα “Let's include”, με βασικό θεματικό άξονα τη διαφορετικότητα. Το φεστιβάλ πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία 4 με 14 Αυγούστου.

Πρόσφατα το ντοκιμαντέρ απέσπασε το ειδικό βραβείο επιτροπής στο φεστιβάλ Los Angeles Greek Film Festival που έλαβε χώρα τον περασμένο Μάη στην Αμερική.

Σύμφωνα με την επιτροπή, «το ανεπιτήδευτο, σύντομο ντοκιμαντέρ μας δείχνει πώς η υπερδύναμη και η αλήθεια βρίσκονται συχνά σε μικρές γωνιές, όπου δημιουργούνται ασφαλείς χώροι, χωρίς αποκλεισμούς που επιτρέπουν τη φαντασία του άλλου να ανθίσει».

Αντιήρωας στην ταινία, εξάλλου, ορίζεται ο πρωταγωνιστής που δε διαθέτει συμβατικές ηρωικές ικανότητες και εξαρτάται παθολογικά από κάποιον άλλο. Μια ομάδα νέων αντιηρώων με δυσκολίες αποφασίζουν να παρακολουθήσουν μαθήματα θεάτρου, αγαπούν το θέατρο και αποφασίζουν να δημιουργήσουν μια αυτοσχεδιαστική παράσταση με θεματική τους σούπερ-ήρωες. Παράλληλα, οι αντιήρωες ζουν την καθημερινότητα και τις ζωές τους. Τελικά, για να είσαι σούπερ-ήρωας πρέπει να περνάς μέσα από τοίχους;

 

Μετά τις επιτυχημένες προβολές του ντοκιμαντέρ στο φεστιβάλ στην Ινδία και το Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Ιεράπετρας ακολουθεί η προβολή του στο Freedom Festival International στην Αμερική (18-21 Αυγούστου).

 

Το ντοκιμαντέρ έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα του στο 44ο Φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους Δράμας, ενώ ακολούθησε το 24ο Φεστιβάλ για παιδιά νέους στην Ολυμπία και το 15ο Φεστιβάλ ελληνικού ντοκιμαντέρ στη Χαλκίδα. Έκτοτε, έχει ταξιδέψει και εκτός Ελλάδας και συνεχίζει.

Την μουσική της ταινίας υπογράφει ο καλλιτεχνικός διευθυντής της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, Γιώργος Κουμεντάκης.

 

Σημείωμα σκηνοθέτη:

«Το θέατρο, πολλές φορές λειτουργεί θεραπευτικά. Πολλοί άνθρωποι στην Ελλάδα ασχολούνται και ερασιτεχνικά με το θέατρο, με σκοπό να γνωρίσουν το θυμικό τους. Λίγοι άνθρωποι στην Ελλάδα με δυσκολίες και αναπηρία επιλέγουν να κάνουν θέατρο, κυρίως λόγω κοινωνικού αποκλεισμού. Η ένταξη και η κοινωνική ενσωμάτωση είναι υπόθεση όλων μας. Υπάρχει θέατρο για τους διαφορετικούς: τους αντιήρωες, που φτάνει μια στιγμή μόνο, για να σε πείσει ότι ακόμη κι αν δεν βγάζουν λέιζερ από τα μάτια, είναι πραγματικοί σούπερ-ήρωες.



Συντελεστές:

·         Σενάριο- Σκηνοθεσία: Γιάννης Μπλέτας

·         DOP: Γιάννης Μπλέτας

·         Μουσική: Γιώργος Κουμεντάκης

·         Ήχος: Ble Productions

·         Μοντάζ: Γιάννης Μπλέτας

·         Κοστούμια: Δέσποινα Ανυφαντάκη

·         Σχεδιασμός ήχου-μίξη: Ιωάννης Γιαννακόπουλος

·         Θεατρική καθοδήγηση: Φλώρα Ασουμανάκη

·         Εθελοντές: Ειρήνη Κλάδου, Παύλος Μελισσινός, Ελένη Στάμαργα

·         Υποτιτλισμός: Aurthorwave

·         Συμμετέχουν: Στέλιος Βουρβαχάκης, Παναγιώτης Λύκος, Ραφαέλα Φραγκιαδάκη ,Μιχάλης Δρυγιαννάκης,

·         Δέσποινα Πετσαγγουράκη, Στέλλα Λαγουδάκη, Μαρία Δραμιτινού, Κωστής Μίσα, Στελιάννα

·         Παπαδάκη,Μανόλης Σταυρουλάκης

·         Παραγωγή: Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων Ατόμων με αυτισμό Ρεθύμνου,

 

Mε την επίβλεψη του προγράμματος “Αγγίζοντας τον κόσμο των συναισθημάτων με τα δικά μου χέρια” του Υπουργείου Πολιτισμού & Αθλητισμού.

Συμπαραγωγή: Ble Productions

Με την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού και της Περιφέρειας Κρήτης.

Σύνταξη και αποστολή Δελτίου Τύπου Μάρκος Σμυρνάκης 



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.