Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Alpha Bank: Έμφαση στη στήριξη τουριστικών επιχειρήσεων


Έμφαση στη στήριξη και στην αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος, μέσω της χρηματοδότησης και της παροχής ολοκληρωμένων συμβουλευτικών υπηρεσιών στις τουριστικές επιχειρήσεις δίνει η Alpha Bank.

Στο πλαίσιο αυτό, η Alpha Bank, τα τελευταία 4 χρόνια, όπως έχει ανακοινωθεί, έχει διοχετεύσει πόρους ύψους 2,2 δισ. ευρώ στον ελληνικό τουριστικό τομέα ενώ, όπως έχει τονίσει ο Διευθυντής Εμπορικής Τραπεζικής της Τράπεζας Τηλέμαχος Γεωργάκης, είναι η πρώτη τράπεζα που δημιούργησε μία εξειδικευμένη Διεύθυνση Χρηματοδότησης Τουριστικών και Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων.

Ενδεικτικό της έμφασης που δίνει η Alpha Bank στο συγκεκριμένο τομέα αποτελεί το γεγονός ότι μόνον τον Μάιο και τον Ιούνιο του 2022 στελέχη της τράπεζας επισκέφθηκαν τουριστικές επιχειρήσεις σε περισσότερους από 20 προορισμούς στην Ελλάδα, με σκοπό να ακούσουν από κοντά τις ανάγκες τους.

Alpha Smart Hospitality
Μεταξύ άλλων η τράπεζα δίνει έμφαση στην προώθηση της νέας Υπηρεσίας Alpha Smart Hospitality που απευθύνεται σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, μικρές και‭ ‬ ‭ ‬μεσαίες,‭ ‬‬που‭ ‬‬ενδιαφέρονται‭ να‭ ‬‬υλοποιήσουν‭ ‬επενδύσεις‭, ενσωματώνοντας‬ λύσεις ‬ενεργειακής αναβάθμισης ‬και ψηφιακού μετασχηματισμού, με παράλληλη αξιοποίηση των διαθέσιμων αναπτυξιακών επενδυτικών εργαλείων.

Ειδικότερα, μέσω της υπηρεσίας Alpha Smart Hospitality, οι επιχειρήσεις διασφαλίζουν την επιτυχή τους μετάβαση στη νέα εποχή του τουρισμού, με την υιοθέτηση πράσινων‭ ‬λύσεων και την‬ εφαρμογή τρόπων έξυπνης διαχείρισης με‭ ‬σύμμαχο την τεχνολογία, επιτυγχάνοντας, έτσι, μέγιστη εξοικονόμηση ενέργειας και εναρμονισμό με τα νέα πρότυπα λειτουργίας.

Η νέα υπηρεσία της Alpha Bank επενδύει δυναμικά στο brand "Ελλάδα" αναγνωρίζοντας τη στρατηγική σημασία του τομέα της φιλοξενίας στη χώρα μας και τα πολλαπλασιαστικά οφέλη που‭ ‬‬προκύπτουν‭ ‬από ‭‬τη‭ ‬διασύνδεσή της‭ με‭ ‬τους‭ ‬λοιπούς ‬κλάδους‭ ‬της‭ ‬οικονομίας‭ ‬‬(π.χ. μεταφορές, εστίαση, κ.λπ.).

Με την υπηρεσία Alpha Smart Hospitality, η Alpha Bank, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία του οικοσυστήματος των συνεργατών της, αποτελεί "one stop shop" λύση για την ενεργειακή και ψηφιακή αναβάθμιση των ξενοδοχειακών υποδομών, παρέχοντας:

‭ -συμβουλευτική τραπεζική και τεχνική υποστήριξη σε όλα τα στάδια της επένδυσης‬ -έξυπνες λύσεις ενεργειακής αναβάθμισης και ψηφιακού μετασχηματισμού‬

-επιλογή του πλέον κατάλληλου αναπτυξιακού χρηματοδοτικού εργαλείου, με βάση το ‬επενδυτικό σχέδιο και τις προσδοκίες του επιχειρηματία.

Σε ποιες επιχειρήσεις απευθύνεται η Υπηρεσία Alpha Smart Hospitality
Αναλυτικότερα, η νέα υπηρεσία Alpha Smart Hospitality απευθύνεται σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, μικρές και μεσαίες, που ενδιαφέρονται να υλοποιήσουν επενδύσεις, ενσωματώνοντας πρωτοποριακές λύσεις ενεργειακής αναβάθμισης και ψηφιακού μετασχηματισμού, με παράλληλη αξιοποίηση των διαθέσιμων αναπτυξιακών επενδυτικών εργαλείων. Μέσω της υπηρεσίας Alpha Smart Hospitality, οι επιχειρήσεις διασφαλίζουν την επιτυχή τους μετάβαση στη νέα εποχή του τουρισμού, με την υιοθέτηση πράσινων λύσεων και την εφαρμογή τρόπων έξυπνης διαχείρισης με σύμμαχο την τεχνολογία, επιτυγχάνοντας έτσι μέγιστη εξοικονόμηση ενέργειας και εναρμονισμό με τα νέα πρότυπα λειτουργίας.

Η νέα υπηρεσία της Alpha Bank επενδύει δυναμικά στο brand "Ελλάδα" αναγνωρίζοντας τη στρατηγική σημασία του τομέα της φιλοξενίας στη χώρα μας και τα πολλαπλασιαστικά οφέλη που προκύπτουν από τη διασύνδεσή της με τους λοιπούς κλάδους της οικονομίας (π.χ. μεταφορές, εστίαση, κ.λπ.).

Εξάλλου όπως ανακοινώθηκε η Alpha Bank βρίσκεται στην πρώτη θέση μεταξύ των ελληνικών τραπεζών στη χρηματοδότηση της επιχειρηματικότητας, σύμφωνα με τα αποτελέσματα δευτέρου τριμήνου που δημοσιοποίησαν όλες οι τράπεζες.

Ειδικότερα, σε 1,9 δισ. ευρώ ανήλθαν οι νέες εκταμιεύσεις δανείων στην Ελλάδα το δεύτερο τρίμηνο του έτους, με έμφαση στους κλάδους του εμπορίου, της μεταποίησης, του τουρισμού και των υποδομών. Παράλληλα, περαιτέρω ενίσχυση κατά 3% σε τριμηνιαία βάση ή 0,9 δισ. ευρώ, σημείωσε και το χαρτοφυλάκιο εξυπηρετούμενων δανείων του Ομίλου της Alpha Bank (εξαιρουμένων των ομολογιών υψηλής εξοφλητικής προτεραιότητας των συναλλαγών "Galaxy" και "Cosmos"). Τα εξυπηρετούμενα δάνεια διαμορφώθηκαν σε 30,6 δισ. ευρώ, ως αποτέλεσμα σημαντικής αύξησης των νέων εκταμιεύσεων προς επιχειρήσεις. 

Η εγχώρια καθαρή πιστωτική επέκταση το πρώτο εξάμηνο του 2022, διαμορφώθηκε σε 1,7 δισ. ευρώ, με μεγάλες εκταμιεύσεις επιχειρηματικών, κυρίως, δανείων. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, μόλις τους πρώτους 6 μήνες, η Alpha Bank να πετύχει το 73% του συνολικού της στόχου για καθαρή πιστωτική επέκταση για το σύνολο του έτους 2022. 

Περιλαμβανομένων και των κοινοπραττηθέντων δανείων που διανεμήθηκαν στις υπόλοιπες ελληνικές τράπεζες εκ μέρους της Alpha Bank ύψους 0,6 δισ. ευρώ κατά το δεύτερο τρίμηνο 2022, η "πραγματική" καθαρή πιστωτική επέκταση της Alpha Bank το ίδιο διάστημα ανήλθε σε 1,3 δισ. ευρώ, καλύπτοντας σχεδόν το σύνολο του ετήσιου στόχου.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα που δημοσιοποίησαν όλες οι τράπεζες, η Alpha Bank ήδη από το πρώτο τρίμηνο 2022 κατέχει σημαντικό προβάδισμα έναντι των ανταγωνιστών της στις πιστοδοτήσεις επιχειρήσεων, ενώ το δεύτερο τρίμηνο 2022 η άνοδος συνεχίστηκε δυναμικά, με αποτέλεσμα τη διατήρηση για δεύτερο συνεχές τρίμηνο της πρώτης θέσης σε μερίδιο αγοράς.

ΠΗΓΗ: ΑΜΠΕ - capital.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Απαγορευμένες βωμολοχίες απειλούν την παράδοση

Απο την Μαρίνα Στεφανάκη rockvitamins.blogspot.gr Στη σημερινή πραγματικότητα όπου η μουσική ακούγεται με τα μάτια, με ένα κοινό τέμπο υπολογιστή καθώς και με χυδαίους στίχους για όλα τα τραγουδάκια, αναρωτιέμαι, ενώ διανύουμε περίοδο μαζικής κρίσης, δεν θα «έπρεπε» να ανθίζουν οι τέχνες, κατ’ επέκταση και η μουσική, ως καταλύτες πνευματικής αφύπνισης; Αναμφίβολα, τα γεγονότα της ιστορίας αυτό αποδεικνύουν... Ένα από τα άπειρα παραδείγματα, αποτελεί ο Βιτσέντζος Κορνάρος, που γύρω στα μέσα του 17ου αι., όταν άρχισε δηλαδή η πολιορκία του Ηρακλείου από τους Οθωμανούς, άρχισε και η δράση του. Οι σημερινοί, όμως, Νεοέλληνες -έτσι για διαφορά- ενώ πυροβολούμαστε από ψυχρές δυτικές σφαίρες, χαμπάρι δεν παίρνουμε και το έχουμε ρίξει στη «τρέλα» όπως χαρακτηρίζει ένα Τσα-κάλι.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Γάζα: Εθνοκάθαρση ή γενοκτονία;

Ο κορυφαίος ιστορικός του Ολοκαυτώματος κρούει τον κώδωνα του κινδύνου. Ο διαπρεπής Ισραηλινός ιστορικός Όμερ Μπάρτοβ καλεί τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη διεθνή εβραϊκή κοινότητα να «σηκώσουν το ανάστημά τους και να υψώσουν τη φωνή τους, πριν η ηγεσία του Ισραήλ βυθίσει το ίδιο και τους γείτονές του στην άβυσσο». Τι διακρίνει τον πόλεμο από τη γενοκτονία; Πότε η κρατική βία μετατρέπεται από φρικτή αλλά νομικά εγκεκριμένη επίδειξη στρατιωτικής βίας στο «απόλυτο έγκλημα», σύμφωνα τόσο με το διεθνές δίκαιο όσο και με τη κοινή αντίληψη; Το ερώτημα αυτό απασχολεί πολύ τον Όμερ Μπάρτοβ τους τελευταίους μήνες. Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Brown και κορυφαίος ιστορικός του Ολοκαυτώματος, ο Ισραηλινός ιστορικός έχει αφιερώσει την επιστημονική του σταδιοδρομία στη μελέτη πράξεων μαζικής δολοφονίας. Αυτό έχει καταστήσει την εμπειρογνωμοσύνη του περιζήτητη καθώς ο πόλεμος μεταξύ του Ισραήλ και της Χαμάς συνεχίζει να κλιμακώνεται σε πρωτόγνωρα επίπεδα αιματοχυσίας και καταστροφής. Καθώς ο πόλεμος εξε

Το ντοκιμαντέρ «In the wine dark sea» για το κρητικό κρασί προβάλλει τον κρητικό αμπελώνα

Το ντοκιμαντέρ «In the wine dark sea» που έχει γυριστεί από την Χρύσα Τζωρτζάκη στην αγγλική γλώσσα και απευθύνεται στο διεθνές κοινό, προβάλει την Κρήτη ως οινοπαραγωγική περιοχή και αναδεικνύει τον κρητικό αμπελώνα σε χώρες που δεν έχει αποκτήσει ακόμα μεγάλη αναγνωρισιμότητα. Η σκηνοθέτης του φιλμ επισκέφθηκε τον Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη και τον ενημέρωσε για την θετική πορεία και την απήχηση που καταγράφει το ντοκιμαντέρ σε φεστιβάλ κινηματογράφου ανά τον κόσμο, παρουσιάζοντας το κρασί της Κρήτης από τη μινωική εποχή μέχρι τις μέρες μας. Το ντοκιμαντέρ αναπτύσσεται μέσα από την οπτική 11 οινοπαραγωγών του νησιού, οι οποίοι αναλύουν τις ποικιλίες του κρητικού κρασιού ενώ καταγράφονται και γευσιγνωστικές εμπειρίες και απόψεις, διεθνώς καταξιωμένων σομελιέ (sommelier). Το φιλμ βραβεύτηκε σε Φεστιβάλ της Νέας Υόρκης, του Τορόντο και ακολούθησε το Τόκιο. Επιλέχθηκε ως καλύτερο ντοκιμαντέρ από τα φεστιβάλ του Μιλάνου και της Νάπολι και τώρα είναι επίσημη επιλογή, όπως τονίζ