Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Alpha Bank: Έμφαση στη στήριξη τουριστικών επιχειρήσεων


Έμφαση στη στήριξη και στην αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος, μέσω της χρηματοδότησης και της παροχής ολοκληρωμένων συμβουλευτικών υπηρεσιών στις τουριστικές επιχειρήσεις δίνει η Alpha Bank.

Στο πλαίσιο αυτό, η Alpha Bank, τα τελευταία 4 χρόνια, όπως έχει ανακοινωθεί, έχει διοχετεύσει πόρους ύψους 2,2 δισ. ευρώ στον ελληνικό τουριστικό τομέα ενώ, όπως έχει τονίσει ο Διευθυντής Εμπορικής Τραπεζικής της Τράπεζας Τηλέμαχος Γεωργάκης, είναι η πρώτη τράπεζα που δημιούργησε μία εξειδικευμένη Διεύθυνση Χρηματοδότησης Τουριστικών και Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων.

Ενδεικτικό της έμφασης που δίνει η Alpha Bank στο συγκεκριμένο τομέα αποτελεί το γεγονός ότι μόνον τον Μάιο και τον Ιούνιο του 2022 στελέχη της τράπεζας επισκέφθηκαν τουριστικές επιχειρήσεις σε περισσότερους από 20 προορισμούς στην Ελλάδα, με σκοπό να ακούσουν από κοντά τις ανάγκες τους.

Alpha Smart Hospitality
Μεταξύ άλλων η τράπεζα δίνει έμφαση στην προώθηση της νέας Υπηρεσίας Alpha Smart Hospitality που απευθύνεται σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, μικρές και‭ ‬ ‭ ‬μεσαίες,‭ ‬‬που‭ ‬‬ενδιαφέρονται‭ να‭ ‬‬υλοποιήσουν‭ ‬επενδύσεις‭, ενσωματώνοντας‬ λύσεις ‬ενεργειακής αναβάθμισης ‬και ψηφιακού μετασχηματισμού, με παράλληλη αξιοποίηση των διαθέσιμων αναπτυξιακών επενδυτικών εργαλείων.

Ειδικότερα, μέσω της υπηρεσίας Alpha Smart Hospitality, οι επιχειρήσεις διασφαλίζουν την επιτυχή τους μετάβαση στη νέα εποχή του τουρισμού, με την υιοθέτηση πράσινων‭ ‬λύσεων και την‬ εφαρμογή τρόπων έξυπνης διαχείρισης με‭ ‬σύμμαχο την τεχνολογία, επιτυγχάνοντας, έτσι, μέγιστη εξοικονόμηση ενέργειας και εναρμονισμό με τα νέα πρότυπα λειτουργίας.

Η νέα υπηρεσία της Alpha Bank επενδύει δυναμικά στο brand "Ελλάδα" αναγνωρίζοντας τη στρατηγική σημασία του τομέα της φιλοξενίας στη χώρα μας και τα πολλαπλασιαστικά οφέλη που‭ ‬‬προκύπτουν‭ ‬από ‭‬τη‭ ‬διασύνδεσή της‭ με‭ ‬τους‭ ‬λοιπούς ‬κλάδους‭ ‬της‭ ‬οικονομίας‭ ‬‬(π.χ. μεταφορές, εστίαση, κ.λπ.).

Με την υπηρεσία Alpha Smart Hospitality, η Alpha Bank, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία του οικοσυστήματος των συνεργατών της, αποτελεί "one stop shop" λύση για την ενεργειακή και ψηφιακή αναβάθμιση των ξενοδοχειακών υποδομών, παρέχοντας:

‭ -συμβουλευτική τραπεζική και τεχνική υποστήριξη σε όλα τα στάδια της επένδυσης‬ -έξυπνες λύσεις ενεργειακής αναβάθμισης και ψηφιακού μετασχηματισμού‬

-επιλογή του πλέον κατάλληλου αναπτυξιακού χρηματοδοτικού εργαλείου, με βάση το ‬επενδυτικό σχέδιο και τις προσδοκίες του επιχειρηματία.

Σε ποιες επιχειρήσεις απευθύνεται η Υπηρεσία Alpha Smart Hospitality
Αναλυτικότερα, η νέα υπηρεσία Alpha Smart Hospitality απευθύνεται σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, μικρές και μεσαίες, που ενδιαφέρονται να υλοποιήσουν επενδύσεις, ενσωματώνοντας πρωτοποριακές λύσεις ενεργειακής αναβάθμισης και ψηφιακού μετασχηματισμού, με παράλληλη αξιοποίηση των διαθέσιμων αναπτυξιακών επενδυτικών εργαλείων. Μέσω της υπηρεσίας Alpha Smart Hospitality, οι επιχειρήσεις διασφαλίζουν την επιτυχή τους μετάβαση στη νέα εποχή του τουρισμού, με την υιοθέτηση πράσινων λύσεων και την εφαρμογή τρόπων έξυπνης διαχείρισης με σύμμαχο την τεχνολογία, επιτυγχάνοντας έτσι μέγιστη εξοικονόμηση ενέργειας και εναρμονισμό με τα νέα πρότυπα λειτουργίας.

Η νέα υπηρεσία της Alpha Bank επενδύει δυναμικά στο brand "Ελλάδα" αναγνωρίζοντας τη στρατηγική σημασία του τομέα της φιλοξενίας στη χώρα μας και τα πολλαπλασιαστικά οφέλη που προκύπτουν από τη διασύνδεσή της με τους λοιπούς κλάδους της οικονομίας (π.χ. μεταφορές, εστίαση, κ.λπ.).

Εξάλλου όπως ανακοινώθηκε η Alpha Bank βρίσκεται στην πρώτη θέση μεταξύ των ελληνικών τραπεζών στη χρηματοδότηση της επιχειρηματικότητας, σύμφωνα με τα αποτελέσματα δευτέρου τριμήνου που δημοσιοποίησαν όλες οι τράπεζες.

Ειδικότερα, σε 1,9 δισ. ευρώ ανήλθαν οι νέες εκταμιεύσεις δανείων στην Ελλάδα το δεύτερο τρίμηνο του έτους, με έμφαση στους κλάδους του εμπορίου, της μεταποίησης, του τουρισμού και των υποδομών. Παράλληλα, περαιτέρω ενίσχυση κατά 3% σε τριμηνιαία βάση ή 0,9 δισ. ευρώ, σημείωσε και το χαρτοφυλάκιο εξυπηρετούμενων δανείων του Ομίλου της Alpha Bank (εξαιρουμένων των ομολογιών υψηλής εξοφλητικής προτεραιότητας των συναλλαγών "Galaxy" και "Cosmos"). Τα εξυπηρετούμενα δάνεια διαμορφώθηκαν σε 30,6 δισ. ευρώ, ως αποτέλεσμα σημαντικής αύξησης των νέων εκταμιεύσεων προς επιχειρήσεις. 

Η εγχώρια καθαρή πιστωτική επέκταση το πρώτο εξάμηνο του 2022, διαμορφώθηκε σε 1,7 δισ. ευρώ, με μεγάλες εκταμιεύσεις επιχειρηματικών, κυρίως, δανείων. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, μόλις τους πρώτους 6 μήνες, η Alpha Bank να πετύχει το 73% του συνολικού της στόχου για καθαρή πιστωτική επέκταση για το σύνολο του έτους 2022. 

Περιλαμβανομένων και των κοινοπραττηθέντων δανείων που διανεμήθηκαν στις υπόλοιπες ελληνικές τράπεζες εκ μέρους της Alpha Bank ύψους 0,6 δισ. ευρώ κατά το δεύτερο τρίμηνο 2022, η "πραγματική" καθαρή πιστωτική επέκταση της Alpha Bank το ίδιο διάστημα ανήλθε σε 1,3 δισ. ευρώ, καλύπτοντας σχεδόν το σύνολο του ετήσιου στόχου.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα που δημοσιοποίησαν όλες οι τράπεζες, η Alpha Bank ήδη από το πρώτο τρίμηνο 2022 κατέχει σημαντικό προβάδισμα έναντι των ανταγωνιστών της στις πιστοδοτήσεις επιχειρήσεων, ενώ το δεύτερο τρίμηνο 2022 η άνοδος συνεχίστηκε δυναμικά, με αποτέλεσμα τη διατήρηση για δεύτερο συνεχές τρίμηνο της πρώτης θέσης σε μερίδιο αγοράς.

ΠΗΓΗ: ΑΜΠΕ - capital.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Κρητικό Σαρίκι το παραδοσιακό κεντητό μαντήλι για το κεφάλι. Η Ιστορία, οι συμβολισμοί & η Περίτεχνη πλέξη της κυρίας Πόπης

Με αφορμή την διάδοση της κρητικής παραδοσιακής τέχνης της πλέξης των σαρικιών επικοινωνήσαμε με την κυρία Πόπη, την υφάντρα μας. Τα χειροποίητα Κρητικά σαρίκια – μαντήλια στο katsounes.gr φτιάχνονται από τα χέρια της κυρίας Πόπης. Όπως μας είπε η ίδια και όπως θα έχετε αντιληφθεί η πλέξη των σαρικιών αποτελεί μια σπουδαία και περίτεχνη διαδικασία που διαφέρει από περιοχή σε περιοχή και είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη τιμή και την υπερηφάνεια των Κρητικών. Η τέχνη αυτή συναντάτε σήμερα κυρίως σε ορεινά χωριά της Κρήτης και κυρίως   χρησιμοποιείται από μεγαλύτερες γενιές. Όπως μας είπε η ονομασία του “Σαρίκι” έχει Τούρκικη καταγωγή και υποδηλώνει την Οθωμανική επιρροή στο νησί της Κρήτης τα παλαιότερα χρόνια της Τουρκοκρατίας. Κάπου εδώ είναι η στιγμή που πρέπει να μιλήσουμε για το Συμβολισμό που έχουν τα Σαρίκια και τα μαντήλια των κρητικών στα κρόσσια, αλλά και γενικότερα τους συμβολισμούς   Ποιοι είναι όμως οι συμβολισμοί του;;   Τα κρόσσια στα μαντήλια των κρητ...

Το καπάκι από τη συσκευασία μπορεί να κάνει θαύματα!!!

Η πρωτοβουλία αυτή έχει ξεκινήσει εδώ και μερικούς μήνες, καθώς θέλουν να συγκεντρώσουν όσο το δυνατόν περισσότερα καπάκια και με αυτόν τον τρόπο να βοηθήσουν τα άτομα που αντιμετωπίζουν κινητικά προβλήματα. Πρωτοπόρος στην προσπάθεια είναι ο Σύλλογος Παραπληγικών και Κινητικά Αναπήρων του νομού Πέλλας με έδρα τα Γιαννιτσά, ο οποίος δέχεται καθημερινά τουλάχιστον μισό τόνο πλαστικά καπάκια, που φτάνουν από όλη την Ελλάδα με διάφορους τρόπους, όπως ταχυδρομείο, κούριερ και ΚΤΕΛ. Οι εθελοντές του Συλλόγου τα μεταφέρουν σε μία εταιρεία ανακύκλωσης ειδών εμφιάλωσης με έδρα την Κεντρική Μακεδονία, με την οποία συνεργάζεται ο Σύλλογος, όπου τα παραλαμβάνει και συγκεντρώνει με αντάλλαγμα τη παροχή οικονομικής συνδρομής προκειμένου να αγοραστούν αναπηρικά αμαξίδια. Κατόπιν, αυτά χαρίζονται σε ανθρώπους που τα έχουν ανάγκη.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.