Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Alpha Bank: Έμφαση στη στήριξη τουριστικών επιχειρήσεων


Έμφαση στη στήριξη και στην αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος, μέσω της χρηματοδότησης και της παροχής ολοκληρωμένων συμβουλευτικών υπηρεσιών στις τουριστικές επιχειρήσεις δίνει η Alpha Bank.

Στο πλαίσιο αυτό, η Alpha Bank, τα τελευταία 4 χρόνια, όπως έχει ανακοινωθεί, έχει διοχετεύσει πόρους ύψους 2,2 δισ. ευρώ στον ελληνικό τουριστικό τομέα ενώ, όπως έχει τονίσει ο Διευθυντής Εμπορικής Τραπεζικής της Τράπεζας Τηλέμαχος Γεωργάκης, είναι η πρώτη τράπεζα που δημιούργησε μία εξειδικευμένη Διεύθυνση Χρηματοδότησης Τουριστικών και Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων.

Ενδεικτικό της έμφασης που δίνει η Alpha Bank στο συγκεκριμένο τομέα αποτελεί το γεγονός ότι μόνον τον Μάιο και τον Ιούνιο του 2022 στελέχη της τράπεζας επισκέφθηκαν τουριστικές επιχειρήσεις σε περισσότερους από 20 προορισμούς στην Ελλάδα, με σκοπό να ακούσουν από κοντά τις ανάγκες τους.

Alpha Smart Hospitality
Μεταξύ άλλων η τράπεζα δίνει έμφαση στην προώθηση της νέας Υπηρεσίας Alpha Smart Hospitality που απευθύνεται σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, μικρές και‭ ‬ ‭ ‬μεσαίες,‭ ‬‬που‭ ‬‬ενδιαφέρονται‭ να‭ ‬‬υλοποιήσουν‭ ‬επενδύσεις‭, ενσωματώνοντας‬ λύσεις ‬ενεργειακής αναβάθμισης ‬και ψηφιακού μετασχηματισμού, με παράλληλη αξιοποίηση των διαθέσιμων αναπτυξιακών επενδυτικών εργαλείων.

Ειδικότερα, μέσω της υπηρεσίας Alpha Smart Hospitality, οι επιχειρήσεις διασφαλίζουν την επιτυχή τους μετάβαση στη νέα εποχή του τουρισμού, με την υιοθέτηση πράσινων‭ ‬λύσεων και την‬ εφαρμογή τρόπων έξυπνης διαχείρισης με‭ ‬σύμμαχο την τεχνολογία, επιτυγχάνοντας, έτσι, μέγιστη εξοικονόμηση ενέργειας και εναρμονισμό με τα νέα πρότυπα λειτουργίας.

Η νέα υπηρεσία της Alpha Bank επενδύει δυναμικά στο brand "Ελλάδα" αναγνωρίζοντας τη στρατηγική σημασία του τομέα της φιλοξενίας στη χώρα μας και τα πολλαπλασιαστικά οφέλη που‭ ‬‬προκύπτουν‭ ‬από ‭‬τη‭ ‬διασύνδεσή της‭ με‭ ‬τους‭ ‬λοιπούς ‬κλάδους‭ ‬της‭ ‬οικονομίας‭ ‬‬(π.χ. μεταφορές, εστίαση, κ.λπ.).

Με την υπηρεσία Alpha Smart Hospitality, η Alpha Bank, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία του οικοσυστήματος των συνεργατών της, αποτελεί "one stop shop" λύση για την ενεργειακή και ψηφιακή αναβάθμιση των ξενοδοχειακών υποδομών, παρέχοντας:

‭ -συμβουλευτική τραπεζική και τεχνική υποστήριξη σε όλα τα στάδια της επένδυσης‬ -έξυπνες λύσεις ενεργειακής αναβάθμισης και ψηφιακού μετασχηματισμού‬

-επιλογή του πλέον κατάλληλου αναπτυξιακού χρηματοδοτικού εργαλείου, με βάση το ‬επενδυτικό σχέδιο και τις προσδοκίες του επιχειρηματία.

Σε ποιες επιχειρήσεις απευθύνεται η Υπηρεσία Alpha Smart Hospitality
Αναλυτικότερα, η νέα υπηρεσία Alpha Smart Hospitality απευθύνεται σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, μικρές και μεσαίες, που ενδιαφέρονται να υλοποιήσουν επενδύσεις, ενσωματώνοντας πρωτοποριακές λύσεις ενεργειακής αναβάθμισης και ψηφιακού μετασχηματισμού, με παράλληλη αξιοποίηση των διαθέσιμων αναπτυξιακών επενδυτικών εργαλείων. Μέσω της υπηρεσίας Alpha Smart Hospitality, οι επιχειρήσεις διασφαλίζουν την επιτυχή τους μετάβαση στη νέα εποχή του τουρισμού, με την υιοθέτηση πράσινων λύσεων και την εφαρμογή τρόπων έξυπνης διαχείρισης με σύμμαχο την τεχνολογία, επιτυγχάνοντας έτσι μέγιστη εξοικονόμηση ενέργειας και εναρμονισμό με τα νέα πρότυπα λειτουργίας.

Η νέα υπηρεσία της Alpha Bank επενδύει δυναμικά στο brand "Ελλάδα" αναγνωρίζοντας τη στρατηγική σημασία του τομέα της φιλοξενίας στη χώρα μας και τα πολλαπλασιαστικά οφέλη που προκύπτουν από τη διασύνδεσή της με τους λοιπούς κλάδους της οικονομίας (π.χ. μεταφορές, εστίαση, κ.λπ.).

Εξάλλου όπως ανακοινώθηκε η Alpha Bank βρίσκεται στην πρώτη θέση μεταξύ των ελληνικών τραπεζών στη χρηματοδότηση της επιχειρηματικότητας, σύμφωνα με τα αποτελέσματα δευτέρου τριμήνου που δημοσιοποίησαν όλες οι τράπεζες.

Ειδικότερα, σε 1,9 δισ. ευρώ ανήλθαν οι νέες εκταμιεύσεις δανείων στην Ελλάδα το δεύτερο τρίμηνο του έτους, με έμφαση στους κλάδους του εμπορίου, της μεταποίησης, του τουρισμού και των υποδομών. Παράλληλα, περαιτέρω ενίσχυση κατά 3% σε τριμηνιαία βάση ή 0,9 δισ. ευρώ, σημείωσε και το χαρτοφυλάκιο εξυπηρετούμενων δανείων του Ομίλου της Alpha Bank (εξαιρουμένων των ομολογιών υψηλής εξοφλητικής προτεραιότητας των συναλλαγών "Galaxy" και "Cosmos"). Τα εξυπηρετούμενα δάνεια διαμορφώθηκαν σε 30,6 δισ. ευρώ, ως αποτέλεσμα σημαντικής αύξησης των νέων εκταμιεύσεων προς επιχειρήσεις. 

Η εγχώρια καθαρή πιστωτική επέκταση το πρώτο εξάμηνο του 2022, διαμορφώθηκε σε 1,7 δισ. ευρώ, με μεγάλες εκταμιεύσεις επιχειρηματικών, κυρίως, δανείων. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, μόλις τους πρώτους 6 μήνες, η Alpha Bank να πετύχει το 73% του συνολικού της στόχου για καθαρή πιστωτική επέκταση για το σύνολο του έτους 2022. 

Περιλαμβανομένων και των κοινοπραττηθέντων δανείων που διανεμήθηκαν στις υπόλοιπες ελληνικές τράπεζες εκ μέρους της Alpha Bank ύψους 0,6 δισ. ευρώ κατά το δεύτερο τρίμηνο 2022, η "πραγματική" καθαρή πιστωτική επέκταση της Alpha Bank το ίδιο διάστημα ανήλθε σε 1,3 δισ. ευρώ, καλύπτοντας σχεδόν το σύνολο του ετήσιου στόχου.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα που δημοσιοποίησαν όλες οι τράπεζες, η Alpha Bank ήδη από το πρώτο τρίμηνο 2022 κατέχει σημαντικό προβάδισμα έναντι των ανταγωνιστών της στις πιστοδοτήσεις επιχειρήσεων, ενώ το δεύτερο τρίμηνο 2022 η άνοδος συνεχίστηκε δυναμικά, με αποτέλεσμα τη διατήρηση για δεύτερο συνεχές τρίμηνο της πρώτης θέσης σε μερίδιο αγοράς.

ΠΗΓΗ: ΑΜΠΕ - capital.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...