Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Συμφωνία ΑΔΜΗΕ -Telecom Egypt για την διασύνδεση Ελλάδας και Αιγύπτου

Το καλωδιακό έργο που δρομολογείται μεταξύ Ελλάδας και Αιγύπτου πρόκειται να εξυπηρετήσει αποτελεσματικά τον αυξανόμενο όγκο δεδομένων που διακινείται στην περιοχή της Μεσογείου



Συμφωνία για τη νέα διασύνδεση Ελλάδας και Αιγύπτου μέσω διακλάδωσης υποβρύχιου τηλεπικοινωνιακού καλωδίου, που ποντίζεται αυτή την περίοδο στη Νοτιανατολική Μεσόγειο, με σημείο προσαιγιάλωσης την Κρήτη υπέγραψαν ο ΑΔΜΗΕ και η θυγατρική του Ομίλου Grid Telecom και η Telecom Egypt.


Τη συμφωνία υπέγραψαν σε συνάντηση που είχαν στην έδρα της Telecom Egypt στην αιγυπτιακή πρωτεύουσα, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΑΔΜΗΕ Μάνος Μανουσάκης, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Telecom Egypt Adel Hamed και ο Διευθυντής της Grid Telecom Γιώργος Ψυρρής.


Οπως σημειώνει η σχετική ανακοίνωση, το καλωδιακό έργο που δρομολογείται μεταξύ Ελλάδας και Αιγύπτου πρόκειται να εξυπηρετήσει αποτελεσματικά τον αυξανόμενο όγκο δεδομένων που διακινείται στην περιοχή της Μεσογείου, με τη δημιουργία ενός νέου και αξιόπιστου τηλεπικοινωνιακού διαδρόμου.


Επιπλέον, το νέο καλώδιο θα προσφέρει τη συντομότερη δυνατή όδευση με κατεύθυνση τα Βαλκάνια και άλλους σημαντικούς προορισμούς στη νοτιοδυτική Ευρώπη όπως η Γένοβα και η Μασσαλία, μέσω υβριδικών χερσαίων και υποθαλάσσιων δικτύων τηλεπικοινωνιών.


Η χθεσινή συμφωνία επιβεβαιώνει την καλή συνεργασία μεταξύ του ΑΔΜΗΕ και της θυγατρικής του Grid Telecom με την Telecom Egypt, και έρχεται σε συνέχεια του Μνημονίου Κατανόησης (MoU) στρατηγικής σημασίας που υπεγράφη τον Φεβρουάριο του 2022 στα κεντρικά γραφεία του ΑΔΜΗΕ στην Αθήνα, θέτοντας τις βάσεις για τη διερεύνηση εναλλακτικών επιλογών συνδεσιμότητας μεταξύ των δύο χωρών.


Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΑΔΜΗΕ Μάνος Μανουσάκης δήλωσε:


«Η Νοτιοανατολική Μεσόγειος παρέχει ευκαιρίες για συνέργειες που θα συμβάλουν στην ανάδειξη της ευρύτερης περιοχής ως σημαντικού κόμβου τόσο σε τηλεπικοινωνιακό όσο και σε ενεργειακό επίπεδο.


Με δεδομένο ότι η Αίγυπτος είναι κεντρικό σημείο συνάντησης υποθαλάσσιων καλωδίων από την Ανατολή προς τη Δύση, είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι καθώς η συνεργασία μεταξύ του ΑΔΜΗΕ και της θυγατρικής του Grid Telecom με την Telecom Egypt θα έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία μίας νέας διεθνούς όδευσης που θα ενισχύσει τον στρατηγικό ρόλο της Κρήτης ως κόμβου ανοιχτής πρόσβασης δεδομένων στο σταυροδρόμι τριών ηπείρων».


Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Telecom Egypt Adel Hamed, δήλωσε:


«Με την αυξανόμενη ζήτηση για συνδεσιμότητα σε περιφερειακό αλλά και παγκόσμιο επίπεδο, η Telecom Egypt εργάζεται προς τη βελτίωση και την επέκταση του διεθνούς δικτύου της και επενδύει συνεχώς σε νέα καλωδιακά συστήματα. Η συνεργασία μας με τον ΑΔΜΗΕ και τη Grid Telecom θα αυξήσει σημαντικά την ανθεκτικότητα και την εμβέλεια του δικτύου μας»

Πηγή: imerisia.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.