Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Φ. Καραβίας: Η Κρήτη είναι μια ολοκληρωμένη οικονομία - Μπορεί να γίνει πρότυπο για τη χώρα

Περιοδεία ευρείας κλίμακας πραγματοποιεί η Διοίκηση της Eurobank σε όλους τους νομούς της Κρήτης, της περιφέρειας που αποτελεί επιχειρηματική ατμομηχανή ανάπτυξης, με ουσιαστική συμβολή σε καίριους τομείς για την εγχώρια οικονομία και την απασχόληση.

Από τη Δευτέρα, 20 Ιουνίου, ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Τράπεζας, κ. Γεώργιος Ζανιάς και ο Διευθύνων Σύμβουλος, κ. Φωκίων Καραβίας, συνοδευόμενοι από τους Αναπληρωτές Διευθύνοντες Συμβούλους, κ.κ. Ανδρέα Αθανασόπουλο, Κωνσταντίνο Βασιλείου, Σταύρο Ιωάννου και κλιμάκιο ανώτερων στελεχών έχουν πολυάριθμες συναντήσεις με εκπροσώπους επιχειρήσεων, στελέχη της τοπικής αυτοδιοίκησης και της ακαδημαϊκής κοινότητας στην Κρήτη, ενώ θα επισκεφτούν και όλα τα καταστήματα και υπηρεσίες της Τράπεζας στο νησί.

Η Κρήτη αποτελεί κορυφαία επιχειρησιακή προτεραιότητα για τη Eurobank που αναγνωρίζει την ισχυρή αναπτυξιακή δυναμική και το ρόλο της συγκεκριμένης περιφέρειας ως μια ολοκληρωμένη οικονομία, πρότυπο ανάπτυξης, καινοτομίας και εξωστρέφειας για την εγχώρια επιχειρηματική κοινότητα. Κλάδοι αιχμής όπως ο τουρισμός, η αγροδιατροφή, η "πράσινη" ενέργεια, η ακαδημαϊκή έρευνα και η ψηφιακή καινοτομία, με ιδιαίτερο χαρακτηριστικό το υψηλής κατάρτισης ανθρώπινο δυναμικό, συγκροτούν ισχυρά συγκριτικά πλεονεκτήματα και μια ισορροπημένη παραγωγική βάση για την Κρήτη, με κομβική αξία και στο νέο αναπτυξιακό κύκλο. 

Η Eurobank αφουγκράζεται τις πραγματικές ανάγκες, όλων των πελατών της, τους οποίους στηρίζει έμπρακτα, σε κάθε επίπεδο, σε μια ιδιαίτερη συγκυρία για την ελληνική οικονομία αλλά και με πληθώρα διαθέσιμων πόρων μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης & Ανθεκτικότητας, του νέου ΕΣΠΑ, του νέου Aναπτυξιακού Nόμου και άλλων προγραμμάτων, όπως  αυτών που παρέχονται σε συνεργασία με την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα (π.χ. Επιχειρηματική Χρηματοδότηση -ΤΕΠΙΧ ΙΙ)  και του Ευρωπαϊκού Ταμείου Επενδύσεων (π.χ. ”EIF Pan European Guarantee Fund” [(EGF])). Επιδιώκει διαχρονικά να προσφέρει στην υγιή επιχειρηματικότητα, χρηματοδοτική στήριξη, τεχνογνωσία, σύγχρονα εργαλεία και υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, ώστε να διευκολύνει τη βέλτιστη αξιοποίηση όλων των ευκαιριών που υπηρετούν την κοινή εθνική προσπάθεια για μια βιώσιμη ανάπτυξη στη χώρα. 

Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιούνται συναντήσεις με πελάτες μεγάλων, μεσαίων και μικρών επιχειρήσεων αλλά και του private banking. Μάλιστα, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Τράπεζας, κ. Φωκίων Καραβίας, παραθέτει, σήμερα, στο Ηράκλειο και αύριο στα Χανιά, δείπνο εργασίας σε επιχειρηματικούς πελάτες, που θα παρακολουθήσουν ανοικτές συζητήσεις για τα Επιδοτούμενα και Συγχρηματοδοτούμενα Αναπτυξιακά Προγράμματα και θα έχουν τη δυνατότητα να απευθύνουν ερωτήσεις απευθείας στη Διοίκηση της Τράπεζας, συζητώντας λύσεις που καλύπτουν ανάγκες της επιχείρησής τους. 

Ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Φωκίων Καραβίας, δήλωσε: "Η Κρήτη είναι μια ολοκληρωμένη οικονομία. Μια οικονομία που μπορεί να γίνει το πρότυπο για όλη την Ελλάδα. Η Eurobank έχει θέσει ως στόχο και λόγο ύπαρξης της, την στήριξη των πρωτοπόρων, εκείνων που πηγαίνουν μπροστά και δημιουργούν ευημερία για όλους, των πρωτοπόρων επιχειρήσεων σε κάθε κλάδο και σε κάθε περιοχή. Πουθενά αυτή η δέσμευση, πουθενά αυτή η επιλογή δεν έχει περισσότερο νόημα από ό,τι εδώ στην Κρήτη, που αποτελεί επιχειρησιακή μας προτεραιότητα. Είναι πρώτη μας επιλογή να επεκτείνουμε τις δραστηριότητες μας εδώ και να στηρίξουμε χρηματοδοτικά και με όλες μας τις δυνάμεις, όλες τις επιχειρήσεις, για να καλύψουν κάθε ανάγκη, και να αξιοποιήσουν την πρωτοφανή διαθεσιμότητα πόρων που διαθέτει η χώρα μας τα επόμενα χρόνια. Είναι μέσα από αυτή τη ζύμωση που, συλλογικά, θα εδραιώσουμε μια πραγματικά, βιώσιμη ανάπτυξη, για όλους.". 

Η Eurobank συμμετέχει ενεργά σε όλα τα εμβληματικά έργα υποδομής, όπως η ηλεκτρική διασύνδεση της Κρήτης με την Αττική, έργο το οποίο χρηματοδοτεί αποκλειστικά. Παράλληλα, καταγράφει το μεγαλύτερο μερίδιο στις νέες χρηματοδοτήσεις μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, σε όλη την Ελλάδα.

Στοχεύοντας σε συνολικές εκταμιεύσεις 250 εκατ. ευρώ για το 2022, που αφορούν σε χρηματοδοτήσεις επιχειρήσεων στην Κρήτη, η Eurobank:

- Ως Τράπεζα του Τουρισμού υλοποιεί παρεμβάσεις συνολικής αξίας 1,5 δισ. ευρώ στην τετραετία 2020 – 2024, με στόχο την ενίσχυση της τουριστικής βιομηχανίας, με έμφαση στον ξενοδοχειακό κλάδο. Επίσης διαθέτει, για 12η διαδοχική χρονιά, το ιδιαίτερα ανταγωνιστικό πρόγραμμα Business Banking Τουρισμός. Μόνο στην Κρήτη πάνω από 13.000 επιχειρήσεις από τον ευρύτερο τουριστικό κλάδο έχουν αξιοποιήσει το Business Banking Τουρισμός, ένα ολοκληρωμένο Πρόγραμμα προνομίων, τραπεζικών και μη τραπεζικών υπηρεσιών που απευθύνεται στις αμιγώς τουριστικές επιχειρήσεις, σε όλη την Ελλάδα, και στο σύνολο των μικρομεσαίων επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε νησιωτικές περιοχές και στη Χαλκιδική.  Αντίστοιχα προγράμματα έχουν δημιουργηθεί και για τους τομείς της αγροδιατροφής, της μεταποίησης και του ηλεκτρονικού εμπορίου.

- Στηρίζει ολιστικά τις μικρότερες επιχειρήσεις σε συνδυασμό με τις μεγάλες δυνατότητες χρηματοδότησης που παρέχονται μέσω ευρωπαϊκών πόρων ή/και ελληνικών προγραμμάτων. Από το 2020 έχει χορηγήσει 18.500 δάνεια ύψους συνολικά άνω των 1,7 δισ. ευρώ σε επιχειρήσεις με τζίρο έως 5 εκατ. ευρώ, ενώ μόνο στην Κρήτη κατά την τελευταία 4ετία η Τράπεζα χορήγησε πάνω από 2.000 νέα δάνεια σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις και επαγγελματίες. 

- Διευκολύνει έμπρακτα την υλοποίηση επενδύσεων με περισσότερα από 800 εξειδικευμένα στελέχη και ειδικές ομάδες, με τη συμμετοχή και εξωτερικών συνεργατών. Οι Επαγγελματικοί Σύμβουλοι της Τράπεζας έχουν ενημερώσει έως σήμερα περισσότερους από 40.000 πελάτες, ενώ 10.000 επιχειρήσεις έχουν ήδη εκδηλώσει ενδιαφέρον σχετικά με τις χρηματοδοτήσεις και τη συμμετοχή σε επιδοτούμενα προγράμματα για τις επενδύσεις τους. 

Τη Διοίκηση συνοδεύουν οι κ.κ. Γενικοί Διευθυντές της Τράπεζας, Retail Banking, Ιάκωβος Γιαννακλής, Δικτύου Καταστημάτων, Γιάννης Σεραφειμίδης, Commercial Banking, Ανδρέας Χασάπης, Marketing & Εταιρικής Επικοινωνίας Ομίλου, Μιχάλης Βλασταράκης, καθώς επίσης και οι Αναπληρωτές Γενικοί Διευθυντές, Δρ. Τάσος Αναστασάτος, επικεφαλής Οικονομολόγος Ομίλου, κ. Γιώργος Βαρελτζίδης, επικεφαλής Διεύθυνσης Ιδιωτών, κ. Σπύρος Βενετσιάνος, επικεφαλής Structured Finance, κ. Δημήτρης Οικονόμου, επικεφαλής Small Business Segment, κα Ευαγγελία Πιτταούλη, επικεφαλής Private Banking Ελλάδος. Στην περιοδεία συμμετέχουν και οι κ.κ. Μιχάλης Λούης, επικεφαλής Διεθνών Δραστηριοτήτων Ομίλου Eurobank και Χαράλαμπος Χαμπάκης, Διευθύνων Σύμβουλος Eurobank Private Bank Λουξεμβούργου.

Δίνοντας ξεχωριστή έμφαση στην ενίσχυση των τοπικών κοινωνιών η Διοίκηση συναντάται με τον Περιφερειάρχη Κρήτης, κ. Σταύρο Αρναουτάκη, σε μια εφ’ όλης της ύλης συζήτηση για τον αναπτυξιακό σχεδιασμό της περιφέρειας της Κρήτης σε επίπεδο υποδομών και επενδυτικών πρωτοβουλιών. Παράλληλα, υπογραμμίζοντας τη δυναμική της Κρήτης ως περιφέρειας γνώσης και καινοτομίας, με ακαδημαϊκά και ερευνητικά ιδρύματα υψηλών προδιαγραφών, που βρίσκονται σε ανοιχτό διάλογο και συνεργασία με την αγορά, στελέχη της Διοίκησης επισκέπτονται το Πανεπιστήμιο Κρήτης, το πρωτοποριακό Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας στο Ηράκλειο και το Πολυτεχνείο Κρήτης, όπου θα συναντηθούν με τους Πρυτάνεις κ.κ. Γεώργιο Μ. Κοντάκη και Ευάγγελο Διαμαντόπουλο, στο Πανεπιστήμιο και στο Πολυτεχνείο Κρήτης, αντιστοίχως.

Η περιοδεία στην Κρήτη είναι η δεύτερη ευρείας κλίμακας περιοδεία που πραγματοποιεί η Διοίκηση της Eurobank στην περιφέρεια (προηγήθηκε η περιοδεία στη Δυτική Ελλάδα) μέσα σε δύο μόλις μήνες και καλύπτει το σύνολο των Νομών της Κρήτης καθώς πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις/συναντήσεις στο Ηράκλειο, τα Χανιά, το Ρέθυμνο, τον Άγιο Νικόλαο, την Αλικαρνασσό, τη Σητεία, την Ιεράπετρα, τα Μάλια, τις Μοίρες και τον Λιμένα Χερσονήσου.

Αναγνωρίζοντας την καθοριστική συμβολή των εργαζομένων στις ισχυρές επιδόσεις της Τράπεζας και την επίτευξη των στρατηγικών της στόχων, η Διοίκηση πραγματοποιεί, επίσης, εκτενές πρόγραμμα επισκέψεων στο δίκτυο καταστημάτων και στα Business Centers της περιοχής. Στόχος είναι η ενημέρωση των εργαζομένων για τις στρατηγικές προτεραιότητες του Ομίλου με ιδιαίτερη έμφαση στην ουσιαστική ανταλλαγή απόψεων για ζητήματα που απασχολούν την ανάπτυξη και τις προοπτικές της τοπικής κοινωνίας και ευρύτερα θέματα της οικονομίας.

Πηγή: https://www.capital.gr/


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...