Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Affidea: Πρόγραμμα δωρεάν ελέγχου μαστού «Φώφη Γεννηματά»


Τα διαγνωστικά κέντρα Affidea συμμετέχουν στο πρόγραμμα πρόληψης και ευαισθητοποίησης «Φώφη Γεννηματά» το οποίο προσφέρει δωρεάν προληπτικούς ελέγχους μαστού.

Τουλάχιστον 1,3 εκατομμύρια γυναίκες στη χώρα μας θα έχουν τη δυνατότητα να υποβληθούν δωρεάν σε ψηφιακή μαστογραφία το αμέσως επόμενο διάστημα, στο πλαίσιο του εθνικού προγράμματος για πρόληψη του καρκίνου του μαστού «Φώφη Γεννηματά».

Το πρόγραμμα αφορά όλες τις γυναίκες ηλικίας 50-69 ετών, οι οποίες διαμένουν στην Ελλάδα και διαθέτουν ΑΜΚΑ. Εξαιρούνται μόνο όσες έχουν ήδη κάνει ψηφιακή μαστογραφία κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους είτε εκείνες που έχουν νοσήσει από καρκίνο του μαστού κατά την τελευταία πενταετία.

Είναι ενδεικτικό ότι στην Ελλάδα μόνο το 11% των διαγνώσεων καρκίνου έγιναν κατά τη διαδικασία προληπτικού ελέγχου (check up), σύμφωνα με στοιχεία της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καρκίνου, ποσοστό ιδιαίτερα χαμηλό που πρέπει στα επόμενα χρόνια να αυξηθεί.

Στην Affidea η εμπειρία της ψηφιακής μαστογραφίας είναι διαφορετική, καθώς παρέχει:

εξατομικευμένη φροντίδα για την υγεία του μαστού
απεικονιστικό εξοπλισμό βασισμένο σε τεχνολογία αιχμής
ιατρούς και τεχνολόγους εξειδικευμένους στην απεικόνιση του μαστού
άμεση διάγνωση και συμβουλευτική καθοδήγηση
την εγγύηση ποιότητας του κορυφαίου ιδιωτικού φορέα παροχής ιατρικών υπηρεσιών πρωτοβάθμιας περίθαλψης στην Ευρώπη
H πρόληψη σώζει ζωές!

Κλείστε τώρα το ραντεβού σας στα πλέον σύγχρονα τμήματα Ψηφιακής Μαστογραφίας 2D, αλλά και 3D Τομοσύνθεσης του Ομίλου Affidea, στο πλησιέστερο διαγνωστικό κέντρο που σας εξυπηρετεί:

Central: Λεωφ. Βασ. Σοφίας 97, Τηλ. Επικοινωνίας: +30 210 6770200

Αθηνών: Βεντήρη 1 & Βασ. Σοφίας, Τηλ. Επικοινωνίας: +30 210 7241416

Αλίμου: Λεωφ. Ιωνίας 154, Τηλ. Επικοινωνίας: +30 2160026900-99

Βάρης: Λεωφ. Ευελπίδων 214-216, Τηλ. Επικοινωνίας: +30 210 9655650

Γλυφάδας: Ζησιμοπούλου 1 & Λεωφ. Ποσειδώνος, Τηλ. Επικοινωνίας: +30 216 8009690

Δάφνης: Λεωφ. Βουλιαγμένης 226, Τηλ. Επικοινωνίας: +30 212 1041003

Καλλιθέας: Λεωφ. Ελ. Βενιζέλου 260, Τηλ. Επικοινωνίας: +30 216 0010200

Κηφισιάς: Λεωφ. Κηφισίας 190, Τηλ. Επικοινωνίας: +30 216 0009810

Πειραιά: Ακτή Μουτσοπούλου 60, Τηλέφωνο Επικοινωνίας: +30 210 4280025

Περιστερίου: Θηβών 177, Τηλέφωνο Επικοινωνίας: +30 210 5760345

Καβάλας: Εθνικής Αντιστάσεως 4, Τηλ. Επικοινωνίας: +30 2510 250203

Κοζάνης: Μ. Δήμτσα 21, Τηλ. Επικοινωνίας: +30 24610 49164

Θεσσαλονίκης - Κέντρο Μαστού: Βασ. Γεωργίου 8, Τηλ. Επικοινωνίας: +30 2310 861500

Καλαμάτας: Αρτέμιδος 117, Τηλ. Επικοινωνίας: +30 27210 94777

Σπάρτης: Γκορτσολόγου 80, Τηλ. Επικοινωνίας: +30 27310 22136

Ηρακλείου Κρήτης: Πλ. Ελευθερίας 45 (Κτήριο Ηλέκτρα), Τηλ. Επικοινωνίας: +30 2810 342500

Χανίων: Ι. Χατζηδάκη 5 (πλ. Δικαστηρίων), Τηλ. Επικοινωνίας: +30 28210 53940

Σχετικά με τον Όμιλο Affidea

Ο Όμιλος Affidea σήμερα αποτελεί τον κορυφαίο ιδιωτικό φορέα παροχής ιατρικών υπηρεσιών πρωτοβάθμιας περίθαλψης στην Ευρώπη. Δραστηριοποιείται σε 15 χώρες μέσα από ένα δίκτυο 312 ιατρικών κέντρων & 11 χιλ. επαγγελματιών υγείας.

Στην Ελλάδα λειτουργεί από το 2005 με στόχο την παροχή ολοκληρωμένων πρωτοβάθμιων υπηρεσιών υγείας υψηλής ποιότητας για όλους. Στο πλαίσιο της διαρκούς αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών του δημιούργησε ένα Πανελλαδικό Δίκτυο Διαγνωστικών Κέντρων σε πρότυπους ιατρικούς χώρους, που συνεχώς επεκτείνεται, με έμπειρο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, εξασφαλίζοντας τα υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας.

Η αρτιότητα του σύγχρονου εξοπλισμού, η επιβεβαιωμένη αξιοπιστία και η διεθνής αναγνώριση των αποτελεσμάτων του Ομίλου Affidea καταδεικνύονται από τις διακρίσεις και τις στρατηγικές συνεργασίες του στο χώρο της υγείας.

Όλα τα κέντρα του Ομίλου Affidea είναι πιστοποιημένα κατά το διεθνές πρότυπο ISO 9001 και τα βιοπαθολογικά εργαστήρια διαπιστευμένα από το Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης (Ε.ΣΥ.Δ.) κατά το ISO 15189.

Πηγή: naftemporiki.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

GNTM GR Τρολ στο σετ της τελευταίας εβδομάδας από τις Χειροποίητες Κατσούνες | Φωτογραφίες

Ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί με το  #Gntmgr  στο Λονδίνο του ’30. ☂️☂️ Ο Μάικλ Μπανκς, χήρος μετά το θάνατο της γυναίκας του, αγωνίζεται να διατηρήσει το πατρικό του σπίτι ενάντια στις ύπουλες πρακτικές της τράπεζας. Τα μικρά παιδιά του προσπαθούν μάταια να τον βοηθήσουν, μέχρι που εμφανίζεται η μυστηριώδης, ιπτάμενη νταντά Μαίρη Πόπινς. Φωτογραφία που τρολάρει το τελευταίο σετ φωτογράφισης στο GNTM GR, με θέμα τη Mary Poppins δημιούργησαν από τη σελίδα  Χειροποίητες Κρητικές Κατσούνες . Στο σετ της φωτογράφισης, συμμετέχουν με δύο φωτογραφίες στη μία δίνουν έμφαση στο πάνω μέρος και εννοούμε τα χέρια, ενώ στη δεύτερη στα πόδια…. Εσείς τι λέτε, Ποια ήταν για εσάς η καλύτερη Mary Poppins; Πηγή  katsounes.com

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...