Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πανελλαδική συγκέντρωση σχολικών ειδών από «Το Χαμόγελο του Παιδιού»


«Το Χαμόγελο του Παιδιού» την περσινή χρονιά κάλυψε τις σχολικές ανάγκες 4.424 μαθητών χάρη στη δική σας θερμή ανταπόκριση. Για μία ακόμη χρονιά, διοργανώνει πανελλαδική εκστρατεία συγκέντρωσης σχολικών ειδών για τα παιδιά, τόσο των οικογενειών που επλήγησαν από τις πρόσφατες καταστροφικές πυρκαγιές, όσο και των οικογενειών που αδυνατούν να καλύψουν τις συγκεκριμένες ανάγκες και μας καλεί όλους να συνδράμουμε και φέτος για να ξεκινήσει η σχολική χρονιά με αξιοπρέπεια, ασφάλεια και χαμόγελα!

Η συγκέντρωση σχολικών ειδών πραγματοποιείται από την 1η Σεπτεμβρίου 2021 στα Κέντρα Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας του Οργανισμού πανελλαδικά, για τα οποία ακολουθεί αναλυτική ενημέρωση παρακάτω, και μπορείτε να παραδώσετε οι ίδιοι τα είδη.

Σε λίγες μέρες θα κληθούν οι μαθητές των σχολείων και οι οικογένειές τους να καλύψουν ένα πλήθος δαπανηρών προμηθειών για τις σχολικές υποχρεώσεις. Και ενώ για κάποιες οικογένειες αυτή η εποχή είναι εποχή χαράς και ανανέωσης, για αρκετές άλλες είναι περίοδος άγχους και αγωνίας για το πώς θα καταφέρουν να καλύψουν αξιοπρεπώς τις ανάγκες των παιδιών τους.

Τη φετινή χρονιά, συμμεριζόμενοι τα μεγάλα προβλήματα που έχουν προκληθεί στις πυρόπληκτες οικογένειες από τις καταστροφικές πυρκαγιές σε Αττική, Εύβοια και Πελοπόννησο «Το Χαμόγελο του Παιδιού» στρέφει την προσοχή του και στους μαθητές των πυρόπληκτων οικογενειών που ετοιμάζονται να επιστρέψουν στα θρανία με στόχο την ουσιαστική ενίσχυση και ανακούφισή τους.

Η συμμετοχή όλων μας στην προσπάθεια αυτή παραμένει και φέτος ιδιαίτερα σημαντική με δεδομένες τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες που βιώνουν χιλιάδες οικογένειες και τα παιδιά τους στη χώρα μας!

«Το Χαμόγελο του Παιδιού» μέσω των Κέντρων Στήριξης Παιδιού & Οικογένειας που λειτουργεί πανελλαδικά αλλά και μέσα από τις δράσεις που αναπτύσσει, στηρίζει καθημερινά και σταθερά χιλιάδες παιδιά και τις οικογένειές τους που βρίσκονται ή απειλούνται να βρεθούν σε κατάσταση φτώχειας.

Τα σχολικά είδη που συγκεντρώνουμε είναι:
Σχολικές τσάντες δημοτικού – γυμνασίου – λυκείου
Τετράδια 3-4 θεμάτων
Τετράδια (μπλε και χρωματιστά)
Σχολικοί άτλαντες (γεωγραφικοί και πολιτικοί)
Τέμπερες – Κηρομπογιές
Μπλοκ ζωγραφικής – ακουαρέλες
Μαρκαδόρους – Ξυλομπογιές
Μολύβια
Στυλό
Γόμες
Ξύστρες
Διορθωτικά
Πινέλα
Κασετίνες
Ντοσιέ (μεγάλα – μικρά) και ανταλλακτικά φύλλα
Φακέλους με λάστιχο
Χαρτί Α4
Διαφάνειες
Κόλλες (στικ και υγρές)
Πλαστελίνες
Διάφανο αυτοκόλλητο για την προστασία βιβλίων
Ψαλιδάκια
Γεωμετρικά όργανα (χάρακες, διαβήτες κ.λπ.)

Η συγκέντρωση σχολικών ειδών πραγματοποιείται στα Κέντρα Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας του Οργανισμού, σε συνολικά 16 περιοχές στην Ελλάδα:
Κέντρο Στήριξης Παιδιού & Οικογένειας στα Χανιά Διεύθυνση: Σμύρνης 30, Χανιά, Τ.Κ.731 36

Τηλ: 28210 92300, 28210 73000 – E-mail: socialserviceskriti@hamogelo.gr
Κέντρο Στήριξης Παιδιού & Οικογένειας στο Ηράκλειο Διεύθυνση: Εθνικής Αντιστάσεως 138, Ηράκλειο Κρήτης, Τ.Κ. 71306 Τηλ: 2810 245162 – E-mail: socialserviceskriti@hamogelo.gr
Κέντρο Στήριξης Παιδιού & Οικογένειας στο Ρέθυμνο Διεύθυνση :Σταμαθιουδάκη 59, Ρέθυμνο, Τ.Κ. 741 00 Τηλ: 2831055600 – E-mail: socialserviceskriti@hamogelo.gr

Ας προσφέρουμε σε κάθε παιδί όλα όσα χρειάζεται για μια δημιουργική και γεμάτη χαμόγελα νέα σχολική χρονιά!

Με την ελπίδα ότι θα είστε αρωγοί και αυτή τη φορά στην προσπάθειά μας αυτή σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων.

Περισσότερες δημοσιογραφικές πληροφορίες:

«Το Χαμόγελο του Παιδιού»
Τηλ. 11040 press@hamogelo.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Παραδοσιακό γλέντι στο Αμαριανό

ο Πολιτιστικός και Εξωραϊστικός Σύλλογος Αμαριανού Πεδιάδος, σας προσκαλεί στην όμορφη και γραφική πλατεία του χωριού, την Δευτέρα 15 Αυγούστου 2011 και ώρα 21.30 μ.μ. Ελάτε να περάσουμε όλοι μαζί μια γνήσια κρητική βραδιά με παραδοσιακά φαγητά ψημένα στους ξυλόφουρνους του χωριού.  Με αφορμή το πανηγύρι της Κοιμήσεως της Θεοτόκου, θα γιορτάσουμε στο χωριό μας, ανάβοντας τους Ξυλόφουρνους όλου του χωριού, για να φτιάξουν οι νοικοκυρές μας τα παραδοσιακά φαγητά και το φημισμένο εφτάζυμο ψωμί μας. Την ίδια ώρα οι νεαροί θα βρίσκονται στην πλατεία, για να στρώσουν την γραφική πλατεία, καθώς και την σκηνή πάνω στην παραδοσιακή στέρνα, όπου θα φιλοξενήσει το συγκρότημα του Κώστα Σαριδάκη. 

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ