Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πανελλαδική συγκέντρωση σχολικών ειδών από «Το Χαμόγελο του Παιδιού»


«Το Χαμόγελο του Παιδιού» την περσινή χρονιά κάλυψε τις σχολικές ανάγκες 4.424 μαθητών χάρη στη δική σας θερμή ανταπόκριση. Για μία ακόμη χρονιά, διοργανώνει πανελλαδική εκστρατεία συγκέντρωσης σχολικών ειδών για τα παιδιά, τόσο των οικογενειών που επλήγησαν από τις πρόσφατες καταστροφικές πυρκαγιές, όσο και των οικογενειών που αδυνατούν να καλύψουν τις συγκεκριμένες ανάγκες και μας καλεί όλους να συνδράμουμε και φέτος για να ξεκινήσει η σχολική χρονιά με αξιοπρέπεια, ασφάλεια και χαμόγελα!

Η συγκέντρωση σχολικών ειδών πραγματοποιείται από την 1η Σεπτεμβρίου 2021 στα Κέντρα Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας του Οργανισμού πανελλαδικά, για τα οποία ακολουθεί αναλυτική ενημέρωση παρακάτω, και μπορείτε να παραδώσετε οι ίδιοι τα είδη.

Σε λίγες μέρες θα κληθούν οι μαθητές των σχολείων και οι οικογένειές τους να καλύψουν ένα πλήθος δαπανηρών προμηθειών για τις σχολικές υποχρεώσεις. Και ενώ για κάποιες οικογένειες αυτή η εποχή είναι εποχή χαράς και ανανέωσης, για αρκετές άλλες είναι περίοδος άγχους και αγωνίας για το πώς θα καταφέρουν να καλύψουν αξιοπρεπώς τις ανάγκες των παιδιών τους.

Τη φετινή χρονιά, συμμεριζόμενοι τα μεγάλα προβλήματα που έχουν προκληθεί στις πυρόπληκτες οικογένειες από τις καταστροφικές πυρκαγιές σε Αττική, Εύβοια και Πελοπόννησο «Το Χαμόγελο του Παιδιού» στρέφει την προσοχή του και στους μαθητές των πυρόπληκτων οικογενειών που ετοιμάζονται να επιστρέψουν στα θρανία με στόχο την ουσιαστική ενίσχυση και ανακούφισή τους.

Η συμμετοχή όλων μας στην προσπάθεια αυτή παραμένει και φέτος ιδιαίτερα σημαντική με δεδομένες τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες που βιώνουν χιλιάδες οικογένειες και τα παιδιά τους στη χώρα μας!

«Το Χαμόγελο του Παιδιού» μέσω των Κέντρων Στήριξης Παιδιού & Οικογένειας που λειτουργεί πανελλαδικά αλλά και μέσα από τις δράσεις που αναπτύσσει, στηρίζει καθημερινά και σταθερά χιλιάδες παιδιά και τις οικογένειές τους που βρίσκονται ή απειλούνται να βρεθούν σε κατάσταση φτώχειας.

Τα σχολικά είδη που συγκεντρώνουμε είναι:
Σχολικές τσάντες δημοτικού – γυμνασίου – λυκείου
Τετράδια 3-4 θεμάτων
Τετράδια (μπλε και χρωματιστά)
Σχολικοί άτλαντες (γεωγραφικοί και πολιτικοί)
Τέμπερες – Κηρομπογιές
Μπλοκ ζωγραφικής – ακουαρέλες
Μαρκαδόρους – Ξυλομπογιές
Μολύβια
Στυλό
Γόμες
Ξύστρες
Διορθωτικά
Πινέλα
Κασετίνες
Ντοσιέ (μεγάλα – μικρά) και ανταλλακτικά φύλλα
Φακέλους με λάστιχο
Χαρτί Α4
Διαφάνειες
Κόλλες (στικ και υγρές)
Πλαστελίνες
Διάφανο αυτοκόλλητο για την προστασία βιβλίων
Ψαλιδάκια
Γεωμετρικά όργανα (χάρακες, διαβήτες κ.λπ.)

Η συγκέντρωση σχολικών ειδών πραγματοποιείται στα Κέντρα Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας του Οργανισμού, σε συνολικά 16 περιοχές στην Ελλάδα:
Κέντρο Στήριξης Παιδιού & Οικογένειας στα Χανιά Διεύθυνση: Σμύρνης 30, Χανιά, Τ.Κ.731 36

Τηλ: 28210 92300, 28210 73000 – E-mail: socialserviceskriti@hamogelo.gr
Κέντρο Στήριξης Παιδιού & Οικογένειας στο Ηράκλειο Διεύθυνση: Εθνικής Αντιστάσεως 138, Ηράκλειο Κρήτης, Τ.Κ. 71306 Τηλ: 2810 245162 – E-mail: socialserviceskriti@hamogelo.gr
Κέντρο Στήριξης Παιδιού & Οικογένειας στο Ρέθυμνο Διεύθυνση :Σταμαθιουδάκη 59, Ρέθυμνο, Τ.Κ. 741 00 Τηλ: 2831055600 – E-mail: socialserviceskriti@hamogelo.gr

Ας προσφέρουμε σε κάθε παιδί όλα όσα χρειάζεται για μια δημιουργική και γεμάτη χαμόγελα νέα σχολική χρονιά!

Με την ελπίδα ότι θα είστε αρωγοί και αυτή τη φορά στην προσπάθειά μας αυτή σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων.

Περισσότερες δημοσιογραφικές πληροφορίες:

«Το Χαμόγελο του Παιδιού»
Τηλ. 11040 press@hamogelo.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...