Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Όλα όσα θέλεις να γνωρίζεις για το Digital Marketing της επιχείρησής σου στο 3ο online σεμινάριο του #GrowYourBusiness


Στο Digital Marketing είναι αφιερωμένη η 3η ενότητα της σειράς online σεμιναρίων του #GrowYourBusiness - The Digital Sessions, που είναι διαθέσιμη δωρεάν στο YouTube κανάλι της COSMOTE.

Σε αυτή την ενότητα της σειράς οι μικρομεσαίοι επιχειρηματίες, οι εργαζόμενοι τους, οι ελεύθεροι επαγγελματίες, καθώς και όλοι όσοι ενδιαφέρονται μπορούν να αποκτήσουν μια ολοκληρωμένη εικόνα για το Digital Marketing, ώστε να προωθούν αποτελεσματικά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της επιχείρησής τους στο Internet και να αυξήσουν την ανταγωνιστικότητά τους.

Πιο συγκεκριμένα, όσοι παρακολουθήσουν τα επεισόδια της νέας θεματικής ενότητας:
* Θα λάβουν χρήσιμες συμβουλές για την αξιοποίηση των Social Media τους, δημιουργώντας κατάλληλο περιεχόμενο για την επιχείρησή τους, αλλά και εξυπηρετώντας τους πελάτες τους
* Θα ενημερωθούν για το πώς μπορούν να στήνουν αποτελεσματικές ψηφιακές καμπάνιες και να αξιολογούν τα αποτελέσματα των ενεργειών που έχουν υλοποιήσει οι ίδιοι, αλλά και ο ανταγωνισμός τους
* Θα μάθουν πώς μπορούν να επενδύσουν τα διαθέσιμα χρήματα τους, για να έχουν αποτελεσματικότερη online διαφήμιση
* Τέλος, θα πάρουν χρήσιμα tips για να επιλέξουν τον κατάλληλο εσωτερικό ή εξωτερικό συνεργάτη, που θα αναλάβει την προβολή της επιχείρησής τους, μέσω του Digital Marketing

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν ερωτήσεις, σχετικά με το περιεχόμενο των ενοτήτων, που αφορούν στο Digital Marketing και το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σε ειδικά διαμορφωμένη πλατφόρμα. Οι ερωτήσεις θα συγκεντρωθούν και θα απαντηθούν συνολικά, μέσα από κοινό Live "Ερωτήσεων & Απαντήσεων" με τη συμμετοχή ειδικών με επιτυχημένη δράση στους συγκεκριμένους τομείς. Τα online σεμινάρια και τα Live "Ερωτήσεων & Απαντήσεων" παρουσιάζει και συντονίζει η δημοσιογράφος Πόπη Τσαπανίδου.

Εγγραφές για συμμετοχή στο Live session και υποβολή ερωτήσεων: εδώ.

Τι είναι το #GrowYourBusiness - The Digital Sessions
Ο τρίτος κύκλος #GrowYourBusiness – The Digital Sessions είναι μια σειρά δωρεάν online σεμιναρίων για μικρομεσαίες επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες, που φιλοξενείται στο YouTube κανάλι της COSMOTE, προσαρμοσμένος στις ιδιαίτερες απαιτήσεις της εποχής. Ο στόχος των online σεμιναρίων είναι οι συμμετέχοντες να γνωρίσουν τα εργαλεία και τις τακτικές που θα τους βοηθήσουν να αναπτυχθούν, με όχημα την τεχνολογία. Παράλληλα, μέσω των Live "Ερωτήσεων & Απαντήσεων", που θα ακολουθούν των online σεμιναρίων, οι συμμετέχοντες θα έρχονται σε επαφή με ειδικούς σε τομείς όπως είναι η ψηφιακή παρουσία, το ηλεκτρονικό εμπόριο, το digital marketing κ.α., οι οποίοι θα απαντήσουν στις ερωτήσεις τους και θα τους κατευθύνουν με πρακτικές συμβουλές.

Η COSMOTE μεταφέροντας τη δράση #GrowYourBusiness στο ψηφιακό περιβάλλον δίνει τη δυνατότητα σε όλες τις επιχειρήσεις να έχουν πρόσβαση στη νέα σειρά δωρεάν online σεμιναρίων #GrowYourBusiness – The Digital Sessions, ώστε να κάνουν το επόμενο βήμα τους στον ψηφιακό κόσμο.


πηγή: capital.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...