Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Εκπαιδεύοντας τον εγκέφαλο να σκέφτεται πιο θετικά


Η επιστημονική κοινότητα έχει αποφανθεί εδώ και καιρό ότι το να σκεφτόμαστε θετικά μπορεί να μας βοηθήσει στην καθημερινότητά μας, ενισχύοντας τα επίπεδα της ενέργειάς μας αλλά και την συναισθηματική μας ανθεκτικότητα.

Τα επιστημονικά δεδομένα έρχονται να προσθέσουν έναν ακόμη λόγο για να παραμένουμε αισιόδοξοι, ακόμα και στις δύσκολες στιγμές που θα κληθούμε να αντιμετωπίσουμε. Αυτός δεν είναι άλλος από την μακροζωία κι έτσι μπορούμε να αποκομίσουμε τα οφέλη της θετικής σκέψης για να ζήσουμε περισσότερο και καλύτερα.

Μερικές στρατηγικές που θα μπορούσατε να δοκιμάσετε προκειμένου να ξεφύγετε από τον αρνητικό τρόπο σκέψης, εστιάζοντας στις θετικές νότες της καθημερινότητας, με στόχο να τις αυξήσετε, περιλαμβάνουν:

Σκεφτείτε θετικά, σκεφτείτε με χιούμορ.

Ορισμένες φορές είναι δύσκολο να παραμείνουμε αισιόδοξοι, καθώς μπορεί εκτός από τις υποχρεώσεις μας να αυξηθούν και οι δυσκολίες. «Σύμμαχός» μας στους δύσκολους αυτούς καιρούς είναι το χιούμορ μας, που χαρίζει ζωντάνια στην ζωή μας.

Ακόμα και όταν αντιμετωπίζετε προκλήσεις, είναι σημαντικό να παραμείνετε ανοιχτοί στο γέλιο και τη διασκέδαση. Αντιμετωπίζοντας ακόμα και μια δύσκολη κατάσταση με χιούμορ, πιθανότατα το άγχος σας θα μειωθεί σημαντικά και θα μπορείτε να δείτε την κατάσταση πιο ψύχραιμα και λογικά.

Τα θετικά μοτίβα σας επιβεβαιώνουν.

Εάν επαναλάβετε κάτι αρκετές φορές είναι πιθανότερο ότι στο τέλος θα το πιστέψετε. Αυτή ακριβώς είναι η ιδέα πίσω από τις θετικές επιβεβαιώσεις ή δηλώσεις, που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε, κάνοντάς τις μέρος των καθημερινών σας σκέψεων.

Είναι σημαντικό αυτές οι δηλώσεις πέρα από θετικές να είναι και ρεαλιστικές, καθώς το υποσυνείδητό σας μπορεί διαφορετικά να τις θεωρήσει «παραπλανητικές» οδηγώντας σας πίσω στον αρνητικό τρόπο σκέψης.

Στα δύσκολα επικεντρωθείτε στα καλά.

Οι δύσκολες καταστάσεις και τα εμπόδια αποτελούν μέρος της ζωής. Όταν βρίσκεστε αντιμέτωποι με κάτι από αυτά, δοκιμάστε να εστιάσετε στα πράγματα που πηγαίνουν καλά, ανεξάρτητα από το πόσο μικρά ή ασήμαντα σας φαίνονται.

Ακόμα και από απλές μικρές στιγμές της καθημερινότητας μπορείτε να αντλήσετε δύναμη και ενέργεια για να συνεχίσετε την προσπάθειά σας.






Πηγή: https://www.vita.gr/

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.