Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Accenture: Οι εταιρείες που ενίσχυσαν την καινοτομία στην πανδημία αυξάνουν τα έσοδά τους πέντε φορές γρηγορότερα.

Σύμφωνα με νέα μελέτη της Accenture, οι ηγέτιδες εταιρείες που ενίσχυσαν τις τεχνολογικές τους επενδύσεις κατά τη διάρκεια της πανδημίας ισχυροποίησαν τη θέση τους έναντι των ανταγωνιστών τους. Η μελέτη αποκαλύπτει ότι η τεχνολογία έχει αναμφισβήτητα καταστεί απαραίτητη για την επιτυχία των επιχειρήσεων καθώς επιτρέπει άμεσα στις εταιρείες όχι μόνο να επιβιώσουν, αλλά ακόμη και να ευδοκιμήσουν σε μια από τις πιο ανατρεπτικές στιγμές της ιστορίας.

Η νέα μελέτη «Make the Leap, Take the Lead» υπογραμμίζει ότι αυξάνοντας τις επενδύσεις τους σε cloud, τεχνητή νοημοσύνη (AI) και άλλες τεχνολογίες, οι ‘Ηγέτες’ (Leaders) αυξάνουν τα έσοδά τους με ρυθμό πέντε φορές γρηγορότερο σε σχέση με τις εταιρίες «Ουραγούς» (Laggards), ρυθμός εξαιρετικά υψηλότερος σε σχέση ακόμα και με το διπλάσιο ρυθμό ανάπτυξης που οι «Ηγέτες» ανέφεραν πριν από λίγα χρόνια. Στον αντίποδα, πολλές εταιρείες στην κατηγορία των «Ουραγών» επένδυσαν σε νέες τεχνολογίες για πρώτη φορά, σε μεγάλο βαθμό για να διατηρήσουν τις επιχειρησιακές και τεχνολογικές τους λειτουργίες κατά τη διάρκεια της πανδημίας, γεγονός που τις τοποθετεί σε ακόμη δυσμενέστερη θέση.

Μια νέα κατηγορία εταιρειών αναδύθηκε, οι «Άλτες» (Leapfroggers). Αυτή η κατηγορία ξεχωρίζει για την ικανότητά της να επιτυγχάνει γρήγορα την κατάλληλη ισορροπία μεταξύ της δυναμικής των συστημάτων τους και της ενίσχυσης της καινοτομίας τους. Οι «Άλτες» συμπίεσαν τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους σε μικρό χρονικό διάστημα μέσω μιας επιθετικής και προοδευτικής τεχνολογικής στρατηγικής που μετέτρεψε τις προκλήσεις του περασμένου έτους σε επιχειρηματικές ευκαιρίες και πλεονεκτήματα.

«Η μελέτη μας αξιολόγησε τις εταιρείες για τη «Δύναμη Συστημάτων» τους (Systems Strength)- ένα μέτρο υιοθέτησης της τεχνολογίας, εφαρμογής τεχνολογιών σε μεγάλη κλίμακα και ετοιμότητας σε επίπεδο κουλτούρας και οργάνωσης για τεχνολογική καινοτομία. Η υψηλή βαθμολογία στη «Δύναμη Συστημάτων» σε συνδυασμό με το «Βαθμό Αναστροφής» (Flip Size), την κατεύθυνση ουσιαστικά του προϋπολογισμού IT σε πρωτοβουλίες καινοτομίας, επιτρέπει στους ‘Ηγέτες’ να επεκτείνουν σε μεγάλο βαθμό την ανάπτυξή τους έναντι των «Ουραγών», δήλωσε ο Ramnath Venkataraman, Επικεφαλής Integrated Global Services, Accenture Technology. «Παράλληλα, οι ‘Άλτες’ εμφανίζουν επίσης μεγάλη πρόοδο διατηρώντας τη «Δύναμη Συστημάτων» τους και διευρύνοντας την καινοτομία σε όλο το εύρος των επιχειρήσεών τους. Απόρροια αυτής της κατάστασης, οι «Άλτες» αυξάνουν πλέον τα έσοδά τους με τετραπλάσια ταχύτητα έναντι των «Ουραγών».»

Στην έρευνα συμμετείχαν 4.300 ερωτηθέντες και η βαθμολογία στηρίχτηκε στους παράγοντες «Δύναμη Συστημάτων» και «Βαθμός Αναστροφής». Η μελέτη ανέδειξε τις εταιρείες «Ηγέτες» (το 10% του δείγματος με την υψηλότερη βαθμολογία), τις εταιρείες ‘Άλτες’ (18% του συνολικού δείγματος) και τις εταιρίες ‘Ουραγούς’ (το 25% του δείγματος με τη χαμηλότερη βαθμολογία) και αξιολόγησε την οικονομική απόδοση της κάθε κατηγορίας.

Η Annette Rippert, Επικεφαλής Strategy & Consulting, Accenture, πρόσθεσε «Αυτή η μελέτη δείχνει ότι οι «Ηγέτες» υιοθετούν καινοτόμο τεχνολογία νωρίτερα και επενδύουν συχνότερα από τους ανταγωνιστές τους. Επικεντρώνονται όχι μόνο στην εφαρμογή της νέας τεχνολογίας, αλλά και στα κρίσιμα βήματα που απαιτούνται για την επιτυχή επέκτασή της σε ολόκληρη την επιχείρηση, συμπεριλαμβανομένου ενός ευέλικτου τρόπου εργασίας, ενώ υλοποιούν σημαντικές αλλαγές για την ενίσχυση μιας κουλτούρας που έχει στο επίκεντρο την καινοτομία και την αναβάθμιση των δεξιοτήτων των εργαζομένων τους.»

Η μελέτη δείχνει ότι οι εξελισσόμενες στρατηγικές τεχνολογίας αποδίδουν περισσότερο όταν οι εταιρίες εστιάζουν σε τρεις πυλώνες:
ReplatformΜετάβαση στο cloud για την ενίσχυση της «Δύναμης Συστημάτων», περιορίζοντας τις περιττές τεχνολογίες και τα αποσυνδεδεμένα δεδομένα σε ολόκληρη την αρχιτεκτονική του IT, γεγονός που μεταφράζεται σε όφελος σε επίπεδο υπολογιστικής ισχύος και ευελιξίας. Για παράδειγμα, το 80% των εταιρειών στην κατηγορία ‘Άλτες’ είχε υιοθετήσει κάποια μορφή τεχνολογίας cloud έως το 2017, αλλά το ποσοστό αυτό εκτινάχθηκε στο 98% έως το 2020.
ReframeΕστίαση σε μια στρατηγική τεχνολογίας με αρχικό στόχο την καινοτομία. Οι ‘Άλτες’ μπορούν εύκολα να αλλάζουν την προσέγγισή τους και να αντιμετωπίζουν πιθανά εμπόδια ως ευκαιρίες καινοτομίας με νέες τεχνολογίες. Η κλιμάκωση νέων καινοτομιών έγινε η βασική προτεραιότητα για τις εταιρείες ‘Άλτες’ κατά τη διάρκεια της πανδημίας, με το 67% να επιδιώκει επιθετική αύξηση εσόδων από μη βασικούς επιχειρηματικούς τομείς.
ReachΕπέκταση της πρόσβασης στην τεχνολογία σε όλα τα εσωτερικά τμήματα της επιχείρησης και ανάπτυξη ευρύτερων πρωτοβουλιών για την αναβάθμιση δεξιοτήτων των εργαζομένων, την ευημερία και την ψυχική τους υγεία. Το 65% των ‘Ηγετών’ δίνει προτεραιότητα στην ευτυχία των εργαζομένων τους παρέχοντας ευέλικτες εργασιακές ρυθμίσεις σε ψηφιακή βάση, σε σύγκριση με μόλις 43% των «Ουραγών».

Αξίζει να αναφερθεί ότι ποσοστό μεγαλύτερο του 70% των «Ηγετών» αύξησε τις επενδύσεις σε cloud security και 68% σε υβριδικό cloud. Πρόσθετα, οι «Ηγέτες» εμβάθυναν σε τεχνολογίες Internet of Things (70%) και AI και Machine Learning (59%). Η ανάπτυξη μιας θεμελιώδους πλατφόρμας cloud συνεπάγεται εξοικονόμηση και απελευθέρωση πόρων, επιτρέποντας την κατεύθυνση του προϋπολογισμού IT από την απλή συντήρηση στην καινοτομία, συμβάλλοντας στην ευθυγράμμιση της στρατηγικής τεχνολογίας και των επιχειρηματικών στόχων.

Οι «Άλτες» μετέτρεψαν τις στρατηγικές τεχνολογίας και τις προτεραιότητές τους σε σύντομο χρονικό διάστημα, αξιοποιώντας την κρίση της πανδημίας για να αυξήσουν τη χρήση προηγμένων και αναδυόμενων τεχνολογιών κατά 17%, κλιμακώνοντας την τεχνολογία σε όλες τις επιχειρησιακές τους λειτουργίες. Οι «Άλτες» προχώρησαν επίσης σε προσεκτικές οργανωτικές αλλαγές για να επεκτείνουν αυτές τις τεχνολογίες και συμπίεσαν το χρόνο μετασχηματισμού τους από χρόνια σε μερικούς μόλις μήνες.

Μεθοδολογία.
Η μελέτη της Accenture «Make the Leap, Take the Lead» έρχεται να προστεθεί σε μία σειρά μελετών που βασίζονται σε μία από τις μεγαλύτερες έρευνες τεχνολογίας επιχειρήσεων που έχουν διεξαχθεί, «Full Value. Full Stop. How to Scale Innovation and Achieve Full Value with Future Systems» (Οκτώβριος 2019) και «Your Legacy or Your Legend? A CEO’s Guide to Getting the Most Out of New Technologies» (Ιανουάριος 2020). Η μελέτη «Make the Leap, Take the Lead» βασίζεται σε απαντήσεις από 4.300 στελεχών επιχειρήσεων και πληροφορικής από 25 χώρες και 20 κλάδους.



Πηγή: www.fortunegreece.com

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...