Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πανελλήνιος διαγωνισμός ρομποτικής First Lego League

thumbnail_flll heraklionS

Ελάτε και εσείς στην 30η σεζόν του FIRST LEGO LEAGUE!

Ετοιμαστείτε να ελέγξετε τις μηχανές, να απογειωθείτε και να μπείτε σε ΤΡΟΧΙΑ.

Ο μεγαλύτερος Πανελλήνιος διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, Έρευνας και Καινοτομίας για παιδιά και φέτος στο Ενυδρείο Κρήτης Θalassoκosmos – ΕΛ.ΚΕ.ΘΕ.!
Το FIRST LEGO League, που και για τη φετινή σχολική χρονιά 2018 - 2019 τελεί υπό την αιγίδα της Α.Ε. του Προέδρου της Δημοκρατίας Κυρίου Προκοπίου Παυλοπούλου, έχει τίτλο «Into Orbit» και προσκαλεί περισσότερα από 300.000 παιδιά σε όλο τον κόσμο να μεταφερθούν με την ομάδα τους στο διάστημα, όπου και θα εξερευνήσουν, θα μάθουν, αλλά και θα βρουν λύσεις στο σύμπαν, σαν επιστήμονες και μηχανικοί. Κατά τη διάρκεια της σεζόν, οι ομάδες θα επιλέξουν και θα λύσουν ένα πραγματικό πρόβλημα στο πλαίσιο του Project. Θα χτίσουν, θα δοκιμάσουν και θα προγραμματίσουν ένα αυτόνομο ρομπότ για να λύσουν ένα σετ αποστολών στο Robot Game. Κατά την προετοιμασία αλλά και την διάρκεια του διαγωνισμού τα παιδιά θα συνεργαστούν μεταξύ τους, θα ανακαλύψουν καινούργια μονοπάτια έρευνας και θα ενστερνιστούν την ιδέα της ευγενούς άμιλλας.

Ο φετινός διαγωνισμός περιλαμβάνει προκριματικούς αγώνες σε Αθήνα, Βόλο, Βέροια, Θεσσαλονίκη, Κρήτη & Ξάνθη. Από τις ομάδες που συμμετέχουν συνολικά, το 1/3 θα εξασφαλίσει τη συμμετοχή του στο μεγάλο τελικό του Μαρτίου 2019 στη Θεσσαλονίκη. Ο προκριματικός της Κρήτης, που θα πραγματοποιηθεί για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην πόλη του Ηρακλείου, θα φιλοξενηθεί την Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2019 στο Ενυδρείο Κρήτης Θalassoκosmos, όπου θα διαγωνιστούν και 11 ομάδες από όλη την Κρήτη και θα πραγματευτούν ένα ρεαλιστικό πρόβλημα σχετικά με το διάστημα και τα μυστήριά του, σε μία μεγάλη γιορτή μάθησης και διασκέδασης.
Αποκλειστικός διοργανωτής για την Ελλάδα και την Κύπρο είναι το Φιλεκπαιδευτικό Μη Κερδοσκοπικό Σωματείο eduACT που έχει ως στόχο την προώθηση καινοτόμων εκπαιδευτικών πρακτικών και της τεχνολογίας.

Στρατηγικός συνεργάτης και συνδιοργανωτής του διαγωνισμού είναι το Ενυδρείο Κρήτης Θalassoκosmos, Gold Χορηγός του FIRST LEGO LEAGUE Crete είναι για ακόμη μια φορά τα Πλαστικά Κρήτης, ενώ Master Χορηγός το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΔΙΟΣ, που μεταφέρει το μήνυμα του διαγωνισμού "FLY TOGETHER".

Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2019
Ενυδρείο Κρήτης Θalassoκosmos – ΕΛ.Κ.Ε.Θ.Ε.
Τελετή έναρξης: 10:00 π.μ.
Τελετή λήξης: 16:30 μ.μ.

Πηγή: menslifestyle.blog

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη