Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Προπατώ στην Κρήτη

Νέα καμπάνια έρχεται να συστήσει σπάνιες ομορφιές της Κρήτης.

Έπειτα από την πολύ επιτυχημένη καμπάνια «Οι Κρητικές Κατσούνες πάνε Hollywood», η σελίδα «Χειροποίητες Κατσούνες» σχεδίασαν κι εφαρμόζουν ήδη τη νέα τους καμπάνια με τίτλο ¨Προπατώ στην Κρήτη¨. Σκοπός αυτή τη φορά είναι να αναδείξουν όχι μόνο τις Κρητικές Κατσούνες, αλλά και την γνήσια κρητική ομορφιά.

Μπορείτε να απολαύσετε όλες τις όμορφες τοποθεσίες ακολουθώντας τη σελίδα «Χειροποίητες κατσούνες», ή απλά αναζητώντας #propatwstinKriti στη μηχανή αναζήτηση των Facebook και Instagram.

Παρακολουθώντας το συγκεκριμένο Hashtag, μπορείτε να δείτε τοπία τα οποία θα μπορούσατε εύκολα να αποκαλέσετε ως «επίγειους παράδεισους». Τοπία που είναι συνήθως δύσβατη η προσέγγισή τους. Περιοχές που για να τις επισκεφθείτε θα πρέπει σίγουρα να εξοπλιστείτε τη δική σας Κρητική ανθεκτική κατσούνα, νερό, φαγητό και μπόλικη ενέργεια.

Φαράγγια, Θάλασσες, Βουνά, Χωριά, ακόμα και περιοχές που δεν έχουν καν ονομασία… έχουν θέση στις δημοσιεύσεις της καμπάνιας… Η βασική ιδέας τη δημιουργίας της καμπάνιας είναι η συσχέτιση της υπό εξαφάνιση τεχνικής κατασκευής της κατσούνας, με τις επίσης άγνωστες, άγριες ομορφιές της Κρήτης. Η Κρήτη σίγουρα αποτελεί για πολλούς ένα θέρετρο διακοπών, ωστόσο πέρα από τους γνωστούς τουριστικούς προορισμούς της, υπάρχουν πολλές ακόμα τοποθεσίες που αξίζει να επισκεφθεί ο καθένας από εμάς…

Ακολουθώντας την εξέλιξη της επικοινωνίας μέσω των Social Media και συγκεκριμένα την χρήση των Selfies, με την συγκεκριμένη καμπάνια θα δημιουργηθούν πολλά νέα spot για selfies… Ετοιμαστείτε και ακολουθείστε.

Το Hashtag #propatwstinKriti είναι ανοιχτό για όλους. Όσοι ενδιαφέρεστε, μπορείτε κι εσείς να βοηθήσετε και να συμβάλετε στο να γίνουν γνωστές ακόμα περισσότερες τοποθεσίες της Κρήτης. Πώς? Ανεβάστε τις δικές σας φωτογραφίες με Hashtag #propatwstinKriti. Δείξτε μας τις αγαπημένες σας τοποθεσίες, παραδοσιακές εμπειρίες, ή παραδοσιακά προϊόντα που εμπιστεύεστε… Έτσι θα ανακαλύψουμε σωστά την Κρήτη και θα δείξουμε σε όλους τα πλεονεκτήματα που λαμβάνεις με το να ζεις στην ΚΡΗΤΗ.
Τον Σχεδιασμό της καμπάνιας για ακόμα μία φορά υπογράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης. Ο ίδιος αποτελεί το βασικό πρόσωπο εξερευνητή της καμπάνιας, αφού είναι αυτός που θα εξερευνήσει και θα φωτογραφίσει τους νέους προορισμούς για εσάς. 





Όπως ισχυρίζεται ο ίδιος

Νιώθω πολύ τυχερός που ζώ κι εργάζομαι στην Κρήτη. Οι υπέροχες εικόνες που αντικρίζω σε κάθε πεζοπορία που πραγματοποιώ, μου γεμίζουν τις μπαταρίες για να ανταπεξέλθω στην καθημερινότητα της πόλης. Αυτό είναι που θέλησα να μοιραστώ με το κοινό της στη σελίδα «χειροποίητες κατσούνες».

Έχουμε καταφέρει σήμερα η σελίδα να λειτουργεί ως μία κοινότητα ανθρώπων που αγαπούν την Κρητική παράδοση και τις Κρητικές ομορφιές, αλλά δυστυχώς δεν έχουν όλοι τη δυνατότητα να τα προσαρμόσουν στην καθημερινότητα τους.

Η ανάδειξη της κρητικής παράδοσης, των άγριων τοπίων κι εμείς οι ίδιοι οι κρητικοί, είμαστε αυτοί που μπορούμε να φέρουμε την πραγματική ανάπτυξη στον τόπο μας… την Κρήτη.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

GNTM GR Τρολ στο σετ της τελευταίας εβδομάδας από τις Χειροποίητες Κατσούνες | Φωτογραφίες

Ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί με το  #Gntmgr  στο Λονδίνο του ’30. ☂️☂️ Ο Μάικλ Μπανκς, χήρος μετά το θάνατο της γυναίκας του, αγωνίζεται να διατηρήσει το πατρικό του σπίτι ενάντια στις ύπουλες πρακτικές της τράπεζας. Τα μικρά παιδιά του προσπαθούν μάταια να τον βοηθήσουν, μέχρι που εμφανίζεται η μυστηριώδης, ιπτάμενη νταντά Μαίρη Πόπινς. Φωτογραφία που τρολάρει το τελευταίο σετ φωτογράφισης στο GNTM GR, με θέμα τη Mary Poppins δημιούργησαν από τη σελίδα  Χειροποίητες Κρητικές Κατσούνες . Στο σετ της φωτογράφισης, συμμετέχουν με δύο φωτογραφίες στη μία δίνουν έμφαση στο πάνω μέρος και εννοούμε τα χέρια, ενώ στη δεύτερη στα πόδια…. Εσείς τι λέτε, Ποια ήταν για εσάς η καλύτερη Mary Poppins; Πηγή  katsounes.com

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...