Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Προπατώ στην Κρήτη

Νέα καμπάνια έρχεται να συστήσει σπάνιες ομορφιές της Κρήτης.

Έπειτα από την πολύ επιτυχημένη καμπάνια «Οι Κρητικές Κατσούνες πάνε Hollywood», η σελίδα «Χειροποίητες Κατσούνες» σχεδίασαν κι εφαρμόζουν ήδη τη νέα τους καμπάνια με τίτλο ¨Προπατώ στην Κρήτη¨. Σκοπός αυτή τη φορά είναι να αναδείξουν όχι μόνο τις Κρητικές Κατσούνες, αλλά και την γνήσια κρητική ομορφιά.

Μπορείτε να απολαύσετε όλες τις όμορφες τοποθεσίες ακολουθώντας τη σελίδα «Χειροποίητες κατσούνες», ή απλά αναζητώντας #propatwstinKriti στη μηχανή αναζήτηση των Facebook και Instagram.

Παρακολουθώντας το συγκεκριμένο Hashtag, μπορείτε να δείτε τοπία τα οποία θα μπορούσατε εύκολα να αποκαλέσετε ως «επίγειους παράδεισους». Τοπία που είναι συνήθως δύσβατη η προσέγγισή τους. Περιοχές που για να τις επισκεφθείτε θα πρέπει σίγουρα να εξοπλιστείτε τη δική σας Κρητική ανθεκτική κατσούνα, νερό, φαγητό και μπόλικη ενέργεια.

Φαράγγια, Θάλασσες, Βουνά, Χωριά, ακόμα και περιοχές που δεν έχουν καν ονομασία… έχουν θέση στις δημοσιεύσεις της καμπάνιας… Η βασική ιδέας τη δημιουργίας της καμπάνιας είναι η συσχέτιση της υπό εξαφάνιση τεχνικής κατασκευής της κατσούνας, με τις επίσης άγνωστες, άγριες ομορφιές της Κρήτης. Η Κρήτη σίγουρα αποτελεί για πολλούς ένα θέρετρο διακοπών, ωστόσο πέρα από τους γνωστούς τουριστικούς προορισμούς της, υπάρχουν πολλές ακόμα τοποθεσίες που αξίζει να επισκεφθεί ο καθένας από εμάς…

Ακολουθώντας την εξέλιξη της επικοινωνίας μέσω των Social Media και συγκεκριμένα την χρήση των Selfies, με την συγκεκριμένη καμπάνια θα δημιουργηθούν πολλά νέα spot για selfies… Ετοιμαστείτε και ακολουθείστε.

Το Hashtag #propatwstinKriti είναι ανοιχτό για όλους. Όσοι ενδιαφέρεστε, μπορείτε κι εσείς να βοηθήσετε και να συμβάλετε στο να γίνουν γνωστές ακόμα περισσότερες τοποθεσίες της Κρήτης. Πώς? Ανεβάστε τις δικές σας φωτογραφίες με Hashtag #propatwstinKriti. Δείξτε μας τις αγαπημένες σας τοποθεσίες, παραδοσιακές εμπειρίες, ή παραδοσιακά προϊόντα που εμπιστεύεστε… Έτσι θα ανακαλύψουμε σωστά την Κρήτη και θα δείξουμε σε όλους τα πλεονεκτήματα που λαμβάνεις με το να ζεις στην ΚΡΗΤΗ.
Τον Σχεδιασμό της καμπάνιας για ακόμα μία φορά υπογράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης. Ο ίδιος αποτελεί το βασικό πρόσωπο εξερευνητή της καμπάνιας, αφού είναι αυτός που θα εξερευνήσει και θα φωτογραφίσει τους νέους προορισμούς για εσάς. 





Όπως ισχυρίζεται ο ίδιος

Νιώθω πολύ τυχερός που ζώ κι εργάζομαι στην Κρήτη. Οι υπέροχες εικόνες που αντικρίζω σε κάθε πεζοπορία που πραγματοποιώ, μου γεμίζουν τις μπαταρίες για να ανταπεξέλθω στην καθημερινότητα της πόλης. Αυτό είναι που θέλησα να μοιραστώ με το κοινό της στη σελίδα «χειροποίητες κατσούνες».

Έχουμε καταφέρει σήμερα η σελίδα να λειτουργεί ως μία κοινότητα ανθρώπων που αγαπούν την Κρητική παράδοση και τις Κρητικές ομορφιές, αλλά δυστυχώς δεν έχουν όλοι τη δυνατότητα να τα προσαρμόσουν στην καθημερινότητα τους.

Η ανάδειξη της κρητικής παράδοσης, των άγριων τοπίων κι εμείς οι ίδιοι οι κρητικοί, είμαστε αυτοί που μπορούμε να φέρουμε την πραγματική ανάπτυξη στον τόπο μας… την Κρήτη.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Κρητικό Σαρίκι το παραδοσιακό κεντητό μαντήλι για το κεφάλι. Η Ιστορία, οι συμβολισμοί & η Περίτεχνη πλέξη της κυρίας Πόπης

Με αφορμή την διάδοση της κρητικής παραδοσιακής τέχνης της πλέξης των σαρικιών επικοινωνήσαμε με την κυρία Πόπη, την υφάντρα μας. Τα χειροποίητα Κρητικά σαρίκια – μαντήλια στο katsounes.gr φτιάχνονται από τα χέρια της κυρίας Πόπης. Όπως μας είπε η ίδια και όπως θα έχετε αντιληφθεί η πλέξη των σαρικιών αποτελεί μια σπουδαία και περίτεχνη διαδικασία που διαφέρει από περιοχή σε περιοχή και είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη τιμή και την υπερηφάνεια των Κρητικών. Η τέχνη αυτή συναντάτε σήμερα κυρίως σε ορεινά χωριά της Κρήτης και κυρίως   χρησιμοποιείται από μεγαλύτερες γενιές. Όπως μας είπε η ονομασία του “Σαρίκι” έχει Τούρκικη καταγωγή και υποδηλώνει την Οθωμανική επιρροή στο νησί της Κρήτης τα παλαιότερα χρόνια της Τουρκοκρατίας. Κάπου εδώ είναι η στιγμή που πρέπει να μιλήσουμε για το Συμβολισμό που έχουν τα Σαρίκια και τα μαντήλια των κρητικών στα κρόσσια, αλλά και γενικότερα τους συμβολισμούς   Ποιοι είναι όμως οι συμβολισμοί του;;   Τα κρόσσια στα μαντήλια των κρητ...

Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως .

1965 Κώδικας των Αθηνών . Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ . Η ΛΑΜΠΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ . To 1960 ιδρύθηκε η ΕΕΔΣ – Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων , το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα . Ο “πατριάρχης” (πρωτεργάτης) των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα , ο Μάνος Παυλίδης διετέλεσε πρόεδρος της IPRA (International Public Relations Association ) , από το 1973 έως το 1976 , ενώ το 1964 είχε εκλεγεί στη θέση του Γραμματέα . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το παγκόσμιο συνέδριο της IPRA ( International Public Relations Association ) και εδώ υπογράφηκε ο περίφημος Κώδικας των Αθηνών , ο Διεθνής Κώδικας Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων που εφαρμόζεται αδιάλειπτα από τότε από όλα τα επιστημονικά σωματεία των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Δηλαδή όλοι οι επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως εφαρμόζουν και ασπάζονται τον Κώδικα Ηθικής και Δεοντολογίας ,...

Δημόσια Ιστορία και Έντυπος Τύπος

  Γράφει η Βογιατζάκη Δέσποινα Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Με τον όρο Δημόσια Ιστορία , αναφέρετε η καταγραφή και η διατήρηση των ιστορικών πληροφοριών έπειτα από προσωπικές εμπειρίες των ανθρώπων. Επίσης αναφέρεται στην αφήγηση για θέματα εθνικά, δημοσίων Προσώπων και για ορισμένες περιόδους των χωρών του κόσμου. Η Δημόσια Ιστορία αναφέρεται στην ¨Ιστορική Συντήρηση¨, ¨Επιστημονικά Αρχεία¨, ¨Προφορική Ιστορία¨, και σε άλλους τομείς. Το Πανεπιστήμιο της Βαλτιμόρης διδάσκει τη Δημόσια Ιστορία ως  ‘ η παρουσίαση της ιστορικής γνώσης σε ένα ευρύ κοινό-ακροατήριο. Η Δημόσια Ιστορία εμφανίζεται με πολλές μορφές, παραδείγματος  χάρη, τηλεοπτικά ντοκιμαντέρ, ιστορικά έργα και τέλος, συλλογή & καταγραφή έργου’. Το Πανεπιστήμιο του Wisconsin αλλά και ο Robert Kelley   - Ιστορικός αναφέρουν ότι, ‘ η Δημόσια Ιστορία πιο συχνά αναφέρεται στην απασχόληση των ιστορικών προς την Ιστορία. Συνδέοντάς την με την εργασία έξω από τον ακαδημαϊκό χώρο’. Η ...