Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Προπατώ στην Κρήτη

Νέα καμπάνια έρχεται να συστήσει σπάνιες ομορφιές της Κρήτης.

Έπειτα από την πολύ επιτυχημένη καμπάνια «Οι Κρητικές Κατσούνες πάνε Hollywood», η σελίδα «Χειροποίητες Κατσούνες» σχεδίασαν κι εφαρμόζουν ήδη τη νέα τους καμπάνια με τίτλο ¨Προπατώ στην Κρήτη¨. Σκοπός αυτή τη φορά είναι να αναδείξουν όχι μόνο τις Κρητικές Κατσούνες, αλλά και την γνήσια κρητική ομορφιά.

Μπορείτε να απολαύσετε όλες τις όμορφες τοποθεσίες ακολουθώντας τη σελίδα «Χειροποίητες κατσούνες», ή απλά αναζητώντας #propatwstinKriti στη μηχανή αναζήτηση των Facebook και Instagram.

Παρακολουθώντας το συγκεκριμένο Hashtag, μπορείτε να δείτε τοπία τα οποία θα μπορούσατε εύκολα να αποκαλέσετε ως «επίγειους παράδεισους». Τοπία που είναι συνήθως δύσβατη η προσέγγισή τους. Περιοχές που για να τις επισκεφθείτε θα πρέπει σίγουρα να εξοπλιστείτε τη δική σας Κρητική ανθεκτική κατσούνα, νερό, φαγητό και μπόλικη ενέργεια.

Φαράγγια, Θάλασσες, Βουνά, Χωριά, ακόμα και περιοχές που δεν έχουν καν ονομασία… έχουν θέση στις δημοσιεύσεις της καμπάνιας… Η βασική ιδέας τη δημιουργίας της καμπάνιας είναι η συσχέτιση της υπό εξαφάνιση τεχνικής κατασκευής της κατσούνας, με τις επίσης άγνωστες, άγριες ομορφιές της Κρήτης. Η Κρήτη σίγουρα αποτελεί για πολλούς ένα θέρετρο διακοπών, ωστόσο πέρα από τους γνωστούς τουριστικούς προορισμούς της, υπάρχουν πολλές ακόμα τοποθεσίες που αξίζει να επισκεφθεί ο καθένας από εμάς…

Ακολουθώντας την εξέλιξη της επικοινωνίας μέσω των Social Media και συγκεκριμένα την χρήση των Selfies, με την συγκεκριμένη καμπάνια θα δημιουργηθούν πολλά νέα spot για selfies… Ετοιμαστείτε και ακολουθείστε.

Το Hashtag #propatwstinKriti είναι ανοιχτό για όλους. Όσοι ενδιαφέρεστε, μπορείτε κι εσείς να βοηθήσετε και να συμβάλετε στο να γίνουν γνωστές ακόμα περισσότερες τοποθεσίες της Κρήτης. Πώς? Ανεβάστε τις δικές σας φωτογραφίες με Hashtag #propatwstinKriti. Δείξτε μας τις αγαπημένες σας τοποθεσίες, παραδοσιακές εμπειρίες, ή παραδοσιακά προϊόντα που εμπιστεύεστε… Έτσι θα ανακαλύψουμε σωστά την Κρήτη και θα δείξουμε σε όλους τα πλεονεκτήματα που λαμβάνεις με το να ζεις στην ΚΡΗΤΗ.
Τον Σχεδιασμό της καμπάνιας για ακόμα μία φορά υπογράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης. Ο ίδιος αποτελεί το βασικό πρόσωπο εξερευνητή της καμπάνιας, αφού είναι αυτός που θα εξερευνήσει και θα φωτογραφίσει τους νέους προορισμούς για εσάς. 





Όπως ισχυρίζεται ο ίδιος

Νιώθω πολύ τυχερός που ζώ κι εργάζομαι στην Κρήτη. Οι υπέροχες εικόνες που αντικρίζω σε κάθε πεζοπορία που πραγματοποιώ, μου γεμίζουν τις μπαταρίες για να ανταπεξέλθω στην καθημερινότητα της πόλης. Αυτό είναι που θέλησα να μοιραστώ με το κοινό της στη σελίδα «χειροποίητες κατσούνες».

Έχουμε καταφέρει σήμερα η σελίδα να λειτουργεί ως μία κοινότητα ανθρώπων που αγαπούν την Κρητική παράδοση και τις Κρητικές ομορφιές, αλλά δυστυχώς δεν έχουν όλοι τη δυνατότητα να τα προσαρμόσουν στην καθημερινότητα τους.

Η ανάδειξη της κρητικής παράδοσης, των άγριων τοπίων κι εμείς οι ίδιοι οι κρητικοί, είμαστε αυτοί που μπορούμε να φέρουμε την πραγματική ανάπτυξη στον τόπο μας… την Κρήτη.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ