Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μια ακόμη πρωτιά για την ΚΡΗΤΗ TV

Λίγο πριν το τέλος της τηλεοπτικής σεζόν, διπλή επιτυχία γιορτάζει η ομάδα της ΚΡΗΤΗ TV. Το φετινό τηλεοπτικό πρόγραμμα φαίνεται ότι αγαπήθηκε από το κοινό και αυτό αποδεικνύεται από την «Ψηφιακή» αποδοχή του κόσμου, όπου επέλεξε να παρακολουθήσει το πρόγραμμα της ΚΡΗΤΗ Tv είτε μέσω της τηλεόρασης, είτε μέσω Web.

Σήμερα και η ψηφιακή ταυτότητα του ομίλου της ΚΡΗΤΗ TV αποκτά μια έντονη και ανταγωνιστική παρουσία στον χώρο των Social Media, και γενικότερα το διαδίκτυο. Η αποδοχή του προγράμματος διαπιστώνεται από την σταθερή αύξηση της κοινότητας σε Instagram και Facebook του ομίλου, όπου γίνεται η παρουσίαση του ημερήσιου τηλεοπτικού προγράμματος.



Πλέον η ΚΡΗΤΗ Tv δεν αποτελεί μόνο βάσει των μετρήσιμων στοιχείων, τον πρώτο περιφερειακό σταθμό της χώρας, αλλά και ένα ανταγωνιστικό ψηφιακό μέσο που μπορεί πλέον να συναγωνιστεί ψηφιακά και πανελλαδικούς σταθμούς.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία από την πλατφόρμα του Facebook, η επίσημη σελίδα της ΚΡΗΤΗ TV αποτελεί την νούμερο ένα σελίδα σε ποσοστά αλληλεπίδρασης με τους χρήστες που την παρακολουθούν. Ενώ σε θέση κατάταξης στην δυναμική των σελίδων, βρίσκεται στην πρώτη πεντάδα, σε πανελλαδικό επίπεδο.  Ενώ σύμφωνα με τα google analytics, από την αρχή της σεζόν μέχρι σήμερα έχει σημειωθεί 48% αύξηση σε προβολές σελίδας της επίσημη ιστοσελίδας cretetv.gr.

Όπως δηλώνουν εκπρόσωποι του ομίλου, η επιβράβευση από τον κόσμο είναι η κινητήριος δύναμη για την παραγωγή όχι μόνο ενός ποιοτικού, αλλά πάνω από όλα γεμάτο Κρήτη, Τηλεοπτικού Προγράμματος!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Δημόσιες Σχέσεις : Η συμβολή της επιστήμης των Δημοσίων Σχέσεων στην πορεία ανάπτυξης της Ελλάδας και κάθε χώρας .

Άρθρο του καθηγητή και συγγραφέα , Γιώργου Παπατριανταφύλλου . Το επάγγελμα των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα έχει μία αξιοθαύμαστη πορεία και λαμπρή Ιστορία . Το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα η ΕΕΔΣ ( Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων ) ιδρύθηκε το 1965 απο εξαίρετους επιστήμονες και πρωτίστως Αξιοπρεπέστατους Ανθρώπους – επαγγελματίες . Πρωτεργάτης ήταν ο Μάνος Παυλίδης επί σειρά ετών πρόεδρος της ΕΕΔΣ . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το Παγκόσμιο Συνέδριο της I.P.R.A ( International Public Relations Association ) . Στην Αθήνα υπογράφηκε ο Κώδικας των Αθηνών , ο λαμπρός Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων , ο οποίος παραμένει σε απόλυτη Ισχύ και εφαρμόζεται απο όλα τα επιστημονικά σωματεία και τους επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Παραμένει ως ένα μνημιώδες έργο Πολιτισμού – Ανθρωπισμού και Επαγγελματισμού . Την ΕΕΔΣ εκόσμισαν με την παρουσία τους λαμπροί άνθρωποι του πνεύματος , της επιστήμης , του π

Διαφήμιση ή Πρόκληση?

Από τον Μιχάλη Χελιδονόπουλο Ο μεγάλος εκφραστής της Επικοινωνίας είναι η Διαφήμιση. Τα μηνύματα που θέλεις να περάσεις, τα μεταμορφώνεις σε εικόνες και δημιουργείς ένα τηλεοπτικό spot. Εκεί μιλάς για το προϊόν σου, προσπαθείς να προσελκύσεις τον πελάτη σου και σίγουρα χτίζεις την εικόνα της μάρκας σου. Η μεγάλη πρόκληση για τους Διαφημιστές είναι η ίδια η...πρόκληση. Η πρόκληση για να προσέξει ο καταναλωτής το προϊόν και τη μάρκα.