Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μάθε δημόσιες σχέσεις και επικοινωνία στην πράξη!

Το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης «Ευρωπαϊκή Πρόοδος» πραγματοποιεί το σεμινάριο  «Δημόσιες Σχέσεις και Επικοινωνία στην πράξη», διάρκειας 16 ωρών.

Η επικοινωνία και οι δημόσιες σχέσεις είναι τα χρησιμότερα εργαλεία για την επιχείρηση. Οι μεγάλες επιχειρήσεις το γνωρίζουν και έχουν ξεχωριστά τμήματα για αυτό.
Τι γίνεται όμως με τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις;
Πως μπορούν οι μικρές και οι μεσαίες επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν στην πράξη εργαλεία και τεχνικές των δημοσίων σχέσεων;
Το σεμινάριο «Δημόσιες Σχέσεις και Επικοινωνία στην πράξη» σχεδιάστηκε προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων, όπου συνήθως μία μικρή ομάδα ανθρώπων αναλαμβάνει παράλληλα με άλλες αρμοδιότητες και αυτή τη σημαντική διαδικασία της επιχείρησης.

Επιπλέον, το συγκεκριμένο σεμινάριο απευθύνεται σε όποιον επιθυμεί να εργαστεί ή εργάζεται ήδη στο χώρο της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων.

Δημιούργησε το δικό σου πλάνο δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας για την επιχείρησή σου!

Διδακτικές Ενότητες
  • Εισαγωγή στις Δημόσιες Σχέσεις
  • Διάκριση των Δημοσίων Σχέσεων από την ενημέρωση, το marketing, την διαφήμιση, την προπαγάνδα.
    • Σφαίρες ευθύνης.
  • Φορείς Δημοσίων Σχέσεων: το έργο και τα προσόντα των φορέων.
  • Σύμβουλοι Δημοσίων Σχέσεων: Ρόλος και Δράση
  • Πλάνο Δημοσίων Σχέσεων και στάδια στρατηγικού σχεδιασμού: Στόχοι και Κοινό
  • Ο ρόλος της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, Επαγγελματική Ηθική, Χορηγίες
  • Δημόσιες Σχέσεις κατά τη Διαχείριση Κρίσεων – Crisis Management
  • Ασκήσεις, Παραδείγματα, Σύγχρονες Περιπτώσεις
  • Δημόσιες σχέσεις και διαδίκτυο:
    • Η χρήση των social media στις δημόσιες σχέσεις της επιχείρησης
  • Επικοινωνία:
    • Δελτίο τύπου (Σύνταξη, χρησιμότητα, σκοπός)
    • Συνέντευξη τύπου
    • Συνάντηση τύπου
    • Ανακοίνωση τύπου
    • Άρθρο
    • Ομιλίες – Παρουσιάσεις
    • Εκδηλώσεις (γεύματα, βραβεύσεις κ.α.)
Μετά την παρακολούθηση του σεμιναρίου :
  • γνωρίζει τον ρόλο και τη σημασία των Δημοσίων Σχέσεων
  • δημιουργεί και να διατηρεί την επιθυμητή εικόνα για την επιχείρηση
  • συνδέει την επιχείρηση με την τοπική κοινότητα
  • μέσα και εργαλεία των Δημοσίων Σχέσεων
  • έχει το πλάνο δημοσίων σχέσεων για την επιχείρησή του
Διάρκεια & Κόστος
Το σεμινάριο είναι διάρκειας 16 ωρών και το κόστος του είναι 120 ευρώ.
Υπεύθυνη προγράμματος: κα Μαρία Γιαμπουλάκη

Πληροφορίες για συμμετοχή καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00-16:00
Για πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής παρακαλώ επικοινωνήστε με την κα Λίτσα Μπιστιτζιάνου.
Τηλ. επικοινωνίας: 2811 103135-6.
Fax.: 2811 118000.
Email: litsab@europeanprogress.gr
Εκπαιδευτές
Μαρία Ζαννιά
Η Μαρία Ζαννιά είναι δημοσιογράφος και μέλος της Ένωσης Συντακτών (ΕΣΗΕΠΗΝ). Έχει εργαστεί σε εφημερίδες, περιοδικά, ραδιόφωνα και ειδησεογραφικά portals. Έχει αναλάβει υπεύθυνη Γραφείου Τύπου στις Δημοτικές και Περιφερειακές Εκλογές του 2014.
Αποφοίτησε από το τμήμα Φιλοσοφίας του University of Kent του Ηνωμένου Βασιλείου και κατέχει μεταπτυχιακό στο πεδίο της Φιλοσοφίας της Τεχνητής Νοημοσύνης από το ίδιο Πανεπιστήμιο.

Μαρία Ορφανάκη
Η Μαρία Ορφανάκη είναι Επικοινωνιολόγος με ειδίκευση στη Δημοσιογραφία. Αποφοίτησε από το Αμερικάνικο Κολλέγιο της Ελλάδος (The Deere College 2003) όπου εκεί κέντρισε το ενδιαφέρον της ο κλάδος των Δημοσίων Σχέσεων και της Οργάνωσης Εκδηλώσεων.
Το 2004 κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004 εργάζεται ως ανταποκρίτρια του NBC στη Αθήνα και η καριέρα της συνεχίζεται στην πρωτεύουσα σε εφημερίδες, περιοδικά, τηλεόραση έως το 2007, αποφασίζει να επιστρέψει στη γενέτειρα της το Ηράκλειο.
Τότε «ερωτεύεται» το ραδιόφωνο και ξεκινάει τη διαδρομή της ως συντάκτρια και εκφωνήτρια δελτίων ειδήσεων, αλλά και ως παραγωγός ειδησεογραφικών εκπομπών στο «Ράδιο Κρήτη 101,5», στον «ALPHANEWS 106,2» και τώρα στον «ΥΔΡΟΓΕΙΟ 106,9».
Από το 2008 έως το 2012 έχει δική της Διαφημιστική – Εκδοτική Εταιρεία όπου εκδίδει και επιμελείται τρία περιοδικά, διοργανώνει διάφορες εκδηλώσεις στην πόλη του Ηρακλείου και αναλαμβάνει την προώθηση και το Marketing τοπικών επιχειρήσεων.

Μάρκος Σμυρνάκης
Ο Μάρκος Σμυρνάκης είναι Απόφοιτος Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας του ΑΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας. Πριν από αυτό ολοκλήρωσε σπουδές Εφαρμοσμένων Τεχνών με εξειδίκευση στη Γραφιστική. Ένα από τα χόμπι που εξέλιξε ως επάγγελμα με διακρίσεις στο συγκεκριμένο χώρο, είναι η φωτογραφία. Όλες οι παραπάνω ιδιότητες του δίνουν την ικανότητα να μπορεί να διαχειριστεί εξ ολοκλήρου την διαδικτυακή παρουσία μιας επιχείρησης. Η επαγγελματική του εμπειρία προέρχεται από διαφορετικούς χώρους και θέσεις, με αποτέλεσμα να μπορεί να προσαρμοστεί στην ποικιλομορφία των διαφορετικών αντικειμένων ανά περίπτωση

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...