Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μάθε δημόσιες σχέσεις και επικοινωνία στην πράξη!

Το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης «Ευρωπαϊκή Πρόοδος» πραγματοποιεί το σεμινάριο  «Δημόσιες Σχέσεις και Επικοινωνία στην πράξη», διάρκειας 16 ωρών.

Η επικοινωνία και οι δημόσιες σχέσεις είναι τα χρησιμότερα εργαλεία για την επιχείρηση. Οι μεγάλες επιχειρήσεις το γνωρίζουν και έχουν ξεχωριστά τμήματα για αυτό.
Τι γίνεται όμως με τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις;
Πως μπορούν οι μικρές και οι μεσαίες επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν στην πράξη εργαλεία και τεχνικές των δημοσίων σχέσεων;
Το σεμινάριο «Δημόσιες Σχέσεις και Επικοινωνία στην πράξη» σχεδιάστηκε προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων, όπου συνήθως μία μικρή ομάδα ανθρώπων αναλαμβάνει παράλληλα με άλλες αρμοδιότητες και αυτή τη σημαντική διαδικασία της επιχείρησης.

Επιπλέον, το συγκεκριμένο σεμινάριο απευθύνεται σε όποιον επιθυμεί να εργαστεί ή εργάζεται ήδη στο χώρο της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων.

Δημιούργησε το δικό σου πλάνο δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας για την επιχείρησή σου!

Διδακτικές Ενότητες
  • Εισαγωγή στις Δημόσιες Σχέσεις
  • Διάκριση των Δημοσίων Σχέσεων από την ενημέρωση, το marketing, την διαφήμιση, την προπαγάνδα.
    • Σφαίρες ευθύνης.
  • Φορείς Δημοσίων Σχέσεων: το έργο και τα προσόντα των φορέων.
  • Σύμβουλοι Δημοσίων Σχέσεων: Ρόλος και Δράση
  • Πλάνο Δημοσίων Σχέσεων και στάδια στρατηγικού σχεδιασμού: Στόχοι και Κοινό
  • Ο ρόλος της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, Επαγγελματική Ηθική, Χορηγίες
  • Δημόσιες Σχέσεις κατά τη Διαχείριση Κρίσεων – Crisis Management
  • Ασκήσεις, Παραδείγματα, Σύγχρονες Περιπτώσεις
  • Δημόσιες σχέσεις και διαδίκτυο:
    • Η χρήση των social media στις δημόσιες σχέσεις της επιχείρησης
  • Επικοινωνία:
    • Δελτίο τύπου (Σύνταξη, χρησιμότητα, σκοπός)
    • Συνέντευξη τύπου
    • Συνάντηση τύπου
    • Ανακοίνωση τύπου
    • Άρθρο
    • Ομιλίες – Παρουσιάσεις
    • Εκδηλώσεις (γεύματα, βραβεύσεις κ.α.)
Μετά την παρακολούθηση του σεμιναρίου :
  • γνωρίζει τον ρόλο και τη σημασία των Δημοσίων Σχέσεων
  • δημιουργεί και να διατηρεί την επιθυμητή εικόνα για την επιχείρηση
  • συνδέει την επιχείρηση με την τοπική κοινότητα
  • μέσα και εργαλεία των Δημοσίων Σχέσεων
  • έχει το πλάνο δημοσίων σχέσεων για την επιχείρησή του
Διάρκεια & Κόστος
Το σεμινάριο είναι διάρκειας 16 ωρών και το κόστος του είναι 120 ευρώ.
Υπεύθυνη προγράμματος: κα Μαρία Γιαμπουλάκη

Πληροφορίες για συμμετοχή καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00-16:00
Για πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής παρακαλώ επικοινωνήστε με την κα Λίτσα Μπιστιτζιάνου.
Τηλ. επικοινωνίας: 2811 103135-6.
Fax.: 2811 118000.
Email: litsab@europeanprogress.gr
Εκπαιδευτές
Μαρία Ζαννιά
Η Μαρία Ζαννιά είναι δημοσιογράφος και μέλος της Ένωσης Συντακτών (ΕΣΗΕΠΗΝ). Έχει εργαστεί σε εφημερίδες, περιοδικά, ραδιόφωνα και ειδησεογραφικά portals. Έχει αναλάβει υπεύθυνη Γραφείου Τύπου στις Δημοτικές και Περιφερειακές Εκλογές του 2014.
Αποφοίτησε από το τμήμα Φιλοσοφίας του University of Kent του Ηνωμένου Βασιλείου και κατέχει μεταπτυχιακό στο πεδίο της Φιλοσοφίας της Τεχνητής Νοημοσύνης από το ίδιο Πανεπιστήμιο.

Μαρία Ορφανάκη
Η Μαρία Ορφανάκη είναι Επικοινωνιολόγος με ειδίκευση στη Δημοσιογραφία. Αποφοίτησε από το Αμερικάνικο Κολλέγιο της Ελλάδος (The Deere College 2003) όπου εκεί κέντρισε το ενδιαφέρον της ο κλάδος των Δημοσίων Σχέσεων και της Οργάνωσης Εκδηλώσεων.
Το 2004 κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004 εργάζεται ως ανταποκρίτρια του NBC στη Αθήνα και η καριέρα της συνεχίζεται στην πρωτεύουσα σε εφημερίδες, περιοδικά, τηλεόραση έως το 2007, αποφασίζει να επιστρέψει στη γενέτειρα της το Ηράκλειο.
Τότε «ερωτεύεται» το ραδιόφωνο και ξεκινάει τη διαδρομή της ως συντάκτρια και εκφωνήτρια δελτίων ειδήσεων, αλλά και ως παραγωγός ειδησεογραφικών εκπομπών στο «Ράδιο Κρήτη 101,5», στον «ALPHANEWS 106,2» και τώρα στον «ΥΔΡΟΓΕΙΟ 106,9».
Από το 2008 έως το 2012 έχει δική της Διαφημιστική – Εκδοτική Εταιρεία όπου εκδίδει και επιμελείται τρία περιοδικά, διοργανώνει διάφορες εκδηλώσεις στην πόλη του Ηρακλείου και αναλαμβάνει την προώθηση και το Marketing τοπικών επιχειρήσεων.

Μάρκος Σμυρνάκης
Ο Μάρκος Σμυρνάκης είναι Απόφοιτος Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας του ΑΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας. Πριν από αυτό ολοκλήρωσε σπουδές Εφαρμοσμένων Τεχνών με εξειδίκευση στη Γραφιστική. Ένα από τα χόμπι που εξέλιξε ως επάγγελμα με διακρίσεις στο συγκεκριμένο χώρο, είναι η φωτογραφία. Όλες οι παραπάνω ιδιότητες του δίνουν την ικανότητα να μπορεί να διαχειριστεί εξ ολοκλήρου την διαδικτυακή παρουσία μιας επιχείρησης. Η επαγγελματική του εμπειρία προέρχεται από διαφορετικούς χώρους και θέσεις, με αποτέλεσμα να μπορεί να προσαρμοστεί στην ποικιλομορφία των διαφορετικών αντικειμένων ανά περίπτωση

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

GNTM GR Τρολ στο σετ της τελευταίας εβδομάδας από τις Χειροποίητες Κατσούνες | Φωτογραφίες

Ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί με το  #Gntmgr  στο Λονδίνο του ’30. ☂️☂️ Ο Μάικλ Μπανκς, χήρος μετά το θάνατο της γυναίκας του, αγωνίζεται να διατηρήσει το πατρικό του σπίτι ενάντια στις ύπουλες πρακτικές της τράπεζας. Τα μικρά παιδιά του προσπαθούν μάταια να τον βοηθήσουν, μέχρι που εμφανίζεται η μυστηριώδης, ιπτάμενη νταντά Μαίρη Πόπινς. Φωτογραφία που τρολάρει το τελευταίο σετ φωτογράφισης στο GNTM GR, με θέμα τη Mary Poppins δημιούργησαν από τη σελίδα  Χειροποίητες Κρητικές Κατσούνες . Στο σετ της φωτογράφισης, συμμετέχουν με δύο φωτογραφίες στη μία δίνουν έμφαση στο πάνω μέρος και εννοούμε τα χέρια, ενώ στη δεύτερη στα πόδια…. Εσείς τι λέτε, Ποια ήταν για εσάς η καλύτερη Mary Poppins; Πηγή  katsounes.com

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...