Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μέσα στην Αραβική Εβδομάδα Μόδας και την πρώτη παγκόσμια παρουσίαση του αρώματος «Μαρία Κάλλας»

Την προηγούμενη εβδομάδα το Ντουμπάι γιόρταζε την Αραβική Εβδομάδα Μόδας που μαζί με την Νέα Υόρκη, το Λονδίνο, το Μιλάνο και το Παρίσι θεωρούνται οι πιο σημαντικές στον παγκόσμιο χάρτη της Μόδας.

Είδαμε υπέροχα catwalks, red carpet και συλλογές ρούχων από τις πιο διάσημες designers του Αραβικού Κόσμου και όχι μόνο.

Εκεί λανσαρίστηκε για πρώτη φορά παγκοσμίως και το άρωμα Maria Callas! Ένας νέος άνθρωπος, o χημικός Μανούσος Πεδιαδίτης, αξιοποίησε πανάρχαιες συνταγές για την παραγωγή κρεμών και καλλυντικών υπό την αιγίδα του Πανεπιστημίου της Κρήτης. Η Κρήτη είναι ένας πανάρχαιος βοτανικός παράδεισος!

Μελέτες αποκαλύπτουν ότι έχει ένα από τα πλουσιότερα οικοσυστήματα της Ευρώπης. Λόγω των κατάλληλων κλιματολογικών συνθηκών έχει αναπτυχθεί ένας μεγάλος αριθμός φαρμακευτικών και αρωματικών φυτών από τα οποία πολλά είναι ενδημικά, δηλαδή υπάρχουν μόνο στην Κρήτη.

Οι Μινωίτες, 4.500 χρόνια πριν, ήταν από τους πρώτους παραγωγούς φυτικών καλλυντικών παγκοσμίως, οι οποίοι συνέλεγαν διάφορα βότανα τα εκχύλιζαν σε ελαιόλαδο και με ποικίλες άλλες πρώτες ύλες, όπως μελισσοκέρι και λάβδανο παρασκεύαζαν καλλυντικά προϊόντα και αρώματα για τους ευγενείς βασιλείς τους!

Ο Μανούσος Πεδιαδίτης με την εταιρεία του, το BIOAROMA, προχώρησε μετά από μακροχρόνιες μελέτες των αρχαιολογικών ευρημάτων των μινωικών μυρεψείων, στην παρασκευή για πρώτη φορά 100% φυτικών χειροποίητων καλλυντικών και αρωμάτων. Αξιοποιώντας το μελισσοκέρι και τον δίκταμο αλλά και το ελαιόλαδο και τον αλάδανο συνδυάζοντας τις αρχαίες γνώσεις και την τεχνολογία έφτιαξε καλλυντικά τόσο φυσικά που τρώγονται, χωρίς κανένα συντηρητικό!

Το BIOAROMA σε συνεργασία με το σωματείο Μαρία Κάλλας και την Πρόεδρο του την κ. Λιάνα Σκουρλή αποφάσισαν να δημιουργήσουν ένα άρωμα βασισμένο σε όλη αυτή την αρχαία γνώση, τις συνταγές της γιαγιάς και την νέα τεχνολογία και να διαθέσουν τα έσοδα στην Ίδρυση του Μουσείου Μαρία Κάλλας!

Έτσι δημιουργήθηκε ένα άρωμα 100% με φυτική σύνθεση. Είναι βασισμένο σε πολύτιμα αιθέρια έλαια, όπως το τριαντάφυλλο, η γαρδένια, το γιασεμί, ο αμάραντος, ο δίκταμος και ο λάβδανος. Όλα συνθέτουν μία συμφωνία αισθήσεων! Όπως οι νότες της μουσικής, έτσι και οι νότες των αρωμάτων είναι απαραίτητες για να δημιουργηθεί ένα καλό τελικό αποτέλεσμα.

Υπάρχουν τρεις σκάλες για να βγει το σωστό αρωματικό αποτέλεσμα. Η υψηλή νότα είναι ελαφριά και δίνει την πρώτη εντύπωση του αρώματος, η μεσαία νότα που είναι η καρδιά του αρώματος και είναι η πιο ζεστή και ώριμη αίσθηση και η χαμηλή νότα που είναι βαθιά και συμβολίζει την τεράστια καριέρα και επιτυχία της μεγάλης Ντίβας.

Κάπως έτσι δημιουργήθηκαν 133 μπουκάλια αρώματος «Μαρία Κάλλας» σε ένα μπουκάλι που ζυγίζει πάνω από ένα κιλό ,ειδικά σχεδιασμένο από τον γλύπτη Παντελή Σωτηριάδη που έχει φιλοτεχνήσει «Την Αρπαγή της Ευρώπης» στο Ευρωπαικό Κοινοβούλιο. Το μπουκάλι είναι επίσης φιλοτεχνημένο από την σχεδιάστρια κοσμημάτων Δέσποινα Κορνελάκη που το έντυσε με χρυσό 24 καρατίων και επίσης έφτιαξε κολιέ και βραχιόλια που περιέχουν το μοναδικό αυτό άρωμα.

Βέβαια όλα αυτά δεν θα γινόντουσαν, αν δεν υπήρχε η υπέροχη σύζυγος του Μανούσου δίπλα του και πολύτιμη βοηθός του σε όλα, η Κάλια Χουρδάκη Πεδιαδίτη. Η γυναίκα που τον πίστεψε και τον στηρίζει σε όλα! Και μεγαλώνει με πολύ αγάπη τα δύο τους παιδιά!

Το πρώτο μπουκάλι βρήκε Έλληνες αγοραστές στο Ντουμπάι. Τον εφοπλιστή Γιώργο Πρατσίνη και την σύζυγο του Μαργέλα Καλημέρη. Είναι πετυχημένοι άνθρωποι που στηρίζουν με όλες τους τις δυνάμεις την Ελλάδα και δεν ξεχνούν τον τόπο τους!

Επίσης η ανερχόμενη σχεδιάστρια η Μαρία Ταγκάλου συμμετείχε στην Αραβική Εβδομάδα Μόδας με τουαλέτες και ρούχα στο στυλ της Μαρίας Κάλλας και όχι μόνο.

Ο Χρήστος Μανουσάκης ήταν ο άνθρωπος κλειδί στην οργάνωση και την επιτυχία του όλου εγχειρήματος!

Εύχομαι από καρδιάς καλοτάξιδο το άρωμα «Maria Callas». Μακάρι όλο και περισσότεροι Έλληνες κάθε χρόνο να κατακτούν τις διεθνείς οργανώσεις! Και κυρίως για τέτοιους ευγενείς και ιερούς σκοπούς!


πηγή:  www.huffingtonpost.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...