Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ήρωες του κινηματογράφου κρατούν κατσούνες

Έναν νέο ιδιαίτερο τρόπο επέλεξαν από τη παραδοσιακή σελίδα «Xειροποίητηες κατσούνες Κρητικά μπαστούνια«, για να προσεγγίσουν τη νεολαία. Στόχο της καμπάνιας αποτελεί η μετάδοση της παράδοσης της κατσούνας στους νεότερους, αλλά και η χρήση της στην καθημερινότητα.

Όπως σημειώθηκε έπειτα από έρευνα, στη χρήση κατσούνας σήμερα προχωρούν κυρίως οι άνδρες κτηνοτρόφοι. Μετά από τους κτηνοτρόφους ακολουθούν decorators, για διακοσμητικούς λόγους. Ωστόσο το φάσμα που μπορεί να καλύψει η χρήση της είναι ακόμα μεγαλύτερο, αφού μια χειροποίητη κρητική κατσούνα λόγο της ανθεκτικότητας της μπορεί να χρησιμοποιηθεί με επιπλέον τρόπους. Αξίζει να δοκιμάσουν να τη χρησιμοποιήσουν άτομα που κάνουν πεζοπορία, ορειβασία ή άτομα που χρειάζονται στήριγμα κατά το περπάτημα τους.

Ο σχεδιαστής της Online καμπάνιας, Μάρκος Σμυρνάκης, υιοθέτησε κάποιους χαρακτήρες από γνωστές ταινίες, αλλάζοντας τα όπλα τους. Η ενέργεια αυτή σχεδιάστηκε για να μεταφέρουν την κρητική παράδοση της κατσούνας στους νεότερους που αγνοούν σήμερα την ύπαρξη της.


Δυστυχώς η κατασκευή της κατσούνας όπως υποστηρίζουν οι τεχνίτες, είναι μια τέχνη που συνεχώς χάνετε, από μέρα σε μέρα. Λίγοι είναι οι καλοί τεχνίτες που μπορούν ακόμα να τις παράγουν με χειροποίητο τρόπο.


Καλό θα είναι να βοηθήσουμε όλοι στο να μεταδοθεί και να διατηρηθεί στο χρόνο. Φυσικά αυτό μπορεί να γίνει είτε με την αγορά μιας κατσούνας από οποιονδήποτε τεχνίτη κι όχι του εμπορίου, ή απλά αναδημοσιεύοντας αυτό το άρθρο για τη μετάδοση της, έστω και σαν εικόνα.


Η κατσούνα αποτελεί ένα παραδοσιακό προϊόν και σίγουρα σε κάποιους δεν θα αρέσει αυτή η εκμοντέρνιση της στις επεξεργασμένες εικόνες, ωστόσο αποτελεί το καλύτερο τρόπο για να προσελκύσει μέσα από τα Social Media τη νεολαία…








Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

GNTM GR Τρολ στο σετ της τελευταίας εβδομάδας από τις Χειροποίητες Κατσούνες | Φωτογραφίες

Ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί με το  #Gntmgr  στο Λονδίνο του ’30. ☂️☂️ Ο Μάικλ Μπανκς, χήρος μετά το θάνατο της γυναίκας του, αγωνίζεται να διατηρήσει το πατρικό του σπίτι ενάντια στις ύπουλες πρακτικές της τράπεζας. Τα μικρά παιδιά του προσπαθούν μάταια να τον βοηθήσουν, μέχρι που εμφανίζεται η μυστηριώδης, ιπτάμενη νταντά Μαίρη Πόπινς. Φωτογραφία που τρολάρει το τελευταίο σετ φωτογράφισης στο GNTM GR, με θέμα τη Mary Poppins δημιούργησαν από τη σελίδα  Χειροποίητες Κρητικές Κατσούνες . Στο σετ της φωτογράφισης, συμμετέχουν με δύο φωτογραφίες στη μία δίνουν έμφαση στο πάνω μέρος και εννοούμε τα χέρια, ενώ στη δεύτερη στα πόδια…. Εσείς τι λέτε, Ποια ήταν για εσάς η καλύτερη Mary Poppins; Πηγή  katsounes.com

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...