Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Επιδότηση με voucher σε φοιτητές για ίντερνετ

Επιδότηση με voucher σε φοιτητές για ίντερνετ - Όλη η απόφαση

Εκδόθηκε η απόφαση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για το πρόγραμμα που θα δίνει voucher - επιδότηση για να έχουν ιντερνετ χιλιάδες φοιτητές της χώρας με «έκπτωση» 60%


Η δράση «ΕΠΙΧΟΡΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΕΣ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟΥΣ ΠΡΩΤΟΕΤΕΊΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ, ΤΕΙ ΚΑΙ ΑΕΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ» αφορά στην παροχή ψηφιακών υπηρεσιών στους δικαιούχους προπτυχιακούς πρωτοετείς φοιτητές των Πανεπιστημίων, ΤΕΙ και ΑΕΑ της χώρας, που εγγράφονται για πρώτη φορά σε Εκπαιδευτικό Ίδρυμα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης κατά το ακαδημαϊκό έτος 2016 - 2017.

Πιο συγκεκριμένα, οι δικαιούχοι φοιτητές θα έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν ή να διατηρήσουν διαδικτυακή σύνδεση με την παροχή συνδρομής για ευρυζωνική σύνδεση στο διαδίκτυο (σταθερή ή κινητή (mobile)). 

Βασικοί στόχοι της Δράσης είναι η παροχή ίσων ευκαιριών πρόσβασης στις σύγχρονες τεχνολογίες στους φοιτητές, η μείωση του ψηφιακού χάσματος και η αύξηση της διείσδυσης της ευρυζωνικότητας και των ευρυζωνικών υπηρεσιών. 

Πιο συγκεκριμένα μέσω της Δράσης σύμφωνα με το υπουργείο και την απόφαση που παρουσιάζουν πρώτα τα dikaiologitika news επιτυγχάνεται: -    Η μείωση του ψηφιακού χάσματος, μέσω της πρόσβασης των δικαιούχων φοιτητών στο διαδίκτυο και της χρήσης των σύγχρονων τεχνολογιών (π.χ. tablets, netbooks, laptops, smartphones κτλ). -    Η αύξηση της χρήσης του διαδικτύου και των προ-σφερόμενων διαδικτυακών υπηρεσιών του δημοσίου από φοιτητές που δυσκολεύονται να έχουν πρόσβαση στις προαναφερθείσες ηλεκτρονικές υπηρεσίες. -    Η ανάπτυξη των τεχνολογικών δεξιοτήτων των φοιτη-τών μέσω της χρήσης του διαδικτύου και των σύγχρονων ψηφιακών τεχνολογιών. -    Η ενίσχυση της επιστημονικής έρευνας και της εγχώριας καινοτομίας στο πλαίσιο της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, μέσω της εξοικείωσης των φοιτητών με τις σύγχρονες τεχνολογίες και τις παρεχόμενες ψηφιακές υπηρεσίες και εφαρμογές. -    Η βέλτιστη αξιοποίηση των ψηφιακών υπηρεσιών που προσφέρονται από τα εγχώρια και διεθνή ακαδημαϊκά ιδρύματα (π.χ. Open eClass, edX, Coursera, iTunesU, Khan Academy, MIT OCW κτλ).

Δικαιούχοι της Δράσης είναι οι προπτυχιακοί πρωτοετείς φοιτητές που εισήχθησαν και εγγράφηκαν για πρώτη φορά σε Πανεπιστήμια, ΤΕΙ και ΑΕΑ της χώρας για το ακαδημαϊκό έτος 2016 - 2017. Ο προϋπολογισμός της Δράσης ανέρχεται στο ποσό του ενός εκατομμυρίου οκτακοσίων εξήντα δύο χιλιάδων ευρώ (1.862.000 €) και θα χρηματοδοτηθεί στο σύνολό του από εθνικούς πόρους, προερχόμενους από το αποθεματικό της ΕΕΤΤ.

Ο προϋπολογισμός της Δράσης αφορά στο ποσό επιχορήγησης για κάθε δικαιούχο φοιτητή, καθώς και στο κόστος υλοποίησης και λειτουργίας του Πληροφοριακού Συστήματος, των ενεργειών δημοσιότητας και της λογιστικής υποστήριξης της Δράσης από την ΕΔΕΤ Α.Ε.

Το ποσό της επιχορήγησης για κάθε δικαιούχο φοιτητή: -    Αφορά στην απόκτηση ή διατήρηση σταθερής ή κινητής (mobile) ευρυζωνικής σύνδεσης στο διαδίκτυο, η οποία είναι στο όνομα του δικαιούχου φοιτητή. -    Καλύπτει μέχρι το 60% του μηνιαίου παγίου της σταθερής ή κινητής (mobile) ευρυζωνικής σύνδεσης στο διαδίκτυο, με ανώτατο χρηματικό όριο τα τρία ευρώ (3,00 €) το μήνα. Χορηγείται κατά μέγιστη διάρκεια για δώδεκα (12) μήνες. Τρόπος άντλησης στοιχείων δικαιούχων φοιτητών Τα στοιχεία των δικαιούχων φοιτητών θα αντληθούν από την «Ηλεκτρονική Υπηρεσία Απόκτησης Ακαδημαϊκής Ταυτότητας» του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων,(ΥΠΕΘ). 

Η υλοποίηση της Δράσης θα πραγματοποιηθεί με τη μέθοδο Voucher (κουπόνι). Ένα κουπόνι θα αντιστοιχεί σε κάθε δικαιούχο. Ο συνολικός αριθμός των δικαιούχων φοιτητών της Δράσης δύναται να ανέλθει έως τους πενήντα χιλιάδες (50.000) φοιτητές. Για την εξάντληση του αριθμού των πενήντα χιλιάδων (50.000) δικαιούχων φοιτητών θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας, με κριτήριο τον χρόνο εξαργύρωσης του κουπονιού. 

Ο μέγιστος αριθμός των δικαιούχων φοιτητών δύναται να αναπροσαρμοστεί με νεότερη Κοινή Υπουργική Απόφαση.  Το κουπόνι θα μπορεί να εξαργυρώνεται μόνο σε ένα φυσικό κατάστημα ενός Τηλεπικοινωνιακού Παρόχου.

Κατά την εγγραφή τους οι Τηλεπικοινωνιακοί Πάροχοι θα δηλώνουν υποχρεωτικά εάν επιθυμούν να συμμετέχουν στη Δράση αυτόματα όλα τα υφιστάμενα συμβόλαια Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών με συνδρομητές τους που είναι και δικαιούχοι της Δράσης και τα οποία πληρούν τις σχετικές προδιαγραφές της παρούσας. Σε περίπτωση που ο Τηλεπικοινωνιακός Πάροχος δεν το επιθυμεί, θα θεωρείται ότι συμμετέχουν στη Δράση μόνο οι νέες, εγκεκριμένες στο πλαίσιο του παρόντος προγράμματος προσφορές τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών του. 

Η τηλεπικοινωνιακή σύνδεση που αφορά σύνδεση σε ευρυζωνικό δίκτυο adsl ή vdsl μπορεί να γίνεται μόνο στη διεύθυνση κατοικίας του δικαιούχου φοιτητή. 

Στις περιπτώσεις αιτήσεων φορητότητας μεταξύ Τηλεπικοινωνιακών Παροχών, το κουπόνι θα μπορεί να εξαργυρωθεί στο κατάστημα, μετά τη διαδικασία ολο-κλήρωσης της αίτησης φορητότητας.

Ο απαραίτητος εξοπλισμός σύνδεσης στο τηλεπικοι-νωνιακό δίκτυο (π.χ. modem για σύνδεση σε adls/vdls, usb modem stick για σύνδεση στο 3G/4G δίκτυο κ.α.), όπου απαιτείται, βαραίνει στο σύνολό του, αποκλειστικά τον Πάροχο και παρέχεται δωρεάν στον δικαιούχο.

Με την εκτέλεση της παραγγελίας ο δικαιούχος εξουσιοδοτεί τον Τηλεπικοινωνιακό Πάροχο να εισπράξει από την ΕΔΕΤ ΑΕ την αξία του κουπονιού που χρησιμοποίησε.

Οι προσφορές θα πρέπει να είναι αναλυτικές σε σχέση με τις παρεχόμενες υπηρεσίες που επιδοτούνται. Επιπλέον υπηρεσίες που δύναται να προμηθευτεί ο δικαιούχος και δεν αφορούν στην επιδοτούμενη υπηρεσία, δεν απαιτείται αλλά και δεν απαγορεύεται να περιγράφονται στην προσφορά (π.χ. αναγνώριση κλήσης, παροχή Static IP, παροχή απεριόριστων διεθνών κλήσεων, κλπ). Σε κάθε περίπτωση η τιμή των προσφορών πρέπει να είναι αντίστοιχη με τις υπηρεσίες που προσφέρονται. Δεν επιτρέπεται η αναπροσαρμογή των τιμών του τηλεπικοινωνιακού συμβολαίου τουλάχιστον μέχρι τη λήξη της περιόδου επιδότησης. Όλες οι ανωτέρω τιμές συμπεριλαμβάνουν το Φόρο Προστιθέμενης Αξίας (Φ.Π.Α.). Τέλη ενεργοποίησης ή λοιπά τέλη που αφορούν την παροχή της τηλεπικοινωνιακής υπηρεσίας δεν επιδοτούνται στο πλαίσιο της Δράσης. 

Οι εφαρμογές που θα αναπτυχθούν στο πλαίσιο της Δράσης θα παραμείνουν λειτουργικές με σκοπό την εξυπηρέτηση αντίστοιχων Δράσεων, τουλάχιστον για την 5ετία που προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία της Ε.Ε.

Οι Τηλεπικοινωνιακοί Πάροχοι υποχρεούνται επί τριετία μετά την υλοποίηση της Δράσης να συλλέγουν και να διαθέτουν ετήσια στοιχεία, αναφορικά με την κατάσταση των συνδέσεων που πραγματοποιήθηκαν μέσω αυτής. Τέτοια στοιχεία είναι κυρίως ο αριθμός των συνδέσεων που παραμένουν ενεργές αλλά και κάθε άλλο χρήσιμο για την αξιολόγηση και τον έλεγχο της Δράσης στοιχείο. Στην πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος που θα εκδοθεί θα καθορίζονται οι αναλυτικοί όροι υλοποίησης και ολοκλήρωσης της Δράσης. 

Πηγή: www.dikaiologitika.gr



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...