Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στην Ελλάδα γυρίστηκε η νέα διαφήμιση του iPhone 7 Plus




Η Apple δημοσίευσε τη νέα διαφήμισή της για το iPhone 7 Plus στο κανάλι του YouTube, με τα γυρίσματά της να έχουν γίνει στη Μάνη.

Η διαφήμιση έχει τίτλο  "Take Mine", και δείχνει ένα νεαρό κορίτσι που φτάνει  σε ένα ελληνικό παραθαλάσσιο χωριό για να επισκεφθεί τη γιαγιά της.
Στο καφενείο του χωριού η εγγονή φωτογραφίζει τη γιαγιά χρησιμοποιώντας την λειτουργία του I phone "Πορτραίτο", διαθέσιμη αποκλειστικά στις μεγαλύτερες συσκευές της Apple. Ο ενθουσιασμός της γιαγιάς της για τη φωτογραφία είναι μεταδοτικός σε όλο το χωριό, το οποίο παίρνει σειρά και ποζάρει στο κινητό της.  Κάπως έτσι, η νεαρή αρχίζει να φωτογραφίζει όλο το χωριό. Τα παιδιά, οι γειτόνισσες, ο ιερέας, ένας ψαράς και ο βοσκός, η νεολαία του χωριού συγγενείς και φίλοι.

Η διαφήμιση για το iPhone 7 Plus είναι η τελευταία μιας σειράς σποτ, που παρουσιάζουν τα χαρακτηριστικά που διαθέτουν οι νέες συσκευές της Apple, όπως η αδιαβροχοποίηση, η βελτιωμένη διάρκεια ζωής της μπαταρίας, η κάμερα και το λειτουργικό σύστημα iOS 10.   Η Apple προωθεί με οδηγίες το πως κανείς μπορεί να φωτογραφίζει  σαν επαγγελματίας με το εφέ  βάθος πεδίου, αναδεικνύοντας μια σειρά από προτάσεις που έχουν δώσει επαγγελματίες φωτογράφους στην ιστοσελίδα της.



πηγή : www.eleftheriaonline.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .

Φουντώνει το συναίσθημα του ρατσισμού στην Ελλάδα.

  Γράφει ο Μάρκος Σμυρνάκης   Προσπαθώντας να δώσω ένα σύγχρονο ορισμό για την λέξη “Ρατσισμός”, θα έλεγα ότι, χρησιμοποιείται για να αναγάγει μια ομάδα, ως   υπέρτερη άλλων. Πιο συγκεκριμένα περιγράφει τις πράξεις μιας ομάδας ανθρώπων (οι οποίοι συνδέονται με κάποια κοινά χαρακτηριστικά) εναντίον μίας άλλης ομάδας. Η προέλευση της προέρχεται από το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, δηλαδή τον φυλετικό ρατσισμό, εκ της Ιταλικής όμως γλώσσας, “ razza ”   (ράτσα) που σημαίνει φυλή.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη