Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μπορεί μια νέα εφαρμογή να γίνει ένας καθηγητής αγγλικών στην τσέπη σας;

Καινοτομία από την E-planet educational services για την εκμάθηση αγγλικών

Πόσες φορές έχετε προσπαθήσει να μάθετε μια ξένη γλώσσα και, μόλις την απομνημονεύσετε, μετά από λίγο καιρό, ξεχνάτε λίγο τη γραμματική της, λίγο από το λεξιλόγιό της ή και κάτι από τη προφορά της; Αυτό είναι το πρόβλημα που θέλησε να αντιμετωπίσει η Ε-planet educational services.

Η εταιρία, αφοσιωμένη στο στόχο της να προσφέρει μαθήματα, εκπαιδευτικό υλικό και οργανωτικά εργαλεία που σχετίζονται με τη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας, δημιούργησε την εφαρμογή “E-planet English courses”. Έπειτα από δύο χρόνια έρευνας και σχεδιασμού, η εφαρμογή κυκλοφορεί πλέον δωρεάν στο Play Store από τις αρχές του 2017. Ήδη στις λίγες ημέρες κυκλοφορίας της έχουν γίνει πάνω από 500 λήψης και 16 κριτικές με αθροιστική βαθμολογία 4,8.

Ως αρχικός στόχος είχε τεθεί να δημιουργηθεί ένα εργαλείο επικοινωνίας και οργάνωσης ανάμεσα στο φροντιστήριο και τους μαθητές του. Ωστόσο, κατά την κατασκευή της εφαρμογής, οι δημιουργοί της ανακάλυψαν ότι μπορούσαν να προσφέρουν πολλά περισσότερα. Αυξάνοντας τα απαιτήσεις τους και αλλάζοντας τους στόχους τους, αποφάσισαν να μετατρέψουν την εφαρμογή σε έναν hi-tech «καθηγητή» που μπορεί κανείς να μεταφέρει στην τσέπη του.


Μέσω της εφαρμογής, οι χρήστες της έχουν πρόσβαση σε ουσιώδες υλικό από τα τρέχοντα μαθήματά τους. Αρκεί να έχουν σύνδεση στο Διαδίκτυο για να μπορούν να διαβάσουν ένα διαδραστικό βιβλίο, να παρακολουθήσουν εκπαιδευτικά βίντεο ή να χρησιμοποιήσουν ένα έγκυρο λεξικό. Θα μπορούν επίσης να κάνουν επανάληψη στο λεξιλόγιο ή τη γραμματική τους, καθώς και να ακούσουν τους ηχογραφημένους διαλόγους των βιβλίων.

Η έμπνευση για την υλοποίηση της εφαρμογής προήλθε από τη προσπάθεια της E-planet educational services να βοηθήσει χιλιάδες μαθήτριες και μαθητές να βελτιώσουν τις γλωσσικές τους δεξιότητες μέσω ενός smartphone ή tablet. Όπως ισχυρίστηκε εκπρόσωπος της εταιρείας, «Οι νέοι αγαπούν την κινητή τεχνολογία, άρα γιατί να μην την χρησιμοποιήσουν για να βελτιώσουν τα αγγλικά τους;». Ο ίδιος ανέφερε τα εξής:

«Πιστεύουμε ότι η εκπαίδευση μπορεί να είναι εύκολα προσιτή και διασκεδαστική ταυτόχρονα. Τώρα οι μαθητές μας μπορούν να καλλιεργήσουν τις γλωσσικές τους δεξιότητες οποιαδήποτε ώρα της ημέρας ή της νύχτας.»

Ωστόσο, ακόμη κι αν δεν είναι κανείς μαθητής της E-planet educational services, πάλι μπορεί να αξιοποιήσει τα οφέλη της εφαρμογής, αφού σε λίγες μέρες θα είναι διαθέσιμη δωρεάν στο ευρύ κοινό.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ