Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μέρες Θεάτρου και Τέχνης στο "ΔιαRτηρητέο"

Φεστιβάλ:
Μέρες Θεάτρου και Τέχνης στο "ΔιαRτηρητέο"


Στα πλαίσια της Παγκόσμια Ημέρας Θεάτρου για παιδιά και νέους που είναι στις 20/3 και στις 27/03 (που είναι η Παγκόσμια Μέρα Θεάτρου), το "ΔιαRτηρητέο" ανοίγει τις πόρτες του (επίσημα από τη Δευτέρα 16/3/2015) με ένα 15ήμερο Φεστιβάλ που έχει φιλανθρωπικό χαρακτήρα.

Όλες οι εκδηλώσεις θα έχουν ελεύθερη είσοδο με το αντίτιμο «προαιρετικό», ένα παιδικό βιβλίο, είτε παλιό (σε καλή κατάσταση), είτε καινούργιο που θα το προσφέρουμε στην Παιδική Βιβλιοθήκη του ΠΑ.ΓΝΗ.

Ευπρόσδεκτα επίσης και παιδικά ρούχα σε καλή κατάσταση.


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 19/3

22:00: Bar Theater, Η Μπαλάντα Ενός Ευαίσθητου Δήμιου " σε κείμενο του Γιάννη Κεντρωτά 


20/3

22:00: Bar Theater, Η Μπαλάντα Ενός Ευαίσθητου Δήμιου " σε κείμενο του Γιάννη Κεντρωτά


21/3

13:30: Παρουσίαση του παιδικού παραμυθιού "Αναζητώντας την αγάπη " με τη Μαρία Μαργιολάκη

21:00: Live με τους Παναγιώτη Μπερλή ("Διάφανα Κρίνα") και τον Νίκο Μεργιαλή ("Μουσικοί Ιχνηλάτες"). Μαζί με το "μουσικό ιχνηλάτη" Νέστορα Κόκκαλη (κρουστά)


22/3

17:00-20:30: Ανοιχτό Σεμινάριο Θεάτρου με τον Γιωργή Τσαμπουράκη

22:00: Θέατρο με την ερωτική κωμωδία "Ήρθες και θα μείνεις"


24/3

21:00: Live με τους Παναγιώτη Μπερλή ("Διάφανα Κρίνα") και τον Νίκο Μεργιαλή ("Μουσικοί Ιχνηλάτες"). Μαζί με το "μουσικό ιχνηλάτη" Νέστορα Κόκκαλη (κρουστά)


26/3

22:00: Bar Theater, "Η Μπαλάντα ενός ευαίσθητου δήμιου" σε κείμενο του Γιάννη Κεντρωτά


27/3

22:00: Bar Theater, "Η Μπαλάντα ενός ευαίσθητου δήμιου" σε κείμενο του Γιάννη Κεντρωτά


28/3

19:00-21:00: Διάλεξη με τον Κώστα Γεωργουσόπουλο "Αρχαία τραγωδία και πώς επηρέασε τη σύγχρονη δραματουργία"

21:00: Δρώμενο από τη Θεατρική Ομάδα "Σοδάδε"


29/3

18:00-21:00: Ανοιχτό Σεμινάριο Φωνητικής με τον Πάνο Τσίκο





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Κρητικό Σαρίκι το παραδοσιακό κεντητό μαντήλι για το κεφάλι. Η Ιστορία, οι συμβολισμοί & η Περίτεχνη πλέξη της κυρίας Πόπης

Με αφορμή την διάδοση της κρητικής παραδοσιακής τέχνης της πλέξης των σαρικιών επικοινωνήσαμε με την κυρία Πόπη, την υφάντρα μας. Τα χειροποίητα Κρητικά σαρίκια – μαντήλια στο katsounes.gr φτιάχνονται από τα χέρια της κυρίας Πόπης. Όπως μας είπε η ίδια και όπως θα έχετε αντιληφθεί η πλέξη των σαρικιών αποτελεί μια σπουδαία και περίτεχνη διαδικασία που διαφέρει από περιοχή σε περιοχή και είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη τιμή και την υπερηφάνεια των Κρητικών. Η τέχνη αυτή συναντάτε σήμερα κυρίως σε ορεινά χωριά της Κρήτης και κυρίως   χρησιμοποιείται από μεγαλύτερες γενιές. Όπως μας είπε η ονομασία του “Σαρίκι” έχει Τούρκικη καταγωγή και υποδηλώνει την Οθωμανική επιρροή στο νησί της Κρήτης τα παλαιότερα χρόνια της Τουρκοκρατίας. Κάπου εδώ είναι η στιγμή που πρέπει να μιλήσουμε για το Συμβολισμό που έχουν τα Σαρίκια και τα μαντήλια των κρητικών στα κρόσσια, αλλά και γενικότερα τους συμβολισμούς   Ποιοι είναι όμως οι συμβολισμοί του;;   Τα κρόσσια στα μαντήλια των κρητ...

Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως .

1965 Κώδικας των Αθηνών . Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ . Η ΛΑΜΠΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ . To 1960 ιδρύθηκε η ΕΕΔΣ – Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων , το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα . Ο “πατριάρχης” (πρωτεργάτης) των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα , ο Μάνος Παυλίδης διετέλεσε πρόεδρος της IPRA (International Public Relations Association ) , από το 1973 έως το 1976 , ενώ το 1964 είχε εκλεγεί στη θέση του Γραμματέα . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το παγκόσμιο συνέδριο της IPRA ( International Public Relations Association ) και εδώ υπογράφηκε ο περίφημος Κώδικας των Αθηνών , ο Διεθνής Κώδικας Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων που εφαρμόζεται αδιάλειπτα από τότε από όλα τα επιστημονικά σωματεία των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Δηλαδή όλοι οι επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως εφαρμόζουν και ασπάζονται τον Κώδικα Ηθικής και Δεοντολογίας ,...

Δημόσια Ιστορία και Έντυπος Τύπος

  Γράφει η Βογιατζάκη Δέσποινα Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Με τον όρο Δημόσια Ιστορία , αναφέρετε η καταγραφή και η διατήρηση των ιστορικών πληροφοριών έπειτα από προσωπικές εμπειρίες των ανθρώπων. Επίσης αναφέρεται στην αφήγηση για θέματα εθνικά, δημοσίων Προσώπων και για ορισμένες περιόδους των χωρών του κόσμου. Η Δημόσια Ιστορία αναφέρεται στην ¨Ιστορική Συντήρηση¨, ¨Επιστημονικά Αρχεία¨, ¨Προφορική Ιστορία¨, και σε άλλους τομείς. Το Πανεπιστήμιο της Βαλτιμόρης διδάσκει τη Δημόσια Ιστορία ως  ‘ η παρουσίαση της ιστορικής γνώσης σε ένα ευρύ κοινό-ακροατήριο. Η Δημόσια Ιστορία εμφανίζεται με πολλές μορφές, παραδείγματος  χάρη, τηλεοπτικά ντοκιμαντέρ, ιστορικά έργα και τέλος, συλλογή & καταγραφή έργου’. Το Πανεπιστήμιο του Wisconsin αλλά και ο Robert Kelley   - Ιστορικός αναφέρουν ότι, ‘ η Δημόσια Ιστορία πιο συχνά αναφέρεται στην απασχόληση των ιστορικών προς την Ιστορία. Συνδέοντάς την με την εργασία έξω από τον ακαδημαϊκό χώρο’. Η ...