Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

“Η σεξουαλική ζωή του κυρίου και της κυρίας Παπαχαραλάμπους”

Δευτέρα, 29/07/2013 - Τρίτη, 30/07/2013 στις 21:30. Στο Κηποθέατρο "Νίκος Καζαντζάκης", Πλατεία Κύπρου, Ηράκλειο


Η κωμωδία της Δήμητρας Παπαδοπούλου με τίτλο “Η σεξουαλική ζωή του κυρίου και της κυρίας Παπαχαραλάμπους” θα περιοδεύσει, μετά από μια ιδιαίτερα επιτυχημένη χειμερινή περίοδο, σε όλη την Ελλάδα μέσα στο καλοκαίρι.

Πρόκειται για ένα έργο όπου το κοινό συμμετέχει ενεργά, ενώ παίζουν οι Γιάννης Ζουγανέλης, Τζόυς Ευείδη και Γεράσιμος Σκιαδαρέσης.

Ο Γιάννης Ζουγανέλης, με την πολύτιμη βοήθεια χιλιάδων θεατών, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη θεράπευσε τη «Σεξουαλική ζωή του κυρίου και της κυρίας Νικολαΐδη» και φέτος καταπιάστηκε με εξίσου μεγάλη επιτυχία με τη «Σεξουαλική ζωή του κυρίου και της κυρίας Παπαχαραλάμπους». Έτσι ονομάστηκε η συνέχεια, το νούμερο δύο, η νέα βερσιόν ή, αν προτιμάτε, το sequel της sold out (για δυο θεατρικές σεζόν) κωμωδίας της Δήμητρας Παπαδοπούλου. Οι φετινοί ψυχαναλυόμενοι είναι ο Γεράσιμος Σκιαδαρέσης και η Τζόυς Ευείδη. Μέσα από τη δική τους σχέση, διαμορφώθηκε επί σκηνής μια καινούρια συνθήκη ψυχανάλυσης.


Ο κύριος και η κυρία Νικολαΐδη τα ξαναβρήκαν και επαναπροσδιόρισαν τη σεξουαλικότητα τους με επιτυχία. Γι' αυτό και με ασφάλεια σύστησαν το σεξολόγο Γιάννη Λεονάρδο στους καλούς τους φίλους Γεράσιμο και Τζόυς.

Τι ακριβώς συμβαίνει; Ο κύριος και η κυρία Παπαχαραλάμπους περνούν σεξουαλική κρίση μέσα στην οικονομική κρίση και o πιο φημισμένος ψυχοσεξολόγος της Ελλάδας (Γιάννης Ζουγανέλης) αναλαμβάνει να λύσει το πρόβλημα τους, βάζοντάς τους σε ένα group therapy, στο οποίο... συμμετέχει και το κοινό! Θεατές και ηθοποιοί γίνονται μία ομάδα ψυχοθεραπείας υπό τη διεύθυνση του αλλόκοτου γιατρού, ο οποίος επιδιώκει να καθοδηγήσει άπαντες στη σεξουαλική ευτυχία. Σε σχέση με το 2010, όταν πρωτοανέβηκε το έργο, τώρα τα οικονομικά προβλήματα είναι ακόμη χειρότερα και η λίμπιντο των Ελλήνων ακόμη πιο πεσμένη.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, το ζευγάρι υπήρξε για χρόνια παράνομο, μέχρι που η σχέση τους νομιμοποιήθηκε. Τώρα, βιώνει τη σεξουαλικότητά του υπό συνθήκες έγγαμου βίου και υπόκειται στη φθορά της ρουτίνας και της καθημερινότητας, η οποία σε συνδυασμό με την πίεση της οικονομικής κρίσης, κάνει την κατάσταση να φαντάζει ανεξέλεγκτη. Προσθέστε και την ασυμφωνία χαρακτήρων σε πολιτικό επίπεδο. Αμφότεροι, κάποτε αριστεροί προς το ΚΚΕ. Τώρα , ο μεν Γεράσιμος-δημοσιογράφος στο επάγγελμα και άνεργος- έγινε ΣΥΡΙΖΑ, η δε Τζόϋς -κομμώτρια, με δική της επιχείρηση-ψήφισε Σαμαρά. Όλα αυτά κι άλλα πολλά, όπως ανομολόγητα πάθη, περίεργες επιθυμίες και απωθημένα αποκαλύπτονται, καταγράφονται και ψυχαναλύονται.

Την ώρα που το ζευγάρι βγάζει επί σκηνής τα «εν οίκω εν Δήμω» το κοινό συμμετέχει σε ασκήσεις αποσυμπίεσης, χαλάρωσης και γελιοθεραπείας και διώχνει από πάνω του παρακρατημένο θυμό χρόνων. Επίσης καθοδηγεί την τύχη του ζευγαριού με τον πιο δημοκρατικό τρόπο. Εκλογές! Ψηφίζει και αποφασίζει για την εξέλιξη του έργου.

Η «Σεξουαλική ζωή του κυρίου και της κυρίας Παπαχαραλάμπους» είναι η καθημερινότητά μας. Οι συνεδρίες του Γεράσιμου και της Τζόυς αποτυπώνουν τις ζωές όλων μας. Η Δήμητρα Παπαδοπούλου υπογράφει μια ακόμη ρεαλιστική μυθοπλασία που μας καθρεφτίζει, με θέμα τις ανθρώπινες σχέσεις, τη φθορά και την προσπάθεια αναγέννησής τους. Η ίδια εξηγεί: «Ενώ το σεξ από αρχαιοτάτων χρόνων υπήρξε η πιο φθηνή διασκέδαση, με την κρίση πολλά ζευγάρια πλέον είναι υποχρεωμένα να πληρώσουν (σ.σ.: τον γιατρό) για να θυμηθούν πώς γίνεται».

Περισσότερα στην παράσταση! «Η σεξουαλική ζωή του κυρίου και της κυρίας Παπαχαραλάμπους» με τους Γιάννη Ζουγανέλη, Γεράσιμο Σκιαδαρέση και Τζόυς Ευείδη ενώπιον σας σύντομα!

Σκηνοθεσία: Δήμητρα Παπαδοπούλου, Αγγελίτα Τσούγκου
Σκηνικά: Γιάννης Μουρίκης
Φωτισμοί: Ελευθερία Ντεκώ
Βίντεο: Αντώνης Δελαπόρτας
Καλλιτεχνική διεύθυνση: Φρόσω Ράλλη
Πρωταγωνιστούν: Γιάννης Ζουγανέλης, Τζόυς Ευείδη, Γεράσιμος Σκιαδαρέσης
 
Κανονικό:18 ευρώ Φοιτητικό: 15 ευρώ Ανέργων/Πολυτέκνων/Συλλόγων: 13€

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...