Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

MONIKA – “Primal”


LIVE & EP
2 - 6 IΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2013
ΣΤΕΓΗ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΩΝ

Εξαντλήθηκαν τα εισιτήρια για τις εναπομείνασες παραστάσεις της Μόνικας με τίτλο «Primal» στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών, μετά την επιτυχημένη χτεσινή πρεμιέρα ενώπιον ενός ενθουσιώδους κοινού. Περιτριγυρισμένη από τη λευκοντυμένη πολυμελή μπάντα της, η Μόνικα εγκαινίασε τη νέα χρονιά με μια διαφορετική οπτικοακουστική παρουσίαση των τραγουδιών της. Συνεπικουρούμενη από τα visuals της ομάδας Watergun και του Γιώργου Πολύζου, η Μόνικα τραγούδησε παλιά και νέα κομμάτια (που περιλαμβάνονται στο ομότιτλο ΕΡ) για πρώτη φορά στην Αθήνα μετά από σχεδόν 2 χρόνια απουσίας, κατά τη διάρκεια των οποίων προετοίμαζε τα επόμενά της βήματα: τον τρίτο της προσωπικό δίσκο και τις συγκεκριμένες παραστάσεις. H Μόνικα θα εμφανίζεται κάθε βράδυ στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών μέχρι και την Κυριακή 6 Ιανουαρίου.


          Στο χώρο εξακολουθεί να πωλείται το ολοκαίνουργιο ΕΡ “Primal”, το οποίο περιλαμβάνει 5 κομμάτια που γράφτηκαν για τις ανάγκες των παραστάσεων, καθώς και το εορταστικό bonus track “Dreaming Of This Year”. Το ΕΡ “Primal” λειτουργεί και ως προπομπός του επερχόμενου άλμπουμ της Μόνικας, ενώ η συλλεκτική έκδοση περιέχει χειρόγραφες σημειώσεις της δημιουργού, στίχους και εικόνες από την προετοιμασία του ταξιδιού που λέγεται “Primal”.
         
          Μετά το τέλος των παραστάσεων, το ΕΡ θα διατίθεται σε επιλεγμένα σημεία.

ΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΝΤΛΗΘΕΙ

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ
2, 3, 4, 5, 6 Ιανουαρίου 2013

ΩΡΑ ΕΝΑΡΞΗΣ
20.30-ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Σχεδιασμός-Ιδέα: Monika, Πάνος Θεοφανέλλης, Archangel Music
Διεύθυνση Παραγωγής: Αντώνης Ζουγανέλης, Archangel Music
Light Designer: Γιώργος Τέλλος, Lighting Art
Art Director: Άρης Τσούτσας, bobstudio.gr
Sound Designer: Τάκης Σπυρόπουλος, livestudio.gr

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Το Δελτίο Τύπου είναι ενημέρωση

Απο τον Γιώργο Παπατριαντφύλλου Οι παρερμηνείες σχετικά με το τι είναι το Δελτίο Τύπου είναι πάρα πολλές . Σύμφωνα με Βρεττανίδα επικοινωνιολόγο και καθηγήτρια Δημοσίων Σχέσεων : “ Πολλοί λένε πως ασχολούνται με τις Δημόσιες Σχέσεις , λίγοι είναι σε θέση να εξηγήσουν τι είναι οι Δημόσιες Σχέσεις  Ακριβώς στην ίδια λογική πολλοί λένε πως είναι επαγγελματίες στην επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και γνωρίζουν να συντάσουν Δελτίο Τύπου και να σχεδιάζουν τα λοιπά “εργαλεία” δημοσιότητας αλλά το μόνο που καταφέρνουν είναι να δημιουργούν μία κακή εικόνα για την επιστήμη των Δημοσίων Σχέσεων και τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί .

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ