Ολοκληρώθηκε
η Πανελλήνια ετήσια Έρευνα του 2012 για τη συμπεριφορά των χρηστών των Μέσων
Κοινωνικής Δικτύωσης από το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου- ELTRUN, του
Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Η έρευνα έδωσε έμφαση τόσο στις σελίδες
κοινωνικής δικτύωσης (π.χ. facebook), όσο και στα υπόλοιπα είδη social media
(blogs και review pages). Στην ποσοτική έρευνα συμμετείχαν 1100 internet users,
που χρησιμοποιούν τα social media.
Διαβάστε το Δελτίο Τύπου εδώ
Δείτε τα αποτελέσματα της έρευνας εδώ
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου