Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

JUMPING FISH FESTIVAL


ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 23 & ΣΑΒΒΑΤΟ 24 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2012

MACY GRAY, THE HEAVY
ΣΟΦΙΑ ΚΟΥΡΤΙΔΟΥ, IDRA KAYNE, ΕΙΡΗΝΗ ΣΚΥΛΑΚΑΚΗ, BANGIES

FUZZ CLUB - Πειραιώς 209 & Πατριάρχου Ιωακείμ 1, Ταύρος
Doors open @ 20:00 – Τα ταμεία ανοίγουν @ 19:00


    To Jumping Fish Festival βρίσκεται προ των πυλών, με το Fuzz Club να ανοίγει τις πόρτες του την Παρασκευή 23 και το Σάββατο 24 Νοεμβρίου για να υποδεχτεί διάσημα και καταξιωμένα ονόματα της διεθνούς μουσικής σκηνής σε μια μοναδική συνύπαρξη με συγκροτήματα που έχουν ξεχωρίσει και αναδειχθεί μέσα από το www.jumpingfish.gr της COSMOTE.

    Οι The Heavy, η βρετανική απάντηση στους Black Keys με τον εκρηκτικό ήχο και την southern αυθεντικότητα, και η Macy Gray, μια από τις μεγαλύτερες και πιο ξεχωριστές φωνές των 00s που συνεχίζει την παράδοση σπουδαίων ερμηνευτριών από τα 50s και 60s, θα είναι οι headliners στις 23 και 24 Νοεμβρίου, αντίστοιχα.
         
    Οι The Heavy και η Macy Gray θα πλαισιώνονται από τα τέσσερα ονόματα που αναδείχθηκαν αυτή τη χρονιά από το Jumping Fish με τα τραγούδια τους: την Παρασκευή 23 Νοεμβρίου, η Idra Kayne (ερμηνεύτρια του Jumping Fish Song “Don’t Walk Away”) και οι Bangies (δημιουργοί του Jumping Fish Song “Αυτά τα Χρόνια”) θα προθερμάνουν τη σκηνή πριν τον καταιγισμό των The Heavy, ενώ το Σάββατο 24 Νοεμβρίου το έδαφος για την Macy Gray θα προετοιμάσουν η Σοφία Κουρτίδου (που εγκαινίασε το θεσμό του Jumping Fish Song με το “Δανεικά Ιδανικά”) και η Ειρήνη Σκυλακάκη (που είναι η τρέχουσα ανακάλυψη του Jumping Fish με το “In The Light”).

    Οι πόρτες ανοίγουν στις 20:00. Αναλυτικά οι ώρες εμφάνισης των καλλιτεχνών έχουν ως εξής:
 
Παρασκευή 23 Νοεμβρίου
21:00-21:35 Bangies
21:50-22:30 Idra Kayne
23:00-00:30 The Heavy

Σάββατο 24 Νοεμβρίου
21:00-21:35 Ειρήνη Σκυλακάκη
21:50-22:30 Σοφία Κουρτίδου
23:00-00:30 Macy Gray

    Τα εισιτήρια κοστίζουν 7 ευρώ (μονοήμερο) και 12 ευρώ (διήμερο) και προπωλούνται στο δίκτυο καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ και στο www.boxoffice.gr. Τις ημέρες του φεστιβάλ, τα εισιτήρια θα πωλούνται στο ταμείο του Fuzz Club, που θα είναι ανοιχτό από τις 19:00.

*** Η ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ ΕΧΕΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ***

ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ:
7 ευρώ (μονοήμερο)
12 ευρώ (διήμερο)

ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΠΡΟΠΩΛΟΥΝΤΑΙ:
ΔΙΚΤΥΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΟΣ – WWW.BOXOFFICE.GR

ΧΟΡΗΓΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:
MTV || ΕΝ ΛΕΥΚΩ 87.7 || BEST 92.6 || ΜΕΛΩΔΙΑ 99.2
 RED FM 96.3 || PEPPER 96.6


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Απαγορευμένες βωμολοχίες απειλούν την παράδοση

Απο την Μαρίνα Στεφανάκη rockvitamins.blogspot.gr Στη σημερινή πραγματικότητα όπου η μουσική ακούγεται με τα μάτια, με ένα κοινό τέμπο υπολογιστή καθώς και με χυδαίους στίχους για όλα τα τραγουδάκια, αναρωτιέμαι, ενώ διανύουμε περίοδο μαζικής κρίσης, δεν θα «έπρεπε» να ανθίζουν οι τέχνες, κατ’ επέκταση και η μουσική, ως καταλύτες πνευματικής αφύπνισης; Αναμφίβολα, τα γεγονότα της ιστορίας αυτό αποδεικνύουν... Ένα από τα άπειρα παραδείγματα, αποτελεί ο Βιτσέντζος Κορνάρος, που γύρω στα μέσα του 17ου αι., όταν άρχισε δηλαδή η πολιορκία του Ηρακλείου από τους Οθωμανούς, άρχισε και η δράση του. Οι σημερινοί, όμως, Νεοέλληνες -έτσι για διαφορά- ενώ πυροβολούμαστε από ψυχρές δυτικές σφαίρες, χαμπάρι δεν παίρνουμε και το έχουμε ρίξει στη «τρέλα» όπως χαρακτηρίζει ένα Τσα-κάλι.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Γάζα: Εθνοκάθαρση ή γενοκτονία;

Ο κορυφαίος ιστορικός του Ολοκαυτώματος κρούει τον κώδωνα του κινδύνου. Ο διαπρεπής Ισραηλινός ιστορικός Όμερ Μπάρτοβ καλεί τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη διεθνή εβραϊκή κοινότητα να «σηκώσουν το ανάστημά τους και να υψώσουν τη φωνή τους, πριν η ηγεσία του Ισραήλ βυθίσει το ίδιο και τους γείτονές του στην άβυσσο». Τι διακρίνει τον πόλεμο από τη γενοκτονία; Πότε η κρατική βία μετατρέπεται από φρικτή αλλά νομικά εγκεκριμένη επίδειξη στρατιωτικής βίας στο «απόλυτο έγκλημα», σύμφωνα τόσο με το διεθνές δίκαιο όσο και με τη κοινή αντίληψη; Το ερώτημα αυτό απασχολεί πολύ τον Όμερ Μπάρτοβ τους τελευταίους μήνες. Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Brown και κορυφαίος ιστορικός του Ολοκαυτώματος, ο Ισραηλινός ιστορικός έχει αφιερώσει την επιστημονική του σταδιοδρομία στη μελέτη πράξεων μαζικής δολοφονίας. Αυτό έχει καταστήσει την εμπειρογνωμοσύνη του περιζήτητη καθώς ο πόλεμος μεταξύ του Ισραήλ και της Χαμάς συνεχίζει να κλιμακώνεται σε πρωτόγνωρα επίπεδα αιματοχυσίας και καταστροφής. Καθώς ο πόλεμος εξε

Το ντοκιμαντέρ «In the wine dark sea» για το κρητικό κρασί προβάλλει τον κρητικό αμπελώνα

Το ντοκιμαντέρ «In the wine dark sea» που έχει γυριστεί από την Χρύσα Τζωρτζάκη στην αγγλική γλώσσα και απευθύνεται στο διεθνές κοινό, προβάλει την Κρήτη ως οινοπαραγωγική περιοχή και αναδεικνύει τον κρητικό αμπελώνα σε χώρες που δεν έχει αποκτήσει ακόμα μεγάλη αναγνωρισιμότητα. Η σκηνοθέτης του φιλμ επισκέφθηκε τον Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη και τον ενημέρωσε για την θετική πορεία και την απήχηση που καταγράφει το ντοκιμαντέρ σε φεστιβάλ κινηματογράφου ανά τον κόσμο, παρουσιάζοντας το κρασί της Κρήτης από τη μινωική εποχή μέχρι τις μέρες μας. Το ντοκιμαντέρ αναπτύσσεται μέσα από την οπτική 11 οινοπαραγωγών του νησιού, οι οποίοι αναλύουν τις ποικιλίες του κρητικού κρασιού ενώ καταγράφονται και γευσιγνωστικές εμπειρίες και απόψεις, διεθνώς καταξιωμένων σομελιέ (sommelier). Το φιλμ βραβεύτηκε σε Φεστιβάλ της Νέας Υόρκης, του Τορόντο και ακολούθησε το Τόκιο. Επιλέχθηκε ως καλύτερο ντοκιμαντέρ από τα φεστιβάλ του Μιλάνου και της Νάπολι και τώρα είναι επίσημη επιλογή, όπως τονίζ