Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

JUMPING FISH FESTIVAL


ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 23 & ΣΑΒΒΑΤΟ 24 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2012

MACY GRAY, THE HEAVY
ΣΟΦΙΑ ΚΟΥΡΤΙΔΟΥ, IDRA KAYNE, ΕΙΡΗΝΗ ΣΚΥΛΑΚΑΚΗ, BANGIES

FUZZ CLUB - Πειραιώς 209 & Πατριάρχου Ιωακείμ 1, Ταύρος
Doors open @ 20:00 – Τα ταμεία ανοίγουν @ 19:00


    To Jumping Fish Festival βρίσκεται προ των πυλών, με το Fuzz Club να ανοίγει τις πόρτες του την Παρασκευή 23 και το Σάββατο 24 Νοεμβρίου για να υποδεχτεί διάσημα και καταξιωμένα ονόματα της διεθνούς μουσικής σκηνής σε μια μοναδική συνύπαρξη με συγκροτήματα που έχουν ξεχωρίσει και αναδειχθεί μέσα από το www.jumpingfish.gr της COSMOTE.

    Οι The Heavy, η βρετανική απάντηση στους Black Keys με τον εκρηκτικό ήχο και την southern αυθεντικότητα, και η Macy Gray, μια από τις μεγαλύτερες και πιο ξεχωριστές φωνές των 00s που συνεχίζει την παράδοση σπουδαίων ερμηνευτριών από τα 50s και 60s, θα είναι οι headliners στις 23 και 24 Νοεμβρίου, αντίστοιχα.
         
    Οι The Heavy και η Macy Gray θα πλαισιώνονται από τα τέσσερα ονόματα που αναδείχθηκαν αυτή τη χρονιά από το Jumping Fish με τα τραγούδια τους: την Παρασκευή 23 Νοεμβρίου, η Idra Kayne (ερμηνεύτρια του Jumping Fish Song “Don’t Walk Away”) και οι Bangies (δημιουργοί του Jumping Fish Song “Αυτά τα Χρόνια”) θα προθερμάνουν τη σκηνή πριν τον καταιγισμό των The Heavy, ενώ το Σάββατο 24 Νοεμβρίου το έδαφος για την Macy Gray θα προετοιμάσουν η Σοφία Κουρτίδου (που εγκαινίασε το θεσμό του Jumping Fish Song με το “Δανεικά Ιδανικά”) και η Ειρήνη Σκυλακάκη (που είναι η τρέχουσα ανακάλυψη του Jumping Fish με το “In The Light”).

    Οι πόρτες ανοίγουν στις 20:00. Αναλυτικά οι ώρες εμφάνισης των καλλιτεχνών έχουν ως εξής:
 
Παρασκευή 23 Νοεμβρίου
21:00-21:35 Bangies
21:50-22:30 Idra Kayne
23:00-00:30 The Heavy

Σάββατο 24 Νοεμβρίου
21:00-21:35 Ειρήνη Σκυλακάκη
21:50-22:30 Σοφία Κουρτίδου
23:00-00:30 Macy Gray

    Τα εισιτήρια κοστίζουν 7 ευρώ (μονοήμερο) και 12 ευρώ (διήμερο) και προπωλούνται στο δίκτυο καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ και στο www.boxoffice.gr. Τις ημέρες του φεστιβάλ, τα εισιτήρια θα πωλούνται στο ταμείο του Fuzz Club, που θα είναι ανοιχτό από τις 19:00.

*** Η ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ ΕΧΕΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ***

ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ:
7 ευρώ (μονοήμερο)
12 ευρώ (διήμερο)

ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΠΡΟΠΩΛΟΥΝΤΑΙ:
ΔΙΚΤΥΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΟΣ – WWW.BOXOFFICE.GR

ΧΟΡΗΓΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:
MTV || ΕΝ ΛΕΥΚΩ 87.7 || BEST 92.6 || ΜΕΛΩΔΙΑ 99.2
 RED FM 96.3 || PEPPER 96.6


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα «4 Π» του επιτυχημένου πολιτικού!

Όσοι από εμάς διδαχτήκαμε το Μάρκετινγκ, είχαμε την ευκαιρία να βρούμε στον δρόμο μας τα «4 Π» (4 P's of Marketing), τα οποία αποτελούν το συστατικό επιτυχίας ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, μέσα από τον σχεδιασμό της σωστής στρατηγικής, η οποία στηρίζεται: 1) Στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή της υπηρεσίας (Product). 2) Στην τιμή (Price) του προϊόντος / υπηρεσίας. 3) Στη σωστή τοποθέτησή του στην αγορά (Place). 4) Στη σωστή προώθησή του (Promotion). Αναλύοντας τα πιο πάνω χαρακτηριστικά, ένας πολιτικός μπορεί εύκολα να διακρίνει τη

Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΣΟΥΝΑΣ

Το σήμα κατατεθέν της Κρητικές παράδοσης και συγκεκριμένα οι "χειροποίητες κατσούνες, κρητικά μπαστούνια" είχαν την τιμητική τους στην τελευταία εκπομπή του ALPHA «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση». Την Κυριακή το μεσημέρι εμφανίστηκε στην εκπομπή μέσω σύνδεσης Skype ο Κρητικός "Digital Media Strategist" Μάρκος Σμυρνάκης. Επίκεντρο της συζήτησης ήταν ο τρόπος της διαδικτυακής προώθησης της Κρητικής παράδοσης, αλλά και πως όλο αυτό βοηθάει στην συντήρηση της. Όπως ισχυρίζεται, σύγχρονες τεχνικές μάρκετινγκ είναι ικανές να δώσουν ξανά ζωή και να συστήσουν σε νέο κόσμο τις Κρητικές κατσούνες. Αυτό είναι και το όραμα. Η ένταξη ενός παγιωμένου προϊόντος και πάλι στην καθημερινότητα του ανθρώπου, πριν την εξαφάνιση του. Ένταξη... από όλες τις πλευρές, ξεκινώντας από το κίνητρο για την παραγωγή, αλλά και το ενδιαφέρον από νέους ανθρώπους όχι μόνο να μάθουν να τις χρησιμοποιούν , αλλά και να παράγουν το συγκεκριμένο προϊόν Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τεχνίτες πλέ...

Η L’Oréal «σπάει» την γυάλινη οροφή για τις γυναίκες επιστήμονες!

  Τα Ελληνικά Βραβεία L’ORÉAL–UNESCO εντάσσονται στο Διεθνές Πρόγραμμα L’ORÉAL-UNESCO Για τις Γυναίκες στην Επιστήμη, το όποιο αναγνωρίζει και υποστηρίζει διεθνώς γυναίκες επιστήμονες, με στόχο να τους δοθεί μεγαλύτερη αναγνώριση, να αναδειχθεί το ταλέντο τους και να εμπνεύσει περισσότερες γυναίκες να ασχοληθούν με την επιστήμη. Με πίστη στην πεποίθηση ότι ο κόσμος χρειάζεται την επιστήμη και η επιστήμη χρειάζεται τις γυναίκες, το Ίδρυμα L’Oréal σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO, προκηρύσσουν για 12η φορά στην Ελλάδα, την έναρξη των φετινών βραβείων, με τρία σημαντικά βραβεία αξίας 10.000€ έκαστο, που θα δοθούν σε γυναίκες επιστήμονες, οι οποίες απασχολούνται στους τομείς των Βιοεπιστημών, των Φυσικών Επιστημών, των Μαθηματικών και της Επιστήμης των Υπολογιστών. Τέλος, ως περαιτέρω επιβεβαίωση της παραπάνω δέσμευσης και του θετικού αντίκτυπου των Βραβείων στους δικαιούχους του, ανακοινώνεται ότι από το 2022 και έπειτα, τα βραβεία θα πραγματοποιούνται κάθ...

Freelancer: Τι σημαίνει επί της ουσίας η νέα πραγματικότητα εργασίας;

Γράφει η Αρετή Διαμαντή Freelancer: Από την e-food και άλλες εταιρείες που υιοθετούν ένα τέτοιο μοντέλο εργασίας προκύπτει το νέο ερώτημα. Συμφέρει άραγε να είναι κάποιος freelancer και κάτω από ποιες προϋποθέσεις; Σάλος δημιουργήθηκε με την πρόσφατη “ατυχή” διατύπωση της e-food σε μερίδα εργαζομένων της σε σχέση με το ενδεχόμενο να γίνουν freelancers αντί για μισθωτοί. Οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν έντονα, ενώ η εταιρεία έσπευσε να διαψεύσει και να μιλήσει για κακή επικοινωνία. Ωστόσο, υπάρχει μια μεγάλη μερίδα ατόμων που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει το freelancing. Σε αυτή την περίπτωση, τι αλλάζει στον εργασιακό τομέα; Πρόκειται για μια αναβάθμιση της εργασιακής πραγματικότητας ή μήπως για μια επιδείνωση της ήδη ζοφερής πραγματικότητας; Η τεχνολογία συχνά έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα που δημιουργείται ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές. Εδώ μήπως συμβαίνει κάτι τέτοιο; Freelancer: Τι συνεπάγεται για την καθημερινότητα ενός εργαζομένου; Αρχικά, πρόκειται για έναν αρκετά ευρύ όρο. Κ...

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...