Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Sunkissed by Rodos, Νέα καμπάνια τουρισμού

Μεγάλη ανταπόκριση έχει η καμπάνια Sunkissed by Rodos, που προσπαθεί να προσελκύσει τουρίστες από τη Μ. Βρετανία. Η "απόβαση" του ήλιου στο Λονδίνο και οι ομορφιές της Ρόδου (Vid)

Πολλά θετικά σχόλια προκαλεί μια προσπάθεια προβολής του νησιού της Ρόδου, στην αγγλική αγορά, με τον τίτλο "Sunkissed by Rodos".

Μια ομάδα εκπροσώπων της ηλιόλουστης Ρόδου επιβιβάζονται στο αεροπλάνο για να μεταφέρουν λίγη ζεστασιά από τη νησί τους στους κατοίκους του Ηνωμένου Βασιλείου.

Ντυμένοι σαν ήλιοι φτάνουν στο αεροδρόμιο του Heathrow και αρχίζουν να μοιράζουν φιλιά και αγκαλιές σε ανυποψίαστους Βρετανούς πολίτες: Στους συνταξιδιώτες τους, που μελαγχολικά περιμένουν τις βαλίτσες τους, σε επιβάτες του μετρό, καθώς κατευθύνονται στο Λονδίνο, στους φρουρούς του Buckingham Palace, σε οδηγούς ταξί, οδηγούς λεωφορείων, σε πολίτες που μιλούν μέσα στους τηλεφωνικούς θάλαμους, αλλά και σε επιχειρηματίες, ηλικιωμένους αλλά και παιδιά.

Η κάμερα καταγράφει κάθε κωμικό στιγμιότυπο και τις ευτυχισμένες αντιδράσεις των πολιτών.

Το βίντεο "κλείνει" με πληροφορίες για την καμπάνια, ενημερώνοντας τους χρήστες του διαδικτύου για το πώς μπορούν να συμμετάσχουν, να βοηθήσουν στη διάδοση της καμπάνιας αλλά και να κερδίσουν "Sunkissed Holidays" στη Ρόδο.

Στόχος της καμπάνιας είναι να υπενθυμίσει στους Βρετανούς ότι η Ρόδος αποτελεί τον ιδανικό προορισμό για τις διακοπές τους: ένα ηλιόλουστο και πανέμορφο νησί, με καταπληκτικές παραλίες, εξαιρετική γαστρονομία, μακραίωνο πολιτισμό και δραστηριότητες για μικρούς και μεγάλους.

Βέβαια εκτός από την παραπάνω ενέργεια, να πούμε ότι η κίνηση αυτή στηρίζεται και από ειδικό περίπτερο και ομάδα της Ρόδου στην WTM της Αγγλίας. Το εντυπωσιακό περίπτερο πλαισιώνουν οι παρουσίες της υπουργού Τουρισμού Όλγας Κεφαλογιάννη, του γενικού γραμματέα του Ε.Ο.Τ. Νίκου Καραχάλιου, του πρέσβη της Ελλάδας στο Ηνωμένο Βασίλειο Κων/νου Μπίκα, Ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου κ. Αντώνης Καμπουράκης, και πλήθος κόσμου.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

GNTM GR Τρολ στο σετ της τελευταίας εβδομάδας από τις Χειροποίητες Κατσούνες | Φωτογραφίες

Ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί με το  #Gntmgr  στο Λονδίνο του ’30. ☂️☂️ Ο Μάικλ Μπανκς, χήρος μετά το θάνατο της γυναίκας του, αγωνίζεται να διατηρήσει το πατρικό του σπίτι ενάντια στις ύπουλες πρακτικές της τράπεζας. Τα μικρά παιδιά του προσπαθούν μάταια να τον βοηθήσουν, μέχρι που εμφανίζεται η μυστηριώδης, ιπτάμενη νταντά Μαίρη Πόπινς. Φωτογραφία που τρολάρει το τελευταίο σετ φωτογράφισης στο GNTM GR, με θέμα τη Mary Poppins δημιούργησαν από τη σελίδα  Χειροποίητες Κρητικές Κατσούνες . Στο σετ της φωτογράφισης, συμμετέχουν με δύο φωτογραφίες στη μία δίνουν έμφαση στο πάνω μέρος και εννοούμε τα χέρια, ενώ στη δεύτερη στα πόδια…. Εσείς τι λέτε, Ποια ήταν για εσάς η καλύτερη Mary Poppins; Πηγή  katsounes.com

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...