Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Γιώτα Νέγκα «…θα σε δω στην πλατεία Κοραή»

Ηράκλειο, Πλατεία Κοραή

Η Γιώτα Νέγκα ζωντανά στις εκδηλώσεις «…θα σε δω στην πλατεία Κοραή» Την Δευτέρα 27 Αυγούστου η Γιώτα Νέγκα έρχεται να μας καθηλώσει με τη φωνή της μοναδικό δείγμα τρυφερότητας και παραπόνου.
Για μία προσωπική συναυλία και με μία παλέτα αγαπημένων τραγουδιών με αποχρώσεις από τις καλύτερες στιγμές της ελληνικής μουσικής έρχεται στην πλατεία Κοραή τη Δευτέρα 27 Αυγούστου  η Γιώτα Νέγκα. Από τη μπαλάντα έως το κλασσικό λαϊκό και από τα τραγούδια της προσωπικής της δισκογραφίας και τους σύγχρονους τραγουδοποιούς έως τα παραδοσιακά ακούσματα, η απόσταση μικραίνει με την παρουσία μιας φωνής που αναμειγνύει τις λεπτές αποχρώσεις των συναισθημάτων με τις υψηλές ερμηνευτικές απαιτήσεις σε ένα μαγευτικό ηχητικό τοπίο σε μια συναυλία που οργανώνουν  «Το μήλο της Έριδος», «Ο Νότος», το «La Brasserie», το «Stone» και «Ο Αντίποδας» υπό την αιγίδα της Πρώτης Δημοτικής Κοινότητας του Δήμου Ηρακλείου.

Η Γιώτα Νέγκα μας καθήλωσε με τη φωνή της ήδη από το πρώτο πρώτο τραγούδι που ερμήνευσε. Το single του Παναγιώτη Καλαντζόπουλου “Με τα μάτια κλειστά” που περιείχε και το ομότιτλο τραγούδι, έγινε η αφορμή για να γνωρίσουμε όλοι μία συναρπαστική φωνή με υπέροχο ηχόχρωμα και ταυτόχρονα μία ολοκληρωμένη ερμηνεύτρια, από τις καλύτερες των τελευταίων ετών.
Με στιβαρή και ουσιαστική ερμηνεία, που ξεκινά από τις σπουδαίες λαϊκές φωνές του παρελθόντος για να δώσει στη συνέχεια το δικό της ευδιάκριτο στίγμα σε ό,τι ερμηνεύει, η Γιώτα Νέγκα κατάφερε με τρεις μόλις προσωπικούς δίσκους και ελάχιστες συμμετοχές σε δίσκους σημαντικών δημιουργών, να θεωρείται ήδη μία εξαιρετική, αγαπημένη  ερμηνεύτρια.
Οι ζωντανές εμφανίσεις της στο πλευρό καταξιωμένων ερμηνευτών όπως η Ελένη Βιτάλη, ο Παντελής Θαλασσινός, η Ελένη Τσαλιγοπούλου, ο Κώστας Μακεδόνας, η Έλλη Πασπαλά, ο Μιλτιάδης Πασχαλίδης, ο Γιάννης Κούτρας κ.α. δημιούργησαν ιδιαίτερη αίσθηση ενώ ο Κώστας Λειβαδάς και ο Θοδωρής Γκόνης εμπιστεύθηκαν τη φωνή της για την μουσικοθεατρική παράσταση με τίτλο «Έχω άνθρωπο» που κυκλοφόρησε και σε δίσκο.
Στις προσωπικές καλοκαιρινές εμφανίσεις της η Γιώτα Νέγκα προτείνει ένα συναρπαστικό συναυλιακό πρόγραμμα, που θα ζωγραφίσει μοναδικά τις νύχτες μας!
Μαζί της οι μουσικοί: Άκης Μουχλιανίτης: πλήκτρα, Βαγγέλης Μαχαίρας: μπουζούκι, λαούτο και Βαγγέλης Κονταράτος: κιθάρες.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Απαγορευμένες βωμολοχίες απειλούν την παράδοση

Απο την Μαρίνα Στεφανάκη rockvitamins.blogspot.gr Στη σημερινή πραγματικότητα όπου η μουσική ακούγεται με τα μάτια, με ένα κοινό τέμπο υπολογιστή καθώς και με χυδαίους στίχους για όλα τα τραγουδάκια, αναρωτιέμαι, ενώ διανύουμε περίοδο μαζικής κρίσης, δεν θα «έπρεπε» να ανθίζουν οι τέχνες, κατ’ επέκταση και η μουσική, ως καταλύτες πνευματικής αφύπνισης; Αναμφίβολα, τα γεγονότα της ιστορίας αυτό αποδεικνύουν... Ένα από τα άπειρα παραδείγματα, αποτελεί ο Βιτσέντζος Κορνάρος, που γύρω στα μέσα του 17ου αι., όταν άρχισε δηλαδή η πολιορκία του Ηρακλείου από τους Οθωμανούς, άρχισε και η δράση του. Οι σημερινοί, όμως, Νεοέλληνες -έτσι για διαφορά- ενώ πυροβολούμαστε από ψυχρές δυτικές σφαίρες, χαμπάρι δεν παίρνουμε και το έχουμε ρίξει στη «τρέλα» όπως χαρακτηρίζει ένα Τσα-κάλι.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Γάζα: Εθνοκάθαρση ή γενοκτονία;

Ο κορυφαίος ιστορικός του Ολοκαυτώματος κρούει τον κώδωνα του κινδύνου. Ο διαπρεπής Ισραηλινός ιστορικός Όμερ Μπάρτοβ καλεί τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη διεθνή εβραϊκή κοινότητα να «σηκώσουν το ανάστημά τους και να υψώσουν τη φωνή τους, πριν η ηγεσία του Ισραήλ βυθίσει το ίδιο και τους γείτονές του στην άβυσσο». Τι διακρίνει τον πόλεμο από τη γενοκτονία; Πότε η κρατική βία μετατρέπεται από φρικτή αλλά νομικά εγκεκριμένη επίδειξη στρατιωτικής βίας στο «απόλυτο έγκλημα», σύμφωνα τόσο με το διεθνές δίκαιο όσο και με τη κοινή αντίληψη; Το ερώτημα αυτό απασχολεί πολύ τον Όμερ Μπάρτοβ τους τελευταίους μήνες. Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Brown και κορυφαίος ιστορικός του Ολοκαυτώματος, ο Ισραηλινός ιστορικός έχει αφιερώσει την επιστημονική του σταδιοδρομία στη μελέτη πράξεων μαζικής δολοφονίας. Αυτό έχει καταστήσει την εμπειρογνωμοσύνη του περιζήτητη καθώς ο πόλεμος μεταξύ του Ισραήλ και της Χαμάς συνεχίζει να κλιμακώνεται σε πρωτόγνωρα επίπεδα αιματοχυσίας και καταστροφής. Καθώς ο πόλεμος εξε

Το ντοκιμαντέρ «In the wine dark sea» για το κρητικό κρασί προβάλλει τον κρητικό αμπελώνα

Το ντοκιμαντέρ «In the wine dark sea» που έχει γυριστεί από την Χρύσα Τζωρτζάκη στην αγγλική γλώσσα και απευθύνεται στο διεθνές κοινό, προβάλει την Κρήτη ως οινοπαραγωγική περιοχή και αναδεικνύει τον κρητικό αμπελώνα σε χώρες που δεν έχει αποκτήσει ακόμα μεγάλη αναγνωρισιμότητα. Η σκηνοθέτης του φιλμ επισκέφθηκε τον Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη και τον ενημέρωσε για την θετική πορεία και την απήχηση που καταγράφει το ντοκιμαντέρ σε φεστιβάλ κινηματογράφου ανά τον κόσμο, παρουσιάζοντας το κρασί της Κρήτης από τη μινωική εποχή μέχρι τις μέρες μας. Το ντοκιμαντέρ αναπτύσσεται μέσα από την οπτική 11 οινοπαραγωγών του νησιού, οι οποίοι αναλύουν τις ποικιλίες του κρητικού κρασιού ενώ καταγράφονται και γευσιγνωστικές εμπειρίες και απόψεις, διεθνώς καταξιωμένων σομελιέ (sommelier). Το φιλμ βραβεύτηκε σε Φεστιβάλ της Νέας Υόρκης, του Τορόντο και ακολούθησε το Τόκιο. Επιλέχθηκε ως καλύτερο ντοκιμαντέρ από τα φεστιβάλ του Μιλάνου και της Νάπολι και τώρα είναι επίσημη επιλογή, όπως τονίζ