Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

«ΑΥΛΗ ΤΩΝ ΘΑΥΜΑΤΩΝ» ΑΝΕΒΑΖΕΙ Η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

Το αριστούργημα του Νεοελληνικού Θεάτρου «Η ΑΥΛΗ ΤΩΝ ΘΑΥΜΑΤΩΝ» του Ιάκωβου Καμπανέλλη ανεβάζει η Θεατρική Ομάδα του Συλλόγου Εργαζομένων του Δήμου Ηρακλείου στον Θεατρικό Σταθμό στις αρχές του Μαΐου με την σκηνοθετική ματιά του Γιώργου Αντωνάκη.

«Στο σημαντικότερο έργο της Μεταπολιτευτικής δραματουργίας ο Ιάκωβος Καμπανέλλης καταφέρνει να ξεπεράσει το σκόπελο της ηθογραφίας και να διεισδύσει βαθιά στην ανθρώπινη ψυχή.


Με το συγγραφικό του ένστικτο καταγράφει μοναδικά τα στοιχεία που συνθέτουν την εικόνα της πατρίδας και τις πτυχές του Ελληνικού χαρακτήρα, ενώ παράλληλα, με το εμβληματικό σύμβολο της Αυλής, πετυχαίνει να αναδείξει τη δύναμη και τα χαρακτηριστικά μιας συλλογικής εμπειρίας που αν και κλονίστηκε από το σύγχρονο τρόπο ζωής, παραμένει ένα θεμελιακό στοιχείο της Ελληνικής κοινωνίας.»

Η Θεατρική Ομάδα του Συλλόγου Εργαζομένων του Δήμου Ηρακλείου με την φετινή της δουλειά θέλει να τιμήσει τη μνήμη του Πατριάρχη του Ελληνικού ρεαλισμού και στηρίζεται στην σκηνοθετική εμπειρία του «δικού μας» Γιώργου Αντωνάκη καθώς και την προσπάθεια, την ευαισθησία και την αγάπη για το θέατρο των μελών της θεατρικής ομάδας.

Η «Αυλή των Θαυμάτων» είναι το δεύτερο έργο που ανεβάζει η Θ.Ο.Σ.Ε.Δ.Η. μετά την επιτυχημένη «ΑΠΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΣΜΑΡΑΓΔΩΣ» που παρακολούθησαν περισσότεροι από 6.000 θεατές.

Οι συντελεστές της παράστασης είναι:

Σκηνοθεσία: Γιώργος Αντωνάκης

Σκηνικά: Αλέξης Βλαχάκης

Κουστούμια: Δέσποινα Καλαράκη

Μουσική: (Ορχηστρικά των Χατζιδάκι, Μαρκόπουλου, Ξαρχάκου, Δημητρίου κ.α.)

Υπεύθυνη οργάνωσης – Επικοινωνίας και Δημοσίων σχέσεων: Μαρίζα Χριστάκη


Παίζουν (με σειρά εμφάνισης)

* Λίλιαν Αθενάκη ΒΟΥΛΑ

* Φρόσω Αργυροπούλου ΜΑΡΙΑ

* Παναγιώτης Γεωργαντής ΓΙΑΝΝΗΣ

* Γιάννης Σταρίδας ΙΟΡΔΑΝΗΣ

* Έλενα Βοσνάκη ΑΝΝΕΤΩ

* Στέλλα Παττακού ΑΣΤΑ

* Ελένη Λιοντάκη ΝΤΟΡΑ

* Γιάννης Αλεξανδράκης ΜΠΑΜΠΗΣ

* Στέλιος Κτενιαδάκης ΣΤΡΑΤΟΣ

* Ράνια Κόκκινου ΟΛΓΑ

* Νίκος Μιχελάκης ΣΤΕΛΙΟΣ

* Νίκος Αλεγκάκης ΑΝΤΡΑΣ

* Βαγγέλης Σφακιανάκης Α' ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ

* Γιώργος Φουρναράκης Β' ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ

* Βασίλης Κοκκινάκης ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ

* Γιώργος Πεδιαδιτάκης ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΑΣ

* Ανδρέας Στεφανάκης ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και Διαφήμισης.

Με δύο λόγια η βασική διαφορά μεταξύ των Δημοσίων Σχέσεων και της Διαφήμισης. Οι Δημόσιες Σχέσεις στην εποχή μας πρέπει σε συνεργασία με τη διαφήμιση να οδηγούν στα επιθυμητά αποτελέσματα. Αν θέλαμε να ξεχωρίσουμε κάπως την διαφήμιση από τις δημόσιες σχέσεις, θα ήταν λογικότερο να πούμε ότι με τις δημόσιες σχέσεις περιμένουμε πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα που ίσως να μην είναι και μετρήσιμα σε σχέση με αυτά της διαφήμισης που το ζητούμενο είναι άμεσο και με πιο ασφαλείς τρόπους μετρήσιμο. Δημοσίευση: Μάρκος Σμυρνάκης

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

GNTM GR Τρολ στο σετ της τελευταίας εβδομάδας από τις Χειροποίητες Κατσούνες | Φωτογραφίες

Ταξιδεύουμε κι εμείς μαζί με το  #Gntmgr  στο Λονδίνο του ’30. ☂️☂️ Ο Μάικλ Μπανκς, χήρος μετά το θάνατο της γυναίκας του, αγωνίζεται να διατηρήσει το πατρικό του σπίτι ενάντια στις ύπουλες πρακτικές της τράπεζας. Τα μικρά παιδιά του προσπαθούν μάταια να τον βοηθήσουν, μέχρι που εμφανίζεται η μυστηριώδης, ιπτάμενη νταντά Μαίρη Πόπινς. Φωτογραφία που τρολάρει το τελευταίο σετ φωτογράφισης στο GNTM GR, με θέμα τη Mary Poppins δημιούργησαν από τη σελίδα  Χειροποίητες Κρητικές Κατσούνες . Στο σετ της φωτογράφισης, συμμετέχουν με δύο φωτογραφίες στη μία δίνουν έμφαση στο πάνω μέρος και εννοούμε τα χέρια, ενώ στη δεύτερη στα πόδια…. Εσείς τι λέτε, Ποια ήταν για εσάς η καλύτερη Mary Poppins; Πηγή  katsounes.com

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα στην ψυχολογία των εργαζομένων στον τουρισμό και πως μπορούν να βελτιωθούν;

Η Καλοκαιρινή τουριστική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει με πολλά προβλήματα να έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αλλά με τα περισσότερα να παραμένουν και να εξελίσσονται εσωτερικά στους κλάδους των Τουριστικών Επαγγελμάτων. Τα τελευταία περιστατικά που συνέβησαν σχετικά με το έγκαυμα του νεαρού στην Κρήτη, αλλά και τον νεαρό σερβιτόρο να σερβίρει εντός θαλάσσης σε beach bar στην Ρόδο, κάνουν πλέον ξεκάθαρο ότι δεν ακολουθείται, αλλά ούτε φαίνεται να υπάρχει σαφής οδηγία για τον ασφαλή τρόπο εργασίας κάθε εργαζομένου. Τελικά η εργασία στον Τουρισμό είναι επιλογή ή λύση ανάγκης για τους εργαζομένους του χώρου;  • Πόσο εύκολό είναι από μία αδρανής περίοδο του χειμώνα να προσαρμοστείς σε μία έντονη καθημερινότητα; • Πόσες είναι και πόσες θα έπρεπε να είναι οι ώρες εργασίας;  • Υπάρχει προσωπικός χρόνος;  • Τηρείται η σωστή διατροφή; Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και σε μια χώρα όπου αποτελείται από 6.000 νησιά, νησίδες και βραχονησίδες. Η ενασχόληση λοιπόν με τον...