Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ανάλυση: Οι 50 πιο θαυμαστές εταιρείες

Ακόμη μία πρωτιά για την Apple, που βρίσκεται στην κορυφή της λίστας των πενήντα, πιο αξιοθαύμαστων εταιρειών στον κόσμο του περιοδικού «Fortune».

Με τη χρηματιστηριακή αξία της Apple να ξεπερνάει την προηγούμενη εβδομάδα το «φράγμα» των 500 δισ. δολαρίων, δεν είναι υπερβολή να υποστηρίξει κανείς ότι το 2012 αποτελεί μια από τις πιο λαμπρές χρονιές για την εταιρεία. Τα ετήσια έσοδα της εταιρείας έχουν ξεπεράσει τα 100 δισ. δολάρια -χάρη στην 81% αύξηση των πωλήσεων του iPhone και την εντυπωσιακή άνοδο (334%) των πωλήσεων του iPad.

Η επιτυχία και απήχηση των προϊόντων της Apple στο καταναλωτικό κοινό δικαιολογούν και την άνοδο της μετοχής της κατά 75%. Με τον θάνατο του Στιβ Τζομπς είχαν αρχίσει να εγείρονται ερωτήματα για το μέλλον της εταιρείας. Υπό την καθοδήγηση όμως του νέου διευθύνοντος συμβούλου, Τιμ Κουκ, η Apple συνεχίζει να ευημερεί.

Τη δεύτερη θέση της σχετικής λίστας -η οποία καταρτίσθηκε με βάση τις προτιμήσεις των αναγνωστών του «Fortune»- καταλαμβάνει η Google Για τον «κολοσσό» του Διαδικτύου, το 2011 θα μπορούσε να θεωρηθεί μεταβατική περίοδος.

Η Google προχώρησε σε διάφορες κινήσεις εξαγορών, δαπανώντας 12,5 δολάρια για τη Μotorola Mobility και 125 εκατ. δολάρια για την εξαγορά της Zagat. Στην τρίτη θέση βρίσκεται η Amazon com, μία ακόμη εταιρεία του Διαδικτύου, που εμφάνισε έσοδα 48 δισ. δολαρίων το 2011. Ακολουθεί η Coca-Cola -η μεγαλύτερη εταιρεία αναψυκτικών στον κόσμο- με την χρυσή «πεντάδα» να συμπληρώνεται από μία ακόμη εταιρεία τεχνολογίας, την ΙΒΜ Το 2011 η εταιρεία γιόρτασε την επέτειο 100 ετών από την ίδρυσή της με κέρδη-ρεκόρ στα 15,9 δισ. δολάρια.

Η λίστα με τις πενήντα πιο αξιοθαύμαστες εταιρείες περιλαμβάνει ορισμένα από τα μεγαλύτερα ονόματα του παγκόσμιου επιχειρείν, όπως η Berkshire Hathaway του δισεκατομμυριούχου Γουόρεν Μπάφετ (7η θέση), η Microsoft (17η θέση), ο πετρελαϊκός όμιλος Exxon Mobil (27η θέση), αλλά και οι αυτοκινητοβιομηχανίες Τοyota Motor, Daimler, BMW Ηοnda Motor. H λίστα συμπληρώνεται με τη Unilever στην 50ή θέση.

Οι δέκα πρώτες

1. Apple

2. Google

3. Amazon.com

4. Coca-Cola

5. IBM

6. FedEx

7. Berkshire Hathaway

8. Starbucks

9. Procter & Gamble

10. Southwest Airlines


 Ανάρτηση: Μάρκος Σμυρνάκης

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Απαγορευμένες βωμολοχίες απειλούν την παράδοση

Απο την Μαρίνα Στεφανάκη rockvitamins.blogspot.gr Στη σημερινή πραγματικότητα όπου η μουσική ακούγεται με τα μάτια, με ένα κοινό τέμπο υπολογιστή καθώς και με χυδαίους στίχους για όλα τα τραγουδάκια, αναρωτιέμαι, ενώ διανύουμε περίοδο μαζικής κρίσης, δεν θα «έπρεπε» να ανθίζουν οι τέχνες, κατ’ επέκταση και η μουσική, ως καταλύτες πνευματικής αφύπνισης; Αναμφίβολα, τα γεγονότα της ιστορίας αυτό αποδεικνύουν... Ένα από τα άπειρα παραδείγματα, αποτελεί ο Βιτσέντζος Κορνάρος, που γύρω στα μέσα του 17ου αι., όταν άρχισε δηλαδή η πολιορκία του Ηρακλείου από τους Οθωμανούς, άρχισε και η δράση του. Οι σημερινοί, όμως, Νεοέλληνες -έτσι για διαφορά- ενώ πυροβολούμαστε από ψυχρές δυτικές σφαίρες, χαμπάρι δεν παίρνουμε και το έχουμε ρίξει στη «τρέλα» όπως χαρακτηρίζει ένα Τσα-κάλι.

Η εξέλιξη της Κρητικής ενδυμασία στην πάροδο του χρόνου.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ποια είναι η σημασία του σαρικιού, για ποιο λόγο φορούν οι Κρητικοί μαύρο πουκάμισο, τι επιρροές δέχτηκε η παραδοσιακή Κρητική φορεσιά ώσπου να πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα;  Νομοθεσίες ενδυμασίας, επιρροές από τους διάφορους λαούς που κατοίκησαν στην Κρήτη και βεντέτες έδωσαν την τελική πινελιά στο σχέδιο της Κρητικής ενδυμασίας που γνωρίζουμε. Οι επιρροές από τη Δύση.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Γάζα: Εθνοκάθαρση ή γενοκτονία;

Ο κορυφαίος ιστορικός του Ολοκαυτώματος κρούει τον κώδωνα του κινδύνου. Ο διαπρεπής Ισραηλινός ιστορικός Όμερ Μπάρτοβ καλεί τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη διεθνή εβραϊκή κοινότητα να «σηκώσουν το ανάστημά τους και να υψώσουν τη φωνή τους, πριν η ηγεσία του Ισραήλ βυθίσει το ίδιο και τους γείτονές του στην άβυσσο». Τι διακρίνει τον πόλεμο από τη γενοκτονία; Πότε η κρατική βία μετατρέπεται από φρικτή αλλά νομικά εγκεκριμένη επίδειξη στρατιωτικής βίας στο «απόλυτο έγκλημα», σύμφωνα τόσο με το διεθνές δίκαιο όσο και με τη κοινή αντίληψη; Το ερώτημα αυτό απασχολεί πολύ τον Όμερ Μπάρτοβ τους τελευταίους μήνες. Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Brown και κορυφαίος ιστορικός του Ολοκαυτώματος, ο Ισραηλινός ιστορικός έχει αφιερώσει την επιστημονική του σταδιοδρομία στη μελέτη πράξεων μαζικής δολοφονίας. Αυτό έχει καταστήσει την εμπειρογνωμοσύνη του περιζήτητη καθώς ο πόλεμος μεταξύ του Ισραήλ και της Χαμάς συνεχίζει να κλιμακώνεται σε πρωτόγνωρα επίπεδα αιματοχυσίας και καταστροφής. Καθώς ο πόλεμος εξε

Το ντοκιμαντέρ «In the wine dark sea» για το κρητικό κρασί προβάλλει τον κρητικό αμπελώνα

Το ντοκιμαντέρ «In the wine dark sea» που έχει γυριστεί από την Χρύσα Τζωρτζάκη στην αγγλική γλώσσα και απευθύνεται στο διεθνές κοινό, προβάλει την Κρήτη ως οινοπαραγωγική περιοχή και αναδεικνύει τον κρητικό αμπελώνα σε χώρες που δεν έχει αποκτήσει ακόμα μεγάλη αναγνωρισιμότητα. Η σκηνοθέτης του φιλμ επισκέφθηκε τον Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρο Αρναουτάκη και τον ενημέρωσε για την θετική πορεία και την απήχηση που καταγράφει το ντοκιμαντέρ σε φεστιβάλ κινηματογράφου ανά τον κόσμο, παρουσιάζοντας το κρασί της Κρήτης από τη μινωική εποχή μέχρι τις μέρες μας. Το ντοκιμαντέρ αναπτύσσεται μέσα από την οπτική 11 οινοπαραγωγών του νησιού, οι οποίοι αναλύουν τις ποικιλίες του κρητικού κρασιού ενώ καταγράφονται και γευσιγνωστικές εμπειρίες και απόψεις, διεθνώς καταξιωμένων σομελιέ (sommelier). Το φιλμ βραβεύτηκε σε Φεστιβάλ της Νέας Υόρκης, του Τορόντο και ακολούθησε το Τόκιο. Επιλέχθηκε ως καλύτερο ντοκιμαντέρ από τα φεστιβάλ του Μιλάνου και της Νάπολι και τώρα είναι επίσημη επιλογή, όπως τονίζ