Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ανάλυση: Οι 50 πιο θαυμαστές εταιρείες

Ακόμη μία πρωτιά για την Apple, που βρίσκεται στην κορυφή της λίστας των πενήντα, πιο αξιοθαύμαστων εταιρειών στον κόσμο του περιοδικού «Fortune».

Με τη χρηματιστηριακή αξία της Apple να ξεπερνάει την προηγούμενη εβδομάδα το «φράγμα» των 500 δισ. δολαρίων, δεν είναι υπερβολή να υποστηρίξει κανείς ότι το 2012 αποτελεί μια από τις πιο λαμπρές χρονιές για την εταιρεία. Τα ετήσια έσοδα της εταιρείας έχουν ξεπεράσει τα 100 δισ. δολάρια -χάρη στην 81% αύξηση των πωλήσεων του iPhone και την εντυπωσιακή άνοδο (334%) των πωλήσεων του iPad.

Η επιτυχία και απήχηση των προϊόντων της Apple στο καταναλωτικό κοινό δικαιολογούν και την άνοδο της μετοχής της κατά 75%. Με τον θάνατο του Στιβ Τζομπς είχαν αρχίσει να εγείρονται ερωτήματα για το μέλλον της εταιρείας. Υπό την καθοδήγηση όμως του νέου διευθύνοντος συμβούλου, Τιμ Κουκ, η Apple συνεχίζει να ευημερεί.

Τη δεύτερη θέση της σχετικής λίστας -η οποία καταρτίσθηκε με βάση τις προτιμήσεις των αναγνωστών του «Fortune»- καταλαμβάνει η Google Για τον «κολοσσό» του Διαδικτύου, το 2011 θα μπορούσε να θεωρηθεί μεταβατική περίοδος.

Η Google προχώρησε σε διάφορες κινήσεις εξαγορών, δαπανώντας 12,5 δολάρια για τη Μotorola Mobility και 125 εκατ. δολάρια για την εξαγορά της Zagat. Στην τρίτη θέση βρίσκεται η Amazon com, μία ακόμη εταιρεία του Διαδικτύου, που εμφάνισε έσοδα 48 δισ. δολαρίων το 2011. Ακολουθεί η Coca-Cola -η μεγαλύτερη εταιρεία αναψυκτικών στον κόσμο- με την χρυσή «πεντάδα» να συμπληρώνεται από μία ακόμη εταιρεία τεχνολογίας, την ΙΒΜ Το 2011 η εταιρεία γιόρτασε την επέτειο 100 ετών από την ίδρυσή της με κέρδη-ρεκόρ στα 15,9 δισ. δολάρια.

Η λίστα με τις πενήντα πιο αξιοθαύμαστες εταιρείες περιλαμβάνει ορισμένα από τα μεγαλύτερα ονόματα του παγκόσμιου επιχειρείν, όπως η Berkshire Hathaway του δισεκατομμυριούχου Γουόρεν Μπάφετ (7η θέση), η Microsoft (17η θέση), ο πετρελαϊκός όμιλος Exxon Mobil (27η θέση), αλλά και οι αυτοκινητοβιομηχανίες Τοyota Motor, Daimler, BMW Ηοnda Motor. H λίστα συμπληρώνεται με τη Unilever στην 50ή θέση.

Οι δέκα πρώτες

1. Apple

2. Google

3. Amazon.com

4. Coca-Cola

5. IBM

6. FedEx

7. Berkshire Hathaway

8. Starbucks

9. Procter & Gamble

10. Southwest Airlines


 Ανάρτηση: Μάρκος Σμυρνάκης

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ψυχολογία εργασίας: Σχέσεις προϊσταμένου και υφισταμένων

Οι σχέσεις μεταξύ προϊσταμένου και υφισταμένων έχουν καθοριστικό ρόλο στην παραγωγικότητα και στα κίνητρα στο χώρο εργασίας. Η εκτίμηση που νιώθουν ότι έχουν οι υφιστάμενοι από τον προϊστάμενο τους, είναι από τους ισχυρότερους παράγοντες που τους επιτρέπουν να αφοσιώνονται στο έργο τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι το αίσθημα εκτίμησης βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο όπως άλλοι σημαντικοί παράγοντες σε σχέση με την εργασία τους που είναι το ύψος του μισθού, οι ευκαιρίες για εκπαίδευση και ανέλιξη. Ο προϊστάμενος είναι ο ισχυρότερος παράγοντας που μπορεί να επηρεάζει τα κίνητρα και το ομαδικό πνεύμα εργασίας των υφισταμένων του. Με τον τρόπο συμπεριφοράς του, τον προφορικό του λόγο, τη γλώσσα του σώματος και τις εκφράσεις του προσώπου του, μεταδίδει σημαντικότατα μηνύματα για τη γνώμη και τις σκέψεις του σχετικά με την αξία των ανθρώπων που εργάζονται μαζί του.

Η ομορφότερη κοπέλα της Κρήτης για το 2011

Πλήθος κόσμου κατέκλισε την Τετάρτη 24 Αυγούστου το club Envy στο Ηράκλειο όπου πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος Τελικός του 33ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς. Τον τίτλο της MISS ΚΡΗΤΗ 2011 κατέκτησε η 19χρονη Εύα Ζεϊμπεκάκη από το Ηράκλειο, Ά Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 αναδείχθηκε η Φαίη Αβδουλά και΄Β Αναπληρωματική Miss Κρήτη 2011 η Ευρυδίκη Μερκούρη. Η 17χρονη Μιχαέλα Φωτιάδη

Κρητικό Σαρίκι το παραδοσιακό κεντητό μαντήλι για το κεφάλι. Η Ιστορία, οι συμβολισμοί & η Περίτεχνη πλέξη της κυρίας Πόπης

Με αφορμή την διάδοση της κρητικής παραδοσιακής τέχνης της πλέξης των σαρικιών επικοινωνήσαμε με την κυρία Πόπη, την υφάντρα μας. Τα χειροποίητα Κρητικά σαρίκια – μαντήλια στο katsounes.gr φτιάχνονται από τα χέρια της κυρίας Πόπης. Όπως μας είπε η ίδια και όπως θα έχετε αντιληφθεί η πλέξη των σαρικιών αποτελεί μια σπουδαία και περίτεχνη διαδικασία που διαφέρει από περιοχή σε περιοχή και είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη τιμή και την υπερηφάνεια των Κρητικών. Η τέχνη αυτή συναντάτε σήμερα κυρίως σε ορεινά χωριά της Κρήτης και κυρίως   χρησιμοποιείται από μεγαλύτερες γενιές. Όπως μας είπε η ονομασία του “Σαρίκι” έχει Τούρκικη καταγωγή και υποδηλώνει την Οθωμανική επιρροή στο νησί της Κρήτης τα παλαιότερα χρόνια της Τουρκοκρατίας. Κάπου εδώ είναι η στιγμή που πρέπει να μιλήσουμε για το Συμβολισμό που έχουν τα Σαρίκια και τα μαντήλια των κρητικών στα κρόσσια, αλλά και γενικότερα τους συμβολισμούς   Ποιοι είναι όμως οι συμβολισμοί του;;   Τα κρόσσια στα μαντήλια των κρητ...

Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως .

1965 Κώδικας των Αθηνών . Ο Κώδικας Ηθικής και Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ . Η ΛΑΜΠΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ . To 1960 ιδρύθηκε η ΕΕΔΣ – Ελληνική Εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων , το επιστημονικό σωματείο των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα . Ο “πατριάρχης” (πρωτεργάτης) των Δημοσίων Σχέσεων στην Ελλάδα , ο Μάνος Παυλίδης διετέλεσε πρόεδρος της IPRA (International Public Relations Association ) , από το 1973 έως το 1976 , ενώ το 1964 είχε εκλεγεί στη θέση του Γραμματέα . Το 1965 στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε το παγκόσμιο συνέδριο της IPRA ( International Public Relations Association ) και εδώ υπογράφηκε ο περίφημος Κώδικας των Αθηνών , ο Διεθνής Κώδικας Δεοντολογίας των Δημοσίων Σχέσεων που εφαρμόζεται αδιάλειπτα από τότε από όλα τα επιστημονικά σωματεία των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως . Δηλαδή όλοι οι επαγγελματίες των Δημοσίων Σχέσεων Παγκοσμίως εφαρμόζουν και ασπάζονται τον Κώδικα Ηθικής και Δεοντολογίας ,...

Δημόσια Ιστορία και Έντυπος Τύπος

  Γράφει η Βογιατζάκη Δέσποινα Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Με τον όρο Δημόσια Ιστορία , αναφέρετε η καταγραφή και η διατήρηση των ιστορικών πληροφοριών έπειτα από προσωπικές εμπειρίες των ανθρώπων. Επίσης αναφέρεται στην αφήγηση για θέματα εθνικά, δημοσίων Προσώπων και για ορισμένες περιόδους των χωρών του κόσμου. Η Δημόσια Ιστορία αναφέρεται στην ¨Ιστορική Συντήρηση¨, ¨Επιστημονικά Αρχεία¨, ¨Προφορική Ιστορία¨, και σε άλλους τομείς. Το Πανεπιστήμιο της Βαλτιμόρης διδάσκει τη Δημόσια Ιστορία ως  ‘ η παρουσίαση της ιστορικής γνώσης σε ένα ευρύ κοινό-ακροατήριο. Η Δημόσια Ιστορία εμφανίζεται με πολλές μορφές, παραδείγματος  χάρη, τηλεοπτικά ντοκιμαντέρ, ιστορικά έργα και τέλος, συλλογή & καταγραφή έργου’. Το Πανεπιστήμιο του Wisconsin αλλά και ο Robert Kelley   - Ιστορικός αναφέρουν ότι, ‘ η Δημόσια Ιστορία πιο συχνά αναφέρεται στην απασχόληση των ιστορικών προς την Ιστορία. Συνδέοντάς την με την εργασία έξω από τον ακαδημαϊκό χώρο’. Η ...